ФорумКазиноSushi Casino - загальне обговорення

Sushi Casino - загальне обговорення

9 міс. тому від netoflausino
|
2047 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
9 міс. тому
Тут ви можете обговорити Sushi Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
8 міс. тому

Я чекаю 800 євро 4 дні. Через 3 дні я надіслав повідомлення в чат про те, що відбувається з моїм виведенням коштів, і вони сказали, що все добре, і мені потрібно почекати.. На четвертий день грошей не було на моєму банківському рахунку і я знову надіслав повідомлення в чат, і вони сказали мені, що я не можу зняти всю суму і що існує обмеження в 600 євро на день… ніхто раніше не повідомляв про це, і якщо я не надсилав щоденні повідомлення, я не знаю, як я б дуже чекав грошей..вони дурять клієнтів і не повідомляють про проблеми..

Автоматичний переклад.
pavlitosss13
8 міс. тому

Привіт! Згідно з нашим оглядом цього казино, я також бачу ту ж інформацію, що денний ліміт становить 600 євро. Шкода, що казино не повідомило вам відразу, але я не думаю, що казино збрехало б чи щось подібне. Звичайно, якби ви не писали в чат, то напевно б і не дізналися, але зрештою ви знаєте, як це буває.

Отже, ви подали ще одне зняття такої суми і чекаєте його чи вже отримали гроші?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я подав нове зняття, але я все ще чекаю…я не хочу чекати ще 3 дні чи більше на гроші..я чекаю вже 4 дні..і я сказав у чаті казино, що хочу свої гроші сьогодні, тому що це їхня проблема, що вони не зробили Не кажіть мені, що я не можу зняти більше 600 євро

Автоматичний переклад.
pavlitosss13
8 міс. тому

Я розумію, що, звичайно, іноді корисно прочитати Умови використання, щоб знати такі речі. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, тому, якщо у вас виникнуть додаткові проблеми, ви можете зв’язатися з нами.

Я буду чекати на ваше оновлення.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Гаразд, друже… Дуже добре

Автоматичний переклад.
pavlitosss13
8 міс. тому

Ласкаво просимо.

Я також подумав, що якщо ви коли-небудь захочете відповісти комусь і хочете збільшити свої шанси на те, щоб вони відповіли вам якомога швидше, ви можете скористатися кнопкою «відповісти», і гравець отримає сповіщення про те, що ви відповіли йому .

Але, звичайно, це лише невелика підказка. 🙂 👍

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

я отримав гроші...все добре

Автоматичний переклад.
pavlitosss13
7 міс. тому

Чудові новини та вітання 🎉😊

Скільки часу вам потрібно було зняти свої гроші? Ти залишишся грати тут, незважаючи на все, що тобі довелося подолати? 🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ви також можете зареєструватися, внести депозит і грати за німця

Автоматичний переклад.
Gretche70
5 міс. тому

Ви дійсно тут зареєструвалися?

Я передам цю інформацію нашій групі даних, щоб вони могли її перевірити. Дякую.👌

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Привіт

Так, я зареєструвався, зробив депозит і грав. Я також успішно підтвердив свій обліковий запис. Тому я не розумію, чому тут написано, що гравці з Німеччини не приймаються

Автоматичний переклад.
Gretche70
5 міс. тому

Можливо, так було під час останнього контролю за казино або коли його додали. Подібні речі можуть змінюватися по-різному, тож дякуємо, що сказали це та помітили це, і наша команда змінить це, якщо це так.

У будь-якому випадку, вам уже вдалося здійснити успішне виведення тут? Ви маєте позитивну думку про це казино? 🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ой, тепер німецькі гравці дозволені? Це мило

Автоматичний переклад.
Gretche70
5 міс. тому

Наша команда обробки даних імпортувала нову інформацію в базу даних після перевірки її з представником казино. Тож дуже дякую за це.👌

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вітаю! Більше тижня тому я подав запит на зняття коштів із Sushi Casino, хоча я був перевірений. Однак його було відхилено через 6 днів, незважаючи на те, що вказано 72 години, і для перевірки знову потрібно щось. Тепер знову чекаю виведення 3 дні. Я також написав у службу підтримки, але вони не можуть дати мені розумних відповідей, просто копіюють речення, і всі говорять мені щось інше. Я повинен почекати, зараз надто багато вилучень, що це займає більше часу, але, на жаль, я не бачу жодного успіху в отриманні свого виведення... Я зробив більш ніж достатньо скріншотів чатів. ..

Автоматичний переклад.
juustiin29
2 міс. тому

привіт

Я думаю, що це дуже засмучує, і з того, що ви описали щодо непослідовності та загального рівня спілкування чи навичок, якщо хочете, не дивно, що ви виглядаєте стурбованими.

Мені важко сказати, але ми завжди даємо казино достатньо часу, щоб вирішити свої проблеми без нашого втручання. На мою думку, ми надто щедрі; зважаючи на обставини, 14 повних днів — це довгий термін.

У будь-якому випадку, окрім звичайної затримки, які ще «пояснення» ви отримали на сьогодні? Якщо ви не заперечуєте, що я запитую,

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вони сказали, що я повністю підтверджений і що мені слід зачекати, доки моє зняття буде оброблено. Того ж дня я отримав електронний лист із повідомленням про те, що моє відкликання було відхилено та що я повинен зв’язатися зі службою підтримки клієнтів. Я зробив це негайно, і вони сказали, що їм потрібна моя фотографія та моє посвідчення особи, де з будь-якої причини було б видно мій лікоть. Я завантажив це відразу, а потім знову довелося чекати. Після того, як я застосував невеликий тиск, це було прийнято, і працівник сказав, що тепер я повністю перевірений. Однак мені довелося знову зняти кошти і тепер чекати ще 3 дні. Нічого ще не сталося і не думаю, що ще щось буде, чи раптом від мене чогось захочуть. У мене є скріншоти чату, де написано, що з моїм обліковим записом все гаразд, і його просто потрібно виплатити, але нічого не відбувається. Я сподіваюся, що вони зможуть щось зробити, щоб це казино виплатило мої виграші. Співробітники в чаті завжди кажуть, будь терплячий, все добре, але прямої відповіді мені дати не можуть. Це завжди те саме.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

На жаль, я ніде не можу знайти, щоб виплати дійсно відбувалися і щоб сайт виплачував мені мої гроші. Тому чомусь я відчуваю себе дуже обдуреним

Автоматичний переклад.
juustiin29
2 міс. тому

У цьому випадку я хотів би нагадати те, що сказала Радка, а саме, що ми даємо казино 14 днів. Якщо нічого не змінилося і ви не отримали гроші, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти. У будь-якому разі, якщо ви вже підтвердили себе та свій ідентифікатор, я не знаю, у чому може бути проблема. Я б, напевно, потерпів деякий час, тому що ви нічого не можете зробити в цій ситуації.

Я твердо вірю, що гроші зрештою дістануться вам, і якщо щось зміниться, повідомте мене.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого