2 р. тому
Привіт,
як я вже казав, просто потрібно трохи терпіти. Проте вітаємо 🙂
Hello,
as I said it just needs to be more patient some time. Congratulations though 🙂
0
Привіт,
як я вже казав, просто потрібно трохи терпіти. Проте вітаємо 🙂
Hello,
as I said it just needs to be more patient some time. Congratulations though 🙂
як ви можете сказати, що це казино має рейтинг 9,3/10... я прочитав відповіді гравців ... я отримав повне відео про зависання гри та те, що я мав виграти на поточних переможцях, як це йшло внизу екрану..так, і ясно, як день..знову і знову гра зависає на winns casion, повідомляючи іншим, що, мабуть, я нічого собі...але баланс casion не оновлюється ..я запитую їх, і відповідь полягає в тому, що це збій...ЗАРАЗ глюк, коли ти випадковий, і ти не платиш, виграєш і використовуєш це, твоя причина, ну давай ....... і ти знову ставиш їм 9+ ... тепер після постійних суперечок з ними, гравці в усіх відношеннях брешуть .. лол ..щойно я запишу свою гру, окей розслідує це... відео стає ясним як день ..і вже більше тижня..я запитую, чи можу я отримати часові рамки відповіді ..і знову використовуючи широку відповідь ... жодний часовий проміжок не дасть вам знати.... так, Chrimas також наближається.. хто знає, коли чи що там скаже ... я граю в іншому casion, я деспойт більше 700 тис. минулого року цього року я близько 500 тис. в despoi тому я знаю casion і я граю щодня..... цей casion найгірший з тих, які я коли-небудь зустрічав ..agin ваша оцінка або неправильна, або casion вплинув на вашу оцінку
how can you say this casino has a rating of 9.3/10.... i read the players responses ...i got a full video of the game freezing and what i was to win on the current winners as it go along the bottom of the screen..yeah and clear as day..over and over game freezing on winns casion letting other know what apparently i wow..but casion balance not updating ..i ask them and there answer is its a glitch ...NOW glitch when your a casion and your not paying winning and using that a your reason well come on ....... and you rate them again 9+ ... now after constant argureeing with them bec players all ways a lier ..lol ..once i video my play the said ok will investigate it... video clears as day ..and been over a week now..i ask can i get a time frame on a answer ..and again using a broad answer ... no time frame will let you know....yeah chrimas is coming as well..who know when or what there going to say ... i play at other casion i despoit over 700K last year this year im about 500K into despoit so i know casion and i play every day..... this casion is the worst i have ever come across ..agin your rateing either is incorect or the casion has input to your rating
Привіт,
Я розумію, що ви вважаєте, що, згідно з вашим власним досвідом, казино погане. Багато інших гравців можуть відчувати прямо протилежне.
Причини, чому ми так високо оцінили казино, доступні всім гравцям:
Будь ласка, зверніть увагу навіть на скарги - їх досить мало, і жодна не залишилася невирішеною.
Добре, що ви подали скаргу, якщо ми виявимо, що казино несправедливе, буде адекватна відповідь і наслідки.
Технічні проблеми — це не те, що впливає на справедливість, і я б сказав, що дуже важливо переконатися, що ці проблеми справді були спричинені безпосередньо казино.
Будь ласка, надайте все, що маєте, у ланцюжку скарг . Дякую
Hello,
I can understand that you feel that according to your own experiences the casino is bad. Well tons of other players may feel the exact opposite.
Reasons, why we rated the casino so high, are available to all players:
kindly note even the complaints - quite a low number and none a single went unresolved.
It's good that you have submitted your complaint, if we find that the casino is not fair, there will be adequate response and consequences.
Technical issues are not exactly the thing that affects fairness, and it's crucial to make sure that these problems were truly caused by the casino directly, I'd say.
Please provide all you have to the complaint thread. Thank you
Одна з найгірших компаній, її добре закрити, вона ніколи не приносить грошей. За плач вголос. Шахраї, злодії, і коли ви їм надсилаєте електронні листи, вони поводяться так, ніби нічого не розуміють, ніколи не грайте тут
One of the worst companies, it's good to close, it never pays. For crying out loud. Scammers, thieves and when you email them they act like they don't understand don't ever play here
Από τις χειρότερες εταιρίες, καλό είναι να κλείσει δεν πληρώνει πότε. Για κλάματα πραγματικά . Απατεώνες ,κλέφτες και όταν τους στέλνεις email κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν μην παίζετε πότε εδώ
Слухай, супербос казино — це жарт… Вони дурніють, вони відповідають тобі риторичними відповідями… вони суперечать усьому, що кажуть, вони не дозволяють тобі нікуди рухатися вперед із твоєю скаргою, вони намагаються закрити тебе там, і вони використовують тактику гестапо з вашими виграшами, вони тримайте владу, їм байдуже, це найбезглуздіше казино, в якому я коли-небудь грав. Майте на увазі, що я грав у ліцензовані або так звані групові казино, і у мене ніколи не було проблем, як мене обманювали в казино super boss, будьте обережні!!!!
Listen superboss casino is a joke… They play dumb they answer you with Rhetorical answers… they contradict everything they say they do not allow you to move anywhere forward with your complaint they try to shut you down there and they do gestapo tactics with your winnings they hold the power they don’t care this is the most ridiculous casino I have ever played at. Mind you I’ve played it on licensed or so-called band casinos and I’ve never had issues the way I was scammed treated at super boss casino beware!!!!
Знову ж таки, я не можу зрозуміти, як гуру казино каже про казино Super Boss… Ми не знайшли відповідних скарг щодо цього казино. Знову ж таки, я не можу зрозуміти, чому ви не можете знайти жодних відповідних скарг у цьому казино. Я виявив, що багато веб-сайтів із такою кількістю гравців знову так розлючені на казино super bass. Я хочу звернутися до гуру. Чи ви брали участь у цьому, ви сказали ні, але це важко повірити, коли ти все ще ставиш їх на перше місце..
Після моєї скарги ви можете в це повірити з заморожуванням і моїми доказами, які чітко показують, що я виграв гроші сотнями, якщо не тисячами, вони пропонували мені 50 доларів із ставкою 40 і максимальним виграшем у три, наскільки огидними були ці переговори в казино, коли я явно навіть була вся гра на відео, і вони виправдовуються, що в системі збій, там написано, що я виграв, але коли ти, коли це збій!!!!
Again what I can’t understand is how casino Guru says about super boss casino ……We have found no relevant complaints about this casino. Again I cannot understand how you cannot find any relevant complaints in this casino I found that many websites with that many players that are so angry with super bass casino again I will put forward to seeing a Guru have you got any involvement you said no but it’s hard to believe when you are still rating them number one..
After my complaint can you believe it with freezing and my evidence that clearly shows that I won money in the hundreds if not thousands they offered me $50 with a wager of 40 and a maximum win of three how disgusting was this casinos negotiation when I clearly even had the whole game on video is and their excuses there’s a glitch in the system glitch it says that I won but when are you when it’s a glitch!!!!
Одна з найгірших компаній, її добре закрити, вона ніколи не приносить грошей. За плач вголос. Шахраї, злодії, і коли ви їм надсилаєте електронні листи, вони поводяться так, ніби нічого не розуміють, ніколи не грайте тут
One of the worst companies, it's good to close, it never pays. For crying out loud. Scammers, thieves and when you email them they act like they don't understand don't ever play here
Από τις χειρότερες εταιρίες, καλό είναι να κλείσει δεν πληρώνει πότε. Για κλάματα πραγματικά . Απατεώνες ,κλέφτες και όταν τους στέλνεις email κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν μην παίζετε πότε εδώ
Привіт,
тому я вважаю, що подати скаргу – це гарна ідея. Опишіть усе, що сталося, і додайте всі пов’язані повідомлення чи електронні листи та стенограми. Якщо казино поставилося до вас несправедливо, ми втрутимося.
Будь ласка, яка була причина невиплати вашого виграшу?
Hello,
so I guess that submitting a complaint is a good idea. Describe all that happened, and put in all related communications or emails and transcripts. If the casino has treated you unfairly, we will step in.
What was the reason for not paying your winnings, please?
Знову ж таки, я не можу зрозуміти, як гуру казино каже про казино Super Boss… Ми не знайшли відповідних скарг щодо цього казино. Знову ж таки, я не можу зрозуміти, чому ви не можете знайти жодних відповідних скарг у цьому казино. Я виявив, що багато веб-сайтів із такою кількістю гравців знову так розлючені на казино super bass. Я хочу звернутися до гуру. Чи ви брали участь у цьому, ви сказали ні, але це важко повірити, коли ти все ще ставиш їх на перше місце..
Після моєї скарги ви можете в це повірити з заморожуванням і моїми доказами, які чітко показують, що я виграв гроші сотнями, якщо не тисячами, вони пропонували мені 50 доларів із ставкою 40 і максимальним виграшем у три, наскільки огидними були ці переговори в казино, коли я явно навіть була вся гра на відео, і вони виправдовуються, що в системі збій, там написано, що я виграв, але коли ти, коли це збій!!!!
Again what I can’t understand is how casino Guru says about super boss casino ……We have found no relevant complaints about this casino. Again I cannot understand how you cannot find any relevant complaints in this casino I found that many websites with that many players that are so angry with super bass casino again I will put forward to seeing a Guru have you got any involvement you said no but it’s hard to believe when you are still rating them number one..
After my complaint can you believe it with freezing and my evidence that clearly shows that I won money in the hundreds if not thousands they offered me $50 with a wager of 40 and a maximum win of three how disgusting was this casinos negotiation when I clearly even had the whole game on video is and their excuses there’s a glitch in the system glitch it says that I won but when are you when it’s a glitch!!!!
Привіт,
Я розумію, що ви зараз відчуваєте, але в таких випадках, як ваш , ми мало що можемо зробити. У разі технічних збоїв і помилок казино зазвичай залишають за собою право не виплачувати відповідні виграші, оскільки гра не працювала належним чином, і це не вина казино — ігри надає постачальник ігор.
Я впевнений, що ви не будете задоволені моєю відповіддю - я це знаю.
Мені шкода, що ми не можемо допомогти.
Hello,
I understand how you may feel at the moment, but in cases like yours, there is not much we can do. In case of technical glitches and bugs, the casinos usually reserve the right to not pay these associated winnings, because the game was not running smoothly, and it's not the casino's fault - the game provider provides the games.
I'm sure you will not be satisfied with my reply - I'm aware of that.
I'm sorry we can't help.
В іграх, у які я грав, я навіть не міг взяти участь у безкоштовних обертаннях, або коли я брав участь, винагороди були незначними. Після півтора місяців гри та після такої кількості депозитів я можу сказати, що рейтинг, який ви повинні поставити цьому казино, і після скарг, яких я бачу багато від інших, не 9/10, а 3/10, це має бути
In the games I played I either couldn't even get into free spins, or when I did the rewards were few and far between. After a month and a half of playing and after so many deposits I can say that the rating you should give this casino and after complaints which i see are many from others not 9/10 but 3/10 it should be
Στα παιχνίδια που έπαιζα είτε δεν μπορούσα καν να μπω σε δωρεάν περιστροφές, είτε όταν έμπαινα οι ανταμοιβές ήταν λίγες έως ελάχιστες.Μετα από έναμιση μήνα παιχνιδιού και ύστερα από τόσες καταθέσεις μπορώ να πω ότι η αξιολόγηση που θα έπρεπε να δίνετε σε αυτό το καζίνο και μετά από καταγγελίες που βλέπω ότι είναι πολλές από άλλους όχι 9/10 αλλα 3/10 θα έπρεπε να είναι
Це саме те, що я говорив саме те, що ви кажете, що 100% правильне казино не може мати рейтинг 9+ плюс!!! Скоріше оцінка 3+…
і їхні бонуси смішні, вони змушують вас взяти бонуси, іноді ця опція вмикається автоматично, тоді ви потрапляєте в службу підтримки, щоб видалити бонус, і ви навіть не грали в нього, і вони змушують вас чекати наступного дня, тому що ніхто не доступний, щоб видалити бонус неймовірна підтримка не може видалити бонус вам потрібно чекати на менеджера, а потім деякі з бонусів є максимальними при х3 виграшах .. серйозно, я не знаю, звідки ці казино придумали максимальний виграш, помножений на три, ви збираєтеся сидіть там і витрачайте весь свій час, щоб виграти 150 доларів!!! І збої в системі, це безглуздо. Казино має нести певну відповідальність, якщо на їхньому веб-сайті є збої, і я показав, що у мене є збій із відеоматеріалом, тому моя проблема: воно має виплатити ще раз. Я не можу зрозуміти, як це число Остерігайтеся казино 9+
This Exactly what I’ve been saying exactly what you say is 100% correct casino can’t be 9+ plus rating !!! More like 3+ rating …
and their bonuses are ridiculous they force you to take the bonuses sometimes that option turns on automatically then you get onto support to remove the bonus and you haven’t even played it and they make you wait the next day because no one is available to remove a bonus unbelievable support can’t remove a bonus you have to wait for a manager and then some of the bonuses are max at x3 wins .. seriously I don’t know where this casinos come up with Max win times three you’re gonna sit there and waste all your time to win $150!!! And glitches on the system that’s ludicrous the casino should have some type of responsibility if their website has glitches and I have showed that I have one with the video footage so my problem it should pay out again I can’t understand how this is a number 9+ casino beware
Привіт,
Я розумію, що ви зараз відчуваєте, але в таких випадках, як ваш , ми мало що можемо зробити. У разі технічних збоїв і помилок казино зазвичай залишають за собою право не виплачувати відповідні виграші, оскільки гра не працювала належним чином, і це не вина казино — ігри надає постачальник ігор.
Я впевнений, що ви не будете задоволені моєю відповіддю - я це знаю.
Мені шкода, що ми не можемо допомогти.
Hello,
I understand how you may feel at the moment, but in cases like yours, there is not much we can do. In case of technical glitches and bugs, the casinos usually reserve the right to not pay these associated winnings, because the game was not running smoothly, and it's not the casino's fault - the game provider provides the games.
I'm sure you will not be satisfied with my reply - I'm aware of that.
I'm sorry we can't help.
Добре, якщо є збої, і на виграшному столі відображається, що я виграв одну суму, а провайдер показує іншу суму або хтось повинен нести певну відповідальність, легко сказати, що це не відповідальність казино, але вона є і має бути, тому що на сторінці запуску казино я виграв, хто може довести те, що ніхто ніколи не міг довести, що ніхто не міг це висвітлити, і я збирався сказати вам правду, це те, що я намагаюся сказати, що ми, у мене є відеозапис, вони скажуть будь-що тип історії про те, щоб не платити, а ти все ще розповідаєш мені про казино 9+!
Казино 9+ розглядає те, що сталося, і намагається вирішити цю проблему
Well if there is glitches and on the winning table it shows that I’ve won one amount and the provider shows a different amount or someone’s gotta have some type of responsibility easy to say it’s not the casinos responsibility but it is and it should be because on the casinos running page I was winning who can prove what no one could ever prove anyone could cover it and I was gonna tell you the truth this is what I’m trying to say we I’ve got video footage they gonna say any sort type of story not to pay and you telling me still and 9+ casino !
9+ casino considers what’s happened and tries to resolve this
В іграх, у які я грав, я навіть не міг взяти участь у безкоштовних обертаннях, або коли я брав участь, винагороди були незначними. Після півтора місяців гри та після такої кількості депозитів я можу сказати, що рейтинг, який ви повинні поставити цьому казино, і після скарг, яких я бачу багато від інших, не 9/10, а 3/10, це має бути
In the games I played I either couldn't even get into free spins, or when I did the rewards were few and far between. After a month and a half of playing and after so many deposits I can say that the rating you should give this casino and after complaints which i see are many from others not 9/10 but 3/10 it should be
Στα παιχνίδια που έπαιζα είτε δεν μπορούσα καν να μπω σε δωρεάν περιστροφές, είτε όταν έμπαινα οι ανταμοιβές ήταν λίγες έως ελάχιστες.Μετα από έναμιση μήνα παιχνιδιού και ύστερα από τόσες καταθέσεις μπορώ να πω ότι η αξιολόγηση που θα έπρεπε να δίνετε σε αυτό το καζίνο και μετά από καταγγελίες που βλέπω ότι είναι πολλές από άλλους όχι 9/10 αλλα 3/10 θα έπρεπε να είναι
Привіт,
Дозвольте мені почати зі скарг – наразі немає невирішених скарг, тобто казино вирішило обидві закриті скарги, а одну зараз відкрито:
багато? Я б так не сказав.
Сподіваюся, ви розумієте, що хороший рейтинг не означає, що ви виграєте, це означає, що казино, швидше за все, поставиться до вас чесно і тут немає пасток.
Мені шкода, що ти програв.
Hello,
allow me to start with the complaints - there are no unresolved complaints so far, meaning the casino solved both closed complaints and one is currently opened:
Many? I would not say so.
I hope you understand that a good rating does not mean that you will win, it means that the casino will most likely treat you fairly and there are no traps.
I'm sorry you lose.
Привіт,
Зараз не можу пригадати, але чи зверталися ви до постачальника ігор? Ігри запускаються з офіційних серверів ігрового провайдера, тому, наскільки я розумію, казино не може відповідати за збої та технічні помилки.
Казино вирішує проявити чи ні проявити добру волю, чесно кажучи, це інший випадок. Я б спробував постачальника ігор. Дайте нам знати, як це зрештою буде.
Hello,
I can't recall now but have you reached out to the game provider then? Games are run from the game provider's official servers, so as far as I understand, the casino can't be responsible for glitches and technical bugs.
It's up to the casino to show or not show goodwill, fairness it's a different case. I would try the game provider. Let us know how it goes eventually.
Якщо рейтинг не впаде в цьому казино, я не заспокоюся. Вони шахраї, я вводжу безкоштовні обертання за 0,40 0,60, 0,80 1 євро і вище x200 це не дає. Я хочу, щоб когось знайшли, надішліть сюди, якщо він коли-небудь виграв велику суму
If the rating does not drop in this casino, I will not calm down. They are scammers I enter free spins at 0.40 0.60, 0.80 1euro and above x200 it does not give .I want someone to be found send here if he ever won a big amount
Εγώ αν δεν πέσει η βαθμολογία σε αυτό το καζίνο δε θα ηρεμήσω. Είναι απατεώνες μπαίνω σε δωρεάν περιστροφές στο 0,40 0,60, 0,80 1ευρω και πάνω από x200 δεν δίνει .Θέλω να βρεθεί κάποιος να στείλει εδώ αν κέρδισε ποτέ μεγάλο ποσό
Я б сказав, що казино обманює гравців, якщо виграші не виплачуються. З того, що ви написали, я зрозумів, що ви не задоволені результатом.
I'd say that casino is scamming players if winnings are not paid out. From what you wrote I just figure out that you are not satisfied with the outcome.
Щось тут відбувається.... 9,3/10 з такою кількістю скарг!!!! Мені все ще цікаво
Something is going on here.... 9.3/10 with so many complaints!!!! I'm still wondering
Κάτι παιζει εδώ.... 9,3/10 με τόσα παράπονα!!!! Απορώ ακομα
Нагадаю, що загалом було лише 8 скарг і 5 відхилено, тож залишилося лише 3, а 2 вже вирішено. 🙂 Насправді це непогано.
Allow me to remind you that there have been only 8 complaints in total and 5 were rejected, so only 3 left, and 2 were already solved. 🙂 That's actually quite good.
Я наполягаю на тому, щоб хтось вийшов і сказав, що виграв у цьому казино. В іншому випадку ви, ймовірно, навмисно маєте високий відсоток у цьому казино
I insist that someone come out and say that they have won from this casino. Otherwise you probably deliberately have a high percentage in this casino
Εγώ επιμένω να βγει κάποιος να πει ότι έχει κερδίσει από αυτό το καζίνο. Αλλιώς μάλλον σκόπιμα έχετε υψηλό ποσοστό σε αυτο το καζινο
Лол, як вони вирішували скарги…. Вони змушують вас вирішити це, вони змушують вас відмовитися, тому що ви не можете бути занепокоєні, вони просто ходять по колу, а потім пропонують вам крихти, ви думаєте, що це вирішення проблеми, мою проблему не було вирішено, незалежно від того, що ви ти завжди неправий з тим казино, ти завжди неправий, вони завжди праві, завжди є виправдання, послухай, це ніби ти даєш їм виправдання, а це те, що я маю на увазі, чесно кажучи, я навіть не думаю, що прийду до цього форум також!!! Я вже заходив на інші форуми та показував іншим незалежним співробітникам, і вони погоджуються зі мною, єдині люди, які не згодні, це супербос казино і ви, хлопці… з усією повагою ви говорите мені, що ви незалежні, я сподіваюся, що так я У мене немає проблем чи претензій до вас, хлопці, але ваші відповіді на запитання щодо мене завжди упереджені! Проблема полягає в тому, що ви робите неправильні речі і завжди замітайте сліди!
Lol How did they solve the complaints…. They force you to solve it they force you to give up because you can’t be bothered they just go in circles and circles and then they offer you crumbs you think that is solving a problem my problem wasn’t solved no matter what you’re always wrong with that casino you’re always wrong they’re always right of always got an excuse listen it’s like you giving them an excuse as well this is what I mean honestly I don’t even think I’ll be coming onto this forum either!!! I’ve already gone to other forums and showed other independent personnel and they agree with me the only people that don’t agree is super boss casino and you guys… with all due respect you tell me that you’re independent I hope so I’ve got no issues or complaints with you guys but your answers questions towards me are always biased! The issue is the doing things that are not right and always covering their tracks!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.