ФорумКазиноSuperb Casino - загальне обговорення

Superb Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

12 міс. тому від jimjamjim
|
27584 переглядів 293 відповідей |
|
1...14 15
Додати публікацію
BarneyTheAngus
3 міс. тому

Це чудово. Дякуємо, що поділилися новиною.

Ну, звичайно, я не здивуюся, якщо ти ніколи не повернешся туди, щоб пограти. Є багато кращих казино, вам не здається?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, Ромі, звичайно, є кращі казино, і я радий, що мені заплатили. Не буду там грати, я не думаю.

Привіт, Рітт! Я вибрав біткойни лише тому, що їм потрібні дані моєї кредитної картки (а не дебетової картки), а я використовував лише дебетову картку для внесення (і зазвичай зняття коштів). Очевидно правила змінилися для австралійських гравців, але інші казино все ще платять на мою дебетову картку. Це зайняло менше тижня.

Автоматичний переклад.
BarneyTheAngus
3 міс. тому

Як вони спілкувалися з вами – електронною поштою?

Якщо ви не заперечуєте, я запитаю, будь ласка, скільки було знято і скільки внесено?

Цього ранку знову провели 10 хвилин із їхнім чат-ботом, викинувши той самий BS, створений штучним інтелектом.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Якщо розмір депозиту якось пов’язаний з цим, у мене немає шансів, я вніс 100 фунтів стерлінгів, щоб отримати 100 фунтів стерлінгів бонусу за новий рахунок, але я зняв 759,01 фунтів стерлінгів.

Автоматичний переклад.
RITT
3 міс. тому

Я вважаю, що проблема полягає в тому, що якщо ви знімаєте (або якщо ваш баланс) перевищує ваш депозит, вони впираються в самовільний доступ.

Якщо в їхні двері на Кюрасао не стукають якісь круті хлопці, я думаю, що ми набиті.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

деяким, здається, пощастило. Мені точно заплатили більше, ніж мої депозити, тому думайте позитивно та дайте нам знати, як у вас справи.

Автоматичний переклад.
BarneyTheAngus
3 міс. тому

Я збираюся дати йому ще тиждень або близько того, і якщо не вдасться, я збираюся знову скасувати підписку та зняти біткойни.


Я сподівався уникнути цього, оскільки це буде пов’язано з певними зборами.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, Ромі, звичайно, є кращі казино, і я радий, що мені заплатили. Не буду там грати, я не думаю.

Привіт, Рітт! Я вибрав біткойни лише тому, що їм потрібні дані моєї кредитної картки (а не дебетової картки), а я використовував лише дебетову картку для внесення (і зазвичай зняття коштів). Очевидно правила змінилися для австралійських гравців, але інші казино все ще платять на мою дебетову картку. Це зайняло менше тижня.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я зовсім не звинувачую вас, тому що я прийняв би те саме рішення, якби пережив таку ж ситуацію, як ви.

У будь-якому випадку, у вас є інше улюблене казино чи ви хочете спробувати, яке з них підходить саме вам? 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я збираюся дати йому ще тиждень або близько того, і якщо не вдасться, я збираюся знову скасувати підписку та зняти біткойни.


Я сподівався уникнути цього, оскільки це буде пов’язано з певними зборами.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Обов’язково повідомте нам, якщо вам вдасться отримати гроші або коли ви знову виведете гроші за допомогою біткойнів. Сподіваюся, вийде так, як у гравця, який отримав кошти. 🙂 ☘️

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ще тиждень – грошей немає. Незважаючи на різні чати, на які штучний інтелект дає однакову відповідь «вирізати та вставити» («фінансовий відділ розглядає моє зняття коштів як пріоритет», тепер вони видалили функцію чату з мого облікового запису. Тож тепер я не маю можливості зв’язатися з ними (не що штучний інтелект сказав мені щось справжнє чи законне).

Автоматичний переклад.
MrLeeloo
2 міс. тому

Привіт, я б сказав, що це був невдалий вибір казино, я боюся, що вам справді буде важко. Як довго ви чекали, будь ласка? Я подивився в казино, і вони навіть не відповідають на скарги, тому я б також рекомендував це, але це, ймовірно, не буде хорошим результатом.

Той факт, що вони видалили вашу опцію чату, ймовірно, говорить сам за себе, і я, мабуть, не сприйняв би це позитивно.

Наступного разу я буду обережним, куди вкладаю свої гроші, і переконаюся, що ви дослідите, щоб уникнути цього.

Я сподіваюся, що це якось просунеться вперед, хоча я б не дуже в це вірив. 😥

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Тому мій останній запит на зняття коштів від 6 червня не було прийнято.


Я щойно надіслав свій перший запит на виведення біткойнів, подивіться, чи буде це радість.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
RITT
2 міс. тому

Ви хоч намагалися запитати причину чи ні? Я твердо вірю, що криптовалюта пройде, і ви також отримаєте гроші, як і інші. Буду дуже радий і чекаю ваших оновлень. 🤞

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

У мене немає можливості скасувати зняття коштів. Це назавжди заблоковано в їхньому ігноруванні клієнтів.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я не став питати причину, вони завжди виходять з тим самим старим сміттям.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

У мене немає можливості скасувати зняття коштів. Це назавжди заблоковано в їхньому ігноруванні клієнтів.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я бачу, що не всі встигли знятися. Я не можу здогадатися, чи це був просто збіг у деяких випадках, і зараз казино повернулося в те саме положення чи що. Очевидно, тільки час покаже.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я не став питати причину, вони завжди виходять з тим самим старим сміттям.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я бачу, ви насправді нічого суттєвого не навчилися, і це те саме знову і знову. Однак, оскільки ви ввели зняття за допомогою іншого методу, давайте подивимося, що там написано.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Rehan1979 видалено
1...14 15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого