ФорумКазиноSunrise Slots Casino - загальне обговорення

Sunrise Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 29)

2 р. тому від pkaukonen7
|
54041 переглядів 564 відповідей |
|
1...28 29
Додати публікацію
paulish
3 тиж. тому

Тож ідеально, що вам подобається казино і у вас є варіанти, яких немає в більшості казино. Ви встигли там щось виграти і зняти чи ще ні? Що тобі там подобається окрім цих речей?

Якщо ви зацікавлені, ви можете залишити казиновідгук користувачів і, можливо, ви зможете допомогти іншим гравцям, які вирішать, чи хочуть вони грати тут.

Що ти думаєш ? 😉

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Кожен, кого я знаю, хто грає там, має ВЕЛИЧЕЗНІ проблеми з отриманням виплат тут, включаючи мене зараз. Я зробив запит на виведення коштів 5 квітня. Він залишався недоторканим до 17 квітня, коли його остаточно затвердили. Вони кажуть, що ви повинні чекати 7-10 робочих днів для того, для цього тощо. Я відвідую живий чат і надсилаю електронні листи приблизно кожні 2-3 дні. Вони сказали, що останній день терміну отримання мого платежу був позавчора, але платежу досі немає. Тож учора я зайшов до чату, і вони сказали, що передали це для швидкого платежу (швидкого??? лол). Тож сьогодні я отримав електронний лист із повідомленням, що біткойни недоступні для виплат, і тому ця затримка?? WTH? Вони кажуть учасникам запитувати банківський переказ, якщо вони не хочуть довше чекати, але все одно, щоб змінити виведення, ви починаєте процес очікування знову, І вони не відмовляються від комісії за це. Я плачу в LTC, то чому це не варіант? Тому що вони шахраї. О, і вони обдурили мене з депозиту для підтвердження. Вони мене обурюють!

Автоматичний переклад.
jcasteel74
2 тиж. тому

Привіт, судячи з того, що я читав, ви чекали грошей досить довго. Я знаю, що це казино повільно виплачує гроші, але чекати місяць, на мій погляд, неправильно, і, звичайно, якщо казино не дає вам жодної причини.

Тому я рекомендую подати скаргуза цим посиланням і сподіваюся, що наша команда зможе допомогти вам у вашій ситуації.

Це, мабуть, найрозумніше, що я можу зараз порадити.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Дякую за відповідь Я вперше публічно озвучую щось про таке, але мені набридло. Це не єдиний сайт, який зробив зі мною саме це. У мене є список. Я подам свою скаргу сьогодні ввечері або завтра. Я не думаю, що з цього щось вийде, але чим більше людей будуть публікувати свій досвід, тим краще. Я хотів, щоб я знайшов цей форум, перш ніж я почав використовувати ці сайти. У мене великий досвід роботи з онлайн-казино (приблизно 10 років), тому я знаю, коли мене обманюють.

Автоматичний переклад.
jcasteel74
2 тиж. тому

Я розумію, і якщо у вас виникнуть додаткові проблеми, ви можете зв’язатися з нами, і ми побачимо, чи зможемо вам допомогти.

Щодо цього випадку у вас є щось нове? Я бачив, що ви ще не подали скаргу, тому й питаю.

Крім того, безперечно корисно поділитися своїм досвідом, оскільки гравці можуть це прочитати. Якщо ви подасте скаргу, а казино не спробує її вирішити, це вплине на його індекс безпеки, що також є принаймні певним задоволенням.

Однак я не хочу відразу бути налаштованим скептиком і хотів би, щоб ситуація вирішилася.

Автоматичний переклад.
1...28 29
Перейти на сторінкуіз 29 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого