Ранок брате,
Заповнення скарги дуже допомогло, це зберегло слоти sunrise у відповідності з умовами. Приклад: коли я подав скаргу, минуло рівно 7-10 днів від схвалення до виплати та рівно 4 дні для отримання платежу від платіжних постачальників.
Самостійно: 18 днів для схвалення, 10 днів для зняття платежу та ще 4 для отримання платежу від постачальника послуг.
Моїм посередником був Нік із casino Guru, щоб запитати Sunrise про оновлення під час моєї скарги до безпосередньої контактної особи в казино.
Усі в casino guru можуть вам допомогти.
Я б заохотив вас подати скаргу, це зменшить стрес від необхідності мати справу з усіма BS від різних співробітників slots sunrise, які можуть або не можуть затримувати ваш платіж.
Сподіваюся, це допоможе GO GET'EM Bro!!! Лол
PS
ПАМ’ЯТАЙТЕ, ЩО ЛИШЕ ДНІ ТИЖНЯ ВРАХУЮТЬСЯ ДО ЧАСУ ВАШОГО ОЧІКУВАННЯ!! ВИХІДНІ НЕ ЗАРАХУВУЮТЬСЯ
Morning bro,
Filling the complaint helped a lot, it kept sunrise slots to there terms. Example: when i filled the complaint it went exactly 7-10 days from aproval to payout and 4 days exactly to receive payment from there payment providers.
On my own: 18 days for approval 10 days to release payment and 4 more to get payment fron service provider's.
I had Nick from casino Guru as my mediator to ask sunrise for updates during my complaint, to a direct contact person at the casino.
Everyone at casino guru is very capable of helping you.
I would encourage you to file the complaint, it cuts down on the stress of having to deal w/ all the B.S from different sunrise slots staff who may or may not hold up your payment.
Hope this Helps GO GET'EM Bro!!! Lol
P.S
KEEP IN MIND THAT ONLY WEEK DAYS COUNT TOWARDS YOUR WAIT TIME!! WEEKENDS DO NOT COUNT
Автоматичний переклад.