привіт
Я думаю, цей пост був призначений для мене, чи не так?
ну, просто приємне нагадування: будь ласка, скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не буде сповіщена, і буде важче стежити за розмовою.
У всякому разі, ви написали, що не розумієте рейтинг, тому я просто вказав вам джерела, які пояснять.
Перегляньте форум, і ви побачите, що це поширена ситуація. Ми намагаємося, щоб відгуки були кристально зрозумілими для всіх, хто хоче дізнатися більше деталей. Це все.
Будьте впевнені, що коли ваша скарга буде закрита як нерозглянута, тобто рішення казино не буде вважатися справедливим нашими спеціалістами, казино отримає чорні бали.
Щоб закрити скаргу, нам потрібні кілька підтверджень від казино, ваша історія ігор/ставок тощо. Я не належу до групи розгляду скарг, тому не маю доступу до цих файлів, тож зачекаю, доки у справі буде винесено рішення.
Я не бачу в цьому нічого поганого.🤔
Hey there,
I guess this post was meant for me, am I right?
well, just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified and the conversation will get harder to follow.
Anyway, you wrote that you do not understand the rating, so I just pointed you to sources that will explain.
Check the forum and you'll see that this is a common situation. We try to keep the reviews crystal clear for all who care to learn more details. That's all.
Be assured that when your complaint is closed as unresolved, meaning that the resolution from the casino will not be deemed fair by our specialists, the casino will be rewarded with black points.
To close the complaint, we need a few proofs from the casino, your gaming/bet history, and so on. I'm not part of the complaint team, hence I do not have access to those files, so I'll wait until the case is decided.
I see no harm in that.🤔
Автоматичний переклад.