ФорумКазиноTalismania Casino - загальне обговорення

Talismania Casino - загальне обговорення

3 тиж. тому від urmomaalinn
|
438 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
3 тиж. тому
Тут ви можете обговорити Talismania Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Опубліковано urmomaalinn видалено
urmomaalinn
3 тиж. тому

Чи можу я запитати, коли саме ваш обліковий запис було підтверджено?

Я сподіваюся, що ваші гроші скоро надійдуть, і вам не потрібно буде боятися, що ви їх не отримаєте, особливо якщо ви отримували свої гроші раніше, як ви згадали.

Можливо, у вас є якісь оновлення щодо цього? Ми тут, щоб допомогти, якщо потрібно.

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Привіт, у мене те ж саме, але просто казино не виплачує виграші, рахунок підтверджено, всі документи затверджені, так що другий тиждень вже добігає кінця. Кожного дня вони просто кажуть терпіння, і вони піклуються про це якомога швидше, але нічого не відбувається. Зняття коштів має бути на рахунку протягом 3 днів, але це неправда. Чи можете ви якось допомогти з моїми виграшами? дякую

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Так, казино має хороші відгуки, але не вони, а виграші, які вкладаються у виплату, що є найважливішим для нас гравців.

Автоматичний переклад.
kailikaljund7
3 тиж. тому

привіт Я, звичайно, розумію ваше розчарування, і було б найкраще, якби вони дотрималися своїх обіцянок. правильно?

Чи можу я запитати, відколи ваш обліковий запис підтверджено?

Ви знаєте, що наша група розгляду скарг може втрутитися в такі випадки лише після закінчення 14-денного періоду.

Саме стільки днів ми зазвичай даємо казино для здійснення платежу.

Тому, будь ласка, повідомте нам, якщо ви хочете подати скаргу та отримати допомогу від нашої команди. Це абсолютно безкоштовно, і ми докладемо всіх зусиль, щоб її вирішити.


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

З облікового запису казино ви можете лише побачити, що ваш рахунок підтверджено, але ви не можете побачити дату, але перше зняття мною було зроблено 20 травня 2024 року, і тоді рахунок ще не був підтверджений. Тепер з новими вилученнями запитують документи, і я також надіслав всю необхідну інформацію. Ці виграші, які зараз беруться в суботу, приходять повні через 2 тижні з моменту початку виведення коштів. Звичайно, я хочу подати скаргу, тому що казино стверджує, що зняття коштів обробляється протягом 1-3 днів, а не протягом 2 тижнів, і, чесно кажучи, я не можу отримати жодної відповіді на те, що стадії мого зняття коштів і коли ці виплати будуть здійснені. Я з радістю прийму вашу допомогу.

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
kailikaljund7
3 тиж. тому

Я розумію і радий, що ви вже встигли подати скаргу .

Вероніці, яка займається розглядом скарг, потрібна додаткова інформація, тому надайте її.

Насправді зараз важливо, щоб ви надали їм усі необхідні документи і чи вони були в потрібному форматі.🤔

Правду кажучи, ми багато разів були свідками того, що гравець чекав, поки завершиться KYC, але казино відхиляло документи з цієї причини. І я знаю, що найкращий спосіб вирішити це, коли казино спілкується з гравцями і завжди пояснює, що відбувається, хоча це не завжди так. Також у вашому випадку, як ви сказали, вони взагалі не спілкуються.

Саме тут втручається наша група розгляду скарг і завжди намагається отримати якомога більше інформації від казино, щоб пояснити всю ситуацію.

Тому, будь ласка, оновіть свою скаргу та тримайте нас у курсі будь-яких новин.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого