1 рік тому
Тут ви можете обговорити SuperCat Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
На supercatcasino.com підтримка клієнтів дуже погана (в основному автоматизована) [якщо вас не турбують спам-дзвінки]
Перевірка облікового запису здається дуже громіздкою, якщо не неможливою. Вже 2 тижні я намагаюся зняти гроші. Який регулярно скасовується автоматичним електронним листом "Документи для перевірки все ще відсутні"
Завантажте документи в профілі! ЦЬОГО НЕ ІСНУЄ! Тож вам слід надіслати документи електронною поштою безпосередньо до служби підтримки клієнтів [сумнівно!]
Я вже двічі робив це з документом і сьогодні навіть безпосередньо через чат.
Імовірно, тоді я мав би спроможний виплатити гроші.. Я дуже сумніваюся в цьому, і розширю свій звіт про те, як це відбувається.
У будь-якому випадку, я не можу рекомендувати це казино тим, хто хоче безпроблемний процес виведення коштів.
Я дуже радий знову побачити свої гроші.
At supercatcasino.com the customer support is very poor (mainly automated) [unless you are harassed by spam calls]
Account verification seems very cumbersome if not impossible. For 2 weeks now I've been struggling to make a withdrawal. Which is regularly canceled with an automated email "Documents for verification are still missing"
You should upload the documents in the profile area! THIS DOESN'T EXIST! So you should email your documents directly to customer service [dubious!]
I've already done this twice with a document and today even directly via chat.
Supposedly I should then be able to pay out money.. I strongly doubt that and will expand my report on how it goes on.
Anyway, I can't recommend this casino to anyone who wants a hassle-free withdrawal process.
I'm really excited to see my money again.
Im supercatcasino.com ist der Kundensupport sehr schlecht (hauptsächlich automatisiert) [außer man wird durch spamanrufe belästigt]
Kontoverifizierung scheint sehr umständlich wenn nicht unmöglich zu sein. Seit 2 Wochen kämpfe ich nun darum eine auszahlung zu machen. Die regelmässig stoniert wird mit einer automatisierten email "Es würden noch dokumente zur verifizieren fehlen"
Man solle die im Profil Bereich Dokumente hochladen ! DIESEN GIBT ES ABER GAR NICHT! Also soll man seine dokumente per email direkt an den Kundendienst senden [unseriös!]
Das habe ich schon mit einem Dokument 2x gemacht und heute sogar direkt per Chat.
Angeblich sollte ich dann in der Lage sein Geld auszahlen zu können.. Ich bezweifele das stark und werde meinen Bericht darüber erweitern wie es weitergeht.
Jedenfalls kann ich niemanden dieses casino empfehlen der ein stresslosen Auszahlunsprozess haben möchte.
Ich bin wirklich sehr gespannt, ob ich mein Geld wiedersehe.
Привіт, мені шкода, що у вас проблеми з KYC. Ви кажете, що більше двох тижнів. Треба вважати, що частково причиною біди можуть бути і різдвяні свята. Якщо вам не вистачить терпіння чекати ще трохи, тоді сміливо надсилайте скаргу та просто натисніть тут . Це казино має сумнівну репутацію через рейтинг Casino Guru. Сподіваюся, у вас все вийде.
Hi, I am sorry you have troubles with KYC. You say it is more than two weeks. We should count that Christmas holidays can also be a partial cause of the trouble. In case you lose your patience to wait a little more then feel free filing a complaint and just click here. This casino has a questionable reputation via Casino Guru rating. I hope things will work for you.
Що ж, після того, як я час від часу сердився на підтримку сьогодні, все пішло трохи швидше.. спосіб оплати підтверджено.. те, що раніше займало 36 годин або 7 днів, тепер робилося протягом півдня.. але лише з наймасовіша скарга .. і публічна скарга тут. Я також дякую операторам CasinoGuru. Це дуже цінно, що люди можуть принаймні обмінюватися ідеями та допомагати один одному тут.
Цього разу служба підтримки навіть сказала мені, що саме не так. (хоча я вважаю, що це просто хитрість, чому документ не мав бути прийнятий)
Тепер нам цікаво дізнатися, яка причина буде використана для скасування платежу завтра.
Well, after I got angry with the support from time to time today, it went a little faster.. the payment method was confirmed.. what used to take 36 hours or 7 days was now done within half a day.. but only with the most massive complaint .. and public complaint here. I also thank the operators of CasinoGuru.. it is very valuable that people can at least exchange ideas and help each other here.
This time the support even told me exactly what was wrong. (although I think that's just a ruse, why the document shouldn't have been accepted)
Now we are curious to see what excuse will be used to cancel the payment tomorrow.
Also nachdem ich heute mich zwischen durch immer mal mit dem support rumgeärgert habe ging das jetzt etwas schneller .. die Zahlungsmethode wurde bestätigt.. was sonst 36 std oder 7 tage dauern sollte ging jetzt innerhalb eines halben Tages.. aber auch nur unter massivster Beschwerde.. und öffentlicher Beschwerde hier. Ich danke auch den Betreibern von CasinoGuru .. es ist sehr wertvoll das die Leute sich wenigstens hier miteinander austauschen und helfen können.
Diesmal hat der Support mir sogar genau gesagt was nicht stimmen würde. (wobei ich das auch nur für eine finte halte , wieso man das dokument nicht hätte akzeptieren sollen)
Jetzt sind wir mal gespannt, mit welche Ausrede die Auszahlung morgen storniert wird.
Привіт,
Я хотів би залишатися позитивним, але єдиний хороший момент, який я бачу, полягає в тому, що вам сказали, що здавалося не так у документі, ну не дуже.
Чекаємо на нове оновлення сьогодні. 🤞
Якщо ви вважаєте, що вам цього достатньо, надішліть скаргу через центр вирішення питань тут, на сторінці Casino Guru, як запропонувала Магда.
Hello,
I'd like to stay positive, the only good point I can see, however, is that you were told what seemed to be wrong with the document, well not much.
Looking forward to a fresh update today. 🤞
If you feel you had enough of this, submit the complaint through the resolution center here on the Casino Guru page, as Magda suggested.
Радка мала рацію. Іноді варто залишатися позитивним. Вітаю та щасливого Нового року! Я впевнений, що це буде ще більше, оскільки ви отримали гроші 🙂
Radka was right. It's sometimes worth it to stay positive. Congratulations and happy new year! I'm sure it will be even happier since you got paid 🙂
Так, дякую, я теж бажаю вам... так, ви повинні бути дуже жорсткими з цими головорізами 🙂 heidewitzka
Yes, thank you, I wish you too.. yes, you have to be really tough with those cutthroats 🙂 heidewitzka
Ja danke wünsche ich euch auch.. ja man muss schon ganz schön zäh bleiben, bei denne Halsabschneidern 🙂 heidewitzka
Мої запізнілі вітання! Нехай це буде класний і позитивний початок, нехай цілий рік того вартий (нехай це зараховується😉)! 🎉🤞👍
My delayed congratulations! Let this be a cool & positive start, may the whole year is worth it, (make it count😉)! 🎉🤞👍
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.