3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Sushi Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я чекаю 800 євро 4 дні. Через 3 дні я надіслав повідомлення в чат про те, що відбувається з моїм виведенням коштів, і вони сказали, що все добре, і мені потрібно почекати.. На четвертий день грошей не було на моєму банківському рахунку і я знову надіслав повідомлення в чат, і вони сказали мені, що я не можу зняти всю суму і що існує обмеження в 600 євро на день… ніхто раніше не повідомляв про це, і якщо я не надсилав щоденні повідомлення, я не знаю, як я б дуже чекав грошей..вони дурять клієнтів і не повідомляють про проблеми..
Im waiting for 800€ 4 days..at 3 days I sent message to chat that what is going on with my withdrawal and they said that everything is fine and i have to wait..the money wasnt in my bank account at the fourth day and i sent again message to chat and they said to me that i cant withdraw the whole amount and that there is a limit for 600€ per day…no one before imform about that and if i didn’t send everyday message i dont know how much i would wait for the money..they are fooling the customers and they dont inform for problems..
Привіт! Згідно з нашим оглядом цього казино, я також бачу ту ж інформацію, що денний ліміт становить 600 євро. Шкода, що казино не повідомило вам відразу, але я не думаю, що казино збрехало б чи щось подібне. Звичайно, якби ви не писали в чат, то напевно б і не дізналися, але зрештою ви знаєте, як це буває.
Отже, ви подали ще одне зняття такої суми і чекаєте його чи вже отримали гроші?
Hi, according to our review of this casino I also see the same information and that the daily limit is 600€. Too bad the casino didn't tell you right away, but I don't think the casino would lie or anything like that. Of course, if you hadn't written to the chat, you probably wouldn't have found out, but in the end you know how it is.
So did you submit another withdrawal of that amount and are you waiting for it or have you already received the money ?
Я подав нове зняття, але я все ще чекаю…я не хочу чекати ще 3 дні чи більше на гроші..я чекаю вже 4 дні..і я сказав у чаті казино, що хочу свої гроші сьогодні, тому що це їхня проблема, що вони не зробили Не кажіть мені, що я не можу зняти більше 600 євро
I submitted new withdrawal but im still waiting…i dont want to wait 3 more days or more for the money..im waiting already 4 days..and i said to casinos chat that i want my money today because is their problem that they didn’t say to me that i cant withdraw more than 600€
Я розумію, що, звичайно, іноді корисно прочитати Умови використання, щоб знати такі речі. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, тому, якщо у вас виникнуть додаткові проблеми, ви можете зв’язатися з нами.
Я буду чекати на ваше оновлення.
I understand that, of course sometimes it is good to read the Terms and Conditions to know such things. We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process, so if you have any further issues, you can certainly contact us.
I will wait for your update.
Ласкаво просимо.
Я також подумав, що якщо ви коли-небудь захочете відповісти комусь і хочете збільшити свої шанси на те, щоб вони відповіли вам якомога швидше, ви можете скористатися кнопкою «відповісти», і гравець отримає сповіщення про те, що ви відповіли йому .
Але, звичайно, це лише невелика підказка. 🙂 👍
You're welcome.
I was also thinking that if you ever want to reply to someone and would like to increase your chances of them answering you as soon as possible, you can use the "reply" button and the player will be notified that you've responded to them.
But of course this is just a small tip. 🙂 👍
Чудові новини та вітання 🎉😊
Скільки часу вам потрібно було зняти свої гроші? Ти залишишся грати тут, незважаючи на все, що тобі довелося подолати? 🙂
Great news and congrats 🎉😊
How long has it been for you to withdraw your money ? Will you stay and play here despite all you had to overcome ? 🙂
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.