ФорумКазиноTerra Casino - загальне обговорення

Terra Casino - загальне обговорення

2 міс. тому від Romi
|
707 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Terra Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 міс. тому

Я пройшов верифікацію, але не можу зайти в свій акаунт, є знак для верифікації. Підтримка не відповідає на листи, не можу зайти в чат. Хтось стикався з такою проблемою?

Автоматичний переклад.
mih0
2 міс. тому

Привіт. Вибачте, що вам доводиться пройти через таку неприємну ситуацію. Я бачив вашу скаргу тут, разом із нашою командою, і було дуже мудро з вашого боку подати її. Команда зі скарг обов’язково спробує допомогти вам вийти з цього. Отже, ви поговорили зі службою підтримки, так? Сподіваюся, після вашої зустрічі з ними все піде так, як вони обіцяли. Будь ласка, тримайте нас в курсі, якщо у вас є якісь оновлення.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Я не впевнений, що я спілкувався зі службою підтримки, оскільки вони запропонували мені зберегти початкову фразу мого гаманця, це неприпустимо. Мені не вдалося зв’язатися зі службою підтримки поштою, вони не відповідають.

Автоматичний переклад.
mih0
2 міс. тому

Привіт. Вибачте, якщо я неправильно зрозумів, але ви вказали у своїй скарзі : «Після цього, вони сказали, я зможу отримати доступ до рахунку та зняти кошти». І тому я думав, що вам вдалося з ними зв’язатися. 🤔

Дозвольте сказати лише про технічне зауваження. Вам насправді не потрібно знову перекладати повідомлення англійською мовою, тому що наш форум і скарги унікальні тим, що вони мають вбудований перекладач.

Тож наразі, ймовірно, найкращим буде почекати та подивитися, що наша група розгляду скарг дізнається від казино, якщо казино, звичайно, співпрацюватиме. Давайте тримати за це кулаки. 🤞 Будь ласка, надсилайте будь-які оновлення щодо цієї справи.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Я вас розумію, дякую, більше постити не буду

Автоматичний переклад.
mih0
2 міс. тому

Дякуємо за розуміння та сподіваємося на найкращий результат розгляду вашої скарги.

У будь-якому випадку, я знайшов цю частину в скарзі: «Суть полягала в тому, що я входив би з гаманця, пов’язаного з моїм обліковим записом на сторонньому веб-сайті, нібито для перевірки та підтвердження цього гаманця. Після цього, як вони сказали, я зможу отримати доступ до рахунку та зняти кошти». Будь ласка, коли саме ви отримали цю інструкцію? Чекатиме на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

У неділю та понеділок мені написали двоє різних людей і запропонували цю інструкцію. Єдина відмінність полягає в наданих посиланнях для входу в гаманець

Автоматичний переклад.
mih0
2 міс. тому

Боже, мені це більше схоже на спробу шахрайства. Чи вдалося вам зв’язатися з цими хлопцями?

Це дійсно цікавий збіг обставин, що незабаром після такої дуже підозрілої події ви більше не можете отримати доступ до свого облікового запису. Що ж, будемо сподіватися, що я помиляюся, і через тривалу перевірку ваш обліковий запис залишиться заблокованим. 🤞🤞

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я досі не зв’язався зі службою підтримки, електронні листи не доходять, і я все ще не можу увійти в свій обліковий запис. Загалом у телеграмі я спілкувався з трьома людьми, останній раз у понеділок. Усі троє пропонували те саме.

Автоматичний переклад.
mih0
2 міс. тому

Я думаю, що в такому випадку я був би обережний, щоб не потрапити на щось. Хоча всі троє сказали вам те саме, мені здається, що це дивний спосіб дій.

У будь-якому разі у вас є відкрита скарга , тому наша команда спробує вам допомогти.

Я буду чекати вашого наступного оновлення.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого