ГоловнаФорумКазиноSuperb Casino - загальне обговорення

Superb Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

 від jimjamjim
|
53 528 переглядів 322 відповідей |
|
1...9 10 11...17

Хтось уже отримав виграш?

Автоматичний переклад.
Charlie09

немає

Автоматичний переклад.

Ні, все ще очікує на розгляд з 18 січня тут.

Автоматичний переклад.
Charlie09

Минуло вже більше півроку, гроші на диво все ще видно в обробці ігрового рахунку.

Автоматичний переклад.

Хтось уже отримав виграш?

Автоматичний переклад.

Хм, судячи з того, що я бачу, казино ні з ким не врегулювало скаргу, і ніхто не отримав гроші, на жаль. Минуло досить багато часу, і я б, напевно, погодився, що, можливо, більше ніколи їх не побачу, але я хотів би помилятися.

У будь-якому випадку, ви все ще намагаєтеся зв’язатися з казино чи просто чекаєте, поки надійдуть гроші? 🙁

Автоматичний переклад.
Jaro

отримав це вчора..withdarwal очікував 2 місяці file


Автоматичний переклад.
SampsoN

Те саме лайно прийшло для більшості з нас, але це нічого не означає!

Автоматичний переклад.
Jaro

Я зв’язався з ними сьогодні ввечері, і мене просто обірвали! Вони такі грубі. Я б відпустив це, як це було протягом місяців, але мене дратує, коли я отримую від них постійні електронні листи!!!

Автоматичний переклад.
SampsoN

На жаль, ви нічого не отримаєте. Вони надіслали мені той самий електронний лист, і я все ще чекаю через кілька місяців.

Автоматичний переклад.
vilmunentero

Шокує, як вони все ще вириваються з рук!!!

Автоматичний переклад.

отримав це вчора..withdarwal очікував 2 місяці file


Автоматичний переклад.

Отже, ви вже пробували це, щоб побачити, як це піде?

Автоматичний переклад.

Я зв’язався з ними сьогодні ввечері, і мене просто обірвали! Вони такі грубі. Я б відпустив це, як це було протягом місяців, але мене дратує, коли я отримую від них постійні електронні листи!!!

Автоматичний переклад.

Я точно розумію, чому ти так почуваєшся. Мені теж стає сумно, коли я це бачу.

Автоматичний переклад.

Весь день,

Кілька місяців тому (листопад 23 року) я написав на цьому форумі повідомлення про те, що я не отримав своє зняття - як не дивно, після того, як його було відхилено в січні 24 року, а потім знову надіслано запит, я насправді отримав свої гроші сьогодні через біткойн (мій бажаний метод виведення).


Я більше ніколи не буду користуватися цим сайтом, але я вражений, що дійсно отримав свої гроші! Сподіваюся, ви всі теж

Автоматичний переклад.
ben263

Ви вносили депозит біткойнами чи іншим способом?

Автоматичний переклад.

Ні, я вносив через картку - виводив через біткойни

Автоматичний переклад.
ben263

Як змусити їх відмовити в моєму виведенні коштів, щоб я міг спробувати вивести через біткойн?

Автоматичний переклад.

Не знаю, мене, як і всіх інших, обдурили закритими чатами, жодними відповідями на електронні листи – раптом я отримав відкликання – пам’ятайте, що спочатку я подав запит 18 листопада

Автоматичний переклад.

Весь день,

Кілька місяців тому (листопад 23 року) я написав на цьому форумі повідомлення про те, що я не отримав своє зняття - як не дивно, після того, як його було відхилено в січні 24 року, а потім знову надіслано запит, я насправді отримав свої гроші сьогодні через біткойн (мій бажаний метод виведення).


Я більше ніколи не буду користуватися цим сайтом, але я вражений, що дійсно отримав свої гроші! Сподіваюся, ви всі теж

Автоматичний переклад.

Привіт і велике спасибі за ваш пост. Чудово, що казино виплатило вам гроші. Хочу підтвердити, будь ласка, це пов’язано з вашою скаргою , надісланою з нашою командою? Якщо так, я повідомлю нашу групу зі скарг, щоб оновити її та змінити статус на «вирішено».

Я розумію, що після такого досвіду ви, звичайно, не хотіли б продовжувати там грати, але я дуже радий за вас, що врешті все вирішилося. Ви збираєтеся грати в якомусь іншому онлайн-казино чи вас це більше не цікавить?🤔

Автоматичний переклад.

Як змусити їх відмовити в моєму виведенні коштів, щоб я міг спробувати вивести через біткойн?

Автоматичний переклад.

Чи можете ви все ще увійти у свій обліковий запис і спробувати знову подати запит на зняття, якщо у вас залишився баланс?

Автоматичний переклад.
Romi

Я все ще можу ввійти, мій баланс дорівнює нулю, а зняття ще не завершено.


Ви думаєте, що я повинен попросити їх скасувати його, щоб я міг зняти гроші через біткойн?

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого