ФорумКазиноSunrise Slots Casino - загальне обговорення

Sunrise Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 26)

2 р. тому від pkaukonen7
|
94136 переглядів 599 відповідей |
|
1...25 26 27...30
Додати публікацію
Georgey1230
1 рік тому

Розкажи мені про це !! Лол!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це казино є шахрайством. Я пішов на зняття 350 доларів США, яке було схвалено менеджером, а потім відділом заробітної плати відхилено, сказавши, що у мене є кілька облікових записів, і я ніколи не створював більше ніж один обліковий запис. Тож я думаю, кажучи, що це їхній вихід не платити людям, просто знайте.

Автоматичний переклад.
sfgiantsfn35
1 рік тому

Ви повинні подати скаргу тут. Найкраще з ними має справу гуру казино!


Д.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене готові виписки з банківського рахунку, щоб надіслати, вкажіть, куди мені їх потрібно надіслати, і вони будуть у дорозі. У мене є виписки з ЛИПНЯ СЕРПНЯ до сьогодні.

Автоматичний переклад.
missdeb326
1 рік тому

Ви завершуєте перевірку в казино? Якщо це так, зв’яжіться зі службою підтримки та скажіть їм, що ви маєте документи, якими потрібно поділитися з ними, щоб завершити перевірку, і вони дадуть вам інструкції, як надіслати їм ці документи

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це казино є шахрайством. Я пішов на зняття 350 доларів США, яке було схвалено менеджером, а потім відділом заробітної плати відхилено, сказавши, що у мене є кілька облікових записів, і я ніколи не створював більше ніж один обліковий запис. Тож я думаю, кажучи, що це їхній вихід не платити людям, просто знайте.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вам надали докази? Одна справа звинувачувати вас, але без точних доказів я б теж вагався!

Лілі має рацію, надішліть скаргу — безкоштовну послугу, яку ми надаємо гравцям у подібних ситуаціях, прямо тут:

https://casino.guru/complaints/create

Додаткова інформація представлена в посібнику під назвою «Що потрібно знати, перш ніж подати скаргу».

Я буду тут, якщо вам знадобиться ще щось, але я хотів би сказати, що рекомендую подати скаргу.✔



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви повинні подати скаргу тут. Найкраще з ними має справу гуру казино!


Д.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо можна, що ви думаєте про пропозицію, яку Нік зробив у скарзі?😕


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Юу-ууу!!!


привіт шановна радко!!


мммм… Я вважаю, що вони справді неприємні, тому що я чітко згадав, що раніше виграв турнір на 1000 доларів, зробивши депозит, тому гроші були законними, і вони просто не беруть їх до уваги, однак, знаючи їх зараз і за їхніми погрозами, схоже, вони не дадуть більше грошей за це, тож я вважаю, що це краще, ніж нічого, але хотілося б сказати «ні» і зашкодити їхній оцінці та репутації, але це просто підло, тому що принаймні вони намагаються дати щось краще, ніж їхня перша смішна пропозиція в 200 баксів, тому я Я б сказав, що я задоволений, тому що зараз буде прецедент, коли вони позитивно задовольнять скаргу, тож цього більш ніж достатньо, щоб змусити їх платити всім іншим гравцям так само…

як ти думаєш я правий чи ні?


кохання

Д.

Автоматичний переклад.
dralililopez
1 рік тому

Привіт!

Я б ніколи не наважився проголошувати, що є правильним чи неправильним. Однак я повинен визнати, що я просто ненавиджу всю ідею обміну з гравцями в такій ситуації. З іншого боку, отримати щось, скажімо так, пристойне - справді краще, і розуміти цей аспект. Справа в тому, що казино має визнати помилку, а гравець повинен отримати справедливу оплату.

Так, називайте мене оптимістичною та наївною людиною... 😁


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Що ви маєте на увазі? Я збентежений! Лол, мені сказати так чи ні?

Автоматичний переклад.
dralililopez
1 рік тому

Я маю на увазі... я намагався сказати, що радий, що цей вибір не мій 🙂.

Але оскільки я знаю, через що ти пройшов, я переконаний, що такий кінець кращий, ніж нічого, чи не так?

Почекаємо Андрія? 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

ха-ха!


Так, це те, на що я чекаю; Я чекаю, що Андрій скаже…


кохаю тебе!


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

ммм… турніри все ще неможливі!!

еееаааа!!! file


Я просто не можу дочекатися, щоб зіграти тут у турнірах із моїми гострими навичками… лол

знаєте?… Я продовжую грати в турніри десь ще, і в мене немає проблем із цими казино, я отримую виграші до 3000 доларів або мінімум 500…


як за півгодини я виграю 1680$

подивіться...

file


і вони завжди платять… але, очевидно, я дотримуюся всіх правил і правил, і вони ніколи не обманюють…


ха-ха!


зроблено!



file

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

ха-ха!


Так, це те, на що я чекаю; Я чекаю, що Андрій скаже…


кохаю тебе!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

І ні, це лише мудрий запобіжний захід - не егоїст, який уникає хитрої теми "компенсації" 😀

Будь мужнім! Я бачу яскраве світло в кінці цієї дороги! 🤞🤞🤞🙌


Автоматичний переклад.
dralililopez
1 рік тому

Мої вітання; ваші навички неперевершені!

Що стосується турнірів, то, за словами Юрая, ми чекаємо на постачальника ігор. Ці проблеми з’являються лише в кількох країнах, через що важко знайти рішення 🙁.

Мені шкода, що я не міг надати кращих новин!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, ні ..і ..ні..можливі 14-20 днів, щоб отримати ваше зняття, але ваш депозит миттєвий, вірно?

..для мене це звучить як схема Понці..і той факт, що вони нерегульовані, власник не буде названий, і вони пропонують такі речі, як 400% без правил, без максимальних бонусів для виведення коштів..так..надто добре, щоб бути правдою. Ті небагато, хто отримує гроші, лише щоб підтримувати вигляд.

Автоматичний переклад.
Black-Dragon-Studios
1 рік тому

Привіт. Коли ви говорите про зняття коштів, подумайте, що, читаючи цю тему, ви зустрінете багато гравців, які мають або мали таку саму ситуацію, як і ви. Я хотів би запитати, чи ця проблема все ще залишається, чи ви вже отримали свої гроші?

У будь-якому випадку, я згоден з усім іншим, що ви згадали щодо ліцензії чи бонусу. З нашого боку, казино має досить низький індекс безпеки , тому я особисто не став би тут робити депозит. На мій погляд, найкраще перевірити відгуки та скарги користувачів, перш ніж грати.

Тим не менш, я чекаю відповіді, якщо ваша ситуація все ще залишається і у вас виникнуть проблеми з виведенням. Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Black-Dragon-Studios
1 рік тому

Мені заплатили, але це зайняло 4 місяці та за допомогою команди Casino Guru!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я скористався бонусом і справді зробив це та отримав максимум 100 доларів. Вони хотіли мінімальний депозит у 10 доларів, тому я вніс 12 доларів. Переведено в готівку та розділено моє зняття 100$ і 12$. Першими надіслано 100 доларів, але в ланцюжку блоків нічого немає, а в моєму гаманці 11,30 доларів. Яка купа бс!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

близько 3 1/2 тижнів тому я використав код купона для безкоштовних обертань. Під час безкоштовних обертань я виграв значну суму, і з цими виграшами я легко завершив свою «програвання». Вони обмежили зняття такого роду виграшів у 100 доларів, тому я пішов далі та надіслав своє зняття. Я виконував усі етапи затвердження документів і навіть надіслав депозит у біткойнах у розмірі 10 доларів США для «підтвердження банківського рахунку» (дивний запит, але я погодився. Я читав, що для схвалення зняття може знадобитися 7-10 робочих днів. Тож приблизно через 2 тижні після не почувши нічого від них, я надіслав електронний лист, і мені сказали, що моє зняття схвалено, і тепер може знадобитися ще 7-10 днів, щоб мені надіслали кошти. Тож я зачекав ще 10 робочих днів і надіслав ще один електронний лист, просто з цікавістю запитуючи оновлення моє зняття, і вони відповіли: «Так, минуло 10 робочих днів, але вони просто чекали почути, що гроші були перераховані» … це дивно? Вони чекали почути, що гроші надіслано? Вони ті, хто надсилає гроші… хіба вони вже не знають, чи надіслано гроші? Однак вони сказали, що «надішлють мені електронний лист, щойно отримають більше інформації». Зараз 12-й робочий день, і вони досі нічого не повернули.

це поширене?

Автоматичний переклад.
1...25 26 27...30
Перейти на сторінкуіз 30 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого