ФорумКазиноtether.bet Casino - загальне обговорення

tether.bet Casino - загальне обговорення

8 міс. тому від alterburn
|
1044 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
8 міс. тому
Тут ви можете обговорити tether.bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
8 міс. тому

Всім привіт. Відразу скажу


Я не рекомендую тут грати. Вони свідомо затягують процес перевірки. Це казино має ту саму оболонку на Fairspin, DestinyX. Коли вам потрібно буде пройти перевірку, ви зіткнетеся з проблемою, через яку ви не зможете її пройти, оскільки вона завершиться помилкою.

З власного досвіду можу сказати, що ця проблема виникає через те, що не налаштована робота ідентифікатора Sumsub.

Після помилки в його роботі служба підтримки Tether дасть вам обіцянки, що відповідний відділ зв’яжеться з вами, і невідомо, скільки ви чекатимете, може день, може довше, незважаючи на те, що вони відповідають лише в чаті, а не поштою . Історія чату не зберігається, тому кожен раз вам доведеться все пояснювати новому оператору.

І це враховуючи те, що вони мають можливість завантажити документи у ваш профіль для перевірки, але вони все одно змушують вас пройти процедуру біометрії на сторонньому сервісі.


file


file


file

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
alterburn
8 міс. тому

Привіт, я бачу, не найприємніший досвід. Що стосується перевірки, скільки часу вона триває? Ми даємо казино 14 днів. Документи, які ви надіслали, ще не прийняті чи на якому етапі ви перебуваєте?

Якщо у вас залишаються проблеми, і казино не повідомляє вам нічого відповідного, і ви не можете перевірити, ви можете звернутися до нас.

Буду чекати оновлення.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт. У чаті сказали чекати відповіді. Я не можу сказати, на якому я етапі, тому що ще немає конкретики. Усі ці проблеми пов’язані з неналаштованим програмним забезпеченням.






Автоматичний переклад.
alterburn
8 міс. тому

Чесного вам дня! Хоча я розумію, що у вас була частка проблем, принаймні з перевіркою...

У будь-якому випадку, якщо я можу додати свою думку, я б сказав, що вам потрібно дочекатися, поки хтось із казино зв’яжеться з Sumsub, щоб вирішити проблему. Я розумію, що це особливо дратує, але я більш ніж переконаний, що зараз ти нічого не можеш зробити. мені шкода

Проте я не дуже впевнений, як стороння програма для перевірки взаємодіє із завантаженням документів безпосередньо через сайт казино. Я завжди вважав, що одного варіанту достатньо.

Я також помітив частину на одному зі скріншотів, де ви говорите, що вас змусили перевірити Sumsub. Я правильно розумію, що це був не ваш перший вибір? Вибачте за стільки думок, я лише хочу отримати певне уявлення про те, як це там працює.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Привіт. З Міжнародним жіночим днем, Радко.

У чаті сказали, що треба пройти верифікацію. Дав посилання на Сумсуб. Я запитав, чи це потрібно, і вони відповіли, що так. На моє запитання, чому, незважаючи на можливість завантажити документи на сайт, мене відправили на сторонній сервіс, вони відповіли, що це стандарт. Тоді особливо не розумію, чому в розділі верифікації відразу не вказують, що перевірка буде проходити через Sumsub, як це було наприклад на Fairspin і Destinyx, хоча і там не допомогло.






Автоматичний переклад.
alterburn
8 міс. тому

Привіт і велике спасибі! 💚

Здається, ми обидва сприймаємо ці верифікаційні події досить однаково. Я б сказав, що поточна система досить заплутана для гравців, і, судячи з того, що я чув, служба підтримки має бути більш уважною, щоб допомогти вам у цьому.

На жаль, я переконаний, що ніхто, окрім Сумсуба чи навіть казино, мало що може зробити. Якщо я не помиляюся, тепер їм дійсно потрібно знайти спосіб це виправити... Мені дуже прикро це говорити!

Отже, хтось сказав вам, що вони справді над цим працюють? Я б краще розраховував на Сумсуб. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Привіт. У результаті я отримав електронний лист від самого Tether. Через помилку перевірки вони вирішили закрити мій обліковий запис, не перевіряючи вручну чи повторної спроби перевірки.


Я надам листа нижче


Привіт,


Ми пишемо, щоб повідомити вам про оновлення щодо вашого облікового запису на tether.bet. На жаль, ваша нещодавня спроба підтвердити вашу особу не увінчалася успіхом. У результаті ми прийняли рішення остаточно закрити ваш обліковий запис.

Згідно з правилами Управління азартними іграми Кюрасао, усі гравці повинні успішно пройти процес перевірки, щоб забезпечити чесну та відповідальну гру.

Хочемо нагадати вам, що згідно з нашими Умовами, які ви прийняли під час відкриття рахунку, ми маємо повне право конфіскувати всі кошти, включаючи ваші депозити. Проте, як жест доброї волі з нашого боку, ми вирішили обробити ваше зняття та залишок балансу.


Будь ласка, майте на увазі, що будь-які спроби відкрити інший обліковий запис або брати участь у будь-якій іншій шахрайській діяльності будуть сприйняті суворим дотриманням наших правил і процедур. У таких випадках усі кошти будуть конфісковані та передані на благодійність.

Будь ласка, надішліть запит на зняття залишку.


Дякуємо за розуміння та співпрацю.







Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
alterburn
8 міс. тому

З наданого електронного листа я не можу точно сказати, чи ви не пройшли перевірку з точки зору успішності, чи ми все ще говоримо про технічні проблеми...

Виходячи з того факту, що казино готове обробити ваше зняття коштів, я не знаю, що змусило їх це зробити.


Окрім цього активного зняття коштів, чи залишилася якась інша сума на вашому рахунку казино?


Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

У наданому листі йдеться про першу та єдину спробу перевірки, знімок екрана з помилкою, який я додав у своєму першому повідомленні в ланцюжку. І на підставі того, що я його не пройшов, зробили висновок, що потрібно закрити мій акаунт. Я зняв усі свої кошти. Цікаво, що мій акаунт не заблокований, але мій функціонал обмежений. А в профілі нічого не написано про невдалу спробу перевірки.






Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
alterburn
8 міс. тому

Головне, що вам вдалося зняти всі гроші.

Однак я не дуже розумію, чому казино закрило ваш обліковий запис або чому ваш рахунок обмежений. Чи означає це, що ви не можете робити депозити або які обмеження?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого