1 рік тому
Тут ви можете обговорити Swift Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зробив депозит у розмірі 1500 фунтів стерлінгів 6 грудня 2022 року, а потім я спробував зробити ставку, але мені не дозволили та доручили зв’язатися з їхнім чатом (команда безпечних азартних ігор). Вони розглянули багато запитань, а потім встановили ліміт у 1000 фунтів стерлінгів на мій рахунок, де додаткові 500 фунтів стерлінгів, як вони кажуть, повернуть мені. На той момент мені здається, що все нормально. Потім я почав грати та виграв 1200 фунтів стерлінгів, через що баланс мого рахунку склав 2200 фунтів стерлінгів, і я збирався зняти частину грошей, але потім мене попросили завантажити підтвердження особи + дебетову картку, яка використовувалася для внесення коштів … Я зробив усе, що вони вимагали, разом із підтвердженням адреси та підтвердженням моєї зарплати. Тоді я починаю зв’язуватися з їхнім чатом, але ніхто не відповідає, навіть надсилаю їм електронні листи… Ніхто взагалі не відповідає… Я не знаю, поверну мені гроші чи ні. Будь ласка, допоможи мені. У мене є 2200 фунтів стерлінгів, які я хочу зняти, плюс 500 фунтів стерлінгів, які, як вони сказали, перебувають у процесі, але точної дати не вказано. Я надсилав їм повідомлення в чаті, але ніхто не відповідає.
I have deposit £1500 on 6th Dec 2022 and then I try to bet but was not allowed and instructed me to contact their Live Chat (Safe Gambling Team). They went through lots of questions and then set up a limit of £1000 to my account where the extra £500 they say will refund back to me. It seems all ok to me at that time. Then I start playing and won £1200 which made my account to have a balance of £2200 and I was going to withdraw some part of the money but then it ask me to upload Proof of Identity + Debit Card which was used to deposit the funds … I did whatever they requested along with my proof of address and evidence of my salary. Then I start contact their Live Chat but no one responding and even send them emails … No one is responding at all … I don’t know will I get my money back or not. Please help me. I have £2200 balance which I want to withdraw plus £500 which they said is under process but no exact date is given. I have been sending them messages on Live Chat but no one responding.
Привіт,
Шкода чути про ваші проблеми. Казино має завжди спілкуватися з гравцем. Мені не вдалося зрозуміти, чи ваш обліковий запис уже повністю підтверджено. Я б припустив, що ще ні. На жаль, це перший крок до виведення будь-яких виграшів.
Будь ласка, зверніть увагу, що ми надаємо казино 14 повних днів для завершення KYC і виведення коштів, тож коли розпочався KYC, будь ласка?
Hello there,
Sorry to hear about your troubles. The casino should always communicate with the player. I failed to understand, whether your account has been fully verified yet. I would guess that not yet. Sadly, this is the first step to withdrawing any winnings.
Kindly note that we allow casinos 14 full days to complete the KYC and fulfill the withdrawal, so when did the KYC start, please?
Мій обліковий запис перевірено. Я намагався зняти гроші з рахунку, але з’явилася помилка, і я ніколи не запитував бонусні гроші, які становили лише 0,01 фунта, і навіть не можу скасувати ці бонусні гроші. Додається знімок екрана.
My account have been verified. I tried to withdraw money from account but it said Error and I never asked for Bonus money which was only £0.01 and cannot even cancel this bonus money. Enclosed is a screen shot.
На жаль, я не бачу ваш баланс, тому я пропоную вам звернутися до служби підтримки або в чат для подальших роз’яснень.
Ви впевнені, що не отримали бонусів? Перегляд історії вашого облікового запису може допомогти.
У будь-якому випадку, першим кроком є зв’язатися з казино, щоб визначити проблему.
Ви можете це зробити, будь ласка?
Я чекаю на вашу відповідь. Для цього скористайтеся кнопкою відповіді.
Sadly, I can't see your balance, so I suggest you ask the support or live chat to explain further.
Are you sure you have not taken any bonus? Reviewing your account history would help.
Anyway, the first step is to contact the casino to identify the issue.
Can you do that, please?
I'll wait for your reply. Kindly use the reply button for that.
Вони багато разів відхиляли кредитні картки для перевірки 🤬!!!
Потім вони надсилають 2 електронні листи 8/8-24 о 12.48 про те, що картку схвалено, після чого приходить ще 1 електронний лист 8/8-24 о 12.51 про те, що картку не схвалено WTF.
Що я можу зробити???
They have declined credit cards many times for verification 🤬!!!
Then they send 2 emails on 8/8-24 at 12.48 that the card is approved, after which 1 more email comes on 8/8-24 at 12.51 that the card is not approved WTF.
What can I do???
De har afvist kreditkort rigtig mange gange til verificering 🤬!!!
Så sender de 2 mail d.8/8-24 kl 12.48 at kortet er godkendt hvor derefter kommer 1 mail mere d.8/8-24 kl 12.51 at kortet ikke er godkendt WTF.
Hvad kan jeg gøre???
Привіт, вони також сказали вам, чому ця картка не була перевірена і що означають електронні листи? Я думаю, що я б спробував дізнатися спочатку, тому що це, мабуть, найважливіше.
Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблеми зняття коштів і KYC, тож якщо нічого не зміниться, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо вам допомогти.
Hello, did they also tell you why this card was not verified and what do the emails mean ? I think I would try to find out first, because that is probably the most important thing.
We give casinos 14 days to resolve withdrawals and KYC so if nothing changes you can contact us and we will try to help you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.