7 міс. тому
Тут ви можете обговорити TG.Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Ви заявляєте, що TG Casino приймає гравців з Кіпру, але коли я заходжу на їхній веб-сайт, я отримую повідомлення «TG Casino недоступне у вашому регіоні».
You state that TG Casino accepts players from Cyprus but when I enter their website I get a message "TG Casino is not available in your region".
Я грав там кілька місяців тому (останній раз у листопаді). Я вніс і поставив лише 20 євро, а баланс становив 160 євро. Потім я хотів це зняти, а вони заблокували мій акаунт. Я намагався поговорити зі службою підтримки, але вони не дали мені зайти. Справа не в грошах (я це списав), а в принципі. Я ніколи не стикався з тим, що рахунок закривали без попередження після зняття коштів. Чи є сенс подавати скаргу в це казино? З найкращими побажаннями 😀🍀 особливо Джаро, але, звичайно, також і решті команди ✌🏻
I played there months ago (last time in November). I had only deposited and wagered €20 and had a balance of €160. I then wanted to withdraw this, and they blocked my account. I tried to talk to support, but they wouldn't let me log in. It's not about the money (I've written that off), it's about the principle. I've never experienced an account being closed without warning after a withdrawal. Does it make sense to file a complaint with this casino? Best wishes 😀🍀 especially to jaro but of course also to the rest of the team ✌🏻
Ich habe vor Monaten dort gespielt ( November das letzte Mal ) . Ich hatte nur 20 Euro eingezahlt und wager geschafft und hatte ein Guthaben von 160 Euro. Ich wollte diese dann auszahlen und sie haben darauf hin , mein Konto gesperrt… ich habe versucht mit dem Support zu reden aber sie erlauben mir nicht mich einzuloggen. Es geht mir nicht ums Geld ( das hab ich abgeschrieben) , es geht ums Prinzip. Ich habe noch nie erlebt , das ein Konto einfach bei Auszahlung wahrlos geschlossen wird . Macht es Sinn eine Beschwerde einzureichen bei diesem Casino ? Liebe Grüße 😀🍀besonders an jaro aber nartürlich auch an restliche Team ✌🏻
Я вважаю, що подавати скаргу варто завжди, тому що ви нічого не втрачаєте, а тільки виграєте. правильно?
Коли ви останній раз могли увійти до свого облікового запису?
I believe that it is always worth filing a complaint because you've got nothing to lose, only gain. Right?
When was the last time you were able to log in to your account?
Я навіть не знаю, коли саме я востаннє міг увійти. Десь у листопаді... Здається, 4 чи 5 місяців тому... Я щойно отримав електронний лист. Мене попросили надіслати їм мою адресу отримання (біткойни), що я і зробив, але досі гроші не надійшли. Я також не вірю, що вони виплатять мій виграш через 4 місяці; це було б повним божевіллям. найкращі побажання.
I don't even know when exactly I was last able to log in. Sometime in November... I guess 4 or 5 months ago... I just received an email. I was asked to send them my receiving address (bitcoin), which I did, but so far, no money has arrived. I also don't believe they'll pay out my winnings after 4 months; that would be completely crazy. Best wishes.
Ich weiß garnicht , wann genau ich mich das letzte mal anmelden konnte , irgendwann im November … schätze vor 4 oder 5 Monaten … grade habe ich eine email erhalten. Ich wurde aufgefordert ihnen meine Empfangsadresse ( bitcoin )zu schicken , das hab ich getan aber bis jetzt, kam kein Geld an 😀ich glaub auch nicht das sie nun nach 4monaten mein Gewinn auszahlen, das wäre ja völlig verrückt.ganz liebe grüße 🌻
Л Шановна Ромі... Я подав скаргу, але ти можеш її видалити. Сьогодні я багато був на підтримці, і тепер мені нарешті пояснили причину закриття. Вони сказали, що у мене був другий обліковий запис, що неправда, і обліковий запис заблокували для мого власного захисту. Тепер це слово однієї людини проти іншої, і я не можу довести, що у мене був лише один обліковий запис. Вам слід зосередитися на більш важливих скаргах, тому що ви нікуди не дінете в TG Casino. З найкращими побажаннями і, будь ласка, видаліть мою скаргу.
L Dear Romi... I've submitted a complaint, but you can delete it. I've been to support a lot today, and now I've finally been told the reason for the closure. They said I had a second account, which isn't true, and the account was blocked for my own protection. Now it's one person's word against another, and I can't prove I only had one account. You should focus on more important complaints, because you can't get anywhere at TG Casino. Best wishes, and please delete my complaint.
Liebe Romi … ich hab eine Beschwerde nun eingereicht aber die könnt ihr löschen .ich war heute sehr oft im Support und nun wurde mir endlich der Grund genannt für die Schließung . Sie sagten 🙈ich hätte einen zweiten Account da , was nicht stimmt und zu meinem eigenen Schutz wurde der Account gesperrt. Nun steht Aussage gegen Aussage und ich kann nicht beweisen das ich nur einen Account hatte da . Kümmert euch lieber um wichtigerer Beschwerden, denn im TG casino kommt man nicht weiter . Ganz liebe grüße 🌻und löscht meine Beschwerde bitte ✌🏻🙋♀️
Зрозумійте. Мені прикро, що ми не змогли довести справу до кінця, і сподіваюся, що наступного разу ми досягнемо більшого успіху.
Understand. I'm sorry that we couldn't take the case to its end, and I hope that next time we'll be more successful then.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.