ГоловнаФорумКазиноSushi Casino - загальне обговорення

Sushi Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від netoflausino
|
4 024 переглядів 23 відповідей |
|
1 2

Ну, я думаю, що служба підтримки чи чат вас не дуже розуміють, вони змушують вас чекати та не дають жодної точної інформації про те, які скріншоти/докази неправильні чи що ще потрібно для успішної виплати... у SUSHICASINo, а також у Cashwin... Не знаю, я запитував виплати в обох казино, але підтримка дійсно найгірша з усіх...

Автоматичний переклад.
sveno

Чи можу я запитати, коли саме ви подали запит на зняття коштів із цього казино і чи це було вашим першим?

Отже, чи правильно я розумію, що ви надіслали документи на перевірку, а вони їх відхилили, не пояснюючи причини?🤔

Ви завжди повинні переконатися, що всі документи належного формату та якісні. Інакше служба підтримки їх не схвалить.

Будь ласка, повідомте нам більше деталей щодо вашої проблеми в цьому казино, щоб ми змогли вам допомогти.

Автоматичний переклад.

Це трохи смішно, як вони кажуть, що вони не «володіють» казино Sushi та казино CashWin, навіть якщо вони мають однакову електронну адресу для скарг і однакову електронну адресу для підтримки. Також підтверджено в чаті.

Дуже добре вміє зволікати та не відповідати на запитання.


Це, ймовірно, два найгірших казино.

😎

Автоматичний переклад.
Svettrulle

Можливо, у вас є якась проблема?

Ми можемо чимось допомогти?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого