Casino swiper несерйозно ставиться до зняття коштів, я чекаю на зняття з 19 вересня, служба підтримки просить мене терпіння та вибачення, раптом я отримую електронний лист із повідомленням про невдале зняття.
Роблю новий висновок і знову чекаю
Casino swiper is not serious about withdrawals, I have been waiting for a withdrawal since 09/19, customer service asks me for patience and apologies, suddenly I receive an email that says unsuccessful withdrawal.
I make a new withdrawal and I'm waiting again
Casino swiper no es serio con los retiros,desde el 19/09 esperando un retiro,en atención al cliente me piden paciencia y disculpas,de repente me llega un mail que dice retiro infructuoso.
Hago un nuevo retiro y estoy esperando otra vez
Я подав запит на зняття коштів 19 числа, і після очікування на схвалення понад 15 днів вони повідомили мені електронною поштою, що зняття було невдалим. У чаті вони попросили мене терпіння та вибачень. Я знову зняв кошти і знову мушу чекати? Чи можу я зробити щось інше? Мені потрібно зняти двічі, оскільки вони не дозволяють мені зняти все відразу.
I requested a withdrawal on the 19th and after waiting for approval for more than 15 days, they told me by email that the withdrawal had been unsuccessful. They asked me for patience and apologies via chat. Have I made the withdrawal again and have to wait again? Can I do something else? I have two withdrawals to make since they won't let me withdraw everything at once.
Pedí un retiro el día 19 y después de estar más de 15 días esperando la aprobación me dicen por mail que el retiro ha sido infructuoso,por chat me piden paciencia y disculpas,he vuelto a hacer el retiro y a esperar de nuevo? Se puede hacer algo más? Tengo dos retiros por hacer ya que no me dejan retirar todo de golpe
Що ж було причиною його скасування? Тобі випадково пояснили?
Якщо ви хочете отримати свої гроші, вам, безсумнівно, доведеться подати запит знову. Сподіваюся, цього разу все пройде гладко.
До речі, ваш обліковий запис там підтверджено?
What was the reason for canceling it, though? Did they explain it to you by any chance?
If you'd like to get your money, you will surely need to request it again. Hopefully, this time everything will go smoothly.
Is your account verified there, by the way?
Casino swiper несерйозно ставиться до зняття коштів, я чекаю на зняття з 19 вересня, служба підтримки просить мене терпіння та вибачення, раптом я отримую електронний лист із повідомленням про невдале зняття.
Роблю новий висновок і знову чекаю
Casino swiper is not serious about withdrawals, I have been waiting for a withdrawal since 09/19, customer service asks me for patience and apologies, suddenly I receive an email that says unsuccessful withdrawal.
I make a new withdrawal and I'm waiting again
Casino swiper no es serio con los retiros,desde el 19/09 esperando un retiro,en atención al cliente me piden paciencia y disculpas,de repente me llega un mail que dice retiro infructuoso.
Hago un nuevo retiro y estoy esperando otra vez
Якщо ви бачите, що це все ще нікуди не йде, будь ласка, повідомте нас, і наша команда зі скарг спробує вирішити цю проблему.
Просто знайте, що ми зазвичай даємо казино 14 повних днів, перш ніж ми втрутимося в будь-якому випадку.
If you see that it is still going nowhere, please let us know, and our complaint team will try to help solve this issue.
Just know that we usually give casinos 14 full days before we intervene in any case.
Добре, я знову зачекаю 14 днів, і якщо я не отримаю гроші, я зв’яжуся з вами, дякую.
Ok, I will wait 14 days again and if I don't receive the money I will contact you, thank you.
De acuerdo,esperaré de nuevo 14 días y si no recibo el dinero contactaré con ustedes, gracias
Це чудова новина.
Тепер ми маємо передати інформацію вашому відділу розгляду скарг, а також нашій групі обробки даних, щоб вони могли перевірити інформацію про те, що гравцям із Португалії заборонено відвідувати це казино.
That is great news.
Now we have to get the information to your complaint resolver, but also to our data team, so they can check the information about players from Portugal not being allowed at this casino.
Це здорово!
Як би ви описали свої враження від цього казино в цілому, якщо ви не заперечуєте, що я запитую?
Ви навіть можете написати це у своєму відгуку користувача тут, якщо вам це цікаво.🙂
That's great!
How would you describe your experience from this casino overall, if you don't mind me asking?
You can even write it in your user review over here if you're interested.🙂
Привіт, у мене проблема. Я виграв велику суму в грі, але раптом, коли виграна сума була там, через 2-3 секунди з’явилося повідомлення про помилку, і я не міг відкрити гру. Зараз я не отримав свій виграш, і його немає в історії, але я був розумним і зробив знімок екрана, щойно я виграв, і з’явилося повідомлення про помилку, а на фоні ви можете побачити, що я виграв великий сума Зараз я вже писала туди-сюди з підтримкою, але вони мене завжди тільки б’ють. У мене є чати, де вони кажуть, якщо грошей не буде в певний час, зв’яжіться з нами знову.... на сьогоднішній день нічого не сталося, і я зараз вибираю адвоката, тому що у мене є докази і я знаю, що Я буду правий.
Hello, I have a problem. I won a large sum in a game, but suddenly when the amount won was there, an error message came up after 2-3 seconds and I couldn't open the game. Now I haven't received my winnings, nor is it in the history, but I was clever and took a screenshot as soon as I won and an error message came up, and in the background you can see that I've won a large sum. Now I've already written back and forth with support, but they always just hit me. I have chats where they say if the money isn't there at a certain time, contact us again.... nothing has happened to date and I'm in the process of deciding on a lawyer because I have evidence and I know that I'll be right.
Hallo ich habe ein Problem und zwar habe ich in einem Spiel eine hohe Summe gewonnen doch plötzlich als die gewonnene Summe dort stand kam auch nach 2-3 Sekunden eine Fehler Meldung und ich konnte das Spiel nicht öffnen nun habe ich weder mein gewinn bekommen noch steht es im Verlauf, aber ich war do Klever und habe sofort als ich es gewonnen habe und eine Fehlermeldung kam ein Screenshot gemacht und im Hintergrund erkennt man das ich eine große Summe gewonnen habe nun habe ich schon mit dem Support hin und her geschrieben ich werde immer nur hingehauen habe chats wo drin steht wenn das geld dann und dann nicht drauf ist melden sie sich bei uns nochmal.... bis heute nichts passiert und bin dabei mich für einen Anwalt zu entscheiden da ich Beweise habe und ich weis das ich recht bekommen werde
Привіт, шкода, що у вас немає конкретної відповіді, що сталося. Я вважаю, що казино могло б дослідити щось подібне з постачальником ігор, але якщо вони нічого вам не сказали, то я не знаю, де могла бути помилка. Як довго ви маєте справу з цією ситуацією?
Чи думали ви про те, щоб подати нам скаргу, і наша команда спробує її детальніше розглянути та, якщо можливо, допоможе вам.
Якщо це не спрацює, я піду на те, що ви написали, а це означає адвоката.
як ти думаєш
Hello, it's a pity you don't have any concrete answer what happened. I believe that the casino could investigate something similar with the game provider, but if they didn't tell you anything, then I don't know where the mistake could have been. How long have you been dealing with this situation?
Have you thought about filing a complaint with us and our team would try to look into it further and help you if possible.
If that doesn't work, then I would go with what you wrote and that means a lawyer.
What do you think?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.