Yes, they are scammers https://boomparisl.xyz and they don't pay me either, they say it's a check, but it's a lie, they say wait, but they don't say how long!!! write such a phrase all the time
Your account is under verification. We recommend placing bets on the account so that the verification will go faster.. This is funny, the first time I hear such a thing.
так вони аферисти https://boomparisl.xyz також мені не виплачують ,кажуть що перевірка ,але це брехня кажуть чекайте але не кажуть скільки часу!!! пишуть весь час таку фразу
Ваш аккаунт находится на проверке, Рекомендуем делать ставки на аккаунте, чтобы проверка прошла быстрее.. Це смішно перший раз таке чую.
Чесно кажучи, зараз я трохи збентежений, про яке казино ви говорите. Це офіційна тема для казино Rysebet , але ви опублікували посилання на інше казино. Насправді ми розглядаємо казино Boompari. Щоразу, коли він буде готовий до публікації, ви, звичайно, зможете прочитати повний огляд.
У будь-якому випадку підхід казино, який ви описали, справді незвичний і, я можу сказати, не дуже справедливий. На жаль, поки ми не отримаємо повний огляд, ми не можемо бути впевнені щодо цього казино та не можемо рекомендувати грати в ньому.
Я чекаю вашої відповіді, щоб ми могли переконатися, яке казино ви маєте на увазі. Будь ласка, не змушуйте нас чекати. 🙂
To tell you the truth, I'm a bit confused now, which casino are you talking about. This is an official thread for Rysebet Casino, but you have posted a link to some other casino. We are actually in the process of reviewing the Boompari Casino. Whenever it's ready to be published, you will be able to read the full review, of course.
Anyway, the approach of the casino, you have described, is indeed not usual, and I could say, not very fair either. Unfortunately until we have the full review in our hands, we can not be sure about this casino, and could not recommend playing at it, for now either.
I will wait for your reply, so we can make sure which casino are you referring to. Please don't make us wait. 🙂
Дякую тобі за це. Я перемістив ваш допис сюди, до теми, яку я створив, щоб люди могли публікувати будь-що, що стосується казино Boompari, доки ми не матимемо повний огляд казино, доступний на нашому сайті.
Як довго ви насправді чекаєте на перевірку в цьому казино, якщо можна запитати? Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна наша допомога, не зволікайте, надішліть скаргу разом із нашою командою. Це можливо, навіть якщо казино ще немає в нашій базі даних. Ви знали, що? Чекатиме вашої відповіді та рішення щодо подання скарги.
Thank you for that. I have moved your post here, to the thread I have made for the people to be able to post anything related to the Boompari Casino, until we'll have the full review of the casino available on our site.
How long are you actually waiting for the verification to be done at this casino, if I may ask? If you feel, that you need our help, do not hesitate to submit a complaint, here with our team. It is possible to do it even though the casino is not yet in our database. Did you know that? Will wait for your response and your decision about submitting a complaint, as well.
Рекомендуємо робити ставки, щоб процес верифікації проходив швидше
Підтримай "БУМПАРІ", [12.03.2024 11:40]
Перевірка може тривати від 7 днів до 31 дня.
Підтримай "БУМПАРІ", [12.03.2024 11:41]
Головне - активність на рахунку; служба безпеки дивиться на активність користувачів.
We recommend placing bets to make the verification process faster
Support "BOOMPARI", [12.03.2024 11:40]
The verification can last from 7 days to 31 days.
Support "BOOMPARI", [12.03.2024 11:41]
The main thing is activity on the account; the security service looks at user activity.
Рекомендуем делать ставки, чтобы проверка прошла быстрее
Support «BOOMPARI», [12.03.2024 11:40]
Проверка может продлится от 7 дней до 31го дня.
Support «BOOMPARI», [12.03.2024 11:41]
Главное активность на аккаунте, служба безопасности смотрит на активность пользователей.
Я бачу, що ви вирішили подати скаргу, і в цьому випадку я вважаю, що це добре. Дайте мені знати, якщо у вас виникнуть проблеми, ми обов’язково допоможемо вам.
Коли саме ви подали запит на зняття коштів і чи грали ви з бонусом? 🤔
Чекатимемо вашої відповіді, щоб дізнатися, чи можемо ми допомогти в цій ситуації та як.
I can see you have decided to file a complaint, which in this case I think it's a good thing to do. Let me know, if you have any problems with it, we surely can give you a hand.
When exactly have you requested the withdrawal, and have you played with any bonus there? 🤔
Will wait for your response, to see if and how could we be of any help in this situation.
On 03/08/2024, I ordered a payment and they still have two more withdrawals of mine together, I already ordered three withdrawals totaling $250. I did not take any bonuses from them!!!
08.03.2024 я замовив на виплату і ще в них є ще два мої зняття разом я замовив вже три зняття разом 250 доларів .ні бонусів я в них не брав!!!
Добре, я бачу. Отже, коли саме був перший запит на зняття коштів, як давно вони почали процес перевірки?🤔 Мені здається, що скарга справді була б тут.🤷♀️
Ok, I see. So when exactly was the first withdrawal request, how long ago they've started with the verification process?🤔 Seems to me, that the complaint would really be in place here.🤷♀️
the first withdrawal request was 03/08/2024, the verification process probably started a day later, i.e. 03/10/2024
перший запит на зняття коштів був 08.03.2024, процес перевірки почався напевно через день тобто 10.03.2024
Підтримай "БУМПАРІ", [14.03.2024 13:21]
Привіт
Підтримай "БУМПАРІ", [14.03.2024 13:21]
У мене немає інформації про проходження верифікації. Рекомендуємо робити ставки на свій рахунок, щоб верифікація проходила швидше.
Support "BOOMPARI", [14.03.2024 13:21]
Hello
Support "BOOMPARI", [14.03.2024 13:21]
I do not have information on completing the verification. We recommend placing bets on your account so that verification goes faster.
Support «BOOMPARI», [14.03.2024 13:21]
Здравствуйте
Support «BOOMPARI», [14.03.2024 13:21]
У меня нет информации по заверщению проверки. Рекомендуем делать ставки на аккаунте, чтобы проверка прошла быстрее..
Якщо я можу, я хотів би порекомендувати вам зачекати кілька днів, щоб побачити, як піде процес перевірки. Якщо ви бачите, що процес тривав надто довго, понад 14 повних днів, тому що насправді це терміни, які ми зазвичай надаємо казино для перевірки, вам слід подати скаргу. Що ви думаєте про це, ви спробуєте?
If I can, I would like to recommend you to wait a few days, to see how the verification process will go. If you see that the process has been too long, more than 14 full days, because this is actually the timeline we usually give casinos to get the verification done by, you should submit a complaint. What do you think of that, will you try it?
Маю сказати, що мені не подобається тиск, який чинить на вас підтримка, припускаючи, що більше ставок прискорить процес.
Для мене немає сенсу бути дуже ввічливим.
Говорячи про ставки, ви також грали в ігри казино? Я намагаюся з’ясувати, чи ти більше любитель спортивних ставок.
I have to say I don't like the pressure support puts on you, suggesting that more bets will speed up the process.
It makes little sense to me, to be very polite.
Speaking of bets, have you also played casino games? I'm trying to find out whether you are more of a sportsbettor, you know.
Що ж, щоб відповісти на запитання «яка різниця», на жаль, як ви, можливо, вже знаєте, ми не вирішуємо жодних скарг, пов’язаних зі ставками на спорт. Тож, мабуть, у цьому випадку різниця полягає в тому, що наша команда не зможе допомогти вам у вирішенні проблеми. У нас немає жодної команди експертів для категорії спортивних ставок, принаймні поки.🤷♀️ Сподіваємось, незабаром ви зможете отримати свої кошти. Будь ласка, тримайте нас в курсі.
Well, to answer the question "what's the difference", unfortunately, as you may already know, we do not solve any complaint related to a sports betting. So that would be probably the difference, in this case, that our team won't be able to help you with the issue. We do not have any team of experts for a sports betting category, not yet at least.🤷♀️ Hopefully you will be able to get your withdrawals soon. Please keep us informed.
На жаль, це не працює таким чином. Я думаю, що Ромі добре вам це пояснив, тому ми не маємо справу з випадками ставок на спорт. Як би ми це оцінили, якби ми намагалися зв'язатися з казино, а у нас немає людей, які це розуміють? Я не думаю, що це було б справедливо чи розумно з обох сторін.
Unfortunately, it doesn't work that way. I think Romi has explained it well to you, and therefore we do not deal with cases where it is sports betting. How would we evaluate it if we were trying to contact the casino and we don't have people who understand it ? I don't think that would be fair or reasonable on either side.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.