ФорумКазиноSwift Casino - загальне обговорення

Swift Casino - загальне обговорення

1 рік тому від jayd_1976
|
1924 переглядів 6 відповідей |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Swift Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Зняття неможливе

Я зробив депозит у розмірі 1500 фунтів стерлінгів 6 грудня 2022 року, а потім я спробував зробити ставку, але мені не дозволили та доручили зв’язатися з їхнім чатом (команда безпечних азартних ігор). Вони розглянули багато запитань, а потім встановили ліміт у 1000 фунтів стерлінгів на мій рахунок, де додаткові 500 фунтів стерлінгів, як вони кажуть, повернуть мені. На той момент мені здається, що все нормально. Потім я почав грати та виграв 1200 фунтів стерлінгів, через що баланс мого рахунку склав 2200 фунтів стерлінгів, і я збирався зняти частину грошей, але потім мене попросили завантажити підтвердження особи + дебетову картку, яка використовувалася для внесення коштів … Я зробив усе, що вони вимагали, разом із підтвердженням адреси та підтвердженням моєї зарплати. Тоді я починаю зв’язуватися з їхнім чатом, але ніхто не відповідає, навіть надсилаю їм електронні листи… Ніхто взагалі не відповідає… Я не знаю, поверну мені гроші чи ні. Будь ласка, допоможи мені. У мене є 2200 фунтів стерлінгів, які я хочу зняти, плюс 500 фунтів стерлінгів, які, як вони сказали, перебувають у процесі, але точної дати не вказано. Я надсилав їм повідомлення в чаті, але ніхто не відповідає.

Автоматичний переклад.
jayd_1976
1 рік тому

Привіт,

Шкода чути про ваші проблеми. Казино має завжди спілкуватися з гравцем. Мені не вдалося зрозуміти, чи ваш обліковий запис уже повністю підтверджено. Я б припустив, що ще ні. На жаль, це перший крок до виведення будь-яких виграшів.

Будь ласка, зверніть увагу, що ми надаємо казино 14 повних днів для завершення KYC і виведення коштів, тож коли розпочався KYC, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мій обліковий запис перевірено. Я намагався зняти гроші з рахунку, але з’явилася помилка, і я ніколи не запитував бонусні гроші, які становили лише 0,01 фунта, і навіть не можу скасувати ці бонусні гроші. Додається знімок екрана. file

Автоматичний переклад.
jayd_1976
1 рік тому

На жаль, я не бачу ваш баланс, тому я пропоную вам звернутися до служби підтримки або в чат для подальших роз’яснень.

Ви впевнені, що не отримали бонусів? Перегляд історії вашого облікового запису може допомогти.

У будь-якому випадку, першим кроком є зв’язатися з казино, щоб визначити проблему.

Ви можете це зробити, будь ласка?

Я чекаю на вашу відповідь. Для цього скористайтеся кнопкою відповіді.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вони багато разів відхиляли кредитні картки для перевірки 🤬!!!

Потім вони надсилають 2 електронні листи 8/8-24 о 12.48 про те, що картку схвалено, після чого приходить ще 1 електронний лист 8/8-24 о 12.51 про те, що картку не схвалено WTF.

Що я можу зробити???

Автоматичний переклад.
zantos7733
3 міс. тому

Привіт, вони також сказали вам, чому ця картка не була перевірена і що означають електронні листи? Я думаю, що я б спробував дізнатися спочатку, тому що це, мабуть, найважливіше.

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблеми зняття коштів і KYC, тож якщо нічого не зміниться, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого