ФорумКазиноSunrise Slots Casino - загальне обговорення

Sunrise Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від pkaukonen7
|
52510 переглядів 564 відповідей |
|
12 3 4...29
Додати публікацію
1 рік тому

У них є гарна бонусна пропозиція, не піддавайтеся на це... Вони не платять, інакше їм знадобиться вічність, щоб дати вам ваші гроші

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

так, я можу пригадати, більше двох місяців, щоб отримати виграш. 🤑🤯

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я чекав 28 робочих днів на зняття моїх 100 фунтів стерлінгів, і мені знову і знову кажуть, щоб я тримався. Залишилось декілька днів..

Автоматичний переклад.
boyracer
1 рік тому

Ну, здається, краще не стає.

не дуже хороша оцінка для сумнівного казино. Чи можу я дізнатися, чи було перевірено ваш обліковий запис і коли? Проте я б розглянув можливість подання скарги .

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дуже дякую Радко. Це було перевірено приблизно 10 вересня

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Брате, тобі тепер потрібно чекати, просто продовжуй повідомляти їм, що ти хочеш отримати свої гроші... Я надсилав їм повідомлення раз на тиждень, доки не отримаю свій виграш, мені знадобилося більше 2 місяців, щоб отримати свій виграш

Автоматичний переклад.
boyracer
1 рік тому

Привіт,

ще немає скарг, я припускаю, що ви віддаєте перевагу дати казино шанс без нашого «втручання»?

Усе гаразд, якщо ви передумаєте, наша команда скарг тут.


Автоматичний переклад.
Jbowen
1 рік тому

Привіт Jbowen,

скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. 🙂

Все одно як справи? Минуло чимало часу, правда?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт. Спасибі. Так. Давайте їм один тиждень, щоб вирішити це, перш ніж щось робити.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Гаразд, Радка підійде... Я в порядку, дякую, що запитав, а ти ☺️.

У мене ще немає проблем.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Спасибі. Так. Давайте їм один тиждень, щоб вирішити це, перш ніж щось робити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гаразд, у нас є угода. Я щиро сподіваюся, що скарга взагалі не знадобиться. 🙏

Автоматичний переклад.
Jbowen
1 рік тому

Мені приємно це чути. 🙂 У мене все гаразд, але завжди можна бути краще 😀 принаймні ще на кілька відсотків.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

вони винні мені 1500 доларів, а я нікуди не дійшов. Вони продовжують говорити, що обробка BTC не працює, але вони рекламують це. У списку банків, які не приймають чек, майже всі

Автоматичний переклад.
kenweiner7
1 рік тому

Шкода це чути kenw. Сподіваюся, вони вирішать це. Поводячись так, вони ризикують отримати низький рейтинг. Це точно

Автоматичний переклад.
1 рік тому

вони винні мені 1500 доларів, а я нікуди не дійшов. Вони продовжують говорити, що обробка BTC не працює, але вони рекламують це. У списку банків, які не приймають чек, майже всі

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

відколи ти борешся відійти? Я виявив, що в цьому казино це забирає багато часу, перевірте попередню розмову. 🤔

Якщо ви чекаєте більше 14 днів, не соромтеся подати скаргу – просто натисніть тут .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шкода це чути kenw. Сподіваюся, вони вирішать це. Поводячись так, вони ризикують отримати низький рейтинг. Це точно

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я б сказав, що неліцензійне казино з сумнівною репутацією справді є потенційним ризиком, особливо коли деякі скарги були закриті як нерозглянуті – жодної політики реагування. 🙁

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

І після того, як я зв’язався з вами, хлопці, вони заблокували мене за вхід

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що тобі сказати? Здається, я вже говорив, що я не вважаю це казино досить безпечним для гри, головним чином тому, що воно ігнорує скарги гравців. 🙁

Якщо ви чекали більше 14 днів, надішліть власну скаргу та сподівайтеся, що казино нам відповість....

Автоматичний переклад.
1 рік тому

І після того, як я зв’язався з вами, хлопці, вони заблокували мене за вхід

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

ти справді думаєш, що це має відношення до цієї розмови? Ви ще навіть не подали скаргу, тобто ми не намагалися зв’язатися з казино з цього приводу.

І Inclave не говорить, що ваш обліковий запис недоступний.

Ви можете спробувати це пізніше, будь ласка?

Я б принаймні надіслав їм електронний лист

Автоматичний переклад.
12 3 4...29
Перейти на сторінкуіз 29 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого