4 міс. тому
У мене там більше 6000 євро, як я можу це обробити
I have more than 6000 euros there how can i process tiwh that
0
У мене там більше 6000 євро, як я можу це обробити
I have more than 6000 euros there how can i process tiwh that
Вони сказали, що я не дотримувався термінової умови номер 11.5, що є неправдою, вони беруть 6000 євро, я вперше грав на бонус
Я відповів Томасу, я не знав, що це казино злодійське.
Можливо, я зв’яжуся з представниками влади ANJOUAN GAMING, якщо вони мені не пояснять.
They said i didnt respect term condition number 11.5 which is false, they take 6000 euros, i played a bonus for the first time
i answered to thomas, i didnt know these casino is a thief.
Maybe ill contact the ANJOUAN GAMING authorithies, if they dont explain me.
Правильно, а що тоді говорить пункт 11.5, про який вас звинуватили в порушенні правил? Якщо ви вважаєте, що нічого не порушили, то було б гарним кроком подати скаргу, і ми побачимо, чи зможемо це якось вирішити.
Також дякую, що відповіли Томасу, і давайте подивимося, куди ви підете.
Якщо у вас є щось нове, не соромтеся повідомити нам.
Right, and then what does point 11.5 say about which you were accused of breaking the rules ? If you don't think you broke anything then it was a good step to lodge a complaint and we'll see if we can resolve it somehow.
Also, thank you for replying to Tomas and let's see where you go from here.
If you have anything new, don't hesitate to let us know.
Просто хотів привітати Casino Guru зі зниженням загального рейтингу Suprabets, зараз він становить 6,1 і нижче середнього.
Нагадаємо, ще кілька місяців тому він становив 8,3.
Звичайно, це повністю шахрайський сайт і заслуговує оцінки 0.0, але ми рухаємося в правильному напрямку. 😀
Just wanted to congratulate Casino Guru on bringing down the overall rating of Suprabets, it is 6.1 and below the average now.
As a reminder, just a few months ago it was at 8.3.
Ofcourse they are completely fraudulent site and deserve the rating 0.0, but we are moving in the right direction. 😀
На підставі чогось рейтинг повинен знизитися. На це впливає кілька факторів, і коли ви додаєте гравців, чиї скарги не вирішені, тоді все починає рухатися більше. Але якщо це не так, ми не можемо просто знизити індекс безпеки.
Однак я бачу, що якщо так піде й надалі, це, ймовірно, не піде на користь казино. 🤔
On the basis of something the rating must go down. Several factors influence it and when you add players whose complaints are unresolved, then things start to move more. But if that's not the case, we can't just lower the safety index.
However, I can see that if it goes on like this, it probably won't be good for the casino. 🤔
Правила 11.5, вони просто сказали, що я порушив правило 11.5, не пояснюючи, в чому саме проблема?
11.5 rules, they just said i broke rule 11.5 without explaining exactly where is the problem ?
Так, це може бути кілька речей. Можливо, я запитаю вас про звичайну річ, а саме про кілька облікових записів. Там також згадується. Хіба це не буде проблемою, наприклад? Звичайно, це лише постріл у темряву, але я просто питаю, тому що це те, з чим часто мають справу.
Oh yeah, so it could basically be several things. Maybe I'll ask you about a common thing, which is multiple accounts. It's also mentioned there. Wouldn't that be a problem, for example ? Of course, this is just a shot in the dark, but I'm just asking because it's something that is often dealt with.
Ласкаво просимо до GuruSlots... (Сарказм). Подивіться в моєму конкретному випадку... Я багато місяців розмовляв із curaçao gaming про це шахрайське псевдоказино. Зі свого боку я не збираюся нічого відновлювати, але хотів би, щоб це не сталося з іншими.
PS: Дякую, Гуру... за кілька місяців зниження репутації безпеки ALTA, яку мала ця афера.
Welcome to GuruSlots...(Sarcasm). Look in my particular case... I've been talking to curaçao gaming for months about this scam pseudocasino. For my part, I am not going to recover anything, but I would love for it not to happen to others.
PS: Thank you Guru... for after months lowering ALTA's security reputation that this scam had.
Bienvenido a GuruSlots...(Sarcasmo). Mira en mi caso particular... meses llevo hablando con curazao gaming por este pseudocasino estafa. Por mi parte no voy a recuperar nada, pero me encantaría que no le pase a otros.
P.D.: Gracias Guru... por después de meses bajar la reputación de seguridad de ALTA que tenia esta estafa.
В чому вас звинувачують? Я бачив вашу справу, я не зрозумів
What are you accused of? I saw your case i didnt understand
Вони звинувачують мене в тому ж, що й усіх гравців цього шахрайського казино. Застосуйте правило 11.5.. і бля.. бла...
They accuse me of the same thing as all the players of this scam casino. Inflict rule 11.5.. and blahh.. blah...
Me acusan lo mismo que a todos los jugadores de este casino estafa. Infligir la regla 11.5.. y blahh.. bla...
Щиро дякую, а чи пробували ви запитати себе, що ви порушили, чи немає нічого, що ви можете придумати, що відповідало б вашому випадку? 🤔
Thank you very much, and have you tried to ask yourself what you have violated or is there nothing that you can think of that would fit your case ? 🤔
Ні, сер, це докази, коли ви виграєте занадто багато, вони знайдуть деякі виправдання, щоб не дати вам ваші гроші.. казино
No sir its evidence when you win too much, they will create some excuses to dont give you your money.. casinos
Гаразд, тоді подивимося, що придумає команда, і, сподіваюся, ми отримаємо якусь відповідь від казино чи будь-чого іншого.
Буду тримати кулаки, щоб усе пройшло добре. 🤞
Okay then, let's see what the team comes up with and hopefully we'll get some kind of response from the casino or whatever happened.
I'll keep my fingers crossed that everything turns out well. 🤞
Вони завжди знайдуть якусь причину, щоб не спілкуватися
They will always find some reason to dont communicate
Можливо, так, а можливо, ні, ми не можемо змусити казино відповісти та спілкуватися з нами, тому, якщо вони не хочуть вирішити це, вони не будуть цього робити. Але тоді ми знаємо, з яким казино маємо справу, а також гравці.
Звісно, я не буду забігати наперед, тому що так бути не повинно.
Maybe yes and maybe no, we can't force the casino to respond and communicate with us, so if they don't want to resolve it, they won't do it. But then we know which casino we are dealing with and so do the players.
Of course, I won't get ahead of myself, because it doesn't have to be that way.
Звичайно, Яро, я розумію вашу позицію, але я розраховую на вашу допомогу, тому що в мене на цьому рахунку більше 7000 євро, які заблоковано без причини.
І я прочитав усі скарги та форум тут, у тих самих гравців така ж проблема заблокована без причини, вони кажуть, що порушують правило 11.5 .. підробка
Of course Jaro i understand your position but i count on you to help me because i have more than 7000 euros in these account which blocked with no reason.
And i read all the complaints and forum here the same players have the same problem blocked for no reason they say breaking rule 11.5 .. fake
Мартіно, як ви вирішили ситуацію з ними?
Martina how did you solve the situation with them please?
Тіо Алексіс, вони не мають ліцензії від Curacao Gaming, чому ви спілкувалися з curacao gaming?
Tio alexis, They are not licensed by Curacao Gaming, why you talked to curacao gaming ?
Звичайно, Яро, я розумію вашу позицію, але я розраховую на вашу допомогу, тому що в мене на цьому рахунку більше 7000 євро, які заблоковано без причини.
І я прочитав усі скарги та форум тут, у тих самих гравців така ж проблема заблокована без причини, вони кажуть, що порушують правило 11.5 .. підробка
Of course Jaro i understand your position but i count on you to help me because i have more than 7000 euros in these account which blocked with no reason.
And i read all the complaints and forum here the same players have the same problem blocked for no reason they say breaking rule 11.5 .. fake
Привіт!
Як пояснив Джаро, суперечки між гравцями ніколи не вирішуються, незважаючи на те, що члени нашого відданого Центру вирішення проблем завжди докладають усіх зусиль — іноді навіть поза межами їхньої досяжності — щоб знайти рішення.
На жаль, прямий вплив гравців на індекс безпеки в основному походить від перевірених скарг. Значення: Індекс безпеки буде зменшено лише пропорційно серйозності проблеми, якщо гравець подає скаргу та проходить увесь процес доведення того, що казино поводилося несправедливо. Оскільки всі інші скарги, здається, були вирішені, аргументи гравців не були підтверджені доказами. Говорячи про форум, це лише місце для обговорення, тому має сенс, що ретельно визначений Індекс безпеки не може бути жодним чином змінений лише тому, що деякі гравці загалом незадоволені. Тож, на мій погляд, "фейк".
Однак я погоджуюся, що використовувати таке різноманітне правило, як 11.5, як єдине пояснення недостатньо. Я б очікував трохи більше, в ідеалі з доказами особливостей вашого порушення.
Я пишу все це, щоб повідомити вам, як це працює, і висловити свою вдячність за те, що ви прийшли подати скаргу. Ви можете бути впевнені, що з ним поводитимуться обережно.
Hello there!
As Jaro clarified, players' disputes are never granted an outcome, despite the fact that members of our committed Resolution Center always try their hardest—sometimes even beyond their reach—to find a solution.
Unfortunately, players' direct influence over the Safety Index is primarily derived from validated complaints. Meaning: The Safety Index will only be reduced in proportion to the seriousness of the problem if a player files a complaint and goes through the entire process of proving that the casino behaved unfairly. Since all other complaints seem to have been resolved, the players' arguments were not supported by the evidence. Speaking of the forum, it is just a place for discussion, so it makes sense that the carefully determined Safety Index cannot be changed in any way just because some players are generally dissatisfied. So long for "fake", in my opinion.
However, I agree that using a rule as diverse as 11.5 as the sole explanation is insufficient. I would anticipate a little more, ideally with evidence of the specifics of your breach.
I am writing all of this to let you know how it operates and to show my gratitude for coming to file the complaint. You can be sure it will be handled with care.
Є кілька постраждалих з однаковим способом дії, і він все ще має середній рейтинг, я повинен дати йому мінімальний, оскільки він зберіг наші гроші без будь-яких пояснень і ніколи не відповідає на електронні листи, покладаючись на репутацію, яку ви отримуєте, щоб грати в цьому казино. .. це не допомагає те, що він продовжує обманювати більше людей.
There are several affected with the same modus operandi and it still has an average rating, I should give it the minimum since it kept our money without any explanation and never responds to the emails, trusting in the reputation one enters to play in that casino... that It doesn't help that he continues to scam more people.
son varios afectados con el mismo modo operantis y aun tiene una calificación media, debería darle la mínima ya que se quedo con nuestro dinero sin explicación alguna y nunca responde los emails, confiando de las reputación uno entra a jugar en ese casino...eso no ayuda que siga estafando a mas personas
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.