2 р. тому
Тут ви можете обговорити Supernova Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мені потрібна допомога щодо перевірки моїх документів у supernovacassino, щоб я міг зняти свої виграші, але я не знаю, як заповнити поля у формі підтвердження платежу.
I would like some help on how to validate my documents at supernovacassino, so I can withdraw my winnings, but I don't know how to fill in the fields on the payment verification form.
Gostaria de uma ajuda sobre como validar meus documentos na supernovacassino, para poder sacar meus ganhos, mas não sei preencher os campo do formulário de verificação de pagamento.
Привіт, чи намагалися ви зв’язатися з їхньою службою підтримки щодо цього? Можливо, ви могли б зробити знімок екрана форми та виділити поля, з якими у вас виникли проблеми, щоб вони могли вам допомогти.
Hi, have you tried to contact their customer support regarding this? Maybe you could take a screenshot of the form and highlight the fields you have trouble with so they could help you.
Я спробую.
Я хотів би знати, чи хтось, хто живе в Бразилії, вже встиг зняти якусь цінність з цієї платформи, чи знаєте ви когось, хто мав подібну проблему і вирішив її?
I will try.
I would like to know if someone who lives in Brazil has already managed to withdraw some value from this platform, do you know someone who had a similar problem and solved it?
Irei tentar.
Gostaria de saber se alguém que more no Brasil já conseguiu sacar algum valor dessa plataforma, você conhece alguém que teve algum problema semelhante e resolveu?
Я перевірив скарги, які ми маємо на казино, і знайшов деякі, пов’язані із затримкою зняття коштів, але я не знайшов жодної скарги, пов’язаної з формою, яку ви згадали вище. Повідомте нам, якщо вам вдасться її вирішити.
I checked the complaints we have against the casino and I found some related to delayed withdrawals, but I haven't found any complaint related to the form you've mentioned above. Let us know if you manage to solve it out.
Привіт,
Будь ласка, повідомте нам, чи отримали ви допомогу від казино, ми можемо спробувати допомогти замість цього, якщо буде потрібно.
Hello,
kindly let us know whether you got some help from the casino's side, we may try to help instead if needed.
Я намагаюся підтвердити свій обліковий запис, щоб мати можливість зняти кошти, але є платіжна форма, яку я не знаю, як заповнити всі поля. Я хотів вибрати зняття через BTC, але це обов’язково для надсилання форму для перевірки та звільнення зняття.. І я не отримую.
I'm trying to verify my account to be able to withdraw, but there is a payment form that I don't know how to fill in all the fields.. I wanted to choose to withdraw via BTC, but it is mandatory to send the form to verify and release withdrawals.. And I'm not getting.
Estou tentando verificar minha conta para poder sacar, mas existe um formulário de pagamento que não estou sabendo preencher todos os campos.. queria optar por sacar via BTC, mas é obrigario o envio do formulário para verificação e liberação de saques.. E não estou conseguindo.
Я б сказав, що служба підтримки має порадити вам, як продовжити виведення коштів, тож ви запитали їх, будь ласка?
Не соромтеся приклеїти кілька скріншотів, ми спробуємо щось зрозуміти.
I'd say that the support should advise you how to proceed with the withdrawal, so have you asked them, please?
Feel free to pate some screenshots, we will try to figure something out.
Мені вдалося завершити обліковий запис для ставок, справа в тому, що... він запитує номери картки, яку я використовував для внесення коштів... і я використовував віртуальну картку зі свого банківського додатку... не фізичну картку. Як я можу продовжити перевірку?
I managed to complete the wagering account, the thing is that... it asks for the numbers of the card I used to deposit... and I used a virtual card from my bank app... not a physical card. How can I proceed with the verification?
logre completar el wagering x60 y ya se supone que mi saldo se puede retirar sin problema, pero me pide el deposito mínimo y verificar la cuenta... mande mensaje al soporte y me mandaron un correo con la información que tengo que enviarles para verificar la cuenta, el asunto es que... pide los números de la tarjeta que use para depositar... y yo use una tarjeta virtual desde la app de mi banco... no una tarjeta física. Como puedo proceder con la verificación?
Привіт, я знаю, що це вже була проблема, але якщо я правильно пам'ятаю, гравець повинен був вирішити все за допомогою підтримки. Ви сказали їм, що у вас є така картка в рамках верифікації, і тому ви не можете надати те, що їм потрібно? Я вважаю, що казино повинно рекомендувати або радити вам, що вам робити, або принаймні запропонувати альтернативу. Спробуйте попросити рішення та поверніться та скажіть мені, що вам сказали.
Якщо у вас нічого не виходить і ви не знаєте, що робити далі, ми будемо тут, щоб спробувати допомогти.
Hello, I know that this was a problem once before, but if I remember correctly, the player had to solve everything with support. Did you tell them that you have such a card as part of the verification and therefore it is not possible to provide what they need ? I think the casino should recommend or advise you what you should do or at least offer an alternative. Try asking for a solution and come back and tell me what they told you.
If you don't get anywhere and don't know what to do next, we'll be here to try to help.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.