ГоловнаФорумКазиноSuperb Casino - загальне обговорення

Superb Casino - загальне обговорення (Сторінка 14)

 від jimjamjim
|
53 262 переглядів 322 відповідей |
|
1...13 14 15...17

Я не розумію, чому вони заплатили кільком людям, а 99% не отримують своїх коштів.


Навіщо їм взагалі комусь платити?

Автоматичний переклад.
Romi

Мій обліковий запис перевірено (якщо це щось означає). Я зробив шляхом вилучення 19 травня. Я отримав електронний лист із підтвердженням 22 травня. Відтоді нічого. Стандартна відповідь у чаті. Ігнорування електронних листів. За моїми підрахунками, 21 робочий день закінчився 21 червня. Чи побачу я свої гроші? Я припускаю, ні, вони придумають більше BS.

Автоматичний переклад.
RITT

Я думаю, що людям платять меншими сумами та їхніми вкладеними грошима. Якщо ви виграєте більше, ніж внесли, тоді ви не отримаєте своїх грошей.

Автоматичний переклад.

Якщо вони не платять, чому вони пишуть електронною поштою, чому просять дані картки, вони завжди кажуть, що перевіряють ігри, вони просто доставляють людям більше стресу, даючи їм помилкові надії

Автоматичний переклад.
Rehan1979

Вони могли надсилати електронні листи з проханням надати інші дані картки (що саме по собі хитро) – як метод затримки. Усі платежі мають здійснюватися одними методами депозиту.

Автоматичний переклад.

Мій обліковий запис перевірено (якщо це щось означає). Я зробив шляхом вилучення 19 травня. Я отримав електронний лист із підтвердженням 22 травня. Відтоді нічого. Стандартна відповідь у чаті. Ігнорування електронних листів. За моїми підрахунками, 21 робочий день закінчився 21 червня. Чи побачу я свої гроші? Я припускаю, ні, вони придумають більше BS.

Автоматичний переклад.

І чи були у вас раніше там якісь успішні зняття? Мені було просто цікаво, тому що коли я дивлюся на це, мені здається, що мені дуже важко отримувати гроші, чесно кажучи.🤷‍♀️

file

Ну, я, звичайно, буду сподіватися на краще для вас.

Автоматичний переклад.

Якщо вони не платять, чому вони пишуть електронною поштою, чому просять дані картки, вони завжди кажуть, що перевіряють ігри, вони просто доставляють людям більше стресу, даючи їм помилкові надії

Автоматичний переклад.

Тут будемо сподіватися, що вони скоро все вирішать. Обов'язково тримаю кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
Romi

Я отримав виплати на суму 150, 1200 і 300 фунтів стерлінгів – усі вони менші за суму, яку було внесено. Зараз я подав запит на зняття 2000 фунтів стерлінгів (що перевищує суму мого депозиту), і це те, на що я чекаю.


Зверніть увагу: у мене також є баланс 7000 фунтів стерлінгів на сайті (який я не можу зняти, оскільки ви можете мати лише 1 незавершене зняття). Сумніваюся, чи побачу від них хоч копійки.

Автоматичний переклад.
MrLeeloo

Розумію. Шкода, що наша група розгляду скарг не може зв’язатися з казино, оскільки вони не бажають відповідати на скарги, і таким чином ми не можемо нічим допомогти. Сподіваюся, ви вирішите це питання і отримаєте гроші. Будь ласка, інформуйте нас про хід вашого виведення.

Автоматичний переклад.

Кілька днів тому я подав запит на зняття коштів і був шокований тим, що вони не платять дебетовою карткою (це був метод депозиту), але хочуть дані кредитної картки, включаючи тризначний номер на звороті. Я не хочу цього робити, тому сказав, чи можу я отримати банківський переказ, але це недоступно в моєму окрузі (Австралія), тому я вибрав біткойни. Це лише за 150 доларів, але з депозитом у тридцять доларів. Я проконсультую про свій прогрес.

Автоматичний переклад.
BarneyTheAngus

Я впевнений, що читав, що гравці з вашої країни більше не можуть використовувати дебетові картки. О, я знайшов статтю, перегляньте її тут, якщо хочете.👈

Звичайно, це не має нічого спільного з низьким індексом безпеки, яким зараз володіє казино, але, зібравши разом, я б утік від цього, як тільки отримаю гроші.

Сподіваємось, процес пройде для вас легко.

Автоматичний переклад.

На 22 день мого періоду 7-21 робочих днів після мого виходу. Спробував надіслати електронною поштою – це просто відскочило. Останній bullsh1t через їхній чат повідомляє, що «фінанси зараз розглядають це», «вибачте за затримку», «обсяг запитів» тощо. Після того, як я написав тій самій «людині» в їхньому чаті, я вважаю, що це не так Це не людина, а штучний інтелект – звідси всі копіювання та вставлення відповідей. Я думаю, що ми закінчили.

Автоматичний переклад.
MrLeeloo

Це дійсно неприємна ситуація. Я сподіваюся, що ви перейдете до безпечнішого казино і не відчуєте там нічого подібного. Що ти сказав?

Автоматичний переклад.

Я не буду повертати жодного пенні на цей сайт, і якщо хтось там читає це, я сподіваюся, що вони теж не читають. Але щодо моїх грошей там, я не думаю, що є багато шансів, що я побачу це знову.

Вони злодії.

Автоматичний переклад.
MrLeeloo

Я радий твоєму рішенню, і подивимося, як воно вийде.🤞

Автоматичний переклад.

Привіт усім, радий повідомити, що сьогодні я отримав гроші в біткойнах. Не впевнений, що дам їм більше грошей, прочитавши ці відгуки. Дякую і до побачення.

Автоматичний переклад.
BarneyTheAngus

Ви вважаєте, що BITCOIN є найкращим способом виводу?


Скільки часу це зайняло?

Автоматичний переклад.
BarneyTheAngus

Це чудово. Дякуємо, що поділилися новиною.

Ну, звичайно, я не здивуюся, якщо ти ніколи не повернешся туди, щоб пограти. Є багато кращих казино, вам не здається?

Автоматичний переклад.

Привіт, Ромі, звичайно, є кращі казино, і я радий, що мені заплатили. Не буду там грати, я не думаю.

Привіт, Рітт! Я вибрав біткойни лише тому, що їм потрібні дані моєї кредитної картки (а не дебетової картки), а я використовував лише дебетову картку для внесення (і зазвичай зняття коштів). Очевидно правила змінилися для австралійських гравців, але інші казино все ще платять на мою дебетову картку. Це зайняло менше тижня.

Автоматичний переклад.
BarneyTheAngus

Як вони спілкувалися з вами – електронною поштою?

Якщо ви не заперечуєте, я запитаю, будь ласка, скільки було знято і скільки внесено?

Цього ранку знову провели 10 хвилин із їхнім чат-ботом, викинувши той самий BS, створений штучним інтелектом.

Автоматичний переклад.
1...13 14 15...17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого