1 рік тому
0
Це казино є шахрайством. Я пішов на зняття 350 доларів США, яке було схвалено менеджером, а потім відділом заробітної плати відхилено, сказавши, що у мене є кілька облікових записів, і я ніколи не створював більше ніж один обліковий запис. Тож я думаю, кажучи, що це їхній вихід не платити людям, просто знайте.
This casino is a scam. I went to withdrawal $350 which was approved by the manager then declined by the payroll department saying I had multiple accounts which I have never made more than one account. So I guess saying this is their way out of not paying people just be aware.
Ви повинні подати скаргу тут. Найкраще з ними має справу гуру казино!
Д.
You should open a complaint here casino guru is the best dealing with them!
D.
У мене готові виписки з банківського рахунку, щоб надіслати, вкажіть, куди мені їх потрібно надіслати, і вони будуть у дорозі. У мене є виписки з ЛИПНЯ СЕРПНЯ до сьогодні.
I have bank statements ready to send tell me where I need to send them and they will be on the way. I have statements from JULY AUGUST up to Today.
Ви завершуєте перевірку в казино? Якщо це так, зв’яжіться зі службою підтримки та скажіть їм, що ви маєте документи, якими потрібно поділитися з ними, щоб завершити перевірку, і вони дадуть вам інструкції, як надіслати їм ці документи
You are completing verification within the casino? If that's the case contact support and tell them you got documents to share with them to complete verification and they will give you instructions on how to send them said documents
Це казино є шахрайством. Я пішов на зняття 350 доларів США, яке було схвалено менеджером, а потім відділом заробітної плати відхилено, сказавши, що у мене є кілька облікових записів, і я ніколи не створював більше ніж один обліковий запис. Тож я думаю, кажучи, що це їхній вихід не платити людям, просто знайте.
This casino is a scam. I went to withdrawal $350 which was approved by the manager then declined by the payroll department saying I had multiple accounts which I have never made more than one account. So I guess saying this is their way out of not paying people just be aware.
Вам надали докази? Одна справа звинувачувати вас, але без точних доказів я б теж вагався!
Лілі має рацію, надішліть скаргу — безкоштовну послугу, яку ми надаємо гравцям у подібних ситуаціях, прямо тут:
https://casino.guru/complaints/create
Додаткова інформація представлена в посібнику під назвою «Що потрібно знати, перш ніж подати скаргу».
Я буду тут, якщо вам знадобиться ще щось, але я хотів би сказати, що рекомендую подати скаргу.✔
Have you been presented with proof? One thing is to accuse you, yet without precise evidence, I would be hesitant too!
Lili is correct, submit the complaint - a free service we provide to players in similar situations right here:
https://casino.guru/complaints/create
Further info is presented in the guide called Things to know before you submit your complaint
I'll be here if you need anything else, but I'd like to say I recommend the complaint.✔
Юу-ууу!!!
привіт шановна радко!!
мммм… Я вважаю, що вони справді неприємні, тому що я чітко згадав, що раніше виграв турнір на 1000 доларів, зробивши депозит, тому гроші були законними, і вони просто не беруть їх до уваги, однак, знаючи їх зараз і за їхніми погрозами, схоже, вони не дадуть більше грошей за це, тож я вважаю, що це краще, ніж нічого, але хотілося б сказати «ні» і зашкодити їхній оцінці та репутації, але це просто підло, тому що принаймні вони намагаються дати щось краще, ніж їхня перша смішна пропозиція в 200 баксів, тому я Я б сказав, що я задоволений, тому що зараз буде прецедент, коли вони позитивно задовольнять скаргу, тож цього більш ніж достатньо, щоб змусити їх платити всім іншим гравцям так само…
як ти думаєш я правий чи ні?
кохання
Д.
Yooo-hooo!!!
hello Dear Radka!!
mmmm… I think they are really nasty because I clearly mention I won a $1000 tournament depositing previously so that money was legit and they just seem to not take it in consideration, however knowing them now and by their threats looks like they won’t give any more money for it so I believe it is better than nothing buuut I wish I could say no and damage their score and reputation but that’s just mean because at least they are trying to give something better than their first ridiculous offer of 200 bucks so I would say I’m satisfied because now is gonna be a precedent about them settling positively to a complaint so that’s more than enough to make them pay to all other players the same way…
what do you think am I right or wrong?
luv
D.
Привіт!
Я б ніколи не наважився проголошувати, що є правильним чи неправильним. Однак я повинен визнати, що я просто ненавиджу всю ідею обміну з гравцями в такій ситуації. З іншого боку, отримати щось, скажімо так, пристойне - справді краще, і розуміти цей аспект. Справа в тому, що казино має визнати помилку, а гравець повинен отримати справедливу оплату.
Так, називайте мене оптимістичною та наївною людиною... 😁
Hello 🤗!
I would never dare to proclaim what is right or wrong. I must admit though, that I just hate the whole idea of bartering with players in such a situation. On the other hand, get something, let's say, decent - is truly better, and understand this aspect. The point is that the casino needs to accept the mistake, and the player should be paid fairly.
Yep, call me an optimistic and naive person... 😁
Що ви маєте на увазі? Я збентежений! Лол, мені сказати так чи ні?
What do you mean? I’m baffled! Lol should I say yes or not?
Я маю на увазі... я намагався сказати, що радий, що цей вибір не мій 🙂.
Але оскільки я знаю, через що ти пройшов, я переконаний, що такий кінець кращий, ніж нічого, чи не так?
Почекаємо Андрія? 🙂
I mean,.. I was trying to say I'm glad this choice is not mine to take 🙂.
But since I know what you have been through, I'm convinced such an ending is better than nothing, right?
Shall we wait for Andrej? 🙂
ммм… турніри все ще неможливі!!
еееаааа!!!
Я просто не можу дочекатися, щоб зіграти тут у турнірах із моїми гострими навичками… лол
знаєте?… Я продовжую грати в турніри десь ще, і в мене немає проблем із цими казино, я отримую виграші до 3000 доларів або мінімум 500…
як за півгодини я виграю 1680$
подивіться...
і вони завжди платять… але, очевидно, я дотримуюся всіх правил і правил, і вони ніколи не обманюють…
ха-ха!
зроблено!
mmm… the tournaments are still unplayable!!
weeeaaaa!!!
I just can’t wait to play here the tournaments with my sharp skills… lol
you know?… I keep on playing tournaments somewhere else and I have no problems with those casinos I get wins as high as 3000 bucks or minimum 500…
like in half an hour I’ll win $1680
look…
and they always pay… but obviously I follow all the t&c and they never cheat…
haha!
done!
І ні, це лише мудрий запобіжний захід - не егоїст, який уникає хитрої теми "компенсації" 😀
Будь мужнім! Я бачу яскраве світло в кінці цієї дороги! 🤞🤞🤞🙌
And no, this is just a wise precaution - no a selfish avoiding the tricky subject of "compensation" 😀
Stay strong! I can see a bright light at the end of this road! 🤞🤞🤞🙌
Мої вітання; ваші навички неперевершені!
Що стосується турнірів, то, за словами Юрая, ми чекаємо на постачальника ігор. Ці проблеми з’являються лише в кількох країнах, через що важко знайти рішення 🙁.
Мені шкода, що я не міг надати кращих новин!
My congratulations; your skills are unparalleled!
When it comes to tournaments, according to Juraj, we're waiting for the game provider. Those issues only appear in several countries, making the solution hard to catch 🙁.
I'm sorry I could not provide better news!
Ні, ні ..і ..ні..можливі 14-20 днів, щоб отримати ваше зняття, але ваш депозит миттєвий, вірно?
..для мене це звучить як схема Понці..і той факт, що вони нерегульовані, власник не буде названий, і вони пропонують такі речі, як 400% без правил, без максимальних бонусів для виведення коштів..так..надто добре, щоб бути правдою. Ті небагато, хто отримує гроші, лише щоб підтримувати вигляд.
No no ..and ..no..a possible 14-20 days just to receive your withdrawal but your deposit is instant right?
..sounds like a Ponzi scheme to me..and the fact that they're unregulated, owner won't be named and they're offering things like 400% no rules, no max cashout bonuses..yep..too good to be true. The few that do get paid are just to keep up appearances.
Привіт. Коли ви говорите про зняття коштів, подумайте, що, читаючи цю тему, ви зустрінете багато гравців, які мають або мали таку саму ситуацію, як і ви. Я хотів би запитати, чи ця проблема все ще залишається, чи ви вже отримали свої гроші?
У будь-якому випадку, я згоден з усім іншим, що ви згадали щодо ліцензії чи бонусу. З нашого боку, казино має досить низький індекс безпеки , тому я особисто не став би тут робити депозит. На мій погляд, найкраще перевірити відгуки та скарги користувачів, перш ніж грати.
Тим не менш, я чекаю відповіді, якщо ваша ситуація все ще залишається і у вас виникнуть проблеми з виведенням. Дай мені знати.
Hi. When you talk about withdrawals, think that if you read this thread, you will come across a lot of players who have or had the exact same situation as you. I would like to ask if this problem still persists or have you already got your money ?
Anyway, everything else you mentioned in terms of the license or the bonus, I agree with it. On our side, the casino has a pretty low safety index, so I personally wouldn't deposit here. In my opinion, the best thing to do is to check the user reviews and complaints before you go to play.
Nevertheless, I will wait for an answer if your situation still remains and you have a problem with the withdrawal. Let me know.
Мені заплатили, але це зайняло 4 місяці та за допомогою команди Casino Guru!
I got paid but it took 4 months and with help of the Casino Guru Team!
Так, я скористався бонусом і справді зробив це та отримав максимум 100 доларів. Вони хотіли мінімальний депозит у 10 доларів, тому я вніс 12 доларів. Переведено в готівку та розділено моє зняття 100$ і 12$. Першими надіслано 100 доларів, але в ланцюжку блоків нічого немає, а в моєму гаманці 11,30 доларів. Яка купа бс!
Yeah I used a bonus and actually made it and got the max 100$. They wanted min deposit of 10$ so I deposited 12$. Cashed out and the split my withdraw 100$ and 12$. The 100$ sent first it says but there's nothing on the Blockchain and I have 11.30$ in my wallet. What a bunch of bs!
близько 3 1/2 тижнів тому я використав код купона для безкоштовних обертань. Під час безкоштовних обертань я виграв значну суму, і з цими виграшами я легко завершив свою «програвання». Вони обмежили зняття такого роду виграшів у 100 доларів, тому я пішов далі та надіслав своє зняття. Я виконував усі етапи затвердження документів і навіть надіслав депозит у біткойнах у розмірі 10 доларів США для «підтвердження банківського рахунку» (дивний запит, але я погодився. Я читав, що для схвалення зняття може знадобитися 7-10 робочих днів. Тож приблизно через 2 тижні після не почувши нічого від них, я надіслав електронний лист, і мені сказали, що моє зняття схвалено, і тепер може знадобитися ще 7-10 днів, щоб мені надіслали кошти. Тож я зачекав ще 10 робочих днів і надіслав ще один електронний лист, просто з цікавістю запитуючи оновлення моє зняття, і вони відповіли: «Так, минуло 10 робочих днів, але вони просто чекали почути, що гроші були перераховані» … це дивно? Вони чекали почути, що гроші надіслано? Вони ті, хто надсилає гроші… хіба вони вже не знають, чи надіслано гроші? Однак вони сказали, що «надішлють мені електронний лист, щойно отримають більше інформації». Зараз 12-й робочий день, і вони досі нічого не повернули.
це поширене?
about 3 1/2 weeks ago I used a coupon code for free spins. During the free spins I won a considerable amount, and with those winnings I easily accomplished my "play through". They capped the withdrawal from this kind of winnings at $100 so I went ahead and sent in my withdrawal. I followed all the steps of documentation approval and even sent in the $10 bitcoin deposit for "bank account confirmation" (odd request but I obliged. I read that it could take 7-10 business days for withdrawal approval. So around 2 weeks later after hearing nothing from them I emailed and was told my withdrawal was approved and that now it could take 7-10 more days for the funds to be sent to me. So I waited another 10 business days and sent another email just curiously asking for updates on my withdrawal and they responded saying "yes it has been 10 business days but that they were just waiting to hear that that the money had been transferred" … is this odd? They were waiting to hear the money had been sent? They’re the ones sending the money… wouldn’t they know already if money was sent? They did however say that "they would email me as soon as they had more info". It’s now on businesses day 12 and still nothing back from them.
is this common?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.