1 рік тому
🙁 але я хочу це все, і я хочу це зараз!… ха-ха-ха-ха, jk
🙁 but I want it all, and I want it now!… hahahahahah jk
0
🙁 але я хочу це все, і я хочу це зараз!… ха-ха-ха-ха, jk
🙁 but I want it all, and I want it now!… hahahahahah jk
Привіт,
це не так. На жаль, ми отримували незвичайну кількість повідомлень, які містили електронні листи та просили учасників зв’язатися електронною поштою, щоб отримати спеціальні бонуси. Цього ми не можемо допустити на форумі.
Те саме стосується просування казино.
Ми не сердимося на вас 🙂 Вставте свою електронну адресу ще раз, просто пропустіть частину про рекомендації найкращих казино, будь ласка.
Жодної шкоди.
Hello,
it's not like that. Sadly we were receiving an unusual amount of posts containing emails and asking members to get in touch a claim special bonuses by email. This is something we can't allow to happen on the forum.
The same goes for promoting casinos.
We are not mad at you 🙂 Paste your email again, just skip the part about recommending the best casinos, please.
No harm done.
Я дійсно!! Я знаю це! Мені так щастить на автоматах, навіть щоразу, коли я їду до Вегаса, я ніколи не повертаюся з порожніми руками! Натомість мої друзі завжди повертаються в «червоних цифрах»
ну це було до тих пір, поки я не зустрів слоти зі сходом сонця! Вони забрали мій грув… Я так злий на них, що вони винні мені понад 1500 з 2500, які вони забрали з мого рахунку, Тому що вони таааааак! Вони приховують правила, вигадують відмовки, щоб не платити мені, і конфіскують весь мій баланс! Ніколи мені так не щастило з ними, як зараз!
жахливо!…
I really am!! I know that! I’m so lucky on the slots even every time I go to Vegas I have never come back empty handed! Instead, my friends always come back in "red numbers"
well that was until I "met" sunrise slots ! They took my groove away… I’m so mad at them they owe me more than 1,500 out of 2500 they took away from my account, Because they are soooo baaaad! They hide rules and they made up excuses not to pay me and confiscated my whole balance! I never was so unlucky like now with them!
awful!…
Я знаю, ти, хлопець, найкращий, і якщо ти не можеш допомогти, це означає, що ніхто не зможе, тому що ти такий хороший у тому, що робиш, ти знаєш, що я відставник. Md і допомога іншим були в моїй пам’яті завжди, оскільки для маленької дівчинки дуже приємно знати, що ти допоміг іншим. Усе, що я хочу сьогодні, це подякувати вам за те, що ви робите для нас… незалежно від результату моєї справи, ваш намір допомогти нам дуже дружньо означає для нас усе.
I knowww, you gus are the best and if you can’t help means nobody can because you are so good at what you do, you know I’m a ret. Md and helping others was always in my mind since a little girl is so rewarding to know you helped others. All I want to day is thank you for what you do for us… no matter the outcome of my case, your intent on helPing us on a very friendly manner means the world to us.
О, дякую тобі! Я думав, що я в біді! Вибачте за іншу частину…
Oh thank you! I thought I was in trouble! Sorry for the other part tho…
Привіт!
Дуже дякую за такі теплі слова! Багато чудових людей знаходяться за сценою, вони здебільшого невидимі для учасників форуму, але все ж їхня роль надзвичайно важлива. Я поділюся з ними цією публікацією, щоб у нас у понеділка був такий позитивний настрій! 😎🙏👌
Hey there!
Thank you very much for those kind words! Many awesome people are behind the scene, they are mostly invisible to forum members, but still, their parts are super important. I will share this post with them so we can all have such a positive Monday mood! 😎🙏👌
Не проблема взагалі.
Я мав на увазі лише найкраще. Зараз я думаю про це, і, мабуть, трохи переборщив...
Ви знаєте, так багато людей приходять сюди лише для того, щоб заманити гравців кудись ще грати, використовуючи заборонені посилання та тактику створення посилань. Іноді буває складно підтримувати форум у чистоті та безпеці. 😀
No problem at all.
I only meant the best. Now I'm thinking of it, and I probably overdo it a bit...
You know, so many people come here only to lure players somewhere else to play by using forbidden links and link-building tactics. Sometimes, it's challenging to keep the forum clean and safe. 😀
Отже, нарешті ми отримали відповідь від SS, але, звичайно, у моєму випадку це зовсім не допомагає…
і разом з цим нові правила та виправдання не платити мені знову!
тому стежте за цими новими правилами, які вони там пояснюють, тому що вони також можуть зіпсувати вам удачу!
У будь-якому випадку вони також сказали, що надсилають попередні 130 доларів, які я зняв, і вони вже схвалили (до того, як мої великі виграші були анульовані), які я ще не отримував з 3 лютого.
Я буду тримати вас у курсі!…
So, finally we got an answer from SS but of course in my case is not helping at all…
and with this are new rules and excuses not to pay me again!
so watch out for this new rules they are explaining there because those can ruin your luck too!
Anyways, they said too that they are sending the previous $130 I withdrew and they approved already (before my big winnings were voided) which I haven’t received yet since February 03.
I’ll keep you posted!…
Я постійно перевіряю вашу скаргу на наявність нових підказок, але, здається, навіть Томас міг би вам підказати.
Команда працює над цим, і цей випадок дуже близький до того, що ми звикли називати дурним виправданням.
Але я буду чекати на оновлення, сам не знаю всіх подробиць 🙁
I'm constantly checking your complaint for more clues, but seems even Tomas could youse some hints.
The team is working on that, and this case is quite close to what we used to call a stupid excuse.
But I'll wait for an update, do not know all details myself 🙁
Я дуже розчарований їхнім керівництвом у SS. Все, що вони робили з самого початку, було виправдання за виправданнями, будь-які причини, які не стосуються мого випадку, вони не показують жодних доказів (скріншоти, цифри тощо) нічого, лише слова !!!
I’m so disappointed on their management at SS all they did since the start was excuse after excuse al kind of reasons that don’t apply to m case, they don’t show any evidences (screenshots, numbers etc) nothing, just words!!!
Тож сьогодні я отримав цей електронний лист…
оскільки ви можете сказати, що це найбільш неофіційне отримання банківського переказу, воно має виглядати так:
Це має бути автоматизований електронний лист, а не щось написане від руки, воно просто показує, що вони перекривають записи своєї системи… що ви думаєте?
So I got this email today…
as you can tell is the most informal receipt of a wire transfer, it should look like this instead:
It should be an automated email not something hand written it just shows that they are overriding their system’s records… what do you think ?
Перегляд "Casino Guru Awards"!!!!
*повтор на YouTube-каналі CG
Watching the "Casino Guru Awards" !!!!
*replay on CG YouTube channel
Привіт! Вибачте за використання цього засобу, щоб поставити наступне запитання. Мені потрібно поспілкуватися з Джо, оскільки я пишу на його електронну адресу jozef@casino.guru і на іншу електронну адресу, і я не отримав відповіді протягом тижня, є його контактна електронна адреса змінився? Я з нетерпінням чекаю будь-якої відповіді, якщо хтось зможе з ним поспілкуватися, дуже дякую
Hello! Excuse me for using this medium to ask the following question, I need to communicate with Joe, since I write to his email jozef@casino.guru and to the other email and I have not received a response for a week, has his contact email changed? I look forward to any response if someone can communicate with him, thank you very much
Hola! Disculpen que utilice este medio para hacer la siguiente pregunta, necesito comunicarme con joe, ya que le escribo a su correo jozef@casino.guru y al otro correo y no recibo respuesta hace una semana, habra cambiado su correo de contacto? Quedo atenta a alguna respuesta si alguien puede comunicarse con el, muchas gracias
Тож сьогодні я отримав цей електронний лист…
оскільки ви можете сказати, що це найбільш неофіційне отримання банківського переказу, воно має виглядати так:
Це має бути автоматизований електронний лист, а не щось написане від руки, воно просто показує, що вони перекривають записи своєї системи… що ви думаєте?
So I got this email today…
as you can tell is the most informal receipt of a wire transfer, it should look like this instead:
It should be an automated email not something hand written it just shows that they are overriding their system’s records… what do you think ?
Треба сказати, що таке підтвердження є досить марним і пропускає важливі деталі. Натомість з вас можуть стягнутися додаткові комісії... Добре зроблено.
Я не смію сказати, що це сфабриковано. Просто бракує стандартів...
Будь ласка, дайте мені знати, коли щось зміниться.
I must say that such a confirmation is quite useless and misses important details. Instead, you may be subject to some additional fees... Well done.
I don't dare to say it's fabricated. It just lacks the standards...
Let me know when anything changes, please.
Привіт! Вибачте за використання цього засобу, щоб поставити наступне запитання. Мені потрібно поспілкуватися з Джо, оскільки я пишу на його електронну адресу jozef@casino.guru і на іншу електронну адресу, і я не отримав відповіді протягом тижня, є його контактна електронна адреса змінився? Я з нетерпінням чекаю будь-якої відповіді, якщо хтось зможе з ним поспілкуватися, дуже дякую
Hello! Excuse me for using this medium to ask the following question, I need to communicate with Joe, since I write to his email jozef@casino.guru and to the other email and I have not received a response for a week, has his contact email changed? I look forward to any response if someone can communicate with him, thank you very much
Hola! Disculpen que utilice este medio para hacer la siguiente pregunta, necesito comunicarme con joe, ya que le escribo a su correo jozef@casino.guru y al otro correo y no recibo respuesta hace una semana, habra cambiado su correo de contacto? Quedo atenta a alguna respuesta si alguien puede comunicarse con el, muchas gracias
привіт
будь ласка, не публікуйте домени електронної пошти адміністратора публічно - дякую.
Я повідомив Йозефу про ваш запит і надав вашу електронну адресу. Сподіваємось, це вам допоможе.
оновлення: у Йозефа проблеми з комп’ютером, тому він був поза зоною досяжності. Не хвилюйтеся, він незабаром з вами зв'яжеться. Тепер він знає, що ви чекаєте на відповідь. 🙏
Hey there,
please do not post admin email domains publicly - thank you.
I informed Josef about your inquiry and provided your email address. Hopefully, it will help you out.
update: Jozef has some troubles with the computer, hence he was out of reach. Don't worry, he'll get in touch with you soon. Now he knows you're waiting for the reply. 🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.