ФорумКазиноTangiers Casino - загальне обговорення

Tangiers Casino - загальне обговорення

2 р. тому від mrTretton37
|
9177 переглядів 51 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Tangiers Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Хтось тут, хто має досвід роботи з цим казино та процесом його виведення?


Пройшло вже 3 дні, як мій ресурстеамет, і поки немає підтвердження. Я розумію, що кажуть, що обробка виведення може зайняти до 5 робочих днів, але не має сенсу бути таким повільним, якщо ваша головна мета — бути хорошим казино.


так, я отримав 120 євро загалом за 25 без депозиту та міні-депозит 10 євро. Мейбі, яка пов’язана з тим, що вони доять час, щоб спробувати змусити мене повернути гроші. Я не дурний, хоча я вважаю, що така поведінка з казино є 😂

Автоматичний переклад.
mrTretton37
2 р. тому

Ви вже підтвердили свій обліковий запис у казино?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Все вдалось, і мій вихід був завершений сьогодні!

Автоматичний переклад.
mrTretton37
2 р. тому

Дякую за гарні новини! Вони вам сказали, чому це зайняло досить багато часу?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Онлайн-чат доступний цілодобово в Tangiers. Тому його можна оновити.

Автоматичний переклад.
denyo123
1 рік тому

Привіт і дякую за це оновлення.

Я переслав його нашій групі обробки даних, тож ми перевіримо це та відкоригуємо інформацію відповідно.

Цінується. 👍

Цікаво, чи допоміг вам їхній чат?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гаразд, живий чат раптово зникає, електронна пошта служби підтримки клієнтів не відповідає, а сторінка зняття коштів не з’являється після завершення перевірки.

Автоматичний переклад.
busit660
1 рік тому

Привіт,

звучить не дуже добре. Ви отримали сповіщення про завершення перевірки, чи не так?

Чи пробували ви зайти на сайт через інший браузер/пристрій? Я також рекомендую видалити всі файли cookie та спробувати режим анонімного перегляду.

Дайте мені знати, якщо щось із цього допомогло.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я підтвердив свій обліковий запис за допомогою портативного ідентифікатора, і мені сказали, що процес перевірки буде виконано 3 дні тому, а потім моє зняття буде виконано. Я не отримав кошти, і я надіслав кілька електронних листів останніми днями, але жодної відповіді, я починаю хвилюватися.

Автоматичний переклад.
Hehe0505
1 рік тому

Привіт,

лише кілька запитань, якщо можна.

Будь ласка, ви впевнені, що жоден документ не пропав? Перевірку завершено?

У якому статусі ваше відкликання?

Це казино має дуже хорошу репутацію, тому я вважаю, що вам слід трохи почекати. Зверніть увагу, що ми дали казино 14 повних днів, щоб завершити перевірку та здійснити виплату.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, дякую, я чекав близько 20 днів, я пройшов повну перевірку, усі документи були надіслані. Вони припинили спілкуватися зі мною тиждень тому, мені сказали, що процес перевірки буде завершено 3 дні тому. Не знаю, оскільки обліковий запис вимкнено

Автоматичний переклад.
1 рік тому

З минулої п’ятниці я надсилав листи до їхніх відділів безпеки, бухгалтерії та підтримки, але жодної відповіді щодо мого вилучення взагалі не було.

Автоматичний переклад.
Hehe0505
1 рік тому

У цьому випадку я вважаю, що це правильний час для скарги . Схоже, це потребує певних пояснень від казино, тому дозвольте нам втрутитися.

Я думаю, що ви досить довго чекали.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую, я досі нічого не отримав від казино

Автоматичний переклад.
Hehe0505
1 рік тому

Тому будемо сподіватися, що ми зможемо знайти деякі відповіді через скаргу .

Будь ласка, дочекайтеся оновлення.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Я отримав прибуток у розмірі близько 65-700 євро від 25 безкоштовних обертань у казино Tangier. Це було зменшено до прибл. 28,00 як суму до виплати.

Я хотів трохи більше і зіграв приблизно до 120 євро, а потім більше не програв половину. Мій останній баланс становив приблизно 63 євро. Наступного дня, коли я хотів зробити депозит у розмірі 10 євро, щоб отримати свій виграш, я більше не міг увійти, а також не був доступний чат. Під час реєстрації з’являється таке повідомлення

Наразі в казино Tangiers проводяться ремонтні роботи. Ми постійно працюємо над покращенням наших послуг для вас. Запасіться терпінням, незабаром його буде знову ввімкнено».

і це протягом 1 1/2 днів.

На мій подив, не лише в Tangier, а й у Winnerama та Lucky Draw. (Я знаю, що 3 належать разом).

Це означає, що я залежу від служби підтримки, але відповіді звідти немає. Тому я відірвана від будь-якого спілкування.

Варто повірити в добру репутацію через невелику кількість компаньйонів-комарів. Я не бачу переваги для казино, оскільки я ще навіть нічого не інвестував.

Я радий вашим відповідям. до побачення та баба

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, хтось із вас має проблеми з TANGIERS CASINO???

Я більше не можу увійти в обліковий запис. Раптом живого чату більше немає.

«Ремонтні роботи» майже 2 дні

Автоматичний переклад.
Feelgoo
1 рік тому

fileКазахстан в блоке

Змінено автором 1 рік тому
1 рік тому

Привіт, хтось із вас має проблеми з TANGIERS CASINO???

Я більше не можу увійти в обліковий запис. Раптом живого чату більше немає.

«Ремонтні роботи» майже 2 дні

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Думаю, краще трохи почекати. Я розумію, що це дратує, але час від часу необхідне обслуговування.

У будь-якому випадку я запитаю колег, чи можна дізнатися, коли закінчиться технічне обслуговування.

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого