Минуло вже більше півроку, гроші на диво все ще видно в обробці ігрового рахунку.
More than half a year has already passed, the money is surprisingly still visible in the processing of the game account.
Yli puoli vuotta jo mennyt,rahat ihme kyllä näkyvät pelitilin käsittelyssä vieläkin.
Хм, судячи з того, що я бачу, казино ні з ким не врегулювало скаргу, і ніхто не отримав гроші, на жаль. Минуло досить багато часу, і я б, напевно, погодився, що, можливо, більше ніколи їх не побачу, але я хотів би помилятися.
У будь-якому випадку, ви все ще намагаєтеся зв’язатися з казино чи просто чекаєте, поки надійдуть гроші? 🙁
Hm, according to what I can see, the casino didn't settle the complaint with anyone and nobody got the money, which is a pity. It's been quite a long time and I'd probably accept that I may never see them again, but I'd like to be wrong.
Anyway, are you still trying to contact the casino or are you just waiting for the money to come in ? 🙁
отримав це вчора..withdarwal очікував 2 місяці
received this yesterday..withdarwal been pending for 2 months
Те саме лайно прийшло для більшості з нас, але це нічого не означає!
Same shit has came for most of us,doesn't mean anything!
Я зв’язався з ними сьогодні ввечері, і мене просто обірвали! Вони такі грубі. Я б відпустив це, як це було протягом місяців, але мене дратує, коли я отримую від них постійні електронні листи!!!
I’ve contacted them tonight and I’m just cut straight off!!they are so rude .I would have let it go been as it has been months but it annoys me when I get constant sp emails from them!!!
На жаль, ви нічого не отримаєте. Вони надіслали мені той самий електронний лист, і я все ще чекаю через кілька місяців.
You won’t get anything unfortunately.They sent me the same email and im still waiting months later.
Шокує, як вони все ще вириваються з рук!!!
It’s shocking how they are still getting away with this!!!
Я зв’язався з ними сьогодні ввечері, і мене просто обірвали! Вони такі грубі. Я б відпустив це, як це було протягом місяців, але мене дратує, коли я отримую від них постійні електронні листи!!!
I’ve contacted them tonight and I’m just cut straight off!!they are so rude .I would have let it go been as it has been months but it annoys me when I get constant sp emails from them!!!
Весь день,
Кілька місяців тому (листопад 23 року) я написав на цьому форумі повідомлення про те, що я не отримав своє зняття - як не дивно, після того, як його було відхилено в січні 24 року, а потім знову надіслано запит, я насправді отримав свої гроші сьогодні через біткойн (мій бажаний метод виведення).
Я більше ніколи не буду користуватися цим сайтом, але я вражений, що дійсно отримав свої гроші! Сподіваюся, ви всі теж
Afternoon all,
A few months ago (November '23) I had posted into this forum saying how I hadn't received my withdrawal - funnily enough after it being rejected in January '24 then re-requested, I've actually received my money today via bitcoin (my preferred withdrawal method).
I'll never use this site again, but I'm amazed I actually received my money! Hopefully you all do too
Ви вносили депозит біткойнами чи іншим способом?
Did you deposit by Bitcoin or another method ?
Ні, я вносив через картку - виводив через біткойни
No, I deposited via card - withdrew via bitcoin
Як змусити їх відмовити в моєму виведенні коштів, щоб я міг спробувати вивести через біткойн?
How do I get them to reject my withdrawal so I can try and withdraw via Bitcoin ?
Не знаю, мене, як і всіх інших, обдурили закритими чатами, жодними відповідями на електронні листи – раптом я отримав відкликання – пам’ятайте, що спочатку я подав запит 18 листопада
No clue, I was fobbed off just like everyone else with closed chats, no replies to emails - all of a sudden I received the withdrawal - bare in mind I originally requested it 18th Nov
Весь день,
Кілька місяців тому (листопад 23 року) я написав на цьому форумі повідомлення про те, що я не отримав своє зняття - як не дивно, після того, як його було відхилено в січні 24 року, а потім знову надіслано запит, я насправді отримав свої гроші сьогодні через біткойн (мій бажаний метод виведення).
Я більше ніколи не буду користуватися цим сайтом, але я вражений, що дійсно отримав свої гроші! Сподіваюся, ви всі теж
Afternoon all,
A few months ago (November '23) I had posted into this forum saying how I hadn't received my withdrawal - funnily enough after it being rejected in January '24 then re-requested, I've actually received my money today via bitcoin (my preferred withdrawal method).
I'll never use this site again, but I'm amazed I actually received my money! Hopefully you all do too
Привіт і велике спасибі за ваш пост. Чудово, що казино виплатило вам гроші. Хочу підтвердити, будь ласка, це пов’язано з вашою скаргою , надісланою з нашою командою? Якщо так, я повідомлю нашу групу зі скарг, щоб оновити її та змінити статус на «вирішено».
Я розумію, що після такого досвіду ви, звичайно, не хотіли б продовжувати там грати, але я дуже радий за вас, що врешті все вирішилося. Ви збираєтеся грати в якомусь іншому онлайн-казино чи вас це більше не цікавить?🤔
Hello, and thank you very much for your post. It is great that the casino has paid you your money. Just to confirm, was it related to your complaint here with our team, please? If so, I will inform our complaint team to update it and change the status to "resolved."
I understand that after this kind of experience you wouldn't like to continue playing there, of course, but I am really happy for you that everything got solved at the end. Are you going to play at some other online casino or you have no interest in that anymore?🤔
Я все ще можу ввійти, мій баланс дорівнює нулю, а зняття ще не завершено.
Ви думаєте, що я повинен попросити їх скасувати його, щоб я міг зняти гроші через біткойн?
I am still able to log in, my balance is zero and withdrawal is still pending.
You think I should ask them to cancel it so I can withdraw via Bitcoin ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.