Привіт,
Наскільки я бачу в скарзі, її результат був встановлений як «інший», тобто ми не можемо покарати казино, оскільки його несправедливість не була доведена. Принаймні ми сподіваємося, що керівництво розгляне нашу рекомендацію:
«Після перегляду інформації як від вас, так і від казино, у вашому запиті на самовиключення не було нічого, що б свідчило про ваші труднощі з азартними іграми. Ми рекомендуємо казино звертати увагу на те, що гравці самостійно виключаються, і повідомляти собі про причину, але це зобов’язання не виконується. гравцям так само, оскільки в наш час це досить стандартно, що коли гравець чимось незадоволений у казино, або підтримкою, рекламними акціями чи чимось іншим, він вимагає остаточного самовиключення/закриття облікового запису. У майбутньому я б запропонував інформування служби підтримки казино про вашу проблему з азартними іграми, а потім вони зобов’язані закрити ваш рахунок якнайшвидше з набагато суворішими критеріями для повторного відкриття. Зверніть увагу, що наша підтримка у скаргах щодо невдалого самовиключення обмежена випадками, коли гравець чітко зазначає, що бажає закрити свій обліковий запис через залежність від азартних ігор. Якщо немає жодної згадки або чітких ознак проблемного гравця, гравець відповідає за контроль свого ігрового процесу.
Казино також надало мені інформацію про дії вашого облікового запису, у яких ви не грали в жодну ігор казино з моменту повторного відкриття облікового запису. Як згадувалося раніше, ваш обліковий запис було закрито через порушення умов і положень, пов’язаних із букмекерськими ставками. Ми не допомагаємо з такими питаннями, оскільки у нас ще немає відділення, яке займається ставками на спорт. Ми не зможемо дати вам правильну пораду, оскільки ми не маємо достатнього розуміння ставок на спорт і не зможемо грамотно оцінити всі плюси та мінуси, тому ми змушені відхилити вашу скаргу.
Казино Suprabets ми радимо надати гравцям можливість вказати причину самовиключення в онлайн-формі запиту або попросити її, якщо гравець використовував для цього чат. Це може запобігти подібним ситуаціям у майбутньому.
Як було запропоновано раніше, я рекомендую подати скаргу на один із сайтів ставок на спорт, на які я посилався раніше. Нам щиро шкода, що ми не можемо більше допомогти в цьому випадку. Якщо в майбутньому у вас виникнуть проблеми з цим або будь-яким іншим казино щодо ігор у казино, не соромтеся зв’язатися з нами».
Я б сказав, що мало що додати.
Hello,
As far as I can see in the complaint, its outcome was set as "other" meaning we can't penalize the casino, since it unfairness wasn't proven. At least we hope the management will consider our recommendation:
"After reviewing information from both you and the casino, there has not been anything that would suggest your gambling difficulties in your request for self-exclusion. We recommend casinos take note of players self-excluding and inform themselves of the reason but this obligation falls to the players alike as it is quite standard nowadays that when the player is unhappy with something in the casino, either the support, promotions, or anything else, they request permanent self-exclusion/permanent account closure. In the future, I would suggest informing the casino support about your gambling problem, and then they are obligated to close your account as soon as possible with much more strict criteria for reopening. Please note that our support in complaints regarding a failed self-exclusion is limited to cases where the player explicitly states they wish to close their account due to gambling addiction. When there is no mention or clear sign of a problem gambler, the player is responsible for controlling their gameplay.
The casino also provided me with information about your account activities in which you have not played any casino games since your account reopening. As mentioned before, your account was closed due to sportsbook related terms and conditions violations. We do not assist with such issues as we don't have a branch dealing with sports betting yet. We wouldn't be able to advise you correctly as we don't have enough insight into sports betting, and we wouldn't be able to judge competently all the pros and cons, therefore, we have to reject your complaint.
To Suprabets Casino we would advise giving the players the option to state their reason for self-exclusion in the online request form or ask for it if the player used the chat to do so. It could prevent situations like this in the future.
As suggested before I recommend filing a complaint on one of the sports betting related sites I have linked before. We’re truly sorry we couldn’t be of more help in this case. If you run into any issues with this or any other casino regarding casino games in the future, don’t hesitate to contact us."
Not much to add, I'd say.