4 міс. тому
Тут ви можете обговорити Swiper Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я виграв трохи грошей у цьому онлайн-казино 2 тижні тому, спочатку це не дозволило мені підтвердити себе, після тижня очікування вони попросили мене підтвердити себе, що було таким викликом після стільки днів назад і вперед і днів очікування для відповідь Я думаю, що я підтверджений, але тепер вони кажуть, що мені потрібні додаткові документи, але не повідомляють мені, які додаткові документи мені потрібні. Наразі я надіслав виписки з банківського рахунку, посвідчення особи з фотографією, фотографію для селфі з моїм ідентифікатором та їхнім веб-сайтом у фоновому режимі, підтвердження того, що моя картка належить мені. Я відвідував чат близько 40 разів. Я надіслав їм електронний лист, і тепер адреси електронної пошти не існують. Це стає смішним.
ive won some money on this online casino 2 weeks ago, it wouldn’t let me verify myself at first, after a week of waiting they asked me to verify myself which was such a challenge after so many back and forward sending and waiting days for a response I think I am verified but now they are saying I need additional documents but won’t tell me what additional documents I need. I’ve so far sent in bank statements, photo id, selfie photo of myself with my I.d and their website in the background, verification that my card is mine. I’ve been back and forth on the chat about 40 times. I’ve emailed them and now there email addresses don’t exist. This is getting ridiculous.
Привіт!
Бачити таку боротьбу завжди пригнічує. Будь-які запити, які казино висуває до гравців, мають бути точними та зрозумілими. Хочу без зайвих слів сказати, що Ви прийняли правильне рішення, подавши скаргу. Будь ласка, будьте готові, проте процедура займе деякий час, оскільки ми даємо казино час для обробки KYC і обробки виведення коштів. Це погано, що адреса електронної пошти здається неіснуючою. Чи можуть вони мати акаунти в соціальних мережах? Час від часу спрацьовує.
Я припускаю, що ви вже намагалися з’ясувати, що ви повинні надати, тому, поки хтось із казино не прояснить більше, я боюся, що ми зможемо лише припускати. 🙁
Незалежно від ситуації, ми дуже цінуємо будь-які оновлення, які ви надаєте.
Hi!
Seeing such struggles is always depressing. Any requests that the casino makes of the players should be precise and easy to understand. I would like to state without further ado that you made the right decision in filing the complaint. Please be prepared, though, the procedure will take some time to complete as we give the casinos time to process the KYC and process the withdrawal. It is not good that the email address appears to be nonexistent. Might they have social media accounts? It occasionally works.
I assume you have already attempted to ascertain what you must supply, so until someone from the casino clarifies further, I fear we will only be able to speculate. 🙁
Whatever the situation, we greatly value any updates that you provide.
Я виграв трохи грошей у цьому казино, і вони ускладнюють виведення моїх виграшів. Я намагаюся подати скаргу, бо чекаю вже пару тижнів, і нічого. Я спробував надіслати електронною поштою обом їхнім електронним адресам, і тепер вони, очевидно, не існують. Хтось раніше користувався цим казино і може надати мені відгук
I have won some money on this casino and they are making it so difficult to withdraw my winnings. I’m trying to do a complaint as I have been waiting a couple weeks now and nothing. I tried to email both their emails and now they apparently don’t exist. Has anyone used this casino before and can give me some feedback
Сподіваюся, гравці незабаром діляться своїми історіями. Я мало що можу зробити, виходячи зі скарги та порожніх розділів відгуків користувачів. 🙁
Hopefully, players will get around to sharing their stories soon. There is not much I can do, based on the complaint and empty user feedback sections. 🙁
Я 2 тижні намагався забрати свої гроші з цього казино, але моє зняття було відхилено, і щоразу вони виправдовувалися, чому ще не можуть заплатити. Спочатку вони запитують документи знову і знову, після того, як я нарешті підтверджу свій рахунок, вони кажуть, що платіж не пройшов через банк, а потім я знову знімаю гроші, і вони кажуть, що я повинен підтвердити рахунок, навіть якщо він уже підтверджений. ..
I've been trying for 2 weeks to get my money out of this casino, but my withdrawal is rejected and every time they make excuses why they can't pay yet. First they ask for documents again and again, after I finally get my account confirmed they say the payment didn't go through because of the bank and then I make another withdrawal and they say I have to confirm the account even though it's already confirmed...
Olen yrittänyt jo 2 viikkoa saada rahojani ulos tältä casinolta mutta kotiutukseni hylätään ja keksitään joka kerta tekosyitä miksi ei vielä voida maksaa. Ensin pyydetään dokumentteja uudelleen ja uudelleen sen jälkeen kun vihdoin saan vahvistettua tilini sanotaan että maksu ei mennyt läpi pankin takia ja sitten teen uuden kotiutuksen ja sanotaan että pitää vahvistaa tili vaikka se on jo vahvistettu...
Можливо, вони запитували якийсь додатковий документ, який ви не надали? Іноді це може зробити казино.
Я також бачив вашу скаргу тут із нашою командою, і Томасу потрібні відповіді на деякі запитання, тому будь ласка, повідомте йому, коли це можливо.
Повідомляйте нас про прогрес.
Have they asked for some additional document that you did not provide, perhaps? Sometimes a casino can do that.
I also saw your complaint here with our team, and Tomas needs some questions to be answered, so please update him whenever possible.
Keep us informed about any progress, please.
Я чекав більше тижня. Все, що я чую, це те, що я маю чекати. що я можу зробити Ваша допомога
I've been waiting for over a week. All I hear is that I have to wait. What can I do? Your help
Há mais de uma semana que aguardo . Só me respondem que tenho que aguardar . O que posso fazer ? A vossa ajuda
Привіт, вибачте, що ви довго чекали на зняття коштів. Чи сказали вам у казино якісь ознаки затримки? Чи потрібно було вам перевірятися в казино? Це ваше перше зняття?
Будь ласка, дайте мені знати.
Hi, I'm sorry you've been waiting a while for your withdrawals. Did the casino tell you any indication why they have a delay? Was it necessary for you to verify with the casino? Is this your first withdrawal?
Please let me know.
Казино Swiper не платить !!! Я вже надіслав листи, а вони не відповідають! Сказали, що заплатять через 3 дні. Чекаю з 25 вересня. Реєстраційна електронна адреса:
Ви можете допомогти?
Swiper casino doesn't pay !!! I've already sent emails and they don't reply! They said they would pay in 3 days. I've been waiting since September 25th . Registration email :
can you help?
Swiper casino não paga !!! Já mandei emails não respondem ! Diziam que pagavam em 3 dias . Desde dia 25 setembro que aguardo . Email de registo : mirandasantossandra5@icloud.com
pode ajudar ?
Вони справді платять, просто це займає дуже багато часу, якщо я правильно пам’ятаю, мені знадобилося 4-5 тижнів
They do pay just takes a very long time mine took 4/5 weeks if I remember correctly
Дякую за відповідь, але сказали, що це займе 3 дні. Вони не відповідають на електронні листи.
Я не думаю, що це нормально
Thanks for the reply, but they said it would take 3 days. They don't reply to emails.
I don't think it's normal
Obrigada pela resposta , mas diziam ser 3 dias . Não respondem aos emails .
não acho normal
Те саме для мене зайняло 4/5 тижнів, було сказано 3 дні, потім вони сказали 5 днів, потім знову 3 дні в чаті, я пройшов через те саме
The done the same to me took 4/5 weeks it said 3 days then they said 5 days then 3 days again on the chat I went through the same
Казино Swiper не платить !!! Я вже надіслав листи, а вони не відповідають! Сказали, що заплатять через 3 дні. Чекаю з 25 вересня. Реєстраційна електронна адреса:
Ви можете допомогти?
Swiper casino doesn't pay !!! I've already sent emails and they don't reply! They said they would pay in 3 days. I've been waiting since September 25th . Registration email :
can you help?
Swiper casino não paga !!! Já mandei emails não respondem ! Diziam que pagavam em 3 dias . Desde dia 25 setembro que aguardo . Email de registo : mirandasantossandra5@icloud.com
pode ajudar ?
Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити все, що потрібно для виведення грошей. Якщо вони не зможуть, повідомте нам, і ми спробуємо допомогти. Якщо вони також вас ігнорують, ви можете подати скаргу до нас, але я особисто дав би ще трохи часу. Якщо вам сказали, що у вас було 3 дні, щоб повернути гроші, але цього не сталося, це не найкращий спосіб реклами казино, але в таких випадках нам потрібно два тижні, щоб зв’язатися з казино.
Як ви думаєте, чи можете ви почекати, поки надійдуть гроші або казино зв’яжеться з вами?
We give casinos 14 days to sort out everything necessary around withdrawing the money. If they can't, then you can let us know and we will try to help. If they also ignore you, you can file a complaint with us, but I would personally give it some more time. If you were told you had 3 days to get your money back and it didn't happen, that's not the best way for the casino to advertise itself, but two weeks is necessary for us to contact the casino in such cases.
Do you think you could hold out and wait for the money to come in or for the casino to contact you?
Я подав запит на зняття коштів 19 числа, і після очікування на схвалення понад 15 днів вони повідомили мені електронною поштою, що зняття було невдалим. У чаті вони попросили мене терпіння та вибачень. Я знову зняв кошти і знову мушу чекати? Чи можу я зробити щось інше? Мені потрібно зняти двічі, оскільки вони не дозволяють мені зняти все відразу.
I requested a withdrawal on the 19th and after waiting for approval for more than 15 days, they told me by email that the withdrawal had been unsuccessful. They asked me for patience and apologies via chat. Have I made the withdrawal again and have to wait again? Can I do something else? I have two withdrawals to make since they won't let me withdraw everything at once.
Pedí un retiro el día 19 y después de estar más de 15 días esperando la aprobación me dicen por mail que el retiro ha sido infructuoso,por chat me piden paciencia y disculpas,he vuelto a hacer el retiro y a esperar de nuevo? Se puede hacer algo más? Tengo dos retiros por hacer ya que no me dejan retirar todo de golpe
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.