Я також не хочу віддавати свої останні 10 доларів, щоб чекати місяць чи два на 100 доларів. Не знати, чи приїдуть вони колись, чи ні... Краще купити солодощів діткам у дитбудинку...
I also don’t want to give away my last $10 to wait a month or two for $100. Not knowing whether they will ever come or not... It’s better to buy sweets for the kids at the orphanage...
Я вот тоже не желаю отдать последние 10$ что бы месяц - два ждать 100 $ . Не зная придут ли они вообще когда либо или нет ... Лучше в детский дом купить сладости ребятишкам...
Привіт. Чи можу я мати запитання про казино sunriseslot? Як йдуть справи з Російською Федерацією? Мені пропонують вивести виграш з невідомих мені способів виведення і для підтвердження особи та гаманця відправити їм 10 доларів... Варто це робити чи ні?
Hello. May I have a question about sunriseslot casino? How are things going with the Russian Federation? They offer me to withdraw the winnings from withdrawal methods unknown to me and to confirm my identity and wallet, send them 10 usd... Is it worth doing this or not?
Здравствуйте. Можно вопрос по поводу sunriseslot casino. Как с РФ дела обстоят ? Мне предлагают что бы вывести отъиграный выйгрышь не известные мне способы вывода и что бы подтвердить свою личность и кошелёк, отправить им 10 usd ... Стоит это делать или нет ?
Привіт! З того, що ви описуєте, це виглядає як депозит підтвердження, і це нормально. Але чи запитали ви також, чому казино пропонує вам методи виведення коштів, яких ви не знаєте? Це викликало б у мене трохи підозри, і я спробував би зняти кошти за допомогою того самого методу, який використовував для внесення коштів.
Hi, from what you describe it looks like a verification deposit which is fine. But did you also ask why the casino offers you withdrawal methods that you don't know ? That would make me a bit suspicious and I would try to withdraw using the same method I used to deposit.
Я також не хочу віддавати свої останні 10 доларів, щоб чекати місяць чи два на 100 доларів. Не знати, чи приїдуть вони колись, чи ні... Краще купити солодощів діткам у дитбудинку...
I also don’t want to give away my last $10 to wait a month or two for $100. Not knowing whether they will ever come or not... It’s better to buy sweets for the kids at the orphanage...
Я вот тоже не желаю отдать последние 10$ что бы месяц - два ждать 100 $ . Не зная придут ли они вообще когда либо или нет ... Лучше в детский дом купить сладости ребятишкам...
Звичайно, коли мова заходить про зняття коштів, багато гравців скаржилися, що вони довго сидять у цьому казино. Тож це те, що вам, ймовірно, доведеться взяти до уваги, навіть якщо це може бути не так у вашій ситуації.
Ми також маємо його в списку на нашому веб-сайті. Ти це бачив ?
Of course, when it comes to withdrawals, many players have complained that they take a long time at this casino. So it's something you'll probably have to take into account, even though it may not be the case in your situation.
We have it listed on our website as well. Did you see that ?
Привіт, що привело вас до такої думки? Чому ви думаєте, що вони підроблені? 🤔
Hi, what leads you to this opinion you have ? Why do you think they are fake ? 🤔
Не грайте в ігрові автомати Sunrise. Вони не виплатять нічого за жодних обставин, з якими я зіткнувся після 2 років і 60 000 доларів чистих перемог. Задокументовано на відео та фотографіях, не обтяжене бонусами, ... чисто. БЕЗ ВИПЛАТ. Нарешті я припинив це, занадто пізно, так, але ВОНИ ШАХРАЇ.!!
Don't play at Sunrise Slots. They won't pay out anything under any circumstances I have encountered after 2 years and $60,000 in clean wins. Documented on video and pics, unencumbered by bonus, ... clean. NO PAYOUT. I finally called it quits , too late, yes, but THEY ARE A SCAM.!!
Привіт, у вас ще є гроші на вашому ігровому рахунку в цьому казино? Я запитую, тому що якщо у вас виникли проблеми зі зняттям коштів і минуло багато часу, ви можете написати мені більше, і ми спробуємо вам допомогти.
Крім того, чи підтверджено ваш рахунок у цьому казино? З якою проблемою виникло казино і чому вони не виплатили вам гроші?
Hello, do you still have money in your gaming account at this casino ? I ask because if you do and you have a withdrawal problem and it's been a long time, you can write me more and we will try to help you.
Also, has your account at this casino been verified ? What problem did the casino have and why didn't they pay you out ?
