Є кілька постраждалих з однаковим способом дії, і він все ще має середній рейтинг, я повинен дати йому мінімальний, оскільки він зберіг наші гроші без будь-яких пояснень і ніколи не відповідає на електронні листи, покладаючись на репутацію, яку ви отримуєте, щоб грати в цьому казино. .. це не допомагає те, що він продовжує обманювати більше людей.
There are several affected with the same modus operandi and it still has an average rating, I should give it the minimum since it kept our money without any explanation and never responds to the emails, trusting in the reputation one enters to play in that casino... that It doesn't help that he continues to scam more people.
son varios afectados con el mismo modo operantis y aun tiene una calificación media, debería darle la mínima ya que se quedo con nuestro dinero sin explicación alguna y nunca responde los emails, confiando de las reputación uno entra a jugar en ese casino...eso no ayuda que siga estafando a mas personas
У нас є певна процедура, коли ми переглядаємо всі онлайн-казино та підвищуємо або знижуємо рейтинг, і ви можете прочитати про це більше в цій статті 👈.
Ми прагнемо допомогти всім гравцям краще зрозуміти, чи безпечне казино чи ні, і сподіваємося, що всі наші користувачі будуть більш обережними, коли справа доходить до вибору казино для гри.
We have certain procedure when we review all online casinos and increase or decrease the rating and you can read more about it in this article 👈.
We aim to help all the players better understand if a casino is safe or not, and we hope for all of our users to get more careful when it comes to choosing one to play at.
Ми завжди раді допомогти.
У вас є якісь оновлення щодо вашої справи? Наскільки я бачу, Пітер уже досліджує цю справу, тому, сподіваюся, незабаром ми побачимо певний прогрес.
We are always glad to help.
Do you have any updates on your case? Peter is already investigating the matter, as I can see, so hopefully soon we'll see some progress.
Це казино не співпрацює і не спілкується, я не знаю, що робити, Ромі. Крім того, на моєму рахунку велика сума
This casino is not cooperative and does not talk, I don't know what to do Romi. Above all there is a large sum in my account
Як я бачу у вашій скарзі, Пітер підтримує контакти з казино, тож будьте терплячі, і, сподіваюся, незабаром ви зможете побачити рух.
As I can see in your complaint, Peter is in contact with the casino, so please be patient, and hopefully soon you will be able to see the movement.
Хм, я вважаю це досить складною ситуацією, тому що, якщо мова йде переважно про ставки на спорт і бонус, який ви використовували в цьому контексті, наша команда, ймовірно, не зможе допомогти. Але я бачу, що ви також поділилися дещо про рулетку, тож ми побачимо, що скаже наша команда та чи будуть вони далі розглядати цю справу. Наразі наберіться терпіння, тому що я не хочу ввести вас в оману.
Hmm I see this as quite a complicated situation because if it's mainly about the sports betting and the bonus that you used in this context probably our team won't be able to help. But I see that you also shared some things about roulette so we will see what our team will say and whether they will deal with the case further. For now, let's be patient because I don't want to misslead you.
Як ти вважаєш це нормальним яро?
Я грав у казино, але гуру казино не продовжив вирішення проблеми
Do you think its normal what is happening jaro ?
I played casino, but casino guru did not continue to solve the problem
Привіт,
це досить поширене непорозуміння. Дозвольте запитання:
Переглядаючи наші веб-сайти, ви думаєте, що ми тут переглядаємо спортивні книги?
Ми ні, все, що ви тут читаєте, завжди містить лише слово «казино». Таким чином, якщо ви стежите за нашим веб-сайтом, щоб знайти чесних букмекерів, ви можете легко помилитися.
Тому ми зазвичай не заглиблюємося в розмови, пов’язані зі ставками на спорт, і особливо розглядаємо такі скарги. Тому, якщо я не помиляюся, це зазначено у формі скарги.
Ну, вибачте.
Hello,
this is a rather common misunderstanding. Allow me a question, please:
Upon browsing our websites, do you think we review sports books here?
We don't, everything you read here always only contains the word "casino". Thus, if you follow our website to spot fair bookies, you may be mistaken quite easily.
Hence, this is the reason why we usually do not delve into sports betting-related conversations and especially address such complaints. If I'm not mistaken, it is therefore mentioned in the complaint application form.
Well, I'm sorry.
Я розумію, що ви говорите. Але я кажу вам, що мій обліковий запис гравця грав у казино та спорті.
Тож зазвичай гуру казино може подбати про справу
I understand what you are saying. But I am telling you that my player account was played on casino and sport.
So normally casino guru can take care of the case
Як я бачу у вашій скарзі, Пітер все вам пояснив, він написав: «На жаль, ваші скріншоти не є задовільним доказом проти інформації, наданої казино. Як згадувалося раніше, представник казино надав мені докази вашої ігрової діяльності де видно, що ви не грали в бонус казино, про який ви згадували раніше в скарзі, і більша частина вашої активності була в розділі спортивних ставок. На жаль, проблема, яка призвела до вашого блокування, була пов’язана зі ставками на спорт. Ми не зможемо дати вам правильну пораду, оскільки ми не маємо достатнього розуміння ставок на спорт, і ми не зможемо компетентно оцінити всі плюси та мінуси, тому ми змушені відхилити вашу скаргу».
Ось чому наша команда не може розглянути цю скаргу.
Чи пробували ви зв’язатися з будь-яким із запропонованих ним веб-сайтів?
As I can see in your complaint, Peter explained everything to you, he wrote: "Unfortunately, your screenshots aren't satisfactory evidence against the information provided by the casino. As mentioned before the casino representative has provided me with evidence of your gaming activities where it is visible that you have not played the casino bonus you mentioned earlier in the complaint and most of your activity was in the sports betting section. As the issue resulting in your blocking was due sports betting-related issue, unfortunately, we won't be able to advise you correctly as we don't have enough insight into sports betting, and we wouldn't be able to judge competently all the pros and cons, therefore, we have to reject your complaint."
That is the reason the complaint couldn't be solved by our team here.
Have you tried to contact any of the websites he suggested?
я згадав, що грав у бонус, це був спортивний бонус, можливо, я не звернув уваги.
Я намагався зв’язатися з сайтами, які ви дали мені одну відповідь . Нам прикро почути про вашу проблему із згаданим вами сайтом ставок. Ви не можете знайти його в нашому списку, оскільки це не одна з наших перевірених і рекомендованих марок. Тому ми не можемо запропонувати їм своє посередництво.
Suprabets веде суперечку про те, що це спортивні ставки, тому ви відповісте, що це не наша відповідальність, справа буде відхилена, як і 100 разів раніше, для інших гравців, і рейтинг suprabet не вплине.
Ми повинні зупинитися і поставити їм оцінку не 6,1, а 1 з 10.
Ви повинні змінити, що навіть інші гравці повинні знати, як працює це казино...
i mentionned i played the bonus it was sport bonus anyway maybe i didnt make attention.
I tried to contact the sites you gave me one answer We are sorry to hear about your issue with the betting site you mentioned. You couldn't find it on our list because it is not one of our tested and recommended brands. Therefore, it would be impossible for us to offer our mediation with them.
Suprabets is leading the dispute on the fact that it is sports betting so you will answer that it is not our responsibility the case will be rejected as 100 times before for other players, and the suprabet rating is not affected.
We must stop, and give them a rating not of 6.1 but 1 out of 10.
You must change that even for others players they must know how these casino works...
я згадав, що грав у бонус, це був спортивний бонус, можливо, я не звернув уваги.
Я намагався зв’язатися з сайтами, які ви дали мені одну відповідь . Нам прикро почути про вашу проблему із згаданим вами сайтом ставок. Ви не можете знайти його в нашому списку, оскільки це не одна з наших перевірених і рекомендованих марок. Тому ми не можемо запропонувати їм своє посередництво.
Suprabets веде суперечку про те, що це спортивні ставки, тому ви відповісте, що це не наша відповідальність, справа буде відхилена, як і 100 разів раніше, для інших гравців, і рейтинг suprabet не вплине.
Ми повинні зупинитися і поставити їм оцінку не 6,1, а 1 з 10.
Ви повинні змінити, що навіть інші гравці повинні знати, як працює це казино...
i mentionned i played the bonus it was sport bonus anyway maybe i didnt make attention.
I tried to contact the sites you gave me one answer We are sorry to hear about your issue with the betting site you mentioned. You couldn't find it on our list because it is not one of our tested and recommended brands. Therefore, it would be impossible for us to offer our mediation with them.
Suprabets is leading the dispute on the fact that it is sports betting so you will answer that it is not our responsibility the case will be rejected as 100 times before for other players, and the suprabet rating is not affected.
We must stop, and give them a rating not of 6.1 but 1 out of 10.
You must change that even for others players they must know how these casino works...
Тоді мені дуже шкода, що жоден із них не міг вам допомогти.
На жаль, немає можливості змінити індекс безпеки казино таким чином, оскільки ми не розглядаємо скарги чи будь-що, пов’язане зі ставками на спорт.
Then I am really sorry that neither of them could help you.
Unfortunately, there is no possibility of changing the safety index of the casino this way because we don't handle complaints or anything related to sports betting.
У цьому казино продовжується шахрайство, я повинен поставити йому негативну оцінку, а не високу оцінку, яку вони йому дають, щоб продовжувати скоювати злочини, я пройшов 4 місяці, не отримавши свої гроші
The scams continue in this casino, I should give it a negative and not the generous score they give it to continue committing crimes, I have gone 4 months without getting my money back
siguen las estafas en este casino, ya debería ponerle en negativo y no tan generosa puntuación que le dan para seguir delinquiendo, yo voy 4 meses sin que me devuelva mi dinero
Як ми вже неодноразово пояснювали раніше, ми не розглядаємо скарги, пов’язані зі ставками на спорт, і тому це жодним чином не може вплинути на рахунок, як ви це називаєте.
Чи вдалося на будь-якому із запропонованих мною сайтів розглянути цю вашу проблему?
As we already explained many times before, we don't deal with complaints related to sports betting, and therefore it cannot impact the score, as you call it, in any way.
Were any of the sites I have suggested able to look into this issue of yours?
Якщо ми теоретично просто заради розваги можемо сказати, що ви також займаєтеся ставками на спорт, чи могли б ви пояснити, яка теоретична ситуація виправдовує закриття чийогось рахунку та конфіскацію всіх його коштів?
Усі звичайні та звичайні сайти просто обмежують клієнтів, якщо їм не подобаються його моделі ставок, завжди у випадку облікових записів, які заробляють гроші, а не програють.
Це єдиний випадок, який я коли-небудь зустрічав, щоб відкрито зізнатися, що вони збираються забрати ваші гроші та закрити ваш рахунок, якщо їм не сподобаються ваші моделі ставок.
Звісно, вони нічого не можуть довести, усі докази непрямі, але оскільки вони на Кюрасао, їх це не хвилює.
З іншого боку, казино знає, що ви не збираєтеся мати справу зі ставками на спорт, і вони можуть просто відправити кожну відкриту справу тут до спортивного розділу - навіть якщо ви зробили лише одну ставку, і справу закрито - рейтинг не змінюється.
If we could theoretically just for fun say that you also deal with sports betting, could you explain what theoretical situation justifies closing someone's account and confiscating all of his funds?
All of the normal and regular sites simply limit the customer if they don't like his betting patterns, always in the case of the accounts that are making money instead of losing.
This is the only case I have ever met to openly admit that they are going to take your money and close your account if they don't like your betting patterns.
Ofcourse they can not prove anything, all of the evidence is circumstantial, but since they are in Curaçao, they don't care.
The other thing is, the Casino knows you are not going to deal with sports betting and they can simply push every open case here to the sports section - even if one made only one bet, and the case is closed - the rating is intact.
Брат, вони не в Кюрасао. CEG, наприклад, дуже чесні.
Ліцензія ANJOUAN GAMING LICENSING вони навіть не відповідають на листи, ліцензіару шкода, що вони навіть разом із супрабетами.
З іншого боку, казино знає, що ви не збираєтеся мати справу зі ставками на спорт, і вони можуть просто відправити кожну відкриту справу тут до спортивного розділу - навіть якщо ви зробили лише одну ставку, і справу закрито - рейтинг не змінюється. ВИ ПРАВІ, і гуру казино повинен сигналізувати, що багато гравців стикаються з проблемами облікового запису. тому люди не будуть використовувати супрабети.
Bro, they are not in curacao. CEG for example are very fair.
The license is ANJOUAN GAMING LICENSING they even dont reply to mails, the licensor its a shame that even are together with suprabets.
The other thing is, the Casino knows you are not going to deal with sports betting and they can simply push every open case here to the sports section - even if one made only one bet, and the case is closed - the rating is intact. YOU RE RIGHT and casino guru must signal that many players face account problem. so people wont use suprabets.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.