ГоловнаФорумКазиноSuperb Casino - загальне обговорення

Superb Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

 від jimjamjim
|
53 105 переглядів 322 відповідей |
|
1...14 15 1617

Якщо розмір депозиту якось пов’язаний з цим, у мене немає шансів, я вніс 100 фунтів стерлінгів, щоб отримати 100 фунтів стерлінгів бонусу за новий рахунок, але я зняв 759,01 фунтів стерлінгів.

Автоматичний переклад.
RITT

Я вважаю, що проблема полягає в тому, що якщо ви знімаєте (або якщо ваш баланс) перевищує ваш депозит, вони впираються в самовільний доступ.

Якщо в їхні двері на Кюрасао не стукають якісь круті хлопці, я думаю, що ми набиті.

Автоматичний переклад.

деяким, здається, пощастило. Мені точно заплатили більше, ніж мої депозити, тому думайте позитивно та дайте нам знати, як у вас справи.

Автоматичний переклад.
BarneyTheAngus

Я збираюся дати йому ще тиждень або близько того, і якщо не вдасться, я збираюся знову скасувати підписку та зняти біткойни.


Я сподівався уникнути цього, оскільки це буде пов’язано з певними зборами.

Автоматичний переклад.

Привіт, Ромі, звичайно, є кращі казино, і я радий, що мені заплатили. Не буду там грати, я не думаю.

Привіт, Рітт! Я вибрав біткойни лише тому, що їм потрібні дані моєї кредитної картки (а не дебетової картки), а я використовував лише дебетову картку для внесення (і зазвичай зняття коштів). Очевидно правила змінилися для австралійських гравців, але інші казино все ще платять на мою дебетову картку. Це зайняло менше тижня.

Автоматичний переклад.

Я зовсім не звинувачую вас, тому що я прийняв би те саме рішення, якби пережив таку ж ситуацію, як ви.

У будь-якому випадку, у вас є інше улюблене казино чи ви хочете спробувати, яке з них підходить саме вам? 🙂

Автоматичний переклад.

Я збираюся дати йому ще тиждень або близько того, і якщо не вдасться, я збираюся знову скасувати підписку та зняти біткойни.


Я сподівався уникнути цього, оскільки це буде пов’язано з певними зборами.

Автоматичний переклад.

Обов’язково повідомте нам, якщо вам вдасться отримати гроші або коли ви знову виведете гроші за допомогою біткойнів. Сподіваюся, вийде так, як у гравця, який отримав кошти. 🙂 ☘️

Автоматичний переклад.

Ще тиждень – грошей немає. Незважаючи на різні чати, на які штучний інтелект дає однакову відповідь «вирізати та вставити» («фінансовий відділ розглядає моє зняття коштів як пріоритет», тепер вони видалили функцію чату з мого облікового запису. Тож тепер я не маю можливості зв’язатися з ними (не що штучний інтелект сказав мені щось справжнє чи законне).

Автоматичний переклад.
MrLeeloo

Привіт, я б сказав, що це був невдалий вибір казино, я боюся, що вам справді буде важко. Як довго ви чекали, будь ласка? Я подивився в казино, і вони навіть не відповідають на скарги, тому я б також рекомендував це, але це, ймовірно, не буде хорошим результатом.

Той факт, що вони видалили вашу опцію чату, ймовірно, говорить сам за себе, і я, мабуть, не сприйняв би це позитивно.

Наступного разу я буду обережним, куди вкладаю свої гроші, і переконаюся, що ви дослідите, щоб уникнути цього.

Я сподіваюся, що це якось просунеться вперед, хоча я б не дуже в це вірив. 😥

Автоматичний переклад.

Тому мій останній запит на зняття коштів від 6 червня не було прийнято.


Я щойно надіслав свій перший запит на виведення біткойнів, подивіться, чи буде це радість.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
RITT

Ви хоч намагалися запитати причину чи ні? Я твердо вірю, що криптовалюта пройде, і ви також отримаєте гроші, як і інші. Буду дуже радий і чекаю ваших оновлень. 🤞

Автоматичний переклад.

У мене немає можливості скасувати зняття коштів. Це назавжди заблоковано в їхньому ігноруванні клієнтів.

Автоматичний переклад.
Jaro

Я не став питати причину, вони завжди виходять з тим самим старим сміттям.

Автоматичний переклад.

У мене немає можливості скасувати зняття коштів. Це назавжди заблоковано в їхньому ігноруванні клієнтів.

Автоматичний переклад.

Я бачу, що не всі встигли знятися. Я не можу здогадатися, чи це був просто збіг у деяких випадках, і зараз казино повернулося в те саме положення чи що. Очевидно, тільки час покаже.

Автоматичний переклад.

Я не став питати причину, вони завжди виходять з тим самим старим сміттям.

Автоматичний переклад.

Я бачу, ви насправді нічого суттєвого не навчилися, і це те саме знову і знову. Однак, оскільки ви ввели зняття за допомогою іншого методу, давайте подивимося, що там написано.

Автоматичний переклад.

Будь-які оновлення щодо зняття коштів із Superb?

Автоматичний переклад.

ні. Це те саме сміття, яке виливає їхній чат-бот. Вони жартують. Мої гроші зникли. Ніхто більше ніколи не повинен використовувати цих клоунів.

Автоматичний переклад.

Так, є й інші сайти, як-от казино golden lion, ті самі власники та не платять, я зняв звідти 100 євро близько 6 місяців тому, і вони двічі повернули ці гроші з мого рахунку в казино, я запитав причину цього, але так і не отримав жодної відповіді, на щастя, я ніколи не вкладав туди грошей, як я вже казав тут раніше, чомусь я отримав свої 100 євро від suberb через 6 місяців, тож, мабуть, це випадково, кому вони час від часу платять.

Автоматичний переклад.

Моє відкликання все ще очікується.


Злодії.

Автоматичний переклад.

Увійдіть у свій обліковий запис, перейдіть до чату, а потім введіть «оновлення зняття коштів». Сьогоднішнє ім’я підтримки штучного інтелекту – Чо – ймовірно, для вас воно буде таким самим. Чи отримуєте ви цю відповідь (зі зміненою датою відкликання)? file

Автоматичний переклад.

Ходять чутки про те, що сьогодні ще одна гральна фірма Кюрасао оголосила себе банкрутом – цікаво, чи наступним буде Superb1:- file

Автоматичний переклад.
1...14 15 1617
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.