Подайте скаргу, гуру казино чудово допомагає нам у цьому...
File a complaint, casino guru is awesome helping us that way…
Немає потреби, я вже кілька років граю в Chumba та Luckland. Коли я знімаю, що я часто роблю, я отримую гроші через 2-3 дні. Sunrise зберіг мої 2800, коли я намагався викупити. Схід сонця - це шахрайство....
No need I have been playing Chumba and Luckland for a couple of years. When I withdraw which I do often I get paid in 2-3 days. Sunrise kept my 2800 when I tried to redeem. Sunrise is a scam....
Добре для вас. Більшість відгуків гравців, які я читав, були незадоволені, включаючи мене, коли я був учасником. Можливо, ви порушили правило з Sunrise, і тому вам не заплатили. Мені платять дуже повільно, але вони платять.
Чумба і Luckyland - це шахрайство!
Good for you. Most of the reviews that I read the players were unhappy including me when I was a member. Maybe you broke a rule with Sunrise and that's why they didn't pay you. I am getting paid very slow but they are paying.
Chumba and luckyland is a scam!
Згоден! Я грав у Chumba більше 5 років, і поки що добре з ними. Мені подобається безкоштовний 1 SC, який вони дають щодня. Я виграв до 500 доларів лише за цей подарунок 1 SC! …а також немає проблем зі зняттям…
іноді люди мають різний досвід у кожному місці, і мій досвід з ними завжди був позитивним...
тепер із СС інша історія, чи не так? І тому ми всі тут скаржимося, чи не так?…
Agree! I have played Chumba for more than 5 years and so far so good with them I love the free 1sc they give every day I have won up to 500 bucks just with that 1sc gift! … as well no problems withdrawing…
some times people have different experiences in every place and my experience with them has been always positive…
now, with SS different story right? And that’s why we all are here complaining isn’t it?…
Не будь таким квадратним, Зена!
Ми просто маємо різний досвід усюди, і хоча вам пощастило зі слотами Sunrise, нам пощастило в Chumba, не потрібно бути такими суворими...
Don’t be so squared Zena!
We just have different experiences everywhere, and while you got lucky with sunrise slots we got lucky at Chumba no need to be so harsh…
Я не суворий, створіть ще одну дискусійну групу про чумбу та Luckyland, але тримайте її подалі від обговорення Sunrise.
I'm not harsh, start another discussion group about chumba and luckyland but keep it away from Sunrise discussion.
Так, я нічого не рекомендую, я просто розповідаю про свій досвід роботи в інших казино порівняно зі сходом сонця…
Yup, I’m not recommending anything I’m just telling my experience in other casinos compared to sunrise…
О БОЖЕ МІЙ!!! Це так нервує! Casino Guru опублікував свою резолюцію щодо моєї скарги, і вона на мою користь, тепер ми просто чекаємо відповіді SS....
OMG!!! This is so nerve wracking! Casino Guru has posted their resolution for my complaint and is in my favour, now we are just waiting for SS to answer….
Sunrise Slots Logo ДЕПОЗИТ НАЗАД ДО ІГР ДЕПОЗИТ ЗНЯТИ КУПОНИ ТРАНЗАКЦІЇ НАЗАД ДО ІГР НАМ ВИБАЧЕННЯ, код купона "BIRTHDAYCHIP" було відхилено. Причина: гравець перебуває в класі, виключеному купоном, хтось знає, що це означає?
Sunrise Slots Logo DEPOSIT BACK TO GAMES DEPOSIT WITHDRAW COUPONS TRANSACTIONS BACK TO GAMES WE ARE SORRY, The coupon code "BIRTHDAYCHIP" was declined Reason: Player is in a class excluded by coupon , anyone know what this means?
привіт
Я б запитав у чаті - чи хтось буде там онлайн 🙂
Можливо, він доступний лише як подарунок на день народження, і це просто не був ваш «важливий день» — просто здогадуйтеся.
Hey.
I'd ask the chat - if anyone would be online there 🙂
Maybe it is only available as the birthday cupoun gift and it simply wasn't your "big day" - just guessing.
О БОЖЕ МІЙ!!! Це так нервує! Casino Guru опублікував свою резолюцію щодо моєї скарги, і вона на мою користь, тепер ми просто чекаємо відповіді SS....
OMG!!! This is so nerve wracking! Casino Guru has posted their resolution for my complaint and is in my favour, now we are just waiting for SS to answer….
Привіт, zena5755,
Мені приємно, що ви пам’ятаєте цю частину, але було б добре згадати, що тоді ситуація була зовсім іншою. Я помилково подумав, що dralililopez намагається запропонувати «деякі ексклюзивні» пропозиції казино нашим учасникам приватно електронною поштою. Це була моя помилка😎.
Я був би набагато щасливіший, якби ця тема містила повідомлення лише про правильне казино. Але - поки ви всі залучені в розмову, я не хочу перебивати. Це форум, і я вірю, що всі гравці зможуть зрозуміти, які публікації коментують яке казино. 🙂
Я ціную вашу турботу – будьте певні, я просто не хочу весь час грати в «поганого хлопця», я не бачу проблеми в цій темі 💚✨.
Будьте здорові!
Hello zena5755,
I'm thrilled you remember this part, but it would be good to mention the situation back then was quite different. I mistakenly thought dralililopez was trying to offer "some exclusive" casino deals to our members privately by email. It was my mistake 😎.
I would be much happier if this thread contained posts about the correct casino only. But - as long as you are all engaged in conversation, I don't mean to interrupt. This is a forum, and I believe all players will still be able to understand which posts comments about which casino. 🙂
I appreciate your concern - be sure of that, I just don't want to play "the bad guy" all the time, I see no problem in this thread 💚✨.
Stay well!
Flee512. Ви коли-небудь шукали відгуки, перш ніж рекомендувати їх?
Ось ваші відгуки про Chumba. Ви там граєте! Удачі!
https://www.bbb.org/us/ca/san-francisco/profile/online-gaming/chumba-casino-1116-877750/customer-reviews
Ось ваші відгуки про Luckyland. Ви граєте там! Удачі!
https://www.bbb.org/us/ca/san-francisco/profile/online-gaming/vgw-luckyland-inc-1116-914449/customer-reviews
Flee512. Did you ever look up the reviews before you recommend them
Here are your Chumba reviews. You play there! Good Luck!
https://www.bbb.org/us/ca/san-francisco/profile/online-gaming/chumba-casino-1116-877750/customer-reviews
Here are your Luckyland reviews You play there! Good Luck!
https://www.bbb.org/us/ca/san-francisco/profile/online-gaming/vgw-luckyland-inc-1116-914449/customer-reviews
Знаєте, що насправді смішно? Я не можу знайти Chumba у нашому списку казино, хоча я впевнений, що натрапляв на сайт багато разів раніше.
Принаймні, я попросив групу даних перевірити це.
Do you know what is really funny? I can't find Chumba in our casino list, though I'm sure I've come across the site many times before.
At least, I asked the data team to check it out.
Ой, Радька!
ти покращив мій день… Я знаю, що все може статися, чесно кажучи, я не маю великих очікувань, тому що я зовсім не довіряю оператору, перше виправдання, яке вони сказали мені, коли я подзвонив по телефону, щоб запитати свій статус вилучення , жінка звучала так фальшиво, і відразу сказала мені неправду на кшталт: «О, я пам’ятаю тебе, ми щойно розмовляли вчора, я сказала тобі не використовувати чіпси, і ти це зробив, а тепер ти все втратив»… (Я ніколи не спілкувався з вона раніше і ніколи не вживала чіпси!), тож це була перша ознака того, що вони одразу вигадували виправдання, щоб приховати те, що вони зробили зі мною… Я просто не міг у це повірити!…. 🙁 Мені стає нудотно, коли я згадую...
Ohhh Radka!
you made my day… I know anything can happen, to tell you the truth, I have no great expectations because I don’t trust the operator at all, the first excuse they told me when I called by phone to ask for my withdrawal status, the lady sound so fake, and told me lies right away like, "oh I remember you, we just talked yesterday, I told you no to use chips, and you did and now you lost it all"… (I never talked to her before and never used chips!) so that was the first sign that they were making up excuses right away to cover up what they have done to me… I just couldn’t believe it!…. 🙁 makes me sick to the stomach just to remember….
Я співчуваю тобі, ти на крок ближче до кінця цієї дурної історії.
Так чи інакше, як тільки все вирішено, забути буде легше 🙏
I empathize with you, you're one step closer to the end of this stupid story.
One way or another, once it's settled should be a little easier to forget 🙏
Знаєте, що насправді смішно? Я не можу знайти Chumba у нашому списку казино, хоча я впевнений, що натрапляв на сайт багато разів раніше.
Принаймні, я попросив групу даних перевірити це.
Do you know what is really funny? I can't find Chumba in our casino list, though I'm sure I've come across the site many times before.
At least, I asked the data team to check it out.
Лакіленд є. Та сама платформа казино
Luckyland is there. Same casino platform
ранок,
так, це означає, що ви не зможете вимагати більше купонів, казино визнало за потрібне змінити ваш статус гравця, і ви зможете грати лише на «чисті гроші».
Можливо, ви виграли занадто багато або втратили достатньо грошей, а казино намагається отримати гроші.
Я пропоную вам запитати службу підтримки клієнтів, чому це сталося.
Удачі
Великий Г
Morning,
yes i do, it means that you will not be able to claim any more coupons, the casino has saw fit to change your player status and you will only be able to play with " clean cash".
You may have won to much or not lost enough money and the casino is trying to get paid.
I suggest you ask customer service why this happened.
Best of luck
Big G
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.