9 міс. тому
Тут ви можете обговорити Sushi Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я чекаю 800 євро 4 дні. Через 3 дні я надіслав повідомлення в чат про те, що відбувається з моїм виведенням коштів, і вони сказали, що все добре, і мені потрібно почекати.. На четвертий день грошей не було на моєму банківському рахунку і я знову надіслав повідомлення в чат, і вони сказали мені, що я не можу зняти всю суму і що існує обмеження в 600 євро на день… ніхто раніше не повідомляв про це, і якщо я не надсилав щоденні повідомлення, я не знаю, як я б дуже чекав грошей..вони дурять клієнтів і не повідомляють про проблеми..
Im waiting for 800€ 4 days..at 3 days I sent message to chat that what is going on with my withdrawal and they said that everything is fine and i have to wait..the money wasnt in my bank account at the fourth day and i sent again message to chat and they said to me that i cant withdraw the whole amount and that there is a limit for 600€ per day…no one before imform about that and if i didn’t send everyday message i dont know how much i would wait for the money..they are fooling the customers and they dont inform for problems..
Привіт! Згідно з нашим оглядом цього казино, я також бачу ту ж інформацію, що денний ліміт становить 600 євро. Шкода, що казино не повідомило вам відразу, але я не думаю, що казино збрехало б чи щось подібне. Звичайно, якби ви не писали в чат, то напевно б і не дізналися, але зрештою ви знаєте, як це буває.
Отже, ви подали ще одне зняття такої суми і чекаєте його чи вже отримали гроші?
Hi, according to our review of this casino I also see the same information and that the daily limit is 600€. Too bad the casino didn't tell you right away, but I don't think the casino would lie or anything like that. Of course, if you hadn't written to the chat, you probably wouldn't have found out, but in the end you know how it is.
So did you submit another withdrawal of that amount and are you waiting for it or have you already received the money ?
Я подав нове зняття, але я все ще чекаю…я не хочу чекати ще 3 дні чи більше на гроші..я чекаю вже 4 дні..і я сказав у чаті казино, що хочу свої гроші сьогодні, тому що це їхня проблема, що вони не зробили Не кажіть мені, що я не можу зняти більше 600 євро
I submitted new withdrawal but im still waiting…i dont want to wait 3 more days or more for the money..im waiting already 4 days..and i said to casinos chat that i want my money today because is their problem that they didn’t say to me that i cant withdraw more than 600€
Я розумію, що, звичайно, іноді корисно прочитати Умови використання, щоб знати такі речі. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, тому, якщо у вас виникнуть додаткові проблеми, ви можете зв’язатися з нами.
Я буду чекати на ваше оновлення.
I understand that, of course sometimes it is good to read the Terms and Conditions to know such things. We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process, so if you have any further issues, you can certainly contact us.
I will wait for your update.
Ласкаво просимо.
Я також подумав, що якщо ви коли-небудь захочете відповісти комусь і хочете збільшити свої шанси на те, щоб вони відповіли вам якомога швидше, ви можете скористатися кнопкою «відповісти», і гравець отримає сповіщення про те, що ви відповіли йому .
Але, звичайно, це лише невелика підказка. 🙂 👍
You're welcome.
I was also thinking that if you ever want to reply to someone and would like to increase your chances of them answering you as soon as possible, you can use the "reply" button and the player will be notified that you've responded to them.
But of course this is just a small tip. 🙂 👍
Чудові новини та вітання 🎉😊
Скільки часу вам потрібно було зняти свої гроші? Ти залишишся грати тут, незважаючи на все, що тобі довелося подолати? 🙂
Great news and congrats 🎉😊
How long has it been for you to withdraw your money ? Will you stay and play here despite all you had to overcome ? 🙂
Ви дійсно тут зареєструвалися?
Я передам цю інформацію нашій групі даних, щоб вони могли її перевірити. Дякую.👌
Have you actually registered here?
I will pass this information on to our data team so they can check it out. Thank you.👌
Привіт
Так, я зареєструвався, зробив депозит і грав. Я також успішно підтвердив свій обліковий запис. Тому я не розумію, чому тут написано, що гравці з Німеччини не приймаються
Hello
Yes, I registered, deposited and played. I also successfully verified my account. That's why I don't understand why it says here that players from Germany are not accepted
Hallo
Ja ich hab mich angemeldet, eingezahlt und gespielt. Habe auch mein Konto erfolgreich verifiziert. Deswegen verstehe ich nicht warum hier steht, Spieler aus Deutschland nicht akzeptiert
Можливо, так було під час останнього контролю за казино або коли його додали. Подібні речі можуть змінюватися по-різному, тож дякуємо, що сказали це та помітили це, і наша команда змінить це, якщо це так.
У будь-якому випадку, вам уже вдалося здійснити успішне виведення тут? Ви маєте позитивну думку про це казино? 🙂
Maybe that was the case the last time the casino was controlled or when it was added. Things like that can change in different ways, so thanks for saying that and noticing it, and our team will change it if that's the case.
Anyway, have you managed to make a successful withdrawal here yet ? Do you have a rather positive opinion of this casino ? 🙂
Наша команда обробки даних імпортувала нову інформацію в базу даних після перевірки її з представником казино. Тож дуже дякую за це.👌
Our data team has imported the new information into the database after checking it with the casino representative. So thank you very much for that.👌
Вітаю! Більше тижня тому я подав запит на зняття коштів із Sushi Casino, хоча я був перевірений. Однак його було відхилено через 6 днів, незважаючи на те, що вказано 72 години, і для перевірки знову потрібно щось. Тепер знову чекаю виведення 3 дні. Я також написав у службу підтримки, але вони не можуть дати мені розумних відповідей, просто копіюють речення, і всі говорять мені щось інше. Я повинен почекати, зараз надто багато вилучень, що це займає більше часу, але, на жаль, я не бачу жодного успіху в отриманні свого виведення... Я зробив більш ніж достатньо скріншотів чатів. ..
Hi, I requested a withdrawal from Sushi Casino over a week ago even though I was verified. However, it was rejected after 6 days even though it said 72 hours and something was needed again for verification. Now I'm waiting for my withdrawal again for 3 days. I've also written to customer service but they can't give me any sensible answers, just copied sentences and everyone tells me something different. I'm supposed to wait, there are too many withdrawals going around at the moment that it's taking longer, but unfortunately I don't see any success in getting my withdrawal... I've taken more than enough screenshots of the chats...
Hi hatte beim Sushi Casino vor über einer woche eine Auszahlung beantragt obwohl ich verifiziert war. Diese wurde jedoch nach 6 Tagen abgelehnt obwohl es 72 Stunden hieß und es wurde erneut was zum verifizieren benötigt. Jetzt warte ich erneut auf meine Auszahlung seit 3 Tagen habe auch mit dem Kundenservice geschrieben diese können mir aber keine vernünftige Antworten geben immer nur kopierte Sätze und jeder sagt mir was anderes. Ich soll warten es sind grad zu viele Auszahlungen im Umlauf das es länger dauert aber ich sehe leider keine Erfolg das ich meine Auszahlung erhalte.. habe mehr als genug Screenshots von den Chats gemacht ..
привіт
Я думаю, що це дуже засмучує, і з того, що ви описали щодо непослідовності та загального рівня спілкування чи навичок, якщо хочете, не дивно, що ви виглядаєте стурбованими.
Мені важко сказати, але ми завжди даємо казино достатньо часу, щоб вирішити свої проблеми без нашого втручання. На мою думку, ми надто щедрі; зважаючи на обставини, 14 повних днів — це довгий термін.
У будь-якому випадку, окрім звичайної затримки, які ще «пояснення» ви отримали на сьогодні? Якщо ви не заперечуєте, що я запитую,
Hi!
I imagine it must be very frustrating, and from what you described regarding the inconsistency and overall communication level or skills, if you prefer, no wonder you seem troubled.
This is hard for me to say, yet we always give casinos quite some time to resolve their issues without our intervention. In my opinion, we are far too generous; given the circumstances, 14 full days is a long amount of time.
In any case, aside from the regular delay, what other "explanations" have you gotten so far? If you don't mind me asking,.
