3 тиж. тому
Тут ви можете обговорити Talismania Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чи можу я запитати, коли саме ваш обліковий запис було підтверджено?
Я сподіваюся, що ваші гроші скоро надійдуть, і вам не потрібно буде боятися, що ви їх не отримаєте, особливо якщо ви отримували свої гроші раніше, як ви згадали.
Можливо, у вас є якісь оновлення щодо цього? Ми тут, щоб допомогти, якщо потрібно.
May I ask when exactly your account was verified, please?
I hope that your money will arrive soon, and there won't be a need to be afraid that you won't get them, especially if you did get your withdrawals previously, as you mentioned.
Do you have any updates for us regarding this, perhaps? We're here to help if needed.
Привіт, у мене те ж саме, але просто казино не виплачує виграші, рахунок підтверджено, всі документи затверджені, так що другий тиждень вже добігає кінця. Кожного дня вони просто кажуть терпіння, і вони піклуються про це якомога швидше, але нічого не відбувається. Зняття коштів має бути на рахунку протягом 3 днів, але це неправда. Чи можете ви якось допомогти з моїми виграшами? дякую
Hi, I have the same thing, but simply the casino does not pay winnings, the account has been confirmed, all the documents have been approved, so the second week is already coming to an end. Every day they just say patience and they take care of it as quickly as possible, but nothing happens. The withdrawals should be in the account within 3 days, but that is not true. Can you somehow help with my winnings? Thanks
Moi mulla siis sama juttu ku vaan yksinkertaisesti kasino ei laita voittoja maksuun tili on vahvistettu kaikki asiakirjat hyväksytty niin jo toinen viikko alkaa loppumaan. Joka päivä ne vaan sanoo että kärsivällisyyttä ja ne hoitaa sen mahdollisimman nopeasti mutta ei tapahdu siis yhtään mitään. 3 päivän sisällä pitäisi olla nostot tilillä mutta ei se pitää paikkansa. Pystytekö auttamaan jotenkin mun voittojen kanssa. Kiitos
Так, казино має хороші відгуки, але не вони, а виграші, які вкладаються у виплату, що є найважливішим для нас гравців.
Yes, the casino has good reviews, but not them, but the winnings put into the payment, which is the most important thing for us players.
Kyllä kasiinolla hyvät arvostelut mutta ei ne vaan sa voittoja laitettu maksuun mikä on meille pelaajille tärkein.
привіт Я, звичайно, розумію ваше розчарування, і було б найкраще, якби вони дотрималися своїх обіцянок. правильно?
Чи можу я запитати, відколи ваш обліковий запис підтверджено?
Ви знаєте, що наша група розгляду скарг може втрутитися в такі випадки лише після закінчення 14-денного періоду.
Саме стільки днів ми зазвичай даємо казино для здійснення платежу.
Тому, будь ласка, повідомте нам, якщо ви хочете подати скаргу та отримати допомогу від нашої команди. Це абсолютно безкоштовно, і ми докладемо всіх зусиль, щоб її вирішити.
Hi. I surely can understand your frustration here, and it would be the best if they could hold on to their promises. Right?
May I ask since when is your account verified?
It is only possible for our complaint team to intervene in such cases whenever the 14-day time period passes, you know.
That is how many days we usually give casinos to proceed with the payment.
So, please let us know if you'd like to file a complaint and get help from our team. It is completely free, and we'll do our best to get it solved.
З облікового запису казино ви можете лише побачити, що ваш рахунок підтверджено, але ви не можете побачити дату, але перше зняття мною було зроблено 20 травня 2024 року, і тоді рахунок ще не був підтверджений. Тепер з новими вилученнями запитують документи, і я також надіслав всю необхідну інформацію. Ці виграші, які зараз беруться в суботу, приходять повні через 2 тижні з моменту початку виведення коштів. Звичайно, я хочу подати скаргу, тому що казино стверджує, що зняття коштів обробляється протягом 1-3 днів, а не протягом 2 тижнів, і, чесно кажучи, я не можу отримати жодної відповіді на те, що стадії мого зняття коштів і коли ці виплати будуть здійснені. Я з радістю прийму вашу допомогу.
From the casino account, you can only see that your account has been confirmed, but you can't see the date, but the first withdrawal I made was on May 20, 2024, and the account was not already confirmed then. Now with new withdrawals they ask for documents and I have also sent all the necessary information. These winnings, which are now taken on Saturday, come 2 weeks full since I started the withdrawals. Of course I want to file a complaint because the casino claims that the withdrawals are processed within 1-3 days and not within 2 weeks, and if we're being honest, I can't really get any kind of answer from there on what stage my withdrawals are at and when these payments will be made. I would gladly accept your help.
Kasiino tililtä näkee vaan että tilisi on vahvistettu ei sieltä näkee päivämäärä mutta ensimmäinen nosto minkä tein oli 20.05.2024 eikä silloin jo tili vahvistettu. Nyt uusien nostojen kanssa ne pyytää asiakirjoja ja olen myös kaikki tarvittavat tiedot lähettänyt. Nämä voitot mitä nyt ototaan lauantaina tule 2 viikkoa täynnä siitä ku olen laittanut nostot vireille. Että tottakai haluan tehdä valituksen koska kasino väittää että nostot käsitellään 1-3 päivän sisällä eikä 2 viikon sisällä ja jos rehellisiä ollaan niin ei sieltä oikein minkäänlaista vastausta saa missä vaiheessa mun nostot on ja milloin nämä maksu laitetaan. Ottaisin teiten apua mielelläni vastaan.
Я розумію і радий, що ви вже встигли подати скаргу .
Вероніці, яка займається розглядом скарг, потрібна додаткова інформація, тому надайте її.
Насправді зараз важливо, щоб ви надали їм усі необхідні документи і чи вони були в потрібному форматі.🤔
Правду кажучи, ми багато разів були свідками того, що гравець чекав, поки завершиться KYC, але казино відхиляло документи з цієї причини. І я знаю, що найкращий спосіб вирішити це, коли казино спілкується з гравцями і завжди пояснює, що відбувається, хоча це не завжди так. Також у вашому випадку, як ви сказали, вони взагалі не спілкуються.
Саме тут втручається наша група розгляду скарг і завжди намагається отримати якомога більше інформації від казино, щоб пояснити всю ситуацію.
Тому, будь ласка, оновіть свою скаргу та тримайте нас у курсі будь-яких новин.
I understand, and I'm glad that you managed to file a complaint already.
Veronika, your complaint resolver, needs some additional information, so please provide those.
Actually, the important thing now is if you have provided all the necessary documents to them and if they were in the right format.🤔
We have witnessed this many times, to tell you the truth, that a player would wait for the KYC to be done, but the casino would reject the documents because of this reason. And I know that the best way to solve this is when casino communicates with players and always explains what is going on, even though this is not always like that. Also in your case, as you said, they are not communicating at all.
This is where our complaint team steps in and always tries to get as much information from the casino as possible to explain the whole situation.
So, please update your complaint and keep us informed about any news you have.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.