Мій обліковий запис перевірено (якщо це щось означає). Я зробив шляхом вилучення 19 травня. Я отримав електронний лист із підтвердженням 22 травня. Відтоді нічого. Стандартна відповідь у чаті. Ігнорування електронних листів. За моїми підрахунками, 21 робочий день закінчився 21 червня. Чи побачу я свої гроші? Я припускаю, ні, вони придумають більше BS.
My account is verified (if that means anything). I made by withdrawal on 19th May. I've got an email receipt of confirmation on 22 May. Nothing since. Standard response on Chat. Ignoring emails. By my calculations, the 21 business days is up on 21st June. Will I see my money? My guessing is no, they'll come up with more BS.
Я думаю, що людям платять меншими сумами та їхніми вкладеними грошима. Якщо ви виграєте більше, ніж внесли, тоді ви не отримаєте своїх грошей.
I think people get paid with lower amounts, and with their deposited money. If you win more than you've deposited, that's when you don't get your money.
Якщо вони не платять, чому вони пишуть електронною поштою, чому просять дані картки, вони завжди кажуть, що перевіряють ігри, вони просто доставляють людям більше стресу, даючи їм помилкові надії
If they are not paying , why are they emailing , why they asking for card details , they always saying they are checking the games , they are just giving more stress to people by giving them false hopes
Вони могли надсилати електронні листи з проханням надати інші дані картки (що саме по собі хитро) – як метод затримки. Усі платежі мають здійснюватися одними методами депозиту.
They could be emailing, asking for a different card details (which is dodgy in itself) - as a method of stalling. All payments should be to the same methods of deposit.
Мій обліковий запис перевірено (якщо це щось означає). Я зробив шляхом вилучення 19 травня. Я отримав електронний лист із підтвердженням 22 травня. Відтоді нічого. Стандартна відповідь у чаті. Ігнорування електронних листів. За моїми підрахунками, 21 робочий день закінчився 21 червня. Чи побачу я свої гроші? Я припускаю, ні, вони придумають більше BS.
My account is verified (if that means anything). I made by withdrawal on 19th May. I've got an email receipt of confirmation on 22 May. Nothing since. Standard response on Chat. Ignoring emails. By my calculations, the 21 business days is up on 21st June. Will I see my money? My guessing is no, they'll come up with more BS.
І чи були у вас раніше там якісь успішні зняття? Мені було просто цікаво, тому що коли я дивлюся на це, мені здається, що мені дуже важко отримувати гроші, чесно кажучи.🤷♀️
Ну, я, звичайно, буду сподіватися на краще для вас.
And have you had any successful withdrawals there before? I was just wondering, because when I look at this, it seems very difficult for me to get paid, to tell you the truth.🤷♀️
Well, I will hope for the best for you, of course.
Якщо вони не платять, чому вони пишуть електронною поштою, чому просять дані картки, вони завжди кажуть, що перевіряють ігри, вони просто доставляють людям більше стресу, даючи їм помилкові надії
If they are not paying , why are they emailing , why they asking for card details , they always saying they are checking the games , they are just giving more stress to people by giving them false hopes
Я отримав виплати на суму 150, 1200 і 300 фунтів стерлінгів – усі вони менші за суму, яку було внесено. Зараз я подав запит на зняття 2000 фунтів стерлінгів (що перевищує суму мого депозиту), і це те, на що я чекаю.
Зверніть увагу: у мене також є баланс 7000 фунтів стерлінгів на сайті (який я не можу зняти, оскільки ви можете мати лише 1 незавершене зняття). Сумніваюся, чи побачу від них хоч копійки.
I have had payments of £150, £1200 and £300 received - all less than the amount deposited. I've now requested a withdrawal of £2000 (which takes me above my deposited amount) and that's what I'm waiting on.
NB I also have a balance of £7000 on the site (which I can't withdraw as you can only have 1 pending withdrawal). I doubt if I will see a penny from them.
Розумію. Шкода, що наша група розгляду скарг не може зв’язатися з казино, оскільки вони не бажають відповідати на скарги, і таким чином ми не можемо нічим допомогти. Сподіваюся, ви вирішите це питання і отримаєте гроші. Будь ласка, інформуйте нас про хід вашого виведення.
I see. It's a pity that our complaint team is unable to get in contact with the casino, as they are not willing to respond to the complaints, and this way we can not be of any help. I hope you will solve this issue and receive the money. Please keep us informed about the progress of your withdrawal.
Кілька днів тому я подав запит на зняття коштів і був шокований тим, що вони не платять дебетовою карткою (це був метод депозиту), але хочуть дані кредитної картки, включаючи тризначний номер на звороті. Я не хочу цього робити, тому сказав, чи можу я отримати банківський переказ, але це недоступно в моєму окрузі (Австралія), тому я вибрав біткойни. Це лише за 150 доларів, але з депозитом у тридцять доларів. Я проконсультую про свій прогрес.
I have requested withdrawal a couple of days ago, and was shocked that they will not pay debit card (which was the deposit method) but wanted credit card details, including the three digit number on the back. I am not willing to do this so said can I have wire transfer, but not available in my county (Australia) so I opted for bitcoin. Its only for $150 but from a thirty dollar deposit. I will advise on my progress.
Я впевнений, що читав, що гравці з вашої країни більше не можуть використовувати дебетові картки. О, я знайшов статтю, перегляньте її тут, якщо хочете.👈
Звичайно, це не має нічого спільного з низьким індексом безпеки, яким зараз володіє казино, але, зібравши разом, я б утік від цього, як тільки отримаю гроші.
Сподіваємось, процес пройде для вас легко.
I'm quite sure I read that using debit cards is no longer possible for players from your country. Oh, I found the article, browse it here if you like.👈
Of course, it has nothing to do with the poor Safety Index the casino now possesses, but when put pieces together, I would run away from this one as soon as I get the money.
Hopefully, the process will be smooth for you.
На 22 день мого періоду 7-21 робочих днів після мого виходу. Спробував надіслати електронною поштою – це просто відскочило. Останній bullsh1t через їхній чат повідомляє, що «фінанси зараз розглядають це», «вибачте за затримку», «обсяг запитів» тощо. Після того, як я написав тій самій «людині» в їхньому чаті, я вважаю, що це не так Це не людина, а штучний інтелект – звідси всі копіювання та вставлення відповідей. Я думаю, що ми закінчили.
Into day 22 of my 7-21 working day period since my withdrawal. Tried emailing - that just bounced. Latest bullsh1t via their Chat is being told that "finance are now looking at this", "sorry for the delay", "volume of requests" etc. After writing to the same "person" on their chat, I now believe that it isn't a person and some AI - hence all the copy and paste responses. I think we're all done for.
Це дійсно неприємна ситуація. Я сподіваюся, що ви перейдете до безпечнішого казино і не відчуєте там нічого подібного. Що ти сказав?
This is a really unpleasant situation. I hope you will move on to a safer casino and won't experience anything similar there. What do you say?
Я не буду повертати жодного пенні на цей сайт, і якщо хтось там читає це, я сподіваюся, що вони теж не читають. Але щодо моїх грошей там, я не думаю, що є багато шансів, що я побачу це знову.
Вони злодії.
I won't be depositing a single penny back into this site, and I if there's anyone out there reading this, I hope they don't too. But as for my money on there, I don't think there's much chance of me seeing it again.
They are thieves.
Я радий твоєму рішенню, і подивимося, як воно вийде.🤞
I'm glad about your decision, and let's see how it goes.🤞
Привіт усім, радий повідомити, що сьогодні я отримав гроші в біткойнах. Не впевнений, що дам їм більше грошей, прочитавши ці відгуки. Дякую і до побачення.
Hi all, happy to say I received my withdrawal in bitcoin today. Not sure I will give them any more money though after reading these reviews. Thanks and bye for now.
Ви вважаєте, що BITCOIN є найкращим способом виводу?
Скільки часу це зайняло?
You think BITCOIN is the best method to withdraw by ?
How long did it take ?
Це чудово. Дякуємо, що поділилися новиною.
Ну, звичайно, я не здивуюся, якщо ти ніколи не повернешся туди, щоб пограти. Є багато кращих казино, вам не здається?
This is great. Thank you for sharing the news.
Well, I wouldn't be surprised if you would never come back there to play, of course. There are many better casinos, don't you think?
Привіт, Ромі, звичайно, є кращі казино, і я радий, що мені заплатили. Не буду там грати, я не думаю.
Привіт, Рітт! Я вибрав біткойни лише тому, що їм потрібні дані моєї кредитної картки (а не дебетової картки), а я використовував лише дебетову картку для внесення (і зазвичай зняття коштів). Очевидно правила змінилися для австралійських гравців, але інші казино все ще платять на мою дебетову картку. Це зайняло менше тижня.
Hi Romi, sure are better casinos, and pleased I got paid. Not going to play there I don't think.
Hi Ritt, I only chose bitcoin because they wanted my credit card (not debit card) details and I only used debit card to deposit (and usually withdraw). Apparently the rules have changed for Australian players - but other casinos still paying to my debit card. It took less than a week.
Як вони спілкувалися з вами – електронною поштою?
Якщо ви не заперечуєте, я запитаю, будь ласка, скільки було знято і скільки внесено?
Цього ранку знову провели 10 хвилин із їхнім чат-ботом, викинувши той самий BS, створений штучним інтелектом.
How did they liaise with you - via an email?
If you don't mind me asking please - how much was the withdrawal and how much was deposited?
Spent 10 minutes with their chatbot again this morning spouting the same AI generated BS.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.