ФорумКазиноSuperBoss Casino - загальне обговорення

SuperBoss Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Freudstein
|
14356 переглядів 136 відповідей |
|
1 2 3...7
Додати публікацію
luana1figueredo
1 рік тому

Привіт,

як я вже казав, просто потрібно трохи терпіти. Проте вітаємо 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

як ви можете сказати, що це казино має рейтинг 9,3/10... я прочитав відповіді гравців ... я отримав повне відео про зависання гри та те, що я мав виграти на поточних переможцях, як це йшло внизу екрану..так, і ясно, як день..знову і знову гра зависає на winns casion, повідомляючи іншим, що, мабуть, я нічого собі...але баланс casion не оновлюється ..я запитую їх, і відповідь полягає в тому, що це збій...ЗАРАЗ глюк, коли ти випадковий, і ти не платиш, виграєш і використовуєш це, твоя причина, ну давай ....... і ти знову ставиш їм 9+ ... тепер після постійних суперечок з ними, гравці в усіх відношеннях брешуть .. лол ..щойно я запишу свою гру, окей розслідує це... відео стає ясним як день ..і вже більше тижня..я запитую, чи можу я отримати часові рамки відповіді ..і знову використовуючи широку відповідь ... жодний часовий проміжок не дасть вам знати.... так, Chrimas також наближається.. хто знає, коли чи що там скаже ... я граю в іншому casion, я деспойт більше 700 тис. минулого року цього року я близько 500 тис. в despoi тому я знаю casion і я граю щодня..... цей casion найгірший з тих, які я коли-небудь зустрічав ..agin ваша оцінка або неправильна, або casion вплинув на вашу оцінку

Автоматичний переклад.
Yoshy2323
1 рік тому

Привіт,

Я розумію, що ви вважаєте, що, згідно з вашим власним досвідом, казино погане. Багато інших гравців можуть відчувати прямо протилежне.

Причини, чому ми так високо оцінили казино, доступні всім гравцям:

file

Будь ласка, зверніть увагу навіть на скарги - їх досить мало, і жодна не залишилася невирішеною.

Добре, що ви подали скаргу, якщо ми виявимо, що казино несправедливе, буде адекватна відповідь і наслідки.

Технічні проблеми — це не те, що впливає на справедливість, і я б сказав, що дуже важливо переконатися, що ці проблеми справді були спричинені безпосередньо казино.

Будь ласка, надайте все, що маєте, у ланцюжку скарг . Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Одна з найгірших компаній, її добре закрити, вона ніколи не приносить грошей. За плач вголос. Шахраї, злодії, і коли ви їм надсилаєте електронні листи, вони поводяться так, ніби нічого не розуміють, ніколи не грайте тут

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Слухай, супербос казино — це жарт… Вони дурніють, вони відповідають тобі риторичними відповідями… вони суперечать усьому, що кажуть, вони не дозволяють тобі нікуди рухатися вперед із твоєю скаргою, вони намагаються закрити тебе там, і вони використовують тактику гестапо з вашими виграшами, вони тримайте владу, їм байдуже, це найбезглуздіше казино, в якому я коли-небудь грав. Майте на увазі, що я грав у ліцензовані або так звані групові казино, і у мене ніколи не було проблем, як мене обманювали в казино super boss, будьте обережні!!!!



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Знову ж таки, я не можу зрозуміти, як гуру казино каже про казино Super Boss… Ми не знайшли відповідних скарг щодо цього казино. Знову ж таки, я не можу зрозуміти, чому ви не можете знайти жодних відповідних скарг у цьому казино. Я виявив, що багато веб-сайтів із такою кількістю гравців знову так розлючені на казино super bass. Я хочу звернутися до гуру. Чи ви брали участь у цьому, ви сказали ні, але це важко повірити, коли ти все ще ставиш їх на перше місце..


Після моєї скарги ви можете в це повірити з заморожуванням і моїми доказами, які чітко показують, що я виграв гроші сотнями, якщо не тисячами, вони пропонували мені 50 доларів із ставкою 40 і максимальним виграшем у три, наскільки огидними були ці переговори в казино, коли я явно навіть була вся гра на відео, і вони виправдовуються, що в системі збій, там написано, що я виграв, але коли ти, коли це збій!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Одна з найгірших компаній, її добре закрити, вона ніколи не приносить грошей. За плач вголос. Шахраї, злодії, і коли ви їм надсилаєте електронні листи, вони поводяться так, ніби нічого не розуміють, ніколи не грайте тут

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

тому я вважаю, що подати скаргу – це гарна ідея. Опишіть усе, що сталося, і додайте всі пов’язані повідомлення чи електронні листи та стенограми. Якщо казино поставилося до вас несправедливо, ми втрутимося.

Будь ласка, яка була причина невиплати вашого виграшу?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Знову ж таки, я не можу зрозуміти, як гуру казино каже про казино Super Boss… Ми не знайшли відповідних скарг щодо цього казино. Знову ж таки, я не можу зрозуміти, чому ви не можете знайти жодних відповідних скарг у цьому казино. Я виявив, що багато веб-сайтів із такою кількістю гравців знову так розлючені на казино super bass. Я хочу звернутися до гуру. Чи ви брали участь у цьому, ви сказали ні, але це важко повірити, коли ти все ще ставиш їх на перше місце..


Після моєї скарги ви можете в це повірити з заморожуванням і моїми доказами, які чітко показують, що я виграв гроші сотнями, якщо не тисячами, вони пропонували мені 50 доларів із ставкою 40 і максимальним виграшем у три, наскільки огидними були ці переговори в казино, коли я явно навіть була вся гра на відео, і вони виправдовуються, що в системі збій, там написано, що я виграв, але коли ти, коли це збій!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я розумію, що ви зараз відчуваєте, але в таких випадках, як ваш , ми мало що можемо зробити. У разі технічних збоїв і помилок казино зазвичай залишають за собою право не виплачувати відповідні виграші, оскільки гра не працювала належним чином, і це не вина казино — ігри надає постачальник ігор.

Я впевнений, що ви не будете задоволені моєю відповіддю - я це знаю.

Мені шкода, що ми не можемо допомогти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

В іграх, у які я грав, я навіть не міг взяти участь у безкоштовних обертаннях, або коли я брав участь, винагороди були незначними. Після півтора місяців гри та після такої кількості депозитів я можу сказати, що рейтинг, який ви повинні поставити цьому казино, і після скарг, яких я бачу багато від інших, не 9/10, а 3/10, це має бути

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це саме те, що я говорив саме те, що ви кажете, що 100% правильне казино не може мати рейтинг 9+ плюс!!! Скоріше оцінка 3+…

і їхні бонуси смішні, вони змушують вас взяти бонуси, іноді ця опція вмикається автоматично, тоді ви потрапляєте в службу підтримки, щоб видалити бонус, і ви навіть не грали в нього, і вони змушують вас чекати наступного дня, тому що ніхто не доступний, щоб видалити бонус неймовірна підтримка не може видалити бонус вам потрібно чекати на менеджера, а потім деякі з бонусів є максимальними при х3 виграшах .. серйозно, я не знаю, звідки ці казино придумали максимальний виграш, помножений на три, ви збираєтеся сидіть там і витрачайте весь свій час, щоб виграти 150 доларів!!! І збої в системі, це безглуздо. Казино має нести певну відповідальність, якщо на їхньому веб-сайті є збої, і я показав, що у мене є збій із відеоматеріалом, тому моя проблема: воно має виплатити ще раз. Я не можу зрозуміти, як це число Остерігайтеся казино 9+

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я розумію, що ви зараз відчуваєте, але в таких випадках, як ваш , ми мало що можемо зробити. У разі технічних збоїв і помилок казино зазвичай залишають за собою право не виплачувати відповідні виграші, оскільки гра не працювала належним чином, і це не вина казино — ігри надає постачальник ігор.

Я впевнений, що ви не будете задоволені моєю відповіддю - я це знаю.

Мені шкода, що ми не можемо допомогти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, якщо є збої, і на виграшному столі відображається, що я виграв одну суму, а провайдер показує іншу суму або хтось повинен нести певну відповідальність, легко сказати, що це не відповідальність казино, але вона є і має бути, тому що на сторінці запуску казино я виграв, хто може довести те, що ніхто ніколи не міг довести, що ніхто не міг це висвітлити, і я збирався сказати вам правду, це те, що я намагаюся сказати, що ми, у мене є відеозапис, вони скажуть будь-що тип історії про те, щоб не платити, а ти все ще розповідаєш мені про казино 9+!


Казино 9+ розглядає те, що сталося, і намагається вирішити цю проблему


Автоматичний переклад.
1 рік тому

В іграх, у які я грав, я навіть не міг взяти участь у безкоштовних обертаннях, або коли я брав участь, винагороди були незначними. Після півтора місяців гри та після такої кількості депозитів я можу сказати, що рейтинг, який ви повинні поставити цьому казино, і після скарг, яких я бачу багато від інших, не 9/10, а 3/10, це має бути

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Дозвольте мені почати зі скарг – наразі немає невирішених скарг, тобто казино вирішило обидві закриті скарги, а одну зараз відкрито:

file багато? Я б так не сказав.

Сподіваюся, ви розумієте, що хороший рейтинг не означає, що ви виграєте, це означає, що казино, швидше за все, поставиться до вас чесно і тут немає пасток.

Мені шкода, що ти програв.

Автоматичний переклад.
Yoshy2323
1 рік тому

Привіт,

Зараз не можу пригадати, але чи зверталися ви до постачальника ігор? Ігри запускаються з офіційних серверів ігрового провайдера, тому, наскільки я розумію, казино не може відповідати за збої та технічні помилки.

Казино вирішує проявити чи ні проявити добру волю, чесно кажучи, це інший випадок. Я б спробував постачальника ігор. Дайте нам знати, як це зрештою буде.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо рейтинг не впаде в цьому казино, я не заспокоюся. Вони шахраї, я вводжу безкоштовні обертання за 0,40 0,60, 0,80 1 євро і вище x200 це не дає. Я хочу, щоб когось знайшли, надішліть сюди, якщо він коли-небудь виграв велику суму

Автоматичний переклад.
Sirrisss12
1 рік тому

Я б сказав, що казино обманює гравців, якщо виграші не виплачуються. З того, що ви написали, я зрозумів, що ви не задоволені результатом.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щось тут відбувається.... 9,3/10 з такою кількістю скарг!!!! Мені все ще цікаво

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Sirrisss12
1 рік тому

Нагадаю, що загалом було лише 8 скарг і 5 відхилено, тож залишилося лише 3, а 2 вже вирішено. 🙂 Насправді це непогано.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я наполягаю на тому, щоб хтось вийшов і сказав, що виграв у цьому казино. В іншому випадку ви, ймовірно, навмисно маєте високий відсоток у цьому казино

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Лол, як вони вирішували скарги…. Вони змушують вас вирішити це, вони змушують вас відмовитися, тому що ви не можете бути занепокоєні, вони просто ходять по колу, а потім пропонують вам крихти, ви думаєте, що це вирішення проблеми, мою проблему не було вирішено, незалежно від того, що ви ти завжди неправий з тим казино, ти завжди неправий, вони завжди праві, завжди є виправдання, послухай, це ніби ти даєш їм виправдання, а це те, що я маю на увазі, чесно кажучи, я навіть не думаю, що прийду до цього форум також!!! Я вже заходив на інші форуми та показував іншим незалежним співробітникам, і вони погоджуються зі мною, єдині люди, які не згодні, це супербос казино і ви, хлопці… з усією повагою ви говорите мені, що ви незалежні, я сподіваюся, що так я У мене немає проблем чи претензій до вас, хлопці, але ваші відповіді на запитання щодо мене завжди упереджені! Проблема полягає в тому, що ви робите неправильні речі і завжди замітайте сліди!

Автоматичний переклад.
Freudstein
1 рік тому

Лол, ви, мабуть, не будете, вони придумають якусь головну причину не платити вам!

Автоматичний переклад.
1 2 3...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
tour_fashm_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого