ГоловнаФорумКазиноSuperb Casino - загальне обговорення

Superb Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від jimjamjim
|
53 644 переглядів 322 відповідей |
|
1 2 3...17
vilmunentero

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблеми зняття коштів, тому якщо нічого не зміниться, і у вас усе ще виникнуть проблеми та ви не отримаєте свої гроші, не соромтеся зв’язуватися з нами, і ми спробуємо допомогти.

Мені б подобалося, якби в цьому не було необхідності і ти отримав свої гроші, але ми будемо тут, якщо ні.

Буду чекати оновлення.

Автоматичний переклад.

Добре, дякую за старання!!!

Автоматичний переклад.

Через зняття 1700 фунтів стерлінгів, подали запит 18/11/23, тож вони перевищили 21 робочий день, який, як вони стверджують, може знадобитися для обробки зняття – я постійно отримую ту саму відповідь із копіювання та вставлення з їхнього чату (очевидно, просто боти)


Дякуємо, що звернули нашу увагу на цю затримку. Я розумію, що це було непросто зробити, і мені дуже шкода, що ми вас розчарували. Я надішлю електронною поштою нашій фінансовій команді з проханням надати оновлену інформацію щодо вашої справи. Ми повідомимо вам, щойно отримаємо відгук. Я дуже перепрошую за незручності.


Будь-яка допомога буде дуже вдячна!

Автоматичний переклад.

Добре, дякую за старання!!!

Автоматичний переклад.

Будь ласка, я сподіваюся, що ваша ситуація вирішиться добре. Я бачив, що м'яч на майданчику казино, і ми чекаємо їхньої відповіді. Тому я сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші якомога швидше.

Автоматичний переклад.

Через зняття 1700 фунтів стерлінгів, подали запит 18/11/23, тож вони перевищили 21 робочий день, який, як вони стверджують, може знадобитися для обробки зняття – я постійно отримую ту саму відповідь із копіювання та вставлення з їхнього чату (очевидно, просто боти)


Дякуємо, що звернули нашу увагу на цю затримку. Я розумію, що це було непросто зробити, і мені дуже шкода, що ми вас розчарували. Я надішлю електронною поштою нашій фінансовій команді з проханням надати оновлену інформацію щодо вашої справи. Ми повідомимо вам, щойно отримаємо відгук. Я дуже перепрошую за незручності.


Будь-яка допомога буде дуже вдячна!

Автоматичний переклад.

Привіт, я хотів сказати, що перед святами казино зайнято, і іноді буває, що гроші затримуються з різних причин.

Однак, згідно з вашими словами, ви чекаєте місяць, що не зовсім правильно, оскільки ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. Особливо, коли ти постійно отримуєш ту саму відповідь. Казино повідомило вам, що спричиняє цю затримку, чи все ще стосується лише того, що ви написали?

У будь-якому випадку я рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.Зробити це можна за цим посиланням .

Сподіваюся, ви отримаєте свої гроші і все буде добре.

Автоматичний переклад.
Jaro

Отже, якщо ми отримаємо 1 євро від цього казино, станеться диво, і я пожертвую все це на добру справу.

Але важливіше те, хто має владу і може вивести з ринку такі шахрайські казино.

Автоматичний переклад.
ludwigschett

Я був би радий, якби це вдалося вирішити і ви отримали б гроші. У ваших інтересах те, як би ви з ними впоралися.

Однак, що стосується подібних казино, я не впевнений, що їх так легко вивести. Правда полягає в тому, що такі казино завжди будуть, і коли гравець йде кудись грати, необхідно бути дуже обережним і завжди робити якийсь огляд, щоб мінімізувати ймовірність виникнення подібних ситуацій. Це моя відповідь.

Автоматичний переклад.

Вони щойно закрили казино?.. кажуть, що веб-сторінки не існує file

Автоматичний переклад.

Мій сайт теж закрили.

Але Superb Casino належить до групи WINBET і казино все ще відкрите.

Автоматичний переклад.
ludwigschett

тому в основному ми навіть не можемо зайти на сайт, щоб спробувати зняти гроші

Автоматичний переклад.

Я грав на подібному сайті, пане Слоті, якому ви поставили 1, але мені виплатили. Наскільки я бачу, ви оцінюєте їх вище, але ніхто не підтвердив, що вони навіть отримали виплату, чому вони не оцінені як 0?

Автоматичний переклад.

Я грав на подібному сайті, пане Слоті, якому ви поставили 1, але мені виплатили. Наскільки я бачу, ви оцінюєте їх вище, але ніхто не підтвердив, що вони навіть отримали виплату, чому вони не оцінені як 0?

Автоматичний переклад.

Привіт, я думаю, що це індивідуальний випадок. Те, що ви отримали гроші в іншому казино з таким низьким рейтингом у нас, не означає, що якщо ви не отримаєте гроші в казино з вищим рейтингом, проблем може не бути. Особливо, коли між ними різниця в 0,8 бала. Я вважаю, що безглуздо спостерігати за такою різницею, коли в казино багато попереджень, і я б точно не зробив депозит тут із таким низьким. Те, чи буде в казино 2 чи 0, насправді дуже схоже.

У будь-якому випадку, яка у вас проблема з виведенням коштів і як довго ви чекали? Чи знали в казино, чому у вас затримка?

Автоматичний переклад.

Вони щойно закрили казино?.. кажуть, що веб-сторінки не існує file

Автоматичний переклад.

Привіт, я передав це нашій групі даних для перевірки, і ми побачимо, що вони знайдуть. Я сподіваюся, що все буде добре, тому що було б прикро, якщо б сторінка була недоступна і гравці мали там свої гроші. 😥

Автоматичний переклад.
ludwigschett

У мене та сама проблема, я зареєстрований на обох сайтах. Я щойно зрозумів, що superb.bet не відкривається, але переможець усе ще доступний. Чи означає це, що кошти закінчилися? Шкода, що вони все ще надсилають електронною поштою свої акції та спіни, але не можуть виплатити.

Автоматичний переклад.

Ви все ще потураєте цим шахраям і, у свою чергу, сприяєте їм. Я чекаю 900 фунтів стерлінгів уже близько 6 місяців, і все, що ти зробив, Гуру казино, це підвищив їхній рейтинг. Ти все ще співучасник.

Автоматичний переклад.
Damrln

Звичайно, ні. 6 місяців очікування і сайт закрито.

Автоматичний переклад.
Jaro

Мене непокоїло те, що рейтинг на деякий час підвищився, незважаючи на всі скарги та докази того, що вони були шахраями. На додаток до цього розчарування, ваша антипатія до нього посилила проблеми, оскільки ви, здавалося, не мали спроможності зрозуміти, чому підвищення балів продемонструє, що ваш алгоритм є недосконалим, а ваші дії неетичними. Тепер я бачу, що за два місяці, коли я уникав вашого сайту, він ще більше впав, але це не пояснює та не виправдовує вищезгадану антипатію.

Автоматичний переклад.
Radka

У цей момент ви підвищили рахунок. Як вам заважало розуміння цього? Не потрібно бути генієм, щоб зрозуміти проблему з цим, але вам, здавалося, важко її вирішити. Невже ви справді не бачите проблеми з підвищенням балів, коли не було жодних доказів належної поведінки казино, навіть у незначній кількості?

Автоматичний переклад.

Цілком згоден, незважаючи на низький рейтинг казино, воно вище, ніж інші казино, які виплачують виплати. Як воно взагалі може мати рейтинг, якщо ніхто ніколи не отримував від нього виплат?

Автоматичний переклад.
jimjamjim

Я маю на увазі, чи схоже це на казино, яке ми рекомендуємо комусь? До речі, багато коригування рейтингу відбувається автоматично. Наприклад, коли казино старше (тривалий час на ринку), вони можуть отримати деякі + бали. Я знаю, що це не ідеально, але все одно це нічого не змінює в тому факті, що ми нікому не рекомендуємо це казино.

file

Автоматичний переклад.
1 2 3...17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого