ФорумКазиноTerrybet Casino - загальне обговорення

Terrybet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від carsix79
|
1930 переглядів 11 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Terrybet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я хотів зробити Ніку великий комплімент за ще одну відхилену скаргу, навіть не намагаючись зв’язатися з казино. Я рекомендую завжди залишатися на їхньому боці, особливо коли вони мають дуже хорошу репутацію з вашого боку. Так тримати..

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Привіт, я щойно переглянув вашу скаргу і маю сказати, що багато разів читав про подібний випадок. Ви можете поглянути на це з двох сторін: перший — той, про який ви згадали — ви попросили казино закрити ваш рахунок, поки не буде оброблено виведення, щоб вони зробили те, про що ви попросили.

З точки зору казино, вони не зробили нічого поганого. Немає такого правила, що вам потрібно тримати рахунок закритим, коли гравець просить вас закрити рахунок, доки не буде оброблено виведення. Чи буде це чудовий вид послуги? Звичайно! Чи є це обов'язковим для казино? Це не так. Казино просто скаже, що це ваша відповідальність. Ви були тим, хто втратив гроші. Вони не примушували вас скасувати очікуване виведення...

Є ще один випадок, який би повністю змінив ситуацію. Якщо ви попросите казино закрити ваш обліковий запис через проблеми з азартними іграми, вони повинні закрити його без можливості повторного відкриття, але це не ваш випадок.

Я думаю, що найкращим варіантом буде зв’язатися з AAMS, оскільки казино ліцензоване в Італії. Багато органів ліцензування, як правило, захищають гравця таким чином, щоб вони могли вирішити, що навіть якщо ви попросите казино знову відкрити його, вони не повинні цього робити.

Я розумію рішення Ніка – ми не можемо покарати казино за те, що вони зробили щось на прохання гравця, і вони не робили нічого спірного чи хижацького. Вони просто знову відкрили ваш обліковий запис, коли ви про це попросили. З іншого боку, я вважаю, що велике казино не дозволить вам знову відкрити рахунок. Я особисто працював у казино, де вам потрібно було чекати близько тижня на повторне відкриття з дня, коли ви про це попросили. Але це не стандартна поведінка. Це те, що казино робить для своїх гравців, щоб зробити їх щасливішими та захистити їх.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже надіслав форму скарги до Aams, але, на вашу думку, вона не є хорошим регулятором. На скарги він майже не реагує.

Однак мене турбує те, що вони навіть не намагалися зв’язатися з казино з приводу моєї справи.

Якщо, як ви кажете, казино не зобов’язане тримати обліковий запис призупиненим відповідно до запиту гравця, воно могло б не призупиняти його з самого початку. Якщо мета полягала в тому, щоб зберегти зняття коштів, ви прийміть прохання гравця призупинити обліковий запис, а потім знову відкрити його перед виплатою виграшу. Ми могли б також не призупиняти його, не вводячи в оману гравця, що зняття коштів безпечно.

З об’єктивної точки зору я вважаю таку практику неправильною та нечесною.

Я не думаю, що в такому випадку гравцеві потрібно згадувати проблеми азартних ігор, щоб бути більш захищеним. Гравець також повинен бути захищений від виграшів, які він отримує, а не лише від програшів.

Я ніби виграю в казино, виходжу і прямо прошу його з письмовою заявою не пускати мене, поки я не принесу гроші в банк.

Для мене закривати таку скаргу таким чином несправедливо і несправедливо. Тоді ти думаєш про це як хочеш.

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Я б брав до уваги той факт, як гравець робить запит.


Ми можемо обговорювати, чому ви повинні або не повинні згадувати проблему азартних ігор, але це не змінює принцип роботи цих речей.


Дозвольте мені продемонструвати основну відмінність загалом:

а) гравець попросив закрити його/її рахунок. Казино закриває рахунок. Через кілька днів той же гравець просить знову відкрити свій рахунок. Казино відкриває рахунок, тому що гравець попросив про це.

б) гравець попросив закрити його/її рахунок через проблеми з азартними іграми, оскільки він/вона не може контролювати свою пристрасть і потребує особливого догляду. Казино закриває рахунок. Через кілька днів той же гравець просить відкрити свій рахунок. Казино не відкриває рахунок, оскільки були згадані проблеми з азартними іграми.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мій випадок не те, про що ви згадали, тому що ви забули крайній термін для мого запиту.

Гравець просить призупинити дію ігрового облікового запису на період, протягом якого мають бути оброблені зняття коштів (тому максимум 7 робочих днів). Гравець просить повторно активувати ігровий обліковий запис через 5 днів, а виведення коштів не було оброблено. Таким чином, казино не потрібно повторно відкривати ігровий рахунок.

Ви продовжуєте повертати його і бачите це по-своєму, але цілком зрозуміло, що казино помилялося.

При цьому я більше не наполягаю на тому, щоб пояснювати вам ситуацію

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Чесно кажучи, ми не розуміємо один одного. Я просто намагався продемонструвати важливість згадування проблем із азартними іграми під час запиту про блокування облікового запису.

Я думав, що написав це чітко:

Я б брав до уваги той факт, як гравець робить запит.

Я, чесно кажучи, нічого не повертаю.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Яке відношення до цього мають проблеми з азартними іграми? Моя мета полягала в тому, щоб зберегти зняття коштів, які були на розгляді, і які будуть виплачені протягом 7 робочих днів. З цієї причини в трьох електронних листах я чітко просив призупинити дію облікового запису, ДОКИ НЕ БУДЕ ВИПЛАЧЕНО ЗНЯТАННЯ. Інакше вони могли б не призупиняти обліковий запис із самого початку, якщо я міг би потім знову відкрити його перед виплатою зняття коштів.

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Яке відношення до цього мають проблеми з азартними іграми?


Все насправді:


«На жаль, немає такого інструменту, який би заблокував ваш обліковий запис, доки не буде оброблено виведення. Навіть якщо казино заблокує вас якимось чином, ви все одно зможете повторно активувати свій обліковий запис за вашим запитом. Гравець несе відповідальність за свої дії в цьому конкретний випадок».

Якщо ви згадаєте, що страждаєте від азартної залежності, ви не змогли повторно активувати обліковий запис.

Різниця полягає в тому, як ви просите закрити рахунок – це пов’язано з відповідальністю гравця.


Я думаю, що я вже висвітлював це раніше.

Майте на увазі, що, на жаль, немає такого інструменту, який би заблокував ваш обліковий запис, доки не буде оброблено виведення. Вирішувати вам – вибачте, що це просто так.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Потім вони повинні були сказати мені, що мій запит не може бути прийнятий, оскільки я міг розблокувати обліковий запис у будь-який момент, порушивши свою мету. І все одно мій рахунок не був закритий, я міг отримати до нього доступ, але я не міг внести депозит і грати, а отже, навіть не скасовувати депозити, як я просив, оскільки це казино виплачує лише через 7 робочих днів!!

Гравець завжди відповідає за свої дії, а казино ніколи! Ось у чому суть.

Проте продовжувати сперечатися марно. Казино завжди має рацію!


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Ви можете переглянути розділ скарг на нашому сайті. Там ви зрозумієте, що казино не завжди правильне.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Даніель, щодо дискусії, яку я розпочав на 888starz, яку тепер мені довелося скасувати на вимогу казино, ви також відповіли мені там таким же чином, а саме, що казино не несе відповідальності, і я програв справедливо. Що ж, як 888 starz, так і Power casino (територіальні обмеження постачальника Evolution) нарешті повернули мені гроші. Power Casiно погасили негайно і повністю, тоді як 888starz погасили частину і лише цього тижня. Це означає, що навіть у цьому випадку я мав право попросити повернути гроші, а ви натомість не хотіли мені допомагати, а Нік завжди поспішав закрити скаргу, навіть не почувши про це в казино. І тому я повинен був зробити це по-своєму, і я сам отримав те, чого повинен був досягти з вашою допомогою.

Ми, гравці, повинні дотримуватися десятків договірних та юридичних положень, тоді як казино завжди може робити, що йому заманеться, і на свою користь. І ви, схоже, причетні до всього цього. Я розумію, що ваша робота над скаргами не оплачується нами, гравцями, і це видно з багатьох скарг, які ви поспішно відмовляєте.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого