ФорумКазиноSwiper Casino - загальне обговорення

Swiper Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 міс. тому від reegee94
|
1229 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
5 дн. тому

file Swiper каже, що заблоковано

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Casino swiper несерйозно ставиться до зняття коштів, я чекаю на зняття з 19 вересня, служба підтримки просить мене терпіння та вибачення, раптом я отримую електронний лист із повідомленням про невдале зняття.

Роблю новий висновок і знову чекаю

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Я подав запит на зняття коштів 19 числа, і після очікування на схвалення понад 15 днів вони повідомили мені електронною поштою, що зняття було невдалим. У чаті вони попросили мене терпіння та вибачень. Я знову зняв кошти і знову мушу чекати? Чи можу я зробити щось інше? Мені потрібно зняти двічі, оскільки вони не дозволяють мені зняти все відразу.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Що ж було причиною його скасування? Тобі випадково пояснили?

Якщо ви хочете отримати свої гроші, вам, безсумнівно, доведеться подати запит знову. Сподіваюся, цього разу все пройде гладко.

До речі, ваш обліковий запис там підтверджено?

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

file Swiper каже, що заблоковано

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Вибачте, але я вважаю, що це через обмеження у вашій країні. Я правий?🤔

Ви грали в цьому казино?

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Casino swiper несерйозно ставиться до зняття коштів, я чекаю на зняття з 19 вересня, служба підтримки просить мене терпіння та вибачення, раптом я отримую електронний лист із повідомленням про невдале зняття.

Роблю новий висновок і знову чекаю

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Якщо ви бачите, що це все ще нікуди не йде, будь ласка, повідомте нас, і наша команда зі скарг спробує вирішити цю проблему.

Просто знайте, що ми зазвичай даємо казино 14 повних днів, перш ніж ми втрутимося в будь-якому випадку.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Оплачено 😉 дякую 🙏

Автоматичний переклад.
Romi
3 дн. тому

Добре, я знову зачекаю 14 днів, і якщо я не отримаю гроші, я зв’яжуся з вами, дякую.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Оплачено 😉 дякую 🙏

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Це чудова новина.

Тепер ми маємо передати інформацію вашому відділу розгляду скарг, а також нашій групі обробки даних, щоб вони могли перевірити інформацію про те, що гравцям із Португалії заборонено відвідувати це казино.


Змінено автором 3 дн. тому
Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Добре, я знову зачекаю 14 днів, і якщо я не отримаю гроші, я зв’яжуся з вами, дякую.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Чекатимемо на оновлення від вас.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого