ФорумКазиноSupernova Casino - загальне обговорення

Supernova Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Valberto
|
3352 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Supernova Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Мені потрібна допомога щодо перевірки моїх документів у supernovacassino, щоб я міг зняти свої виграші, але я не знаю, як заповнити поля у формі підтвердження платежу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

хтось позич мені випробувати щастя..

Автоматичний переклад.
Valberto
2 р. тому

Привіт, чи намагалися ви зв’язатися з їхньою службою підтримки щодо цього? Можливо, ви могли б зробити знімок екрана форми та виділити поля, з якими у вас виникли проблеми, щоб вони могли вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Я спробую.

Я хотів би знати, чи хтось, хто живе в Бразилії, вже встиг зняти якусь цінність з цієї платформи, чи знаєте ви когось, хто мав подібну проблему і вирішив її?

Автоматичний переклад.
Valberto
2 р. тому

Я перевірив скарги, які ми маємо на казино, і знайшов деякі, пов’язані із затримкою зняття коштів, але я не знайшов жодної скарги, пов’язаної з формою, яку ви згадали вище. Повідомте нам, якщо вам вдасться її вирішити.

Автоматичний переклад.
Valberto
2 р. тому

Привіт,

Будь ласка, повідомте нам, чи отримали ви допомогу від казино, ми можемо спробувати допомогти замість цього, якщо буде потрібно.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я намагаюся підтвердити свій обліковий запис, щоб мати можливість зняти кошти, але є платіжна форма, яку я не знаю, як заповнити всі поля. Я хотів вибрати зняття через BTC, але це обов’язково для надсилання форму для перевірки та звільнення зняття.. І я не отримую.




Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Valberto
2 р. тому

Я б сказав, що служба підтримки має порадити вам, як продовжити виведення коштів, тож ви запитали їх, будь ласка?

Не соромтеся приклеїти кілька скріншотів, ми спробуємо щось зрозуміти.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Мені вдалося завершити обліковий запис для ставок, справа в тому, що... він запитує номери картки, яку я використовував для внесення коштів... і я використовував віртуальну картку зі свого банківського додатку... не фізичну картку. Як я можу продовжити перевірку?

Автоматичний переклад.
xdearlovex3
6 міс. тому

Привіт, я знаю, що це вже була проблема, але якщо я правильно пам'ятаю, гравець повинен був вирішити все за допомогою підтримки. Ви сказали їм, що у вас є така картка в рамках верифікації, і тому ви не можете надати те, що їм потрібно? Я вважаю, що казино повинно рекомендувати або радити вам, що вам робити, або принаймні запропонувати альтернативу. Спробуйте попросити рішення та поверніться та скажіть мені, що вам сказали.

Якщо у вас нічого не виходить і ви не знаєте, що робити далі, ми будемо тут, щоб спробувати допомогти.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого