ФорумКазиноSuprabets Casino - загальне обговорення

Suprabets Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від prgambet
|
28709 переглядів 270 відповідей |
|
1 2 3...14
Додати публікацію
Jaro
1 рік тому

усі казино/букмекерські контори не дають відповідей і пояснень гравцям. Навіть у правилах є «ми можемо закрити ваш обліковий запис без пояснень» xD, якщо гравці заслуговують на якесь пояснення, чому ви не позначили цей вид (закриття облікового запису без пояснення) як несправедливі умови? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це вкрай несправедливо, що вони блокують рахунок і тим більше конфіскують мої гроші без додаткових пояснень. Це шахрайство, панове.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

усі казино/букмекерські контори не дають відповідей і пояснень гравцям. Навіть у правилах є «ми можемо закрити ваш обліковий запис без пояснень» xD, якщо гравці заслуговують на якесь пояснення, чому ви не позначили цей вид (закриття облікового запису без пояснення) як несправедливі умови? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тому що кожна компанія має право позбавити вас свого бізнесу. Це стандарт. 🙂

Як ви, напевно, знаєте, ми оцінюємо кожну ситуацію окремо та зосереджуємося на тому, як застосовано термін. Не тільки на тому, що це написано.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це вкрай несправедливо, що вони блокують рахунок і тим більше конфіскують мої гроші без додаткових пояснень. Це шахрайство, панове.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино, а у вашому випадку букмекерські заклади, роблять це, якщо вони стикаються з шахрайськими діями. З огляду на це, ми не маємо достатнього знання, щоб розглянути таке питання, пов’язане зі ставками на спорт. Будь ласка, спробуйте сайт, присвячений цій темі.🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я дізнався про букмекерську контору Suprabets після того, як побачив її рекламу на деяких веб-сайтах, тому я використав аналіз Casino Guru, щоб оцінити, чи є казино чесним чи ні, воно має високий рейтинг безпеки в Casino Guru. Тож я вирішив створити свій обліковий запис 2 серпня, відтоді я роблю ставку на вид спорту, який мені подобається, «настільний теніс», переживаючи хороші та погані часи. Сьогодні, 19 вересня, я правильно провів перевірку свого облікового запису, і невдовзі після запиту на зняття 50% мого виграшу я отримав електронний лист від їхньої служби підтримки з таким повідомленням: «Ваш обліковий запис позначено як порушення наших положень і умов, пункт 11.5. Згідно з нашими ми закриємо ваш обліковий запис». Зараз на моєму рахунку баланс приблизно 615 доларів США. Мені дуже потрібна ваша допомога, щоб мене не пограбували. Моя дружина вагітна, 31 жовтня у нас буде син, мені дуже потрібен доступ до моїх грошей.

Автоматичний переклад.
Ballai90
1 рік тому

Привіт, вибачте за ситуацію, в якій ви опинилися. Але я повинен додати на початку, що ми не займаємося ставками на спорт, тому що у нас немає експертів у цій галузі, тому нам недостатньо знання в цій галузі. Тому я надам вам посилання, за якими ви можете спробувати подати скаргу. Ви можете знайти їх тут: https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ви також запитували в казино, що саме ви порушили і чому вони закрили ваш рахунок?

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що вони зможуть вам допомогти, і ви повернете свої гроші. Дайте нам знати, як це пройшло.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт усім і команда Casino Guru,

Я не розумію, як це можливо, що рейтинг Casinoguru Suprabets може бути 8,2/10?


Просто подивіться на скарги скрізь, які постійно закривають рахунки без виплати грошей на рахунку. Ви завжди можете знайти однакові скарги на trustpilot.de, trustpilot.com, rebelbetting.com, askgambelers.com.

Отже, 2 моменти неймовірні:

- закрити обліковий запис гравця

- залишити гроші, які були на рахунку, без наслідків


Я ніколи не бачив нічого подібного, затримок і помилок верифікації, але з мого досвіду просто закрити підтверджений рахунок і вкрасти гроші — це те, що робить лише Suprabets.

На жаль, я також постраждав від цього близько тижня тому, але я думаю, що мій випадок трохи особливіший.

Я почав там рік тому, успішно пройшов верифікацію і разом займався спортом і казино. Я постійно програвав гроші в казино, а потім знову фінансував їх за рахунок депозитів або виграшів у спорті. Протягом цього періоду я мав депозити на суму понад 4000 євро та зняв близько 400 євро.

Я грав за одним і тим же принципом весь час, спорт вигравав більше, казино завжди програвало, але втрати казино були занадто великими, тому я виключив себе.

Через 1-2 місяці я хотів повернутися, я написав електронний лист на адресу info@suprabets.com, чи можу я повернутися, відповідь надійшла швидко. Ви знаєте, що у вас немає проблем із азартними іграми, так, я знаю, добре, продовжуйте грати, без подальшого тестування.


На початку вересня я почав знову, грав у все, як завжди, за винятком того, що я ще не почав з казино, я просто грав на спортивні ставки та отримував хороші виграші.

Того дня, коли мені справді пощастило, і я виграв кілька сотень євро в жіночому водному поло, мій обліковий запис було заблоковано, у мене було кілька відкритих ставок, тож понад 1000 євро на кожну, а також деякі ставки на експресах, я не знаю, чи я щось виграв .

Звичайно, блокування відбулося приблизно через 1 годину після того, як я подав запит на зняття 200 євро.

Теоретично у мене на рахунку також може бути заблокований 1 млн євро. Я просто не знаю, тому що мене заблокували.

Вони не хотіли чекати, поки я знову продовжу грати в ігри казино, і заблокували обліковий запис.

Причиною є просто Правила 11.5, де все написано, у перекладі сказано, що якщо ви не втратите гроші, і якщо ви спробуєте зняти гроші, ми заблокуємо ваш рахунок.

Чому справа в казино, тому що за статистикою я грав набагато більше в казино, і мій рахунок був добре, коли я мав програші, і це необачне міркування показало, що вони несерйозні і просто шахраї.


Будь ласка, змініть свою оцінку!

Вони не повинні отримати нового гравця, доки ця практика не закінчиться.


Дякуємо за можливість подати скаргу.


PS Чи потрібно мені також переписати це в англійській версії Casinoguru.com, чи воно автоматично перекладається та передається туди?

Я хочу повідомити гравцям, що шахраї Supra більше не повинні отримувати гроші.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
nenadmaksim
1 рік тому

Привіт.

Не хвилюйтеся, однієї публікації достатньо 😀 вам не потрібно створювати ще одну англійською мовою, наш форум підтримує функцію автоматичного перекладу.


Я почну з процесу рейтингу; не соромтеся дізнатися, як це працює тут .

«Наша команда перевірки казино переглядає Інтернет, щоб знайти всі відповідні скарги, які дають нам гарне уявлення про те, як казино ставляться до своїх гравців. Ми вносимо всі скарги в нашу базу даних і призначаємо їм класифікацію на основі нашого сприйняття скарги (чи вважаємо ми, що що казино дійсно зробило щось не так, чи ні) та інші фактори (наприклад, чи грав гравець реальними грошима чи бонусними грошима тощо). Беручи до уваги спірну суму в кожній скарзі та вищезазначену класифікацію, ми отримуємо число чорних точок для кожної скарги, які потім використовуються для розрахунку індексу безпеки».


Ми це покрили. Якщо ви безпосередньо перевірите індекс безпеки , ви побачите це:

«Жодних скарг гравців або дуже низька сума утриманих виграшів у скаргах відносно розміру казино»

Оскільки оцінка базується головним чином на алгоритмі та делікатних коригуваннях, підтверджених доказами, ми просто не можемо якось скоригувати оцінку виключно на основі цієї публікації. Як ми взагалі можемо визначити правильне значення?

Ні, це не працює так. По-перше, ми досліджуємо.

Якщо ви коли-небудь зіткнетеся з кимось, хто постраждає від рук цього казино, будь ласка, надішліть їх усіх сюди, щоб подавати скарги.

Або надішліть свій власний досвід, будь ласка.

Цей посібник має дати вам хороший початок .

Це посилання веде до автора скарги .


Будь ласка, надішліть повідомлення, щойно скарга буде готова.

На жаль, Casino Guru не займається ставками на спорт, тому я не можу багато додати.

Якщо ви вважаєте, що казино обдурило вас через спортивні ставки, знайдіть більш відповідний форум.

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,


дякую за відповідь

Ні, казино не обманювало мене через спортивні ставки чи ігри в казино, як я вже згадував, вони обдурили мене, не пов’язаного з іграми, які вони пропонують, просто закривши мій рахунок, не дозволивши мені зняти свої кошти. Вони не запропонували реальних пояснень, і все.

Я просто думаю, що це також проблема казино, оскільки я грав і мав набагато більший обіг у казино, ніж у спортивних ставках, і все було добре для них, поки я не спробував невелику суму в 200 євро.

Я пройшов повну верифікацію, і раніше я мав успішні зняття, лише завжди 20-30 євро.


Я також вважаю, що першочерговим у рейтингу казино має бути те, виплачують вони гроші своїм клієнтам чи ні, і який рівень успішного виведення коштів. Не може бути класне програмне забезпечення рейтинг 10, хороша пропозиція ігор - рейтинг 10, відмовляються платити і блокують виграшні акаунти - рейтинг 1, загальний рейтинг 7. 😀


Я грав там у казино, тому що програмне забезпечення чудове, швидке та не блокує, але для чого це корисно, якщо я граю на уявні виграші, які ніколи не можна виплатити.


Я теж буду подавати скаргу, дякую за пояснення.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
nenadmaksim
1 рік тому

Привіт! Якщо ваш випадок не пов'язаний зі ставками на спорт і ви стверджуєте, що казино закрило ваш рахунок без причини, можливо, краще подати скаргу.

Що стосується вашої оцінки, це цікава ідея, але я думаю, що її важко реалізувати, тому що деякі гравці можуть взагалі не мати проблем, а деякі можуть зіткнутися з проблемами відразу при першому виведенні грошей. Однак я вважаю, що коли ви граєте в казино, найкраще зупинятися на тих, де у вас немає проблем.

З іншого боку, я радий, що ви назвали позитивні сторони казино, хоча, напевно, негативні сторони в даному випадку переважають.

Незважаючи на це, коли ви подаєте скаргу, повідомте нам, як це відбувається, щоб ми або інші гравці могли побачити ваш досвід. Удачі 🙂

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Більш ніж очевидно, що Suprabets — це шахрайство. Мене дивує те, що цей дуже досвідчений сайт не ігнорує кількість постраждалих людей, тому що, безсумнівно, й надалі постраждають сотні людей.

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Це казино є шахраєм, прочитайте всіх переможців, вони закривають ваш рахунок без причини, захищаючись припущенням, що ви порушили tyc, я не буду останнім, кого обдурять, поки вони не закриють це місце, вони вкрали 450 доларів у я, але наступний може бути більше

Змінено автором 12 міс. тому
Автоматичний переклад.
Andresguerran
11 міс. тому

Гей, я бачу, що ти потрапив у незручну ситуацію, і мені шкода. Проте, чи могли б ви трохи детальніше розповісти про те, що сталося з вами в казино, і чому вони забрали ваші 450 доларів?

Буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Мені дуже важко зрозуміти навмисне невігластво, яке демонструє адміністрація сайту в цьому випадку. Просто перегляньте спеціалізовані сайти казино/букмекерів, Reddit, бенчмарки та довірчі сайти, напевно, є більше сотні випадків, коли люди скаржилися на ту саму ситуацію на suprabets.

Відповідь завжди одна, ніхто нічого не робив, крім того, що вони заробляли гроші і намагалися зняти їх частину. Потім вони скасовують загальне правило 11.5 нічого і всього, якщо ви чхнули неправильно, ви щось порушуєте, ми забираємо ваші гроші.


Напевно є ще сотні людей з меншими сумами, які не соромляться скаржитися і писати.

Вони роблять це шахрайство, скажімо, 5 років, якщо середня утримана сума становить приблизно 500 доларів США/євро, я думаю, що вони фактично взяли сотні тисяч до цього моменту.


А потім адмін каже щось на кшталт: я бачу, ви потрапили в незручну ситуацію!!! 🙃


Спробуйте це:

Привіт, мені шкода, що вони також вкрали ваші гроші, ми нарешті зв’яжемося з кимось там і спробуємо отримати відповіді.


Або принаймні напишіть реалістичний огляд, щоб нові гравці не зробили такої ж помилки.

Автоматичний переклад.
nenadmaksim
11 міс. тому

Привіт.

Інформування інших – це те саме, що ми прагнемо зробити тут. Я вважаю, що головна проблема полягає в тому, що ми повинні навчитися розрізняти інформацію, яка поширюється в інших місцях, від реальних скарг.

Перший випадок означає, що люди відвідують інші форуми чи дискусії та скаржаться на казино там. Що ж, цього недостатньо для того, щоб знизити рейтинг, оскільки така інформація не є перевіреним джерелом інформації.

Коли я кажу тут і зараз, наприклад: «Я більше ніколи не буду використовувати best.booking.com, тому що мене якось обманули!» Як ви думаєте, чи знизить свій рейтинг якийсь інший веб-сайт, який зосереджується на відродженні букінгових компаній?

Отже, сценарій означає, що гравець приходить сюди, щоб поскаржитися на форумі, і через нашу сторінку він або вона подасть справжню офіційну скаргу на казино. Тому що в більшості випадків наш гравець готовий надати нам докази - пізніше ми можемо дотягнутися до казино з чимось у наших руках.

Сподіваюся, різниця помітна. 🙏

Крім того, скарги призводять до зміни значення індексу безпеки.

Весь процес розгляду прозоро доступний тут .

Окрім процесу розгляду, дізнайтеся більше про наслідки процесу розгляду скарги:

«Які будуть наслідки вашої скарги?

Почнемо з того, що не всі скарги виправдані. Таким чином, якщо обставини та докази свідчать про те, що казино не зробило нічого, що ми вважаємо несправедливим, скаргу буде закрито та класифіковано як «відхилену». Те саме станеться, якщо ви припините спілкуватися з нами після подання скарги.

Якщо скарга виправдана, а казино вчинило щось несправедливе, ідеальним сценарієм є вирішення скарги на ваш смак. У цьому випадку скаргу буде закрито та віднесено до категорії «вирішена».

Якщо скарга обґрунтована, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «нерозглянута». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино захоче покращити свій рейтинг у майбутньому, воно буде змушене розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше».

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences

Таким чином, завжди добре подати один.

Ви можете це зробити, будь ласка? Якщо так, скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/complaints/create


Дякую тобі.


Автоматичний переклад.
nenadmaksim
11 міс. тому

Дякую, друже, це так, мені здається дещо неймовірним, що цей сайт, коли йдеться про випадки ставок на спорт, його єдина відповідь полягає в тому, що ми нічого не можемо вдіяти, коли явно здійснюється шахрайство, незалежно від того, чи це для ігор чи спорту. SUPRABETS — це шахрайське казино, і це неймовірно, що сайт, відповідальний за їх перевірку, не ставить це шахрайське казино як пріоритет


Автоматичний переклад.
Andresguerran
11 міс. тому

Оскільки у нас немає експертів у сфері ставок на спорт, логічно, що ми не можемо цим займатися. Я думаю, що це вимагає розуміння, і є інші сайти, де можна подати скаргу на спортивні ставки. Не те, що ми б не намагалися допомогти, але точно не давали б об’єктивної думки.

Я також бачу, що ви знайшли час, щоб написати пост, але ви ще не відповіли Вероніці. А потім ви просите допомоги. Отже, якби це було можливо, чи могли б ви відповісти на запитання, які вона ставить? Зробити це можна тут .

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Як і очікувалося, моя скарга не принесла жодної різниці, казино просто вибрало легкий шлях і звинуватило все в спортивних ставках, знаючи, що це негайно ставить їх до закритої справи, і вони можуть продовжувати свою політику та зберегти свій рейтинг.

Casino Guru надає ту саму загальну відповідь із кількома посиланнями, і всі задоволені, загальний рейтинг залишається хорошим.

Повторюю, я грав у майже 100 онлайн-казино та букмекерських закладах, і це єдиний раз, коли мій обліковий запис було позначено прапором і мої кошти вкрадено.

Мені платили регулярно й чесно від кожного, іноді з більшою суєтою для перевірки, але в кінці завжди платили. Деякі з них мають тут набагато нижчий рейтинг, ніж Suprabets.


Яку оцінку заслуговує той, хто зберігає ваші кошти без пояснення причин? 1? 0?


Це впливає на довіру до вашого сайту.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
nenadmaksim
11 міс. тому

Привіт! Мені шкода, що ваша ситуація та скарга потрапили до нас. Я помітив, що його було закрито, оскільки причина, чому ваш обліковий запис було позначено, пов’язана зі ставками на спорт, якими ми, як уже зазначалося, не займаємося в CasinoGuru, оскільки у нас немає експертів у цій галузі, і тому ми не можемо мати об’єктивного погляду на ситуація. Однак я також бачив, що вам надали посилання, де ви можете спробувати це зі скаргою та де вони займаються цією сферою. Ви спробуєте там? Якщо так, повідомте нам, як це пройшло для вас. Мені прикро, що все так закінчилося.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт Яро,

Дякую за вашу відповідь, але питання моєї скарги все ще не закрито, оскільки я вважаю, що це справа казино, я також надав додаткові докази щодо цього.


Відповідь від Казино була такою, як я очікував, і вони дали ще одну важливу інформацію про мої загальні програші в Казино.

Це робить його типовим прикладом хижацької поведінки казино: ми дозволяємо гравцеві повернутися, очікуючи подальшої гри, як і раніше, якщо цього не відбувається, ми позначаємо обліковий запис.


Після повторного розгляду моєї скарги я маю ще щось сказати з цього приводу.


Крім того, щодо загальних посилань на спортивні ставки, sportbets.com не містить Suprabets.com серед можливих постачальників ставок у списку, і немає іншої можливості додати випадкового постачальника.


Друге посилання також не показує варіант скарги, чи варто звертатися безпосередньо до служби підтримки?


Третє посилання найцікавіше, воно сповнене невиправданих скарг на те, що Suprabets закриває рахунки переможців після того, як вони намагаються зняти частину коштів, а інші висміюють їх за те, що вони знову потрапили на шахрайство. Я можу надати вам посилання, якщо хочете?

Єдине місце, яке, здається, має значення для керівництва Suprabets, це тут, і я наполегливо демонструю, що їхній рейтинг не заслужений і що вам потрібно це виправити.


Або вони можуть розблокувати мій рахунок, повернути кошти, і я визнаю, що помилився щодо них!

Автоматичний переклад.
1 2 3...14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого