ФорумКазиноSuperCat Casino - загальне обговорення

SuperCat Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Magda
|
2648 переглядів 9 відповідей |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити SuperCat Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

На supercatcasino.com підтримка клієнтів дуже погана (в основному автоматизована) [якщо вас не турбують спам-дзвінки]


Перевірка облікового запису здається дуже громіздкою, якщо не неможливою. Вже 2 тижні я намагаюся зняти гроші. Який регулярно скасовується автоматичним електронним листом "Документи для перевірки все ще відсутні"


Завантажте документи в профілі! ЦЬОГО НЕ ІСНУЄ! Тож вам слід надіслати документи електронною поштою безпосередньо до служби підтримки клієнтів [сумнівно!]


Я вже двічі робив це з документом і сьогодні навіть безпосередньо через чат.


Імовірно, тоді я мав би спроможний виплатити гроші.. Я дуже сумніваюся в цьому, і розширю свій звіт про те, як це відбувається.


У будь-якому випадку, я не можу рекомендувати це казино тим, хто хоче безпроблемний процес виведення коштів.


Я дуже радий знову побачити свої гроші.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Checky
1 рік тому

Привіт, мені шкода, що у вас проблеми з KYC. Ви кажете, що більше двох тижнів. Треба вважати, що частково причиною біди можуть бути і різдвяні свята. Якщо вам не вистачить терпіння чекати ще трохи, тоді сміливо надсилайте скаргу та просто натисніть тут . Це казино має сумнівну репутацію через рейтинг Casino Guru. Сподіваюся, у вас все вийде.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що ж, після того, як я час від часу сердився на підтримку сьогодні, все пішло трохи швидше.. спосіб оплати підтверджено.. те, що раніше займало 36 годин або 7 днів, тепер робилося протягом півдня.. але лише з наймасовіша скарга .. і публічна скарга тут. Я також дякую операторам CasinoGuru. Це дуже цінно, що люди можуть принаймні обмінюватися ідеями та допомагати один одному тут.


Цього разу служба підтримки навіть сказала мені, що саме не так. (хоча я вважаю, що це просто хитрість, чому документ не мав бути прийнятий)


Тепер нам цікаво дізнатися, яка причина буде використана для скасування платежу завтра.

Автоматичний переклад.
Checky
1 рік тому

Привіт,

Я хотів би залишатися позитивним, але єдиний хороший момент, який я бачу, полягає в тому, що вам сказали, що здавалося не так у документі, ну не дуже.

Чекаємо на нове оновлення сьогодні. 🤞

Якщо ви вважаєте, що вам цього достатньо, надішліть скаргу через центр вирішення питань тут, на сторінці Casino Guru, як запропонувала Магда.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я отримав свою виплату сьогодні 🙂 !

Автоматичний переклад.
Checky
1 рік тому

Радка мала рацію. Іноді варто залишатися позитивним. Вітаю та щасливого Нового року! Я впевнений, що це буде ще більше, оскільки ви отримали гроші 🙂

Автоматичний переклад.
Checky
1 рік тому

Вітаємо!🎉🥂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, дякую, я теж бажаю вам... так, ви повинні бути дуже жорсткими з цими головорізами 🙂 heidewitzka

Автоматичний переклад.
Checky
1 рік тому

Мої запізнілі вітання! Нехай це буде класний і позитивний початок, нехай цілий рік того вартий (нехай це зараховується😉)! 🎉🤞👍

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого