2 р. тому
Тут ви можете обговорити The Clubhouse Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Дуже хороший швидкий сайт з багатьма іграми…
Дуже хороший швидкий сайт з багатьма іграми, доступними в багатьох країнах. Швидкі транзакції, хороші бонуси!! Що стосується мене, одне з найкращих казино, доступних у Польщі, дуже добре прийнята команда операторів завжди допомагає як перша конфіденційність цього казино, оскільки для мене це казино номер 1
Very good fast site with many games…
Very good fast site with many games available to many countries. Fast transactions, good bonuses!! As for me, one of the best casinos available in Poland, a very well-embraced team of operators always helps as the first privacy to this casino as for me it is the number 1 casino
Радий це чути. Вам варто розглянути можливість написати відгук користувача про це 🙂.
Happy to hear that. You should consider writing a user review on this one 🙂.
Під час гри в блекджек на сайті сайт виганяв мене в середині гри. Я не міг бачити результат кожного разу. Коли я знову несамовито намагався знайти стіл, дилер казав: ласкаво просимо назад. Кожного разу, коли це траплялося, моя ставка приймалася, що призводило до програшу, а не анулювання ставки через вилучення з гри. Я намагався поскаржитися в службу підтримки, але вони просто казали, що ставку прийнято. Здається шахрайством, що як тільки ставку приймуть, мене виключать із гри. Це сталося 4 або рази зі ставкою в 1 тис. роздач блекджека.
While playing blackjack hands on the site, the site would kick me out mid game. I was not able to see the result each time. When I would frantically try to find the table again the dealer would say welcome back. Each time this happened my bet would be taken each time resulting in a loss and not in a voided bet because of being taken out of the game. I tried to complain to customer service but they would just say the bet was taken. It seems fraudulent that once the bet was taken I would be kicked out of the game. This happened 4 or times with a bet of 1k blackjack hands.
Лише порада. Ви просили казино показати вам історію ставок? Або результати сесії.
Як щодо консультації щодо проблеми безпосередньо з постачальником ігор? Цікаво, чи інші теж коли-небудь переживали щось подібне. Це змушує мене запитати далі: наскільки стабільне ваше підключення до Інтернету? Чи може це бути пов'язано?
Я б припинив грати в цю гру - надто ризиковано!
Just a suggestion, did you ask the casino to show you the betting history? Or the session results.
How about consulting the issue directly with its game provider? I wonder whether others have ever experienced something similar too. Which makes me ask further - how stable is your internet connection? Could this be related?
I would stop playing this game - too risky!
Вони показали історію, але тільки втрати. Я не міг побачити жодних результатів. Зв’язок ідеальний, коли я виграю роздачі, він залишається, але мене вражає, коли розігруються роздачі, які я програв і не бачу.
Я знову переслав на електронну пошту вище докази того, що це мене збентежило, як це буває, коли я не граю в ставку. Звісно, мені слід звернутися не до постачальника ігор, а до казино, яке приймає ставку.
They showed the history but just the loss. I could not see any results. The connection is perfect when I win hands it stays but it kicks me off when hands are played that I lost and can't see.
I've forwarded the evidence to email above again of it kicking me off as it happens when not playing a bet. Surely the game provider is not the one I should go to but casino taking the bet.
Зараз я перестав грати, але зараз важко повернути гроші
I have stopped playing now but at the time it's hard when trying to reclaim your money
Вони показали історію, але тільки втрати. Я не міг побачити жодних результатів. Зв’язок ідеальний, коли я виграю роздачі, він залишається, але мене вражає, коли розігруються роздачі, які я програв і не бачу.
Я знову переслав на електронну пошту вище докази того, що це мене збентежило, як це буває, коли я не граю в ставку. Звісно, мені слід звернутися не до постачальника ігор, а до казино, яке приймає ставку.
They showed the history but just the loss. I could not see any results. The connection is perfect when I win hands it stays but it kicks me off when hands are played that I lost and can't see.
I've forwarded the evidence to email above again of it kicking me off as it happens when not playing a bet. Surely the game provider is not the one I should go to but casino taking the bet.
Так, звичайно, казино має докласти зусиль і звернутися до постачальника ігор, щоб отримати інформацію про поточні події. Це виглядає погано, коли казино залишає цей крок виключно на гравцеві, я був свідком цього багато разів раніше, і я все ще вважаю, що це головним чином занепокоєння казино. Я був би незадоволений, якби мені довелося зробити це самостійно.
Я не згоден з цим:
Звісно, мені слід звернутися не до постачальника ігор, а до казино, яке приймає ставку.
Але це нормально, подивимося, як розвиватиметься скарга. Я не бачив електронного листа, який ви надіслали, тому не маю повної інформації.
Бажаю вам чесного кінця!
Yeah - sure, the casino should make the effort and reach out to the game provider to consult the current events. It does not look good when the casino leaves this step solely on the player, I've witnessed this many times before, and I still think it's mainly the casino's concern. I would be dissatisfied If I had to do that on my own.
I do not agree with this:
Surely the game provider is not the one I should go to but casino taking the bet.
But that's ok, let's see how the complaint develops. I haven't seen the email you sent thus I am not fully informed.
Wish you a fair ending!
Привіт всім
Я подав запит на виплату 4000 євро 2 жовтня 2023 року. Наступного дня мені повідомили електронною поштою, що платіж здійснено. Це означає, що гроші повинні бути на рахунку наступного дня. (До речі, зняття коштів Skrill і Mastercard не працює, тільки банківські перекази.) Сьогодні помітив, що знову маю справу з компанією Dama NV. У мене вже була така ж гра на іншому веб-сайті від компанії, вони сказали, що я повинен почекати принаймні 10 днів. Тоді я теж чекала і без скарги не отримала б грошей донині. Хтось може допомогти мені з цим?
Hello everyone
I requested a payout of 4000 euros on October 2nd, 2023. The next day I was informed by email that the payment had been made. This means the money should be in the account the next day. (By the way, Skrill and Mastercard withdrawals don't work, only bank transfers.) Today I noticed that I'm dealing with the company Dama NV again. I already had the same game on another website from the company, they said I should wait at least 10 days. At that time I also waited and without a complaint I would not have received the money to this day. Can somebody help me with it?
Hallo zusammen
Ich habe eine Auszahlung in der Höhe von 4000 Euro am 2.10.23 beantragt. Am nächsten Tag wurde ich per Email informiert, dass die AUszahlung ausgeführt worden ist. Das heisst, das Geld sollte am nächsten Tag auf dem Konto sein. (Skrill, Mastercard Auszahlungen funktioniern übrigens nicht, nur Überweisung.) Heute habe ich es gemerkt, dass mit der Firma Dama NV schon wieder zu tun habe. Auf einer anderen Webseite von der Firma habe ich dasselbe Spiel schon gehabt, sie sagen ich soll mind. 10 Tage warten. Damals habe ich auch gewartet und ohne eine Beschwerde hätte ich bis heute das Geld nicht erhalten. Kann mir jemand dabei helfen?
Привіт, я думаю, що ще не час панікувати. Ви говорите, що ваше зняття схвалено, і ви чекаєте надходження грошей. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, тому в цьому випадку я б рекомендував набратися деякого терпіння, оскільки серйозних проблем немає. З іншого боку, я розумію, що ви трохи хвилюєтеся, тому що у вас був неприємний досвід, але це не означає, що ви повинні повторити його в іншому казино.
Однак, якщо нічого не зміниться, будь ласка, надішліть нам оновлення, щоб ми могли спробувати вам допомогти. Сподіваюся, що все буде добре і гроші надійдуть на ваш рахунок. Удачі ☘️
Hi, I don't think it's time to panic yet. You say your withdrawal was approved and you are waiting for the money to arrive. We give casinos 14 days to resolve the withdrawal process, so in this case I would recommend to be patient for a while, as there is no significant problem. On the other hand, I understand that you are a bit worried because you had an unpleasant experience, but that doesn't mean that you have to have it again in another casino.
However, if nothing changes, please feel free to update us so that we can try to help you. I hope that everything will be fine and the money will arrive in your account. Good luck ☘️
Чудово! Ми дуже раді за вас. 👌🐱🏍 Іноді це займає більше часу, ніж зазвичай.
Awesome! We are so glad for you. 👌🐱🏍 Sometimes it just takes longer than usual.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.