Дякую, але зараз я отримав усі свої платежі. Я розумію, що для того, щоб отримати оплату, потрібен деякий час, але вони платять. Єдине, що мене бентежить і змусило мене не грати на сайтах RTG, це те, що я потрапив у клас, де мені заборонено використовувати бонуси купонів на будь-якому сайті RTG. Вони сказали, що я вношу недостатньо, щоб отримати бонуси за депозит, що було такою неправдою. Я вніс сотні, але як тільки я почав знімати, це було тоді, коли вони поставили мене в цей клас. lol Wowww.. Я навіть не виграв стільки порівняно зі тим, скільки я їм програв. Я грав за правилами, але все ж поставив у клас, де я не можу отримати бонуси за депозит. Не безкоштовний бездепозитний бонус, а депозитні бонуси. В основному я почав вигравати на їхніх депозитних бонусах без правил. lol Як я вже сказав, я зняв менше, ніж програв їм. о, колодязі. Це сайти, які поставили мене в цей клас. Слот Sunrise, planet7, raging bull, slots garden, Posh-casino і dreams casino. Мій ідентифікатор гравця на всіх цих сайтах johnphuu@yahoo.com . Якщо вони дозволять мені використовувати депозитні бонуси, я повернуся, але до того часу. Я тримаюся подалі.
Thank you but I received all my payments now. I realize it just takes a while to be paid, but they do pay. Only thing that bugs me and made me decide not to play on any RTG sites now is that put me in a class where I'm not allowed to use coupon bonuses on any RTG site. They said I wasn't depositing enough to be allowed deposit bonuses which was so untrue. I deposited hundreds but once I started to withdraw was when they put me in that class. lol Wowww.. I didnt even win that much compared to how much I've lost to them. I played by the rules and still I put in a class where I cant get deposit bonuses. Not free no deposit bonus but deposit bonuses. Basically I started winning on their no rules deposit bonuses. lol Like I said, I withdrew less than what I lost to them. oh wells. These are the sites that put me in that class. Sunrise slot, planet7, raging bull, slots garden, Posh-casino and dreams casino. My player ID at all those sites is johnphuu@yahoo.com. lf they allow me to use deposit bonuses Ill come back but until then. I stay away.
Хтось знає, що відбувається з SUNRISE CASINO. Мені схвалили банківський переказ 22.01.2024, і я все ще чекаю щоразу, коли звертаюся до представника, вони кажуть мені, що через 7-10 робочих днів хтось мав таку проблему з цим казино?
Do anyone know what's up with SUNRISE CASINO I got approved for my Wire transfer on 1/22/2024 and I am still waiting every time I contact there representative they tell me 7-10 business days have anyone had this problem with this casino?
Привіт, казино дало вам якусь причину, чому ви так довго чекаєте на зняття? Я думаю, що це не останнє, оскільки ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів.
На жаль, це казино відоме досить тривалими вилученнями, ви бачили це теж? Ви вже підтвердили свій рахунок у казино?
У будь-якому випадку я б подав скаргу, і ви можете це зробититут, за цим посиланням .
Наша команда спробує допомогти вам і подивитись, куди це приведе.
Ви в?
Hi, did the casino give you any reason why you are waiting so long for your withdrawal ? I think it's not the least since we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process.
Unfortunately, this casino is known for quite long withdrawals, have you seen that too ? Have you had your casino account verified yet ?
Anyway, in such a case I would file a complaint, and you can do so here on this link.
Our team will try to help you and see where it goes.
Are you in?
Привіт!
Б’юсь об заклад, що це теж повинен почути будь-хто з казино. Що ти думаєш?
Як щодо того, щоб звернутися до персоналу казино, щоб повідомити їм, як ви ставитесь до бонусів?
Принаймні ви б знали, чого очікувати...
Hi!
I bet anyone from the casino should hear this too. What do you think?
How about reaching out to the casino's staff to let them know how you feel about bonuses?
At least you would know what to expect...
Привіт, я не знав, як ще з тобою зв’язатися, окрім як через цю публікацію. Я бачив, що у вас виникли проблеми з казино Lucky Owl, яке здавалося дуже схожим на моє щодо виведення коштів і повідомлення про технічні помилки. Моя скарга не була розглянута, оскільки вони не відповіли, але, здається, вам пощастило отримати гроші раніше. У вас є якісь пропозиції для мене? У мене також є кілька скріншотів, включаючи системну помилку, коли я збираюся зняти кошти. Я зробив виведення 1 раз, але я намагався з 23 лютого. Тепер я навіть не можу отримати допомогу в чаті.
Hey there I didn't know how else to contact you except through this post. I saw you were having issues with Lucky Owl Casino which seemed very similar to mine in regards to withdrawing and being told technical errors. My complaint was unresolved since they didn't respond but it seems you had some luck in getting paid before. Do you have any suggestions for me? I have multiple screenshots too including their system error when I go to withdraw. I have made a withdrawal 1 time but I have been trying since February 23rd. Now I can't even get any live chat help.
Виграв $100,00 23.03.24 і почав виводити BTC. Моє відкликання було схвалено 4/2/24, і я звернувся до служби підтримки клієнтів, яка не допомогла. Я отримав загальне повідомлення: «ми пришвидшили ваше зняття, дайте нам більше часу», але досі немає доларів. Тепер вони ігнорують мене в чаті. Раніше мене ставили 36-м у черзі, а тепер, коли черги немає, просто не заходять і не говорять зі мною. Абсолютний шахрайський сайт.
Won $100.00 on 3/23/24 and started a BTC withdrawal. My withdrawal was approved on 4/2/24, and I've reached out to customer service who have been unhelpful. I got the generic, "we've expedited your withdrawal, ease allow us more time", but still no $. Now they're ignoring me in the live chat. Earlier they put me 36th in the queue,and now, with no queue, they simply don't log on and speak to me. Absolute scam site.
Привіт, я знаю, що раніше це казино займало досить багато часу, щоб вивести гравця в готівку, і я бачу, що це також ваш випадок, і мало що змінилося. Отже, ваше відкликання схвалено, і як справи зараз? Гроші пішли з рахунку гравця чи ні? У вас є перевірений рахунок казино?
Крім того, я бачу, що ви подали скаргу , тому, якщо це триватиме, наша команда обов’язково спробує вам допомогти.
Якщо щось зміниться, повідомте нас.
Hello, I know that this casino used to take quite a long time to cash out a player and I see that this is also your case and not much has changed. So your withdrawal was approved and how is it now ? Did the money leave the player's account or not ? Do you have a verified casino account ?
Besides, I see that you have filed a complaint, so if this continues, our team will certainly try to help you.
If anything changes, please let us know.
Так, здається, це постійна проблема. Через прочитані коментарі я не бажав грати там, тож про всяк випадок залишив низькі депозити. Початковий запит на виведення BTC був поданий 23 березня та схвалений 2 квітня. Я досі не отримав платіж. Після численних взаємодій зі службою підтримки в реальному часі вони почали ставити мене в кінець абсурдної черги з 35+ людей або просто не входити в чат. Мій обліковий запис перевірено. Гроші залишили мій рахунок 23 березня, коли я зробив перший запит.
Yes, it does appear to be an ongoing issue. I was leary of playing there due to the comments I read, so I stuck with low deposits just in case. The original request for BTC withdrawal was made on March 23rd and was approved on April 2nd. I've still not recieved payment. After numerous interactions with live customer support, they've now started putting me at the end of an absurd queue of 35+ people, or simply not logging on to chat whatsoever. My account is verified. The money left my account on March 23rd when I made the initial request.
Так, здається, це постійна проблема. Через прочитані коментарі я не бажав грати там, тож про всяк випадок залишив низькі депозити. Початковий запит на виведення BTC був поданий 23 березня та схвалений 2 квітня. Я досі не отримав платіж. Після численних взаємодій зі службою підтримки в реальному часі вони почали ставити мене в кінець абсурдної черги з 35+ людей або просто не входити в чат. Мій обліковий запис перевірено. Гроші залишили мій рахунок 23 березня, коли я зробив перший запит.
Yes, it does appear to be an ongoing issue. I was leary of playing there due to the comments I read, so I stuck with low deposits just in case. The original request for BTC withdrawal was made on March 23rd and was approved on April 2nd. I've still not recieved payment. After numerous interactions with live customer support, they've now started putting me at the end of an absurd queue of 35+ people, or simply not logging on to chat whatsoever. My account is verified. The money left my account on March 23rd when I made the initial request.
Не уявляю, як це казино сортує чергу.
Звучить як ті самі затримки, які я пам’ятаю минулого року. Добре, я також пам'ятаю, що казино врешті-решт платить.
Але це займає дуже багато часу, щоб пройти, просто перегляньте старіші публікації в цій темі 🙁.
Мені боляче спостерігати, як історія повторюється знову.
I can't imagine how this casino sorts the queue.
Sounds like quite the same delays as I remember from last year. Well, I also recall the casino pays eventually.
Yet it takes a hell amount of time to get through, just browse the older posts in this thread 🙁.
It pains me to see the history is repeting itself again.
Я грав деякий час тому (2 або 3 місяці тому), і я думаю, що це хороше казино, також під час реєстрації у вас є можливість вказати країну Чилі та номер телефону, що я вважаю дуже хорошим, оскільки є дуже мало казино, які включають країни Латинської Америки.
I played a while ago (2 or 3 months ago) and I think it is a good casino, also in the registration you have the option of the country Chile and the telephone number, which I find very good since there are very few casinos that include Latin American countries .
yo jugue hace un tiempo (2 o 3 meses atras)y me parece buen casino, ademas en la inscripcion tiene la opcion del pais Chile y el numero de telefono, lo cual encuentro muy bueno ya que son muy pocos casinos que incluyen paises de latinoamerica.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.