Звичайно, Яро, я розумію вашу позицію, але я розраховую на вашу допомогу, тому що в мене на цьому рахунку більше 7000 євро, які заблоковано без причини.
І я прочитав усі скарги та форум тут, у тих самих гравців така ж проблема заблокована без причини, вони кажуть, що порушують правило 11.5 .. підробка
Of course Jaro i understand your position but i count on you to help me because i have more than 7000 euros in these account which blocked with no reason.
And i read all the complaints and forum here the same players have the same problem blocked for no reason they say breaking rule 11.5 .. fake
Привіт!
Як пояснив Джаро, суперечки між гравцями ніколи не вирішуються, незважаючи на те, що члени нашого відданого Центру вирішення проблем завжди докладають усіх зусиль — іноді навіть поза межами їхньої досяжності — щоб знайти рішення.
На жаль, прямий вплив гравців на індекс безпеки в основному походить від перевірених скарг. Значення: Індекс безпеки буде зменшено лише пропорційно серйозності проблеми, якщо гравець подає скаргу та проходить увесь процес доведення того, що казино поводилося несправедливо. Оскільки всі інші скарги, здається, були вирішені, аргументи гравців не були підтверджені доказами. Говорячи про форум, це лише місце для обговорення, тому має сенс, що ретельно визначений Індекс безпеки не може бути жодним чином змінений лише тому, що деякі гравці загалом незадоволені. Тож, на мій погляд, "фейк".
Однак я погоджуюся, що використовувати таке різноманітне правило, як 11.5, як єдине пояснення недостатньо. Я б очікував трохи більше, в ідеалі з доказами особливостей вашого порушення.
Я пишу все це, щоб повідомити вам, як це працює, і висловити свою вдячність за те, що ви прийшли подати скаргу. Ви можете бути впевнені, що з ним поводитимуться обережно.
Hello there!
As Jaro clarified, players' disputes are never granted an outcome, despite the fact that members of our committed Resolution Center always try their hardest—sometimes even beyond their reach—to find a solution.
Unfortunately, players' direct influence over the Safety Index is primarily derived from validated complaints. Meaning: The Safety Index will only be reduced in proportion to the seriousness of the problem if a player files a complaint and goes through the entire process of proving that the casino behaved unfairly. Since all other complaints seem to have been resolved, the players' arguments were not supported by the evidence. Speaking of the forum, it is just a place for discussion, so it makes sense that the carefully determined Safety Index cannot be changed in any way just because some players are generally dissatisfied. So long for "fake", in my opinion.
However, I agree that using a rule as diverse as 11.5 as the sole explanation is insufficient. I would anticipate a little more, ideally with evidence of the specifics of your breach.
I am writing all of this to let you know how it operates and to show my gratitude for coming to file the complaint. You can be sure it will be handled with care.