Привіт Радко, дякую, що надіслали мою електронну адресу.
Зв'язалися, ура!!! і перевірив мій обліковий запис, те саме 2 рази і
дійшли висновку: так, обліковий запис заблоковано. (справді???)
Мені потрібно зв’язатися з командою безпеки, будь ласка.
Для повноти картини ось електронна адреса:
Привіт,
Дякуємо, що звернулися до нас,
Ми двічі перевірили ваш обліковий запис і бачимо, що він справді наразі вимкнено. Будь ласка, зв’яжіться з security@tangierscasino.com, щоб перевірити стан свого облікового запису та отримати додаткову допомогу з вашим запитом.
З повагою,
команда підтримки.
Так, тоді будемо чекати відповіді.
Я буду тримати вас у курсі, до побачення
Hello Radka, thanks for forwarding my email address.
They got in touch, hooray!!! and have checked my account, same 2x and
have come to the conclusion: yes, the account is blocked. (indeed???)
I should contact the security team, please.
For the sake of completeness, here is the email:
Hello,
Thank you for contacting us,
We have double checked your account and can see that it is indeed currently disabled. Please contact security@tangierscasino.com to check the status of your account and for further assistance with your request.
Kind regards,
support team.
Yes, then we'll wait for an answer.
I'll keep you posted, bye
Hallo Radka, danke fürs Weiterleiten meiner Mailadresse.
Sie haben sich gemeldet, hurra!!! und haben mein Konto überprüft, gleich 2x und
sind zu dem Schluss gekommen: ja, das Konto ist gesperrt. (tatsächlich???)
Ich solle mich bitte an das Security team wenden.
Der Vollständigkeit halber hier auch noch das Mail:
Hallo,
Danke, dass Sie uns kontaktiert haben,
Wir haben Ihr Konto doppelt überprüft und können feststellen, dass es derzeit tatsächlich deaktiviert ist. Bitte wenden Sie sich an security@tangierscasino.com, um den Status Ihres Kontos zu überprüfen und weitere Unterstützung bei Ihrer Anfrage zu erhalten.
Mit freundlichen Grüßen,
Support-team.
Ja, dann warten wir mal auf Antwort.
Ich halte sie auf dem Laufenden, tschüss