ФорумКазиноSunrise Slots Casino - загальне обговорення

Sunrise Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 21)

2 р. тому від pkaukonen7
|
51457 переглядів 560 відповідей |
|
1...20 21 22...29
Додати публікацію
1 рік тому

Sunrise slots - це шахрайство, тримайтеся подалі, вони щойно взяли в мене 1600 доларів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт flee512,

шкода це чути, чи можу я запитати вас більше, як ви втратили 1600 доларів? Я буду радий допомогти вам вирішити вашу проблему. Я бачу, що ви новачок на нашому веб-сайті, тому, крім нашого форуму, я можу порекомендувати сторінку скарг . Це місце, де ми раді допомогти вам у вирішенні вашої проблеми. Я також можу порекомендувати цю корисну статтю , де пояснюється все про скарги. Казино працює без офіційної ліцензії, але це не означає, що ми не зможемо вирішити проблему 🙂


Гарних вихідних! 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чек затверджено 2 березня, чек отримано сьогодні через 11 робочих днів. 2-е вилучення схвалено. Принаймні ми рухаємося.

Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Правильно... Вітаю

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ігрові автомати Sunrise зуміли розкрити мою сторону, про яку я навіть не підозрював. Листування з ними схоже на спробу поговорити з п'ятирічним роботом.

Автоматичний переклад.
skeberhart1023
1 рік тому

Я відчув це на початку, коли вперше виграв. Вам потрібно подати скаргу. Це тримає їх напоготові.

Автоматичний переклад.
skeberhart1023
1 рік тому

Вечір, я сам мав багато проблем із казино sunrise і врешті-решт отримав гроші... це займає дуже багато часу... я більше не граю в ігрові автомати sunrise через проблеми зі зняттям коштів... удачі

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мої перші пари зняли з них протягом кількох днів. Останньому вже більше місяця, і він все ще чекає. Вони очікують, що їхні гравці будуть дотримуватись Умов і положень до Т, але коли справа доходить до них, це ніби це лише пропозиція. Смішно. Це просто неприйнятно, як вони змушують людей так довго чекати. Я подав скаргу, але, судячи з того, що я зібрав на цих форумах, вони лише зволікають, просячи вас підтвердити свою біткойн-адресу тощо... і вони це мають. Вони просто намагаються виграти час і сподіваються, що ви отримаєте свої гроші під час обміну електронними листами. Усі вони знають, що не можуть посилити $&i@, але це звучить добре, тож ось що вони нам кажуть.

Навіщо вам онлайн-казино, якщо ви не можете отримати виплати?

Я грав сьогодні вранці в іншому казино, і коли я перерахував гроші, я отримав свої гроші буквально за кілька хвилин... без проблем. Я не розумію, як той самий процес може сильно відрізнятися.

Автоматичний переклад.
skeberhart1023
1 рік тому

Добрий день, ви маєте рацію в оцінці ypur слотів «sunrise», деякі учасники цієї теми чекали до 6 тижнів, щоб отримати наші виплати.

Дозвольте запропонувати вам бути дуже обережними у спілкуванні зі сходом сонця. Просто дотримуйтеся того, що вони хочуть, дайте їм це і просто чекайте.

У цій темі ви знайдете деякі коментарі інших людей, які втратили виграші через те, що Sunrise вважало «погрозами та агресією персоналу Sunrise».

Просто пропозиція

Автоматичний переклад.
bigg119869
1 рік тому

Дякую за пораду. Прошу вибачення, що втратив самовладання. Я просто розчарована всією цією ситуацією.

Автоматичний переклад.
skeberhart1023
1 рік тому

Я був там, морально це виснажливо... У мене було багато проблем зі зняттям коштів, тому я знаю, як важко чекати, це найбільше випробування, але мені таки заплатили, і це було варте очікування

Сподіваюся, це допоможе

Автоматичний переклад.
skeberhart1023
1 рік тому

Привіт.

Сподіваюся, ви не заперечуєте, що я перериваю спілкування, але я вважаю, що ви повинні знати, що багато гравців зрештою отримали гроші. Скарга готова прикрити вам спину, і я думаю, що ситуація ще далеко не втрачена. 🤞💚

Будь мужнім!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зовсім не проти! Дуже дякую за ваш відгук. Ця інформація змушує мене почуватися набагато краще.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Радька!


Я більше не можу потрапити на веб-сайт гуру казино зі свого регіону (Торонто, Канада)

це дає мені помилку «403» або іншу:


file


Зараз я підключився, але оскільки я використовую VPN, я просто хотів звернути вашу увагу на це…


здоров'я,


дралілілопез.





Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я був там, морально це виснажливо... У мене було багато проблем зі зняттям коштів, тому я знаю, як важко чекати, це найбільше випробування, але мені таки заплатили, і це було варте очікування

Сподіваюся, це допоможе

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт bigg119869,

дякую за особистий досвід. Чи можу я запитати, скільки часу у вас тривав весь процес? Чи добре спілкувався з казино? Іноді буває, що зняття коштів у казино довше і нудніше. Я радий, що ти отримав свої гроші. Чи плануєте ви продовжувати грати в цьому казино після цього досвіду?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зовсім не проти! Дуже дякую за ваш відгук. Ця інформація змушує мене почуватися набагато краще.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, skeberhart1023,

Ласкаво просимо. Радка або я з радістю проконсультуємо вас з будь-якою проблемою в будь-який час. 🙂 У вас все ще є проблеми з цим чи іншим казино, з якими ми могли б вам допомогти? Не соромтеся запитувати. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Радька!


Я більше не можу потрапити на веб-сайт гуру казино зі свого регіону (Торонто, Канада)

це дає мені помилку «403» або іншу:


file


Зараз я підключився, але оскільки я використовую VPN, я просто хотів звернути вашу увагу на це…


здоров'я,


дралілілопез.





Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт dralililopez,

Чи пробували ви отримати доступ до веб-сайту з кількох пристроїв? Чи пробували ви знову підключитися через кілька годин? Я щойно спробував підключитися, як ви згадали, через VPN із Торонто, і все пройшло без проблем. Мені все ще цікаво, чи ваш інтернет-провайдер може мати якісь обмеження? Якщо проблема не зникне, якщо проблема не зникне, я повідомлю про це своїм колегам з ІТ-відділу 🙂

Автоматичний переклад.
Honza
1 рік тому

Так, я намагався зайти з різних пристроїв, iPhone, iPad і ноутбука, але це все ще не працює, я знову підключився через VPN із Чикаго… У мене ця проблема вже 5 днів…


дякую за ваш інтерес

ура,


дралілілопез

Автоматичний переклад.
dralililopez
1 рік тому

Привіт dralililopez,

тому я отримав від своїх колег інформацію про те, що IP-адреси, які містять число 403 , заблоковано після серії хакерських атак, які були здійснені проти нас протягом останніх тижнів. Чи можу я попросити вас надіслати свою IP-адресу на нашу електронну адресу: community@casino.guru ? Ми розблокуємо ваш IP сьогодні 🙂. Свій IP можна знайти в пошуку Google, наприклад, якщо ввести пошуковий запит: "який мій IP?" 🙂

Автоматичний переклад.
Honza
1 рік тому

Так, у мене ще немає останнього зняття біткойнів у них. ($2500) Я подав вам скаргу, але Sunrise не відповідає. Минуло більше місяця. Його схвалили. Раніше я знімав з них біткойни, і ніколи не мав проблем.

Автоматичний переклад.
Honza
1 рік тому

Привіт Хонца,

Я більше не граю в цьому казино через нечесну практику гри.

Казино вважало за потрібне змінити мій статус гравця без причини чи пояснення. Я не зміг отримати свої компетенційні бали або використати будь-який з купонів після того, як мій статус гравця змінився раптово. Я зняв 5 коштів на загальну суму приблизно 12 000 доларів, кожне зняття займало приблизно 6-7 тижнів (порахуйте, це багато часу). Я дотримувався всіх правил, і на кожному кроці траплялося щось несподіване або незрозуміле.

Залежно від того, з ким я спілкувався на світанку, структура завжди змінювалася. Я подав одну скаргу на зняття коштів за 2494, що було найкоротшим часом очікування 1 місяць.

У мене все ще є комп-бали, які я не можу вимагати через зміну статусу, що стосується мене, вони можуть їх зберегти. Я закінчив витрачати свій час і енергію.

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, не соромтеся запитувати. Сподіваюся, це допоможе вам якось допомогти іншим гравцям.

З повагою

Джордж М

Він же Великий Г

Автоматичний переклад.
1...20 21 22...29
Перейти на сторінкуіз 29 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого