ФорумКазиноThe Clubhouse Casino - загальне обговорення

The Clubhouse Casino - загальне обговорення

2 р. тому від mateusz265432
|
2444 переглядів 13 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити The Clubhouse Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому


Дуже хороший швидкий сайт з багатьма іграми…

Дуже хороший швидкий сайт з багатьма іграми, доступними в багатьох країнах. Швидкі транзакції, хороші бонуси!! Що стосується мене, одне з найкращих казино, доступних у Польщі, дуже добре прийнята команда операторів завжди допомагає як перша конфіденційність цього казино, оскільки для мене це казино номер 1


Автоматичний переклад.
mateusz265432
2 р. тому

Радий це чути. Вам варто розглянути можливість написати відгук користувача про це 🙂.

https://casino.guru/user-reviews

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Під час гри в блекджек на сайті сайт виганяв мене в середині гри. Я не міг бачити результат кожного разу. Коли я знову несамовито намагався знайти стіл, дилер казав: ласкаво просимо назад. Кожного разу, коли це траплялося, моя ставка приймалася, що призводило до програшу, а не анулювання ставки через вилучення з гри. Я намагався поскаржитися в службу підтримки, але вони просто казали, що ставку прийнято. Здається шахрайством, що як тільки ставку приймуть, мене виключать із гри. Це сталося 4 або рази зі ставкою в 1 тис. роздач блекджека.

Автоматичний переклад.
chriswilliamson91
8 міс. тому

Лише порада. Ви просили казино показати вам історію ставок? Або результати сесії.

Як щодо консультації щодо проблеми безпосередньо з постачальником ігор? Цікаво, чи інші теж коли-небудь переживали щось подібне. Це змушує мене запитати далі: наскільки стабільне ваше підключення до Інтернету? Чи може це бути пов'язано?

Я б припинив грати в цю гру - надто ризиковано!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вони показали історію, але тільки втрати. Я не міг побачити жодних результатів. Зв’язок ідеальний, коли я виграю роздачі, він залишається, але мене вражає, коли розігруються роздачі, які я програв і не бачу.

Я знову переслав на електронну пошту вище докази того, що це мене збентежило, як це буває, коли я не граю в ставку. Звісно, мені слід звернутися не до постачальника ігор, а до казино, яке приймає ставку.

Автоматичний переклад.
chriswilliamson91
8 міс. тому

Зараз я перестав грати, але зараз важко повернути гроші

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вони показали історію, але тільки втрати. Я не міг побачити жодних результатів. Зв’язок ідеальний, коли я виграю роздачі, він залишається, але мене вражає, коли розігруються роздачі, які я програв і не бачу.

Я знову переслав на електронну пошту вище докази того, що це мене збентежило, як це буває, коли я не граю в ставку. Звісно, мені слід звернутися не до постачальника ігор, а до казино, яке приймає ставку.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Так, звичайно, казино має докласти зусиль і звернутися до постачальника ігор, щоб отримати інформацію про поточні події. Це виглядає погано, коли казино залишає цей крок виключно на гравцеві, я був свідком цього багато разів раніше, і я все ще вважаю, що це головним чином занепокоєння казино. Я був би незадоволений, якби мені довелося зробити це самостійно.

Я не згоден з цим:

Звісно, мені слід звернутися не до постачальника ігор, а до казино, яке приймає ставку.

Але це нормально, подивимося, як розвиватиметься скарга. Я не бачив електронного листа, який ви надіслали, тому не маю повної інформації.

Бажаю вам чесного кінця!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Зараз я перестав грати, але зараз важко повернути гроші

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Будь наполегливим. Немає сенсу продовжувати грати, якщо вас усе ще викидають з гри.

Автоматичний переклад.
eyegetoksandrapam
8 міс. тому

Не могли б ви також поділитися з нами, чому ви вважаєте цей сайт жахливим? Чи був у вас досвід роботи з ним?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт всім

Я подав запит на виплату 4000 євро 2 жовтня 2023 року. Наступного дня мені повідомили електронною поштою, що платіж здійснено. Це означає, що гроші повинні бути на рахунку наступного дня. (До речі, зняття коштів Skrill і Mastercard не працює, тільки банківські перекази.) Сьогодні помітив, що знову маю справу з компанією Dama NV. У мене вже була така ж гра на іншому веб-сайті від компанії, вони сказали, що я повинен почекати принаймні 10 днів. Тоді я теж чекала і без скарги не отримала б грошей донині. Хтось може допомогти мені з цим?

Автоматичний переклад.
valentinveber23
6 міс. тому

Привіт, я думаю, що ще не час панікувати. Ви говорите, що ваше зняття схвалено, і ви чекаєте надходження грошей. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, тому в цьому випадку я б рекомендував набратися деякого терпіння, оскільки серйозних проблем немає. З іншого боку, я розумію, що ви трохи хвилюєтеся, тому що у вас був неприємний досвід, але це не означає, що ви повинні повторити його в іншому казино.

Однак, якщо нічого не зміниться, будь ласка, надішліть нам оновлення, щоб ми могли спробувати вам допомогти. Сподіваюся, що все буде добре і гроші надійдуть на ваш рахунок. Удачі ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Отримав платіж вчора. В будь-якому випадку, дякую Вам!

Автоматичний переклад.
valentinveber23
6 міс. тому

Чудово! Ми дуже раді за вас. 👌🐱‍🏍 Іноді це займає більше часу, ніж зазвичай.

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого