ГоловнаФорумКазиноTangiers Casino - загальне обговорення

Tangiers Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від mrTretton37
|
13 094 переглядів 51 відповідей |
|
12 3
2 р. тому

Привіт Радко, дякую, що надіслали мою електронну адресу.

Зв'язалися, ура!!! і перевірив мій обліковий запис, те саме 2 рази і

дійшли висновку: так, обліковий запис заблоковано. (справді???)

Мені потрібно зв’язатися з командою безпеки, будь ласка.

Для повноти картини ось електронна адреса:

Привіт,

Дякуємо, що звернулися до нас,

Ми двічі перевірили ваш обліковий запис і бачимо, що він справді наразі вимкнено. Будь ласка, зв’яжіться з security@tangierscasino.com, щоб перевірити стан свого облікового запису та отримати додаткову допомогу з вашим запитом.

З повагою,

команда підтримки.


Так, тоді будемо чекати відповіді.

Я буду тримати вас у курсі, до побачення


Автоматичний переклад.
Feelgoo
2 р. тому

Привіт,

добре, я думаю, що це дуже прикро, що повідомлення про помилку говорить щось на кшталт "перебуває на технічному обслуговуванні", якщо обліковий запис дійсно заблоковано. 🤔

Отже, чекаємо 😀 знову - дякую за оновлення.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Радка,

Після певного тиску я отримав таку відповідь:

TNG Відгук!!!

Кармен Ср, 07.09.22 11:53

Привіт,

Дякуємо, що звернулися до нас.

Ми переглянули ваш обліковий запис і хочемо повідомити вам, що його закрито через кілька виявлених у ньому невідповідностей. Звертаємо увагу, що це рішення не підлягає оскарженню.

Бажаємо вам удачі в майбутньому.


Ну що ти кажеш? НАХАЛЬСТВО!!!

Також можливість не виплачувати виграний бонус.

Я думаю, що цей провайдер казино зовсім не відповідає вашому рейтингу.

Ви не так ставитесь до клієнтів.

Мені цікава ваша думка.

З повагою, Goodfeel

Автоматичний переклад.
Feelgoo
2 р. тому

Привіт,

Оскільки я не знаю, які невідповідності були знайдені, я пропоную подати скаргу (просто натисніть тут )

Я згоден, що це не правильний спосіб, як казино має вирішувати таку ситуацію. Весь час ми думали, що в казино виникла якась технічна проблема, тому ви не можете отримати доступ до свого облікового запису, а тепер виявилося, що ваш обліковий запис з якоїсь причини закрито. Це досить заплутано, я б сказав.

Тому дайте нашій групі зі скарг можливість перевірити цю проблему, будь ласка.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я досі не отримав відповіді на свою скаргу, я чекав 8 днів

Автоматичний переклад.
Hehe0505
2 р. тому

Привіт, я також подав скаргу. Подивимося, що вийде.

повідомте про мене

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт, Радка, я подав скаргу. Подивимося, що вийде.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я досі не отримав відповіді на свою скаргу, я чекав 8 днів

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

насправді, у вас є, перевірте свою скаргу ще раз 🙂.

Наталія щойно запитала в казино докладнішу інформацію щодо виведення коштів.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, Радка, я подав скаргу. Подивимося, що вийде.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Будь ласка, надайте інформацію про отримані вами бонуси та процедуру KYC. Просто натисніть це посилання , щоб зробити це.

Дякую.

Автоматичний переклад.
Hehe0505
2 р. тому


Привіт, Хе-хе 0505, ми отримали відповідь від казино.

Він читається наступним чином:

Привіт,


Ми сподіваємося, що це повідомлення добре дійшло до вас!


Зверніть увагу, що обліковий запис порушує пункт 2.1.12 наших Загальних положень та умов. Кожен користувач може відкрити лише один обліковий запис користувача. Використання більш ніж одного облікового запису для фізичного користувача відоме як «мультиакаунтінг», що суворо заборонено. Після виявлення користувача з кількома обліковими записами всі пов’язані облікові записи, пов’язані з цим користувачем, разом із усіма транзакціями в кількох облікових записах буде негайно припинено. У випадку, якщо Tangiers Casino має достатні підстави вважати, що реєстрація цих кількох облікових записів є шахрайством або шахрайством, Tangiers Casino може заблокувати регулярні або турнірні ігри та/або розподіл призів.


Якщо вам потрібна додаткова допомога чи інформація, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами, ми тут для вас 24/7.


З повагою,

Казино Танжер


Одне запитання: ви також зареєстровані в різних онлайн-казино?

Ви знаєте, чи це заборонено?

з повагою, Feelgood

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У когось були серйозні проблеми з процесом виведення? 9 тижнів я намагався зробити 1 невелике зняття, щотижня вони відмовлялися та вказували нову причину. мій обліковий запис було підтверджено більше 5 разів, документи, які вони вимагали в окремих випадках: посвідчення особи, підтвердження володіння банківським рахунком, ваучер CC, підтвердження адреси, потім вони попросили надати мені селфі, на якому я тримаю посвідчення особи та CC , а потім попросив іншого працівника банку підтвердити адресу разом із 1 поточним рахунком, я надав усе це протягом 9 тижнів, мені знову відмовили!! а тепер вимагають довідку про доходи ! Я відчуваю, що вони навмисно затягують цей процес, цікаво, чи хтось ще має ці проблеми. Я додам, що в МИНУЛОМУ я знімав гроші без проблем, але цей останній, здається, затягується, і я не хочу залишатися членом Tangiers!

Автоматичний переклад.
shamdore
2 р. тому

Привіт shamdore, мені шкода, що у вас виникли труднощі з казино. Те, що ви описуєте, є довгим і дратівливим процесом для гравців, але в деяких випадках казино вимагають багато документів. Але в цьому випадку, як ви написали, вони проводять таку тривалу перевірку для невеликого зняття коштів і все ще тривають.

У будь-якому випадку, якщо ви так довго боретеся, я б подав скаргу тут, на нашому веб-сайті . Там можна описати ситуацію з усіма подробицями. Деякі з представників нашої групи по розгляду скарг подбають про вас. Скарга – це просто найкращий спосіб підійти до неї, оскільки вона дає можливість порівняти докази та можливі дебати з казино. Скарга - це не погано, і добре використовувати її.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого