ГоловнаФорумКазиноTG.Casino - загальне обговорення

TG.Casino - загальне обговорення

 від charisari
|
1 320 переглядів 7 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити TG.Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Ви заявляєте, що TG Casino приймає гравців з Кіпру, але коли я заходжу на їхній веб-сайт, я отримую повідомлення «TG Casino недоступне у вашому регіоні».

Автоматичний переклад.
charisari

Дякуємо за цю інформацію. Я передам це нашій групі даних, щоб вони могли виправити це на нашому веб-сайті відповідно.

Автоматичний переклад.

file Я грав там кілька місяців тому (останній раз у листопаді). Я вніс і поставив лише 20 євро, а баланс становив 160 євро. Потім я хотів це зняти, а вони заблокували мій акаунт. Я намагався поговорити зі службою підтримки, але вони не дали мені зайти. Справа не в грошах (я це списав), а в принципі. Я ніколи не стикався з тим, що рахунок закривали без попередження після зняття коштів. Чи є сенс подавати скаргу в це казино? З найкращими побажаннями 😀🍀 особливо Джаро, але, звичайно, також і решті команди ✌🏻

Автоматичний переклад.
Leeamaria

Я вважаю, що подавати скаргу варто завжди, тому що ви нічого не втрачаєте, а тільки виграєте. правильно?

Коли ви останній раз могли увійти до свого облікового запису?

Автоматичний переклад.
Romi

Я навіть не знаю, коли саме я востаннє міг увійти. Десь у листопаді... Здається, 4 чи 5 місяців тому... Я щойно отримав електронний лист. Мене попросили надіслати їм мою адресу отримання (біткойни), що я і зробив, але досі гроші не надійшли. Я також не вірю, що вони виплатять мій виграш через 4 місяці; це було б повним божевіллям. найкращі побажання. file

Змінено
Автоматичний переклад.
Romi

Л file Шановна Ромі... Я подав скаргу, але ти можеш її видалити. Сьогодні я багато був на підтримці, і тепер мені нарешті пояснили причину закриття. Вони сказали, що у мене був другий обліковий запис, що неправда, і обліковий запис заблокували для мого власного захисту. Тепер це слово однієї людини проти іншої, і я не можу довести, що у мене був лише один обліковий запис. Вам слід зосередитися на більш важливих скаргах, тому що ви нікуди не дінете в TG Casino. З найкращими побажаннями і, будь ласка, видаліть мою скаргу.

Змінено
Автоматичний переклад.
Leeamaria

Зрозумійте. Мені прикро, що ми не змогли довести справу до кінця, і сподіваюся, що наступного разу ми досягнемо більшого успіху.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого