ФорумКазиноSunrise Slots Casino - загальне обговорення

Sunrise Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 17)

2 р. тому від pkaukonen7
|
98236 переглядів 599 відповідей |
|
1...16 17 18...30
bigg119869
1 рік тому

🙁 але я хочу це все, і я хочу це зараз!… ха-ха-ха-ха, jk

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не знаю, яббі… але я граю в турніри на іншому хорошому сайті… 😉 Поки все добре!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

це не так. На жаль, ми отримували незвичайну кількість повідомлень, які містили електронні листи та просили учасників зв’язатися електронною поштою, щоб отримати спеціальні бонуси. Цього ми не можемо допустити на форумі.

Те саме стосується просування казино.

Ми не сердимося на вас 🙂 Вставте свою електронну адресу ще раз, просто пропустіть частину про рекомендації найкращих казино, будь ласка.

Жодної шкоди.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я виграв! ха-ха!

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гарно зроблено! 👍

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я дійсно!! Я знаю це! Мені так щастить на автоматах, навіть щоразу, коли я їду до Вегаса, я ніколи не повертаюся з порожніми руками! Натомість мої друзі завжди повертаються в «червоних цифрах»

ну це було до тих пір, поки я не зустрів слоти зі сходом сонця! Вони забрали мій грув… Я так злий на них, що вони винні мені понад 1500 з 2500, які вони забрали з мого рахунку, Тому що вони таааааак! Вони приховують правила, вигадують відмовки, щоб не платити мені, і конфіскують весь мій баланс! Ніколи мені так не щастило з ними, як зараз!

жахливо!…

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені прикро це чути, Томас працює над цим , зараз вивчає правила турніру. Будемо сподіватися, що він зможе допомогти. 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я знаю, ти, хлопець, найкращий, і якщо ти не можеш допомогти, це означає, що ніхто не зможе, тому що ти такий хороший у тому, що робиш, ти знаєш, що я відставник. Md і допомога іншим були в моїй пам’яті завжди, оскільки для маленької дівчинки дуже приємно знати, що ти допоміг іншим. Усе, що я хочу сьогодні, це подякувати вам за те, що ви робите для нас… незалежно від результату моєї справи, ваш намір допомогти нам дуже дружньо означає для нас усе.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

О, дякую тобі! Я думав, що я в біді! Вибачте за іншу частину…


Автоматичний переклад.
dralililopez
1 рік тому

Привіт!

Дуже дякую за такі теплі слова! Багато чудових людей знаходяться за сценою, вони здебільшого невидимі для учасників форуму, але все ж їхня роль надзвичайно важлива. Я поділюся з ними цією публікацією, щоб у нас у понеділка був такий позитивний настрій! 😎🙏👌

Автоматичний переклад.
dralililopez
1 рік тому

Не проблема взагалі.

Я мав на увазі лише найкраще. Зараз я думаю про це, і, мабуть, трохи переборщив...

Ви знаєте, так багато людей приходять сюди лише для того, щоб заманити гравців кудись ще грати, використовуючи заборонені посилання та тактику створення посилань. Іноді буває складно підтримувати форум у чистоті та безпеці. 😀

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хтось має проблеми з обліковим записом, подібні до мене? Я не можу увійти

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отже, нарешті ми отримали відповідь від SS, але, звичайно, у моєму випадку це зовсім не допомагає…


file

і разом з цим нові правила та виправдання не платити мені знову! file

тому стежте за цими новими правилами, які вони там пояснюють, тому що вони також можуть зіпсувати вам удачу!

У будь-якому випадку вони також сказали, що надсилають попередні 130 доларів, які я зняв, і вони вже схвалили (до того, як мої великі виграші були анульовані), які я ще не отримував з 3 лютого.


file

Я буду тримати вас у курсі!…


Автоматичний переклад.
Leonmed
1 рік тому

ні

Автоматичний переклад.
dralililopez
1 рік тому

облом!!! Буууу СС

Автоматичний переклад.
dralililopez
1 рік тому

Я постійно перевіряю вашу скаргу на наявність нових підказок, але, здається, навіть Томас міг би вам підказати.

Команда працює над цим, і цей випадок дуже близький до того, що ми звикли називати дурним виправданням.

Але я буду чекати на оновлення, сам не знаю всіх подробиць 🙁


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я дуже розчарований їхнім керівництвом у SS. Все, що вони робили з самого початку, було виправдання за виправданнями, будь-які причини, які не стосуються мого випадку, вони не показують жодних доказів (скріншоти, цифри тощо) нічого, лише слова !!!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож сьогодні я отримав цей електронний лист…


file


оскільки ви можете сказати, що це найбільш неофіційне отримання банківського переказу, воно має виглядати так:

file

Це має бути автоматизований електронний лист, а не щось написане від руки, воно просто показує, що вони перекривають записи своєї системи… що ви думаєте?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Перегляд "Casino Guru Awards"!!!!

file

*повтор на YouTube-каналі CG

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Вибачте за використання цього засобу, щоб поставити наступне запитання. Мені потрібно поспілкуватися з Джо, оскільки я пишу на його електронну адресу jozef@casino.guru і на іншу електронну адресу, і я не отримав відповіді протягом тижня, є його контактна електронна адреса змінився? Я з нетерпінням чекаю будь-якої відповіді, якщо хтось зможе з ним поспілкуватися, дуже дякую

Змінено Radka 1 рік тому
Причина: внутрішня електронна пошта видалена
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож сьогодні я отримав цей електронний лист…


file


оскільки ви можете сказати, що це найбільш неофіційне отримання банківського переказу, воно має виглядати так:

file

Це має бути автоматизований електронний лист, а не щось написане від руки, воно просто показує, що вони перекривають записи своєї системи… що ви думаєте?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Треба сказати, що таке підтвердження є досить марним і пропускає важливі деталі. Натомість з вас можуть стягнутися додаткові комісії... Добре зроблено.

Я не смію сказати, що це сфабриковано. Просто бракує стандартів...

Будь ласка, дайте мені знати, коли щось зміниться.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Перегляд "Casino Guru Awards"!!!!

file

*повтор на YouTube-каналі CG

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, мені потрібно знайти місце, щоб самому побачити потік. Вчора вибрав лише кілька хвилин. 🙂

Що ви взагалі думаєте про подію?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Вибачте за використання цього засобу, щоб поставити наступне запитання. Мені потрібно поспілкуватися з Джо, оскільки я пишу на його електронну адресу jozef@casino.guru і на іншу електронну адресу, і я не отримав відповіді протягом тижня, є його контактна електронна адреса змінився? Я з нетерпінням чекаю будь-якої відповіді, якщо хтось зможе з ним поспілкуватися, дуже дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт

будь ласка, не публікуйте домени електронної пошти адміністратора публічно - дякую.

Я повідомив Йозефу про ваш запит і надав вашу електронну адресу. Сподіваємось, це вам допоможе.


оновлення: у Йозефа проблеми з комп’ютером, тому він був поза зоною досяжності. Не хвилюйтеся, він незабаром з вами зв'яжеться. Тепер він знає, що ви чекаєте на відповідь. 🙏

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1...16 17 18...30
Перейти на сторінкуіз 30 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого