ГоловнаФорумКазиноSuperBoss Casino - загальне обговорення

SuperBoss Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

3 р. тому від Freudstein
|
27 038 переглядів 139 відповідей |
|
1...3 4 5...7
1 рік тому

простими словами: щоб виконати передумови, ви обчислюєте: (бонус + депозит) x 35, і якщо передумови виконані, щоб вивести прибуток, ви обчислюєте: (бонус) x 15. Чому гроші з депозиту не були використані для ставок? Якщо я погоджуся з цим несправедливим правилом, ви правильно скасували 347 євро з мого рахунку в перший раз. Другий раз, чому ви вирахували 179 євро? Коротше кажучи, так, я зняв 410 євро, які швидко були зараховані, і я грав у спорт 6 євро. ми згодні з цим.

Автоматичний переклад.
Stavraetos
1 рік тому

На жаль, я не працюю в казино, тому не можу на це відповісти. Я можу лише здогадуватися. Крім того, ми не займаємося ставками на спорт, це поза межами нашої компетенції. мені шкода

Як я бачу, Пітер запитав у казино в скарзі :

«Чи могли б ви відповісти на запитання гравця про те, що обмеження максимального виграшу було застосовано двічі? Якщо це не так, будь ласка, надішліть історію гри гравця на мою електронну адресу (peter.m@casino.guru)».

Чекаємо на відповідь.🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я все ще дивуюся, чому ця компанія має 9,3 з такою кількістю поганих коментарів... Вона не потрапляє в бонуси, а коли це відбувається, вона не платить 1,3/10, ви повинні поставити це!! Можливо, ви отримаєте якусь винагороду.

Автоматичний переклад.
Sirrisss12
1 рік тому

Чудово, що ви запитали 🙂.

Прочитайте цю статтю про те, як ми перевіряємо казино , якщо вам справді хочеться зрозуміти. Переглянувши вкладку « пояснення репутації » казино, ви отримаєте краще уявлення про те, що ми беремо до уваги. Кількість бонусів і відгуків користувачів не включається. Однак скарги дуже важливі, і це казино добре розглядає скарги. Просто перевірте вкладку та посуньте вниз.

Ми зосереджені на забезпеченні ймовірності того, що з вами будуть поводитися справедливо в казино, це те, що означає рейтинг, це не свого роду реклама, крім того, якщо будь-яке казино діє несправедливо і у нас є докази - в основному з поданих скарг, є наслідки для казино, падіння репутації, попередження і так далі - докладніше можна знайти тут .

У нас немає доказів того, що казино не платить. Кожен гравець може подати скаргу, якщо він відчуває погане поводження, наразі всі скарги вирішено.

Чи стикалися ви з нечесною поведінкою в цьому казино? Якщо так, надішліть скаргу , і наша команда розгляне справу.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

простими словами: щоб виконати передумови, ви обчислюєте: (бонус + депозит) x 35, і якщо передумови виконані, щоб вивести прибуток, ви обчислюєте: (бонус) x 15. Чому гроші з депозиту не були використані для ставок? Якщо я погоджуся з цим несправедливим правилом, ви правильно скасували 347 євро з мого рахунку в перший раз. Другий раз, чому ви вирахували 179 євро? Коротше кажучи, так, я зняв 410 євро, які швидко були зараховані, і я грав у спорт 6 євро. ми згодні з цим.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Слухайте прямо там найгірший супербос казино за межі шахраїв просто, як те, що казино Гуру ніколи не визнає, що вони не беруть участі, що б це не було. Я також кажу, як гравець, я повністю згоден з вами, що ви найгірше казино. Я навіть не знаю, як вони отримали ліцензію, коли я мав докази, що вони просто закрили це. Це все, що вони зробили. Не турбуйте Ставроса.

Автоматичний переклад.
Yoshy2323
1 рік тому

Мені шкода, що ви незадоволені, але, чесно кажучи, ви заявили про виграші, яких насправді ніколи не вигравали - на основі історії ігор:

"Оголошення про те, що хтось нещодавно виграв будь-яку суму, не означає, що ви насправді виграли, навіть якщо в ньому відображається ваше ім’я. Так, це виглядає як технічний збій, і цього не повинно статися, але якщо ваші виграші не відображаються в історії гри , ми нічим не можемо допомогти вам із цією скаргою.

Повний текст скарги тут .

Я знаю, що це звучить жорстко, але я не впевнений, що ви очікуєте від нас. Ви зверталися до офіційного органу ліцензування? Є відповідь? Скажіть, хто саме не набридає... 🙁


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вже кілька днів це казино вважає за потрібне видалити єдиний можливий метод виведення: банківський переказ.

Я вже подав запит на зняття 484 євро за допомогою банківського переказу, і він був сплачений протягом 24 годин, передбачених їхніми умовами оплати. Потім я знову зробив депозит і отримав більший виграш. З того моменту fatality я більше не міг зняти банківським переказом, видаливши цю опцію в методах виведення.

Служба підтримки в чаті продовжує говорити, що сподівається отримати його найближчим часом. Тим часом у мене в черзі 4 зняття по 500 євро, які вже мали бути оплачені, і ще 1000 євро, які я не можу зняти.

Хтось ще стикався з цією проблемою?


Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Привіт carsix79,

сумно бачити, що те, що раніше працювало, зараз не працює. Мені цікаво... як щодо спроби запропонувати їм вибрати інший спосіб оплати? Якби був простіший спосіб повернути ваші гроші, я б спробував. 🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

НОВЕ КАЗИНО НАЗИВАЄТЬСЯ ПРОСТО КАЗИНО!!! Стережіться ви нарешті!!!


відмінний сервіс l, освітлення швидкі платежі .... Гарних ігор і зв'язку 10 з 10 vip сервіс менеджер мс


Привіт, друзі азартні ігри... Мені набридло, що казино не виплачує виплати або грайливі ігри, які не завжди чесні, а казино звинувачує провайдерів... Ну, я натрапив на нове казино….. воно називається «Просто казино»….. дивна назва, але подумайте, але подумайте про це, назва запам’яталася вам у голові, ха-ха-ха… добре, я тут не для того, щоб обговорювати назву , АЛЕ я тут, щоб дозволити Ви знаєте, що я нещодавно став учасником... і я грав близько тижня і фактично виграв... Ігри чесні та послідовні... Купа чесних бонусів за звичайний проміжок часу… і я вже виграв джекпот, і вони заплатили мені менш ніж за 2 дні… попередня тема — поза космосом приквел… Я витрачаю близько 60 тисяч місяців на азартні ігри на різних сайтах… Але я, чесно кажучи, вирішив поки що просто грати тут… чесно кажучи, це справедливе та чесне казино, і більше того, ігри працюють і грають так, як вони призначені, і сервіс фантастичний. Підтримка — це підтримка, ми всі знаємо підтримку… але як VIP-гравець тепер мій менеджер ніколи мене не підводить, і я тільки почав на тиждень … Я не можу звинуватити це казино на даний момент !!!

якби мені довелося вибрати щось, що я б сказав, крім того, що це нове казино, їхні ігри все ще додаються, як пояснив мій керівник, і я бачу нові ігри щодня... Тепер я став VIP-гравцем, і навіть мій менеджер чудовий.


Я сподіваюся, що це казино залишиться, тому що я справді щасливий уперше, і я сподіваюся, що цей чат допоможе всім, хто там розчарований sh..t і doggie casino…. У мене немає жодного зв’язку з казино, але я відчував бажання експрес і розширив те, що я вважав респектабельним і чудовим азартним досвідом у JUST CASINO!!!!

Мені просто потрібно було прийти сюди й повідомити людям, що мені не пощастило з іншими казино. Я просто гравець з Австралії. Ще раз бажаю удачі, казино добре

www . justcasino.com

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

file Освітлення швидких платежів виглядає, як я просив, і оплата була здійснена миттєво.. ПРОСТО В КАЗИНО ТАМ ДЗВОНИЛИ

Автоматичний переклад.
Honza
1 рік тому

Зараз вони відновили спосіб виведення безготівковим переказом, але виникла інша проблема. Депозити, зроблені казино в понеділок і вівторок, ще не надійшли на мій банківський рахунок. Тоді як той, що був зроблений минулого тижня, прибув того ж дня.

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Тож це принаймні невеликий прогрес. Просто переплутав банківський переказ, ви згадуєте про депозит, хоча я впевнений, що ви мали на увазі зняття коштів.

Очевидно, у казино дійсно є проблеми з платіжною системою або провайдером. 🙁. Вибачте, але мені здається, що нам потрібно почекати, поки ці проблеми вирішаться.

Будь ласка, ви все ще на зв’язку з казино? Я хочу переконатися, що вас не ігнорують.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, я не отримав гроші на свій банківський рахунок за два зняття, оброблені банківським переказом. Тепер вони також припинили виплачувати інші зняття, які я очікую з минулого тижня.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я говорю це місяцями, але чомусь ця платформа все ще вважає, що казино Super Boss є одними з найкращих і найсправедливіших, давай, поверни це!!

Автоматичний переклад.
Yoshy2323
1 рік тому

Я починаю думати, що в якому б казино я не вибрав грати, у мене завжди, але завжди будуть виникати проблеми зі зняттям коштів або чимось іншим. Хоча хтозна, чому депозити в казино завжди гладкі, як масло, і ніколи не стикаються з перешкодою. Їхні гроші завжди надходять вчасно, а нам доводиться багато працювати, щоб їх отримати. Зараз у мене є 8 незавершених зняттів по 500 євро, які застрягли на кілька днів, оскільки це казино платить за допомогою крапельниці, а коли ви платите, гроші не надходять на ваш банківський рахунок.

Я застосував тижневу перерву до свого ігрового облікового запису. Щойно вони закінчать мені платити, я також закрию рахунок у цьому казино та назавжди закрию ці кляті казино на Кюрасао.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я не отримав гроші на свій банківський рахунок за два зняття, оброблені банківським переказом. Тепер вони також припинили виплачувати інші зняття, які я очікую з минулого тижня.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Перевірив скаргу , дякую.

Щоб трохи прояснити речі:

«20 і 21 березня два зняття по 500 євро позначено як оплачені, але я не отримав гроші на свій банківський рахунок».

«Згодом два наступних зняття коштів було скасовано казино через технічні проблеми, пов’язані з платіжною системою. Принаймні це причина, чому мене змусило повірити казино».

Мені здається, що казино (як і багато інших зараз) має справу з технічними проблемами, пов’язаними з платіжними провайдерами.

Оскільки минуло 3 або 4 дні + плюс казино поділилося з вами технічною проблемою, я думаю, що так чи інакше це лише питання часу.

Як ви сказали: «Мій останній і єдиний успішно знятий кошт було 16 березня, і він надійшов на мій поточний рахунок того ж дня». На жаль, зараз у казино є проблема.

Будемо сподіватися, що вони скоро вирішать це!



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я говорю це місяцями, але чомусь ця платформа все ще вважає, що казино Super Boss є одними з найкращих і найсправедливіших, давай, поверни це!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Yoshy2323,

Я думаю, ви не згадали, що казино матиме деякі технічні проблеми з виведенням коштів.

Як ви можете бачити в скарзі Carsix79: «Мій останній і єдиний успішний виплату було знято 16 березня, і він надійшов на мій поточний рахунок того ж дня».

Оскільки сюди приходять лише гравці з проблемами та подають скарги або скаржаться на казино, справді може здатися, що майже кожне казино погане.

Реальність відрізняється від досвіду, я б сказав. Я згоден, що багато казино дуже повільні, коли справа доходить до KYC або зняття грошей. Це бачить кожен.

Тому ми завжди радимо гравцям перевіряти як відгуки користувачів, так і скарги, наш рейтинг не включає ці фактори.

Хочете знати, чому? Оскільки навіть хороше та справедливе казино час від часу стикається з проблемами, щасливих гравців із гарним досвідом просто не можна порахувати, тоді як гравців зі скаргами можна порахувати. Тому ми знижуємо рейтинг, якщо скарга закінчується як невирішена. Не ідеально, я знаю.

Чи можете ви придумати краще рішення?




Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Технічні проблеми завжди виникають, коли доводиться платити. Цікаво, що це за технічні проблеми, щоб зробити банківський переказ. Мабуть, вони є лише в казино. Хто знає, навіщо платити банківським переказом, а таких проблем немає. Гроші завжди приходять до них безперешкодно.

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Оскільки я стежу за ситуацією на світовому фінансовому ринку – банківському секторі, я б сказав, що збільшення кількості подібних «проблем», пов’язаних з будь-якими платежами, йде в ногу з поточною ситуацією. Чи знаєте ви, скільки банків мають проблеми, коли бачать допомогу від місцевих органів влади? Ну багато. Ви чули про Credit Suisse? Тепер, здається, Deutsche Bank теж трохи нервує. Крім того, були встановлені додаткові обмеження, щоб запобігти надходженню грошей до "заборонених територій" або навмисно небезпечних країн" - це питання пов'язане з війною в Україні та санкціями, запровадженими проти Росії. Я переконаний, що багато казино в розпачі, тому що такі речі абсолютно поза межами їм все ще потрібно, щоб усі міжнародні платежі працювали, щоб вони не втрачали клієнтів Надсилання грошей із казино працює інакше, ніж надсилання грошей у казино, чи знаєте ви про це?

Загалом, коли залучаються деякі банки-посередники, переказ може бути складним і затягнутим.

Я сподіваюся, що це казино скоро знайде рішення!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дозвольте мені зрозуміти, яке це все має відношення до моєї справи?

Мої зняття було позначено як оплачені, але я не отримав гроші на свій поточний рахунок.

Тоді той факт, що у банків проблеми, яке це має спільного з грошима, які потрібно перевести з казино банківським переказом? Superboss тепер став банком?

Відповідно до вашої теорії всі банківські перекази у світі мають бути заблоковані. Без проблем отримую і виконую перекази кожні 2-3 дні.

Крім того, я не думаю, що Італію можна визначити як небезпечну країну чи територію з обмеженим доступом.

Повторюю, тут ми говоримо про банківські перекази, позначені як виконані, але не отримані на мій банківський рахунок.

Я хотів би, щоб моя скарга була розглянута швидше.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого