ГоловнаФорумКазиноSunrise Slots Casino - загальне обговорення

Sunrise Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 21)

 від pkaukonen7
|
134 992 переглядів 599 відповідей |
|
1...20 21 22...30

Sunrise slots - це шахрайство, тримайтеся подалі, вони щойно взяли в мене 1600 доларів

Автоматичний переклад.

Привіт flee512,

шкода це чути, чи можу я запитати вас більше, як ви втратили 1600 доларів? Я буду радий допомогти вам вирішити вашу проблему. Я бачу, що ви новачок на нашому веб-сайті, тому, крім нашого форуму, я можу порекомендувати сторінку скарг . Це місце, де ми раді допомогти вам у вирішенні вашої проблеми. Я також можу порекомендувати цю корисну статтю , де пояснюється все про скарги. Казино працює без офіційної ліцензії, але це не означає, що ми не зможемо вирішити проблему 🙂


Гарних вихідних! 🙂

Автоматичний переклад.

Чек затверджено 2 березня, чек отримано сьогодні через 11 робочих днів. 2-е вилучення схвалено. Принаймні ми рухаємося.

Автоматичний переклад.
zena5755

Правильно... Вітаю

Автоматичний переклад.

Ігрові автомати Sunrise зуміли розкрити мою сторону, про яку я навіть не підозрював. Листування з ними схоже на спробу поговорити з п'ятирічним роботом.

Автоматичний переклад.
skeberhart1023

Я відчув це на початку, коли вперше виграв. Вам потрібно подати скаргу. Це тримає їх напоготові.

Автоматичний переклад.
skeberhart1023

Вечір, я сам мав багато проблем із казино sunrise і врешті-решт отримав гроші... це займає дуже багато часу... я більше не граю в ігрові автомати sunrise через проблеми зі зняттям коштів... удачі

Автоматичний переклад.

Мої перші пари зняли з них протягом кількох днів. Останньому вже більше місяця, і він все ще чекає. Вони очікують, що їхні гравці будуть дотримуватись Умов і положень до Т, але коли справа доходить до них, це ніби це лише пропозиція. Смішно. Це просто неприйнятно, як вони змушують людей так довго чекати. Я подав скаргу, але, судячи з того, що я зібрав на цих форумах, вони лише зволікають, просячи вас підтвердити свою біткойн-адресу тощо... і вони це мають. Вони просто намагаються виграти час і сподіваються, що ви отримаєте свої гроші під час обміну електронними листами. Усі вони знають, що не можуть посилити $&i@, але це звучить добре, тож ось що вони нам кажуть.

Навіщо вам онлайн-казино, якщо ви не можете отримати виплати?

Я грав сьогодні вранці в іншому казино, і коли я перерахував гроші, я отримав свої гроші буквально за кілька хвилин... без проблем. Я не розумію, як той самий процес може сильно відрізнятися.

Автоматичний переклад.
skeberhart1023

Добрий день, ви маєте рацію в оцінці ypur слотів «sunrise», деякі учасники цієї теми чекали до 6 тижнів, щоб отримати наші виплати.

Дозвольте запропонувати вам бути дуже обережними у спілкуванні зі сходом сонця. Просто дотримуйтеся того, що вони хочуть, дайте їм це і просто чекайте.

У цій темі ви знайдете деякі коментарі інших людей, які втратили виграші через те, що Sunrise вважало «погрозами та агресією персоналу Sunrise».

Просто пропозиція

Автоматичний переклад.
bigg119869

Дякую за пораду. Прошу вибачення, що втратив самовладання. Я просто розчарована всією цією ситуацією.

Автоматичний переклад.
skeberhart1023

Я був там, морально це виснажливо... У мене було багато проблем зі зняттям коштів, тому я знаю, як важко чекати, це найбільше випробування, але мені таки заплатили, і це було варте очікування

Сподіваюся, це допоможе

Автоматичний переклад.
skeberhart1023

Привіт.

Сподіваюся, ви не заперечуєте, що я перериваю спілкування, але я вважаю, що ви повинні знати, що багато гравців зрештою отримали гроші. Скарга готова прикрити вам спину, і я думаю, що ситуація ще далеко не втрачена. 🤞💚

Будь мужнім!

Автоматичний переклад.

Я зовсім не проти! Дуже дякую за ваш відгук. Ця інформація змушує мене почуватися набагато краще.

Автоматичний переклад.
Radka

Радька!


Я більше не можу потрапити на веб-сайт гуру казино зі свого регіону (Торонто, Канада)

це дає мені помилку «403» або іншу:


file


Зараз я підключився, але оскільки я використовую VPN, я просто хотів звернути вашу увагу на це…


здоров'я,


дралілілопез.





Автоматичний переклад.

Я був там, морально це виснажливо... У мене було багато проблем зі зняттям коштів, тому я знаю, як важко чекати, це найбільше випробування, але мені таки заплатили, і це було варте очікування

Сподіваюся, це допоможе

Автоматичний переклад.

Привіт bigg119869,

дякую за особистий досвід. Чи можу я запитати, скільки часу у вас тривав весь процес? Чи добре спілкувався з казино? Іноді буває, що зняття коштів у казино довше і нудніше. Я радий, що ти отримав свої гроші. Чи плануєте ви продовжувати грати в цьому казино після цього досвіду?

Автоматичний переклад.

Я зовсім не проти! Дуже дякую за ваш відгук. Ця інформація змушує мене почуватися набагато краще.

Автоматичний переклад.

Привіт, skeberhart1023,

Ласкаво просимо. Радка або я з радістю проконсультуємо вас з будь-якою проблемою в будь-який час. 🙂 У вас все ще є проблеми з цим чи іншим казино, з якими ми могли б вам допомогти? Не соромтеся запитувати. 🙂

Автоматичний переклад.

Радька!


Я більше не можу потрапити на веб-сайт гуру казино зі свого регіону (Торонто, Канада)

це дає мені помилку «403» або іншу:


file


Зараз я підключився, але оскільки я використовую VPN, я просто хотів звернути вашу увагу на це…


здоров'я,


дралілілопез.





Автоматичний переклад.

Привіт dralililopez,

Чи пробували ви отримати доступ до веб-сайту з кількох пристроїв? Чи пробували ви знову підключитися через кілька годин? Я щойно спробував підключитися, як ви згадали, через VPN із Торонто, і все пройшло без проблем. Мені все ще цікаво, чи ваш інтернет-провайдер може мати якісь обмеження? Якщо проблема не зникне, якщо проблема не зникне, я повідомлю про це своїм колегам з ІТ-відділу 🙂

Автоматичний переклад.
Honza

Так, я намагався зайти з різних пристроїв, iPhone, iPad і ноутбука, але це все ще не працює, я знову підключився через VPN із Чикаго… У мене ця проблема вже 5 днів…


дякую за ваш інтерес

ура,


дралілілопез

Автоматичний переклад.
dralililopez

Привіт dralililopez,

тому я отримав від своїх колег інформацію про те, що IP-адреси, які містять число 403 , заблоковано після серії хакерських атак, які були здійснені проти нас протягом останніх тижнів. Чи можу я попросити вас надіслати свою IP-адресу на нашу електронну адресу: community@casino.guru ? Ми розблокуємо ваш IP сьогодні 🙂. Свій IP можна знайти в пошуку Google, наприклад, якщо ввести пошуковий запит: "який мій IP?" 🙂

Автоматичний переклад.
Honza

Так, у мене ще немає останнього зняття біткойнів у них. ($2500) Я подав вам скаргу, але Sunrise не відповідає. Минуло більше місяця. Його схвалили. Раніше я знімав з них біткойни, і ніколи не мав проблем.

Автоматичний переклад.
Honza

Привіт Хонца,

Я більше не граю в цьому казино через нечесну практику гри.

Казино вважало за потрібне змінити мій статус гравця без причини чи пояснення. Я не зміг отримати свої компетенційні бали або використати будь-який з купонів після того, як мій статус гравця змінився раптово. Я зняв 5 коштів на загальну суму приблизно 12 000 доларів, кожне зняття займало приблизно 6-7 тижнів (порахуйте, це багато часу). Я дотримувався всіх правил, і на кожному кроці траплялося щось несподіване або незрозуміле.

Залежно від того, з ким я спілкувався на світанку, структура завжди змінювалася. Я подав одну скаргу на зняття коштів за 2494, що було найкоротшим часом очікування 1 місяць.

У мене все ще є комп-бали, які я не можу вимагати через зміну статусу, що стосується мене, вони можуть їх зберегти. Я закінчив витрачати свій час і енергію.

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, не соромтеся запитувати. Сподіваюся, це допоможе вам якось допомогти іншим гравцям.

З повагою

Джордж М

Він же Великий Г

Автоматичний переклад.
1...20 21 22...30
Перейти на сторінкуіз 30 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого