6 дн. тому
Тут ви можете обговорити Supraplay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт.
Учора (потім сьогодні) мені вдалося зібрати £1300, граючи в Big Bass: Secrets of the Golden Lake.
я виграв це на своєму 2-му депозиті, використовуючи бонус, який давно був відіграний. Мій баланс був вільним і не був заблокований будь-яким бонусом.
проблема, яку я маю, полягає більше в тому, щоб спробувати навіть зняти гроші.
я зробив депозит за допомогою Apple Pay через свою Mastercard, але параметри зняття показують лише криптометоди.
Я спробував зняти кошти за допомогою Bit Coin (довелося докласти зусиль для створення крипто-гаманця), а потім мені сказали, що оскільки я не вносив кошти за допомогою криптовалюти, я не можу зняти гроші через криптовалюту.
питання в тому, як мені отримати свій виграш? Я підняв це питання з їхньою підтримкою, яка присвоїла мені номер справи та розглядає його, оскільки банківський переказ і оплата карткою мають бути доступними.
Інша проблема полягає в перевірці, я перевірив своє посвідчення особи та підтвердження адреси, але вони хочуть підтвердження депозиту, яке вимагає наступного:
Сума
Дата
час
Ім'я
Номер рахунку:
Посилання (?)
Надані мною докази продемонстрували все вищезазначене, за винятком посилання, яке не відображається. Чесно кажучи, я вважаю, що це пов’язано з тим, що депозит у моєму обліковому записі все ще «Очікує на розгляд», тому посилання може з’явитися в моїй виписці приблизно наступного дня.
загалом, я просто хвилююся, що я не отримаю свій виграш, хтось мав досвід роботи з казино SupraPlay/Amonbet?
дякую за будь-яку допомогу.
Hello.
Yesterday (then today) I managed to run up a balance £1300 playing Big Bass: Secrets of the Golden Lake.
i won this on my 2nd deposit using a bonus which was long since wagered. My balance was free and not locked by a bonus of any kind.
the issue I’m having is more of trying to even make a withdrawal.
i deposited using Apple Pay via my Mastercard, but the withdrawal options only show crypto methods.
I attempted to make a withdrawal using Bit Coin (having to go to the effort of creating a crypto wallet), to then be told as I didn’t deposit using crypto then I can’t withdraw via crypto.
the question is how do I get my winnings? I’ve raised it with their support who allocated me a case number and are looking into it as Bank Transfer and Card Payment should be available.
the other issue is getting verified, I verified my ID and proof of address just fine but they want a proof of deposit requiring the following:
Amount
Date
Time
Name
Account No:
Reference (?)
The evidence I provided demonstrated all of the above except a reference which isn’t showing, in fairness I think this is due to the deposit still ‘Pending’ in my account so a reference may show on my statement in the next day or so.
all in all, I’m just worried of some fuckery here that I won’t get my winnings, anybody had experience with the SupraPlay/Amonbet casinos?
thanks for any help.
Привіт, найголовніше спочатку пройти перевірку. Якби виникла проблема, я б пішов у банк і попросив виписку, де б також були вказані довідки, про які ви говорите. Якщо він показувався на день із запізненням, просто поясніть це казино та запитайте в банку, чи завжди він показуватиметься таким чином і чи можна з цим щось зробити.
Коли ми дійдемо до вибору та способу оплати, я б спершу запитав, чи можу я вибрати альтернативу. Якщо ні, і єдине, що ви зможете зробити, це використовувати криптовалюту, вам, ймовірно, доведеться зробити депозит для підтвердження, але я б спробував дізнатися все це безпосередньо у них, щоб ви знали, як діяти далі.
Чи можливо було б співпрацювати з казино і повідомити мені, як справи? Якщо ви не знаєте, що робити, і казино хоче якось вам допомогти, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо це зробити.
Hello, the most important thing will be to complete the verification first. If there was a problem, I would go to the bank and ask for a statement that would also show the references you are talking about. If it was showing a day late, then simply explain it to the casino and ask the bank if it will always be shown like this and if something can be done about it.
When we get to the selection and payment method, I would first ask if I can choose an alternative. If not, and the only thing you will be able to do is using crypto, you will probably have to make a verification deposit, but I would try to find out all that directly from them so that you know how to proceed.
So would it be possible to cooperate with the casino and let me know how it goes? If you don't know what to do and the casino would like to help you in some way, get in touch and we will try to do it.
Привіт, Яро,
Я все ще чекаю, поки мої депозити в Supraplay відобразяться в моїх банківських операціях/виписках, банк пояснив, що це може зайняти кілька днів, щоб відобразити та змінити статус "очікує на розгляд". Оскільки я зробив депозит у п’ятницю, 8 листопада, я вважаю, що вихідні зіграли певну роль у платежах, які все ще відображаються як незавершені, і, сподіваюся, незабаром покажу свої виписки.
Щойно це станеться, я надішлю витяг і (сподіваюся) завершу перевірку.
Що стосується методу виведення коштів, на їхньому сайті сказано, що ви можете внести депозит за допомогою Mastercard/Visa тощо, але він не відображається у фактичному розділі Wallet, лише криптометоди. Все, що вони кажуть на це, це те, що це єдиний доступний для мене метод.
Вони сказали, що, оскільки це мій єдиний спосіб зняття, вони дозволять це в цьому випадку. Я налаштував обліковий запис Crypto Wallet і Exchange. Після підтвердження, що я планую виводити кошти в свій гаманець, надішліть це на мій обмін, щоб продати за фунти стерлінгів, а потім виводити кошти в мій банк. Побажайте мені удачі, і я оновлю цю інформацію.
Hey Jaro,
I'm still waiting for my deposits to Supraplay to show on my Bank Transactions/Statements, the bank have explained this can take a few days to reflect and change from 'pending'. As I deposited on Friday 8th November, I imagine the weekend had a part to play in the payments still showing as pending and hopefully show my on statements soon.
Once this happens I'll send an extract and (hopefully) complete verification.
As for the Withdrawal method, their site says that you can deposit via Mastercard/Visa etc but it doesn't show in the actual Wallet section, only crypto methods. All they say to this is that this is the only method available to me.
They have said that due to this being my only method of withdrawal, they will allow it in this case. I've set up a Crypto Wallet and Exchange account. Once I'm verified I plan to withdraw to my Wallet, send this to my Exchange in order to sell for GBP then withdraw to my Bank. Wish me luck and I will update on this matter.
Гей, просто оновлення.
Зараз я повністю перевірений, але вони знову відхилили мій запит на виведення коштів у криптовалюті. Людина в чаті просто повідомила мені службу підтримки електронною поштою, навіть коли я показав знімок екрана, на якому вони сказали, що я можу використовувати криптовалюту, оскільки це єдиний доступний для мене спосіб.
Чесно кажучи, я очікував цього. Я надіслав електронною поштою до служби підтримки з кількома знімками екрана, тож ми побачимо, що станеться.
Hey just an update.
im now fully verified but they rejected my withdrawal request in crypto again. The person in the live chat had simply told me email support even when I showed a screenshot of them saying I can use crypto as it is the only method available to me.
I kind of expected this to be honest, I’ve emailed support with multiple screenshots so we shall see what happens.
Так, я розумію, що якщо ви зробили депозит у п’ятницю, ви ще не бачили його в банківській виписці як завершене.
Щодо відкликання, сподіваюся, більше проблем не буде, все розберуть і пояснять. Якщо це єдиний спосіб, яким ви можете відмовитися, то я не розумію, чому це сталося, і вам відмовили.
Але ми побачимо, що вони вам скажуть.
Коли у вас будуть новини, я буду тут.
Yes, I understand that if you deposited on Friday, you have not yet seen it in the bank statement as completed.
As for the withdrawal, I hope there will be no further problems and everything will be sorted out and explained. If that is the only way you can withdraw then I don't understand why it happened and you got rejected.
But we'll see what they tell you.
When you have news I will be here.
Я чекаю відповіді від служби підтримки, у мене погане передчуття, що вони дають мені бігти тут.
я повідомлю вас, коли надійде відповідь.
I’m awaiting a response from support, got a bad feeling they’re giving me the run around here.
ill let you know when a response comes in.
Привіт.
Я спілкувався з Live Chat, і вони повідомили мене, що повідомили фінансовий департамент не скасовувати моє виведення криптовалюти, оскільки це єдиний доступний для мене спосіб. Я обов’язково зберіг стенограму цього.
Я подав свій запит на зняття о 09:16, і вони зазвичай скасовували його протягом двох годин, а зараз 11:53, тож, сподіваюся, це хороший знак.
Hello.
I spoke with Live Chat and they informed me that they've informed the Finance Department to not cancel my withdrawal of crypto as it's the only method available to me. I made sure to save a Transcript of this.
I put my withdrawal request in at 09:16 and they usually had cancelled it within two hours and it's now 11:53 so hopefully a good sign.
Що ж, це може бути сходинкою. Ми побачимо, чи буде відхилено відкликання цього разу. Я з нетерпінням чекаю хороших новин. 🙂
Well, that could be a stepping stone. We'll see if the withdrawal is rejected this time. I'm looking forward to hearing good news. 🙂
Хороші новини!
коли транзакція була очищена за моїми виписками, мене дуже швидко підтвердили.
мені знадобилося кілька разів зв’язуватися зі службою підтримки, щоб пояснити, що я маю лише криптометод, доступний для виведення коштів, щойно це нарешті дійшло до фінансової команди, вони дуже швидко обробили моє зняття, і воно потрапило в мій електронний гаманець протягом 2 годин.
Я рекомендую Supraplay, оскільки вони були корисними та виплатили, як і обіцяли. Єдиний недолік полягає в тому, що якщо ви живете у Великобританії, переконайтеся, що ви граєте лише з криптовалютою.
Good news!
once the transaction cleared on my statements, I was verified very quickly.
it took a few times of contacting support to explain I only have the crypto method available for withdraw, once that finally reached the finance team they processed my withdrawal very quickly and it landed in my E Wallet within 2 hours.
i recommend Supraplay as they were helpful and paid out as promised, the only downside is if you’re UK based make sure you play with crypto only.
Нічого кращого для вас сьогодні не могло статися. Ймовірно, це було краще, ніж ви очікували, і коли і перевірка, і зняття коштів були зроблені за такий короткий час, цього варто було чекати. Добре, що ви їм все пояснили, що потрібно, і це вирішилося.
Ви продовжите грати тут?
Nothing better could have happened for you today. It was probably better than you expected and when both the verification and the withdrawal were done in such a short time, it was worth waiting for. It's good that you explained to them everything that was needed and that it was resolved.
Will you continue to play here?
Так, я приємно здивований!
Так, я б продовжив там грати, просто трохи неприємно з депозитами/зняттям криптовалюти.
Мені вдалося знову виграти 1000 фунтів стерлінгів на іншому сайті (казино Vulkka), який виглядає абсолютно новим і належить до сімейства казино Neonix/WildWild.
Я повністю підтверджено, і минуло 24 години, відколи я подав запит, вони вибачилися за затримку, оскільки це має зайняти максимум 24 години, я також буду тримати вас у курсі. Я б написав про це на їхньому власному форумі, але вони не мають запису на цьому сайті.
Yes I'm pleasantly surprised!
Yeah I'd continue playing there it's just a bit perniticky with the crypto deposits/withdrawals.
I managed to win £1000 again on another site (Vulkka Casino), appears to be brand new and belonging to the Neonix/WildWild family of Casinos.
I'm fully verified and it's been 24 hours since I put in the request, they apologised for the delay as it should take 24hrs max, I'll keep you updated on that also. I'd have posted about it on their own forum but they don't have an entry on this site.
Дякую за ще один досвід.
Цілком можливо, що головним чином тому, що якщо ви правильно ввели казино, його немає в нашій базі даних. Тож ви можете поділитися URL-адресою, і ми зробимо перевірку.
Крім того, ви також можете створити власний ланцюжок, у якому ви дасте назву казино, і воно не змішуватиметься з тим, для якого ланцюжок призначений. Мабуть, це було б найкраще на даний момент.🙂
Thank you for another experience.
It's possible that it's mainly because if you typed the casino correctly, we don't have it in our database. So you can share the url and we'll do a review.
Alternatively, you can also start your own thread where you give the casino as a title and it won't mix with the one the thread is for. That would probably be best for now.🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.