Вони сказали, що я повністю підтверджений і що мені слід зачекати, доки моє зняття буде оброблено. Того ж дня я отримав електронний лист із повідомленням про те, що моє відкликання було відхилено та що я повинен зв’язатися зі службою підтримки клієнтів. Я зробив це негайно, і вони сказали, що їм потрібна моя фотографія та моє посвідчення особи, де з будь-якої причини було б видно мій лікоть. Я завантажив це відразу, а потім знову довелося чекати. Після того, як я застосував невеликий тиск, це було прийнято, і працівник сказав, що тепер я повністю перевірений. Однак мені довелося знову зняти кошти і тепер чекати ще 3 дні. Нічого ще не сталося і не думаю, що ще щось буде, чи раптом від мене чогось захочуть. У мене є скріншоти чату, де написано, що з моїм обліковим записом все гаразд, і його просто потрібно виплатити, але нічого не відбувається. Я сподіваюся, що вони зможуть щось зробити, щоб це казино виплатило мої виграші. Співробітники в чаті завжди кажуть, будь терплячий, все добре, але прямої відповіді мені дати не можуть. Це завжди те саме.
They said I was fully verified and that I should wait until my withdrawal was processed. On the same day I received an email saying that my withdrawal had been rejected and that I should contact customer service. I did this immediately and they said they needed a photo of me and my ID where my elbow was visible for whatever reason. I uploaded this straight away and then I had to wait again. After I applied a little pressure, it was accepted and the employee said I was now fully verified. However, I had to make the withdrawal again and now wait another 3 days. Nothing has happened yet and I don't think anything else will happen or they suddenly want something from me. I have screenshots of the chat where it says that everything is fine with my account and it just needs to be paid out but nothing is happening. I hope they can do something so that this casino pays out my winnings. The employees in the chat always say to be patient, everything is fine but they can't give me any direct answers. It's always the same.
Es hieß ich sei vollständig verifiziert und ich solle warten bis meine Auszahlung bearbeitet sei . Am gleichen Tag habe ich eine email bekommen mit ihre Auszahlung wurde abgelehnt und sollte mich an den Kundenservice wenden dies tat ich sofort und es hieß sie brauchen ein Foto mit mir und meinem Ausweis wo man den Ellenbogen sieht weshalb auch immer dies hab ich direkt hochgeladen und dann sollte ich wieder warten nachdem ich ein wenig Druck gemacht habe wurde dieses auch akzeptiert und die Mitarbeiterin meine ich sei jetzt vollständig verifiziert. Allerdings musste ich die Auszahlung erneut tätigen und jetzt wieder 3 Tage warten bis jetzt ist immernoch nichts passiert und ich glaube da wird auch nichts mehr passieren oder sie wollen auf einmal noch irgendwas von mir haben. Habe Screenshots vom Chat wo es heißt es passt alles mit meinem Konto und es muss nur ausgezahlt werden aber da passiert einfach nichts ich hoffe sie können irgendwas tun damit dieses Casino mir mein Gewinn auszahlt.. die Mitarbeiter im Chat sagen immer haben sie Geduld es passt alles aber können mir keine direkten Antworten geben es ist immer das gleiche ..
На жаль, я ніде не можу знайти, щоб виплати дійсно відбувалися і щоб сайт виплачував мені мої гроші. Тому чомусь я відчуваю себе дуже обдуреним
Unfortunately, I can't find anywhere that the payouts actually take place and that the site pays me my money. So somehow I feel very ripped off
Ich kann leider auch nirgends finden das die Auszahlungen wirklich statt finden und das die Seite mir mein Geld zahlt. Also irgendwie fühle ich mich sehr abgezockt
У цьому випадку я хотів би нагадати те, що сказала Радка, а саме, що ми даємо казино 14 днів. Якщо нічого не змінилося і ви не отримали гроші, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти. У будь-якому разі, якщо ви вже підтвердили себе та свій ідентифікатор, я не знаю, у чому може бути проблема. Я б, напевно, потерпів деякий час, тому що ви нічого не можете зробити в цій ситуації.
Я твердо вірю, що гроші зрештою дістануться вам, і якщо щось зміниться, повідомте мене.
In this case, I would like to remind what Radka said and that is that we give casinos 14 days. If nothing has changed and you have not received the money then you can contact us and we will try to assist you. Anyway, if you have already verified yourself and your ID, then I don't know where the issue might be. I would probably be patient for a while because there is nothing else you can do in this situation.
I firmly believe that the money will get to you eventually and if anything changes, let me know.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.