1 рік тому
Тепер це оновлення!
З нетерпінням чекаю на вашу зустріч завтра 😉.
Now that's an update!
Looking forward to seeing you back tomorrow 😉.
0
Тепер це оновлення!
З нетерпінням чекаю на вашу зустріч завтра 😉.
Now that's an update!
Looking forward to seeing you back tomorrow 😉.
СЬОГОДНІ ОТРИМАВ ЧЕК!
Тепер я сказав їм закрити мій рахунок.
Мені тут вистачило втрат.
Місце це жарт!
GOT MY CHECK TODAY!
Now I told them to close my account.
I had enough loss here.
Place is a joke!
Еееее!!! Нарешті!! Вітаю... я все ще чекаю!! Я повинен бути наступним
Yeeees!!! Finally!! Congrats... i am stil waiting!! I should b next
Я сподіваюся, що ви це зробите.
Сьогодні вранці я зробив депозит і зіграв Neon 280, лол.
Я піднявся до 500, а потім помітив, що слоти відстають. Я звернувся в службу підтримки в чаті, поскаржився, і раптом я отримав 950. Я не відкликав. Це місце сфальсифіковане!
Я знову звернувся до служби підтримки чату щодо закриття свого облікового запису, і вони запропонували мені 150 доларів США. Ого, це принесе мені максимум 450 готівки, я сказав їм залишити це.
Мені було досить цього місця.
I hope you do.
I deposited and played this morning Neon 280 lol.
I got up to 500 and then noticed the slots lagging. I contacted chat support complained and all of a sudden I got up to 950. I didn't withdraw. This place is rigged!
I contacted Chat support again about closing my account and they offered me $150 chip. Wow that's gonna get me a Max of 450 cash out, I told them to keep it.
I had enough of this place.
Оновлення: я вніс свій чек без проблем. Вирішила спробувати ще раз. 1/2 години тому я грав у гру, яка мені дуже не сподобалася, і я виграв дуже сильно.$$$$$.$$.
Думаю, зараз я тут залишусь!
Update: I deposited my check with no issues. I decided to try one more time. 1/2 hour ago I played a game I really did not like and I hit real big.$$$$$.$$.
I think I will stay here now!
Вітаю, принаймні тепер ти знаєш, скільки часу це займе, я ще не вирішив, що буду робити. Мені ще не заплатили😕
Я не можу вимагати бонусів або безкоштовних обертань, система повідомляє мені, що статус мого гравця змінився...... що б це не означало, я не можу використовувати нічого для гри, крім «чистих грошей»
Congratulations at least now u know how long it takes, i have not decided what i am gonna do. I haven't been paid yet 😕
I can't claim bonuses or free spins, the system tells me my players status has changed...... what ever that means, i can't use anything to play but "clean cash "
Привіт, я впевнений, що це станеться і зі мною після моєї перемоги годину тому. Більше немає купонів Neon280 без правил. Це те, чим я користувався вчора. Мій баланс був 350, потім зріс до 1350, а потім мої документи відхилили через щось смішне. Виправлено, що тоді він був знижений до 700, але тепер значно вище!
Усі ці казино, як тільки ви виграєте, вони видаляють усі бонуси та безкоштовні обертання. Мені цікаво, які питання вони збираються вирішувати зі мною. Бонуси без правил... правильно немає правил!
Великий, сподіваюся, ти скоро отримаєш свої $$. Я відчуваю, що мені доведеться довго чекати.
Джей
Hi, I'm a sure that is going to happen to me also since my win an hour ago. No more Neon280 no rules coupons. That is what I used yesterday. My balance was at 350 then went up to 1350 and then my documents were declined due to something ridiculous. Fixed that then it was down to 700 but now way up!
All these casinos as soon as you win they remove all bonuses and free spins. I wonder what kind of issues their going to pull with me. No rules bonuses... no rules right!
Big, I hope you get your $$ soon. I feel I have a long wait.
Jay
Я граю в desert raider за 5 баксів за обертання, і я отримав 6 тисяч, але знадобилося 12 тижнів, щоб отримати гроші, і я чекаю на останні 1480,00 з них.
Я також граю в count cashtuglar і Merlin's magic за 6,25 за руку, і за останні 6 місяців я виграв понад 7 тисяч разом на цих двох,
Але отримувати зарплату непросто.
Я отримав 10 тисяч у yabby за 7 днів поспіль без проблем. 2500 миттєво щодня, поки я не досягну максимуму виведення 12000 на тиждень
Сподіваюся, це допоможе, і ти РОК МАШИНИ, БРАТЕ!!!
I play desert raider for 5 bucks a spin and i hit for 6 grand but it has taken 12 weeks to cash it out and i am waiting on the last 1480.00 of it.
I also play count cashtuglar and Merlin's magic for 6.25 a hand and i have won over 7 grand combined on those to in the last 6 months just on those two,
But its a hassle getting paid.
I got paid 10 grand at yabby in 7 days in a row with no problem. 2500 instant every day until i hit the withdrawal max of 12000 a week
Hope this helps and u ROCK THE MACHINES BRO!!!
Мені подобається гра Таро Доля. Я спробував desert raider і купу інших, але не дуже пощастило. Сьогодні вранці я впав до 500 або близько того, і я злився, що щоразу, коли я граю, вони не отримують хорошої віддачі гравцеві. Я вирішив зіграти в Santa's Reel Wheel. Ставка 10 доларів і BAM! 10 700,00 доларів, це дуже потрібно.
Єдина погана річ — максимальна сума виведення коштів становить 2500 за кожну транзакцію. Тому мені доведеться довго чекати. Сподіваюся, я все отримаю.
I like the game Tarot Destiny. I have tried desert raider and a bunch others with not much luck. This morning I was down to 500 or so and I was getting mad that every time i play they have no good return to player. I decided to play Santa's Reel Wheel. $10 bet and BAM! $10,700.00 wow needed this badly.
The only bad thing is max cash out is 2500 each transaction. So I will have a long wait. Hope I get all of it.
Я подивився на yabby.. Єдина проблема, я не роблю біткойни... Не можу навчитися іншим технічним речам. Лол
I looked at yabby.. The only issue I do not do bitcoin...Cannot learn another tech thing. lol
Казино Sunrise slots вкрало мій баланс і виграш!
Це шахрайський сайт, будь ласка, не вкладайте в них гроші, намагаючись виграти, вони вкрадуть ваші виграші з необґрунтованими виправданнями, вони все ще винні мені понад 1500 доларів у вигляді виграшу та балансу, але я не зупинюся, доки вони не заплатять мені, тому що я боєць…
Sunrise slots casino Stoled my balance and winnings!
They are a fraudulent site please don’t invest money with them trying to win they will steal your winnings with unsupported excuses they still owe me more than $1500 in winnings and balance but I won’t stop until they pay me because I’m a fighter…
В біса так!! Отримайте гроші за всі клопоти, через які вони нам доставили 😎👌 Мені подобається це чути...
Hell yeah!! Get paid for all the hassles they put us through 😎👌 i like hearing that...
Казино Sunrise slots вкрало мій баланс і виграш!
Це шахрайський сайт, будь ласка, не вкладайте в них гроші, намагаючись виграти, вони вкрадуть ваші виграші з необґрунтованими виправданнями, вони все ще винні мені понад 1500 доларів у вигляді виграшу та балансу, але я не зупинюся, доки вони не заплатять мені, тому що я боєць…
Sunrise slots casino Stoled my balance and winnings!
They are a fraudulent site please don’t invest money with them trying to win they will steal your winnings with unsupported excuses they still owe me more than $1500 in winnings and balance but I won’t stop until they pay me because I’m a fighter…
Привіт,
Будь ласка, як саме казино вкрало у вас? Бажаєте розповісти трохи? Я бачу, що ви встигли надіслати скаргу, доки її не розгляне команда скарг, жодних деталей не видно.
Hi there,
How exactly did the casino steal from you, please? Care to elaborate a bit? I see you managed to submit the complaint until it gets reviewed by the complaint team, no details are visible.
Отже, я виграв 3 з їхніх безкоштовних турнірів на суму 1000 доларів США, дотримуючись їхніх умов і умов і «правил казино» (які відрізняються), тому, коли я спробував зняти свій виграш, подавши 2 різні запити на зняття коштів у 2 різні дні на суми 1000,04 доларів і 1500,19 доларів США відповідно, залишаючи на моєму рахунку позитивний баланс у розмірі 74,00 доларів США, щоб я міг продовжувати грати, наступного дня після мого останнього запиту на зняття коштів 2023-02-08 вони конфіскували мій загальний баланс у розмірі 2574,19 доларів США за допомогою «зняття коштів менеджерів» процедуру, для чого вони надали мені 3 різні непідтримувані версії причин анулювання та відхилення моїх виграшів і зняття коштів.
Перше виправдання надала «Елісон», яка подумала про більш ніж «дивний» телефонний дзвінок, вона негайно почала вигадувати такі речі, як «о, я тебе пам’ятаю», «я щойно розмовляла з тобою пару днів тому» і продовжувала робити неправдиві заяви на кшталт «Я пам’ятаю, як сказала вам, що ви не повинні використовувати «безкоштовні фішки», оскільки тепер ваші виграші анульовані», і вона навіть наважилася сказати: «Але не хвилюйтеся, ми видали вам «прекрасні» 100,00 доларів США, які вже авторизовано ти компенсуй свою втрату" по-перше, я ніколи раніше не спілкувався з нею, по-друге, я ніколи не використовував безкоштовні фішки до цього виграшу, і по-третє, вона намагалася переконати мене дати мені 100 доларів замість того, щоб допомогти мені повернути мій виграш у розмірі понад У 10 разів ця смішна компенсація.
тому я надіслав електронний лист фінансовій команді, і Елісон відповіла мені знову як електронному агенту з виплат, а потім вона пояснила мені іншу причину, чому було відмовлено у моїх останніх 2 вилученнях (згаданих вище). І процитую:
——
Привіт Ліліана
Сподіваюся, сьогодні все добре
Згідно з примітками у вашому обліковому записі, 02.07 нашому процесору було надіслано платіж на суму 122,69 доларів США, і тепер нам потрібно дочекатися, поки наш постачальник підтвердить переказ у ваш банк. Як тільки ми це зробимо, ми повідомимо вас.
Інші 2 запити були відхилені через кілька безкоштовних турнірів поспіль. І сума, яку було вираховано, становила 2574,19 доларів США.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з ТК на нашому веб-сайті використовується відкликання менеджера:
https://www.sunrisecasino.com/casino-rules/
Схвалене «Вилучення менеджером» означає частину вашого балансу, яку було вилучено, оскільки вона не підлягала зняттю. Ця сума може бути бонусними коштами (які не підлягають переведенню в готівку) або через те, що ви перевищили максимальну суму зняття свого останнього бонусу, надлишок коштів видалено.
Майте на увазі, що жоден із наших бонусів не можна перевести в готівку, тому зазначена сума завжди буде вилучена із запитаної суми.
З повагою
Еллісон
——
зняти цитати.
Отже, знову ж таки, це 2 різні та непідтверджені причини, чому вони відхилили мої зняття коштів і конфіскували весь мій баланс на моєму рахунку
тепер вона стверджує, що я грав у кількох безкоштовних турнірах поспіль, і це правда, але те, що не підтверджується, так це те, що більше ніж 3 рази я раніше вносив кошти за допомогою криптовалюти Litcoin для перемоги в турнірі, і один із виграшів у цьому турнірі становив 1000,00 доларів США у 2023 році -02-05 додано до мого облікового запису в кінці такого турніру о 20:05 за східним часом. Тож вони все ще винні мені цю перемогу мера, оскільки я дотримувався їхніх «правил», щоб виграти її.
Маю зазначити, що раніше я подав заявку на зняття коштів на суму 130,19 доларів США, і її було схвалено 03 лютого 2023 року о 12:33 за східним часом, але я ще не отримав, тож, ймовірно, це «компенсація», яку мала на увазі Еллісон для перегляду записів мого рахунку, однак цифри все ще не збігаються…
Тим не менш, їх інше пояснення щодо того, коли виконується «відкликання менеджера», також не стосується мого випадку, оскільки я не використовував жодних бонусів, щоб виграти ці турніри. Обидва ці останні виправдання теж розвіяні. Однак вони продовжують стверджувати у своїй останній електронній пошті, надісланій представником фінансової команди НАТАНОМ ГАРСІЄЮ, що ці зняття коштів було відхилено через кілька безкоштовних турнірів поспіль, не визнаючи, що я зробив депозит перед деякими турнірами, і відповідно до правил, на які я маю право ці виграші. Тож тут вони порушують власні правила.
Окрім іншого червоного прапорця, з яким я зіткнувся під час дослідження умов і умов цього казино, це те, що вони приховали інформацію в іншому розділі під назвою «правила казино» про конкретне правило гри в безкоштовні турніри поспіль. Інформація, яка НЕ доступна в основному розділі T&C. Отже, цим вони вводять в оману гравців продовжувати грати в безкоштовні турніри, намагаючись виграти великі гроші, щоб потім зробити те, що вони зробили зі мною, анулювати та конфіскувати їхні баланси, навіть якщо вони зробили депозит.
Моє останнє спостереження полягає в тому, що Еллісон надала мені неіснуюче або неправильне посилання для перегляду T&C, як я цитував раніше в її відповіді електронною поштою.
Якщо потрібна додаткова інформація, дайте мені знати, що я можу надати будь-які докази, у мене є кілька скріншотів і записів щодо моєї справи.
гарного дня,
Л
So, I won 3 of their $1000 USD free roll tournaments following their T&C and "casino rules", (which are different) so when I tried to withdraw my winnings by submitting 2 different withdrawals request on 2 different days on the amounts of $1000.04 and $1500.19 respectively still leaving on my account a positive balance of $74.00 dollars to be able to keep on playing with, the next day after my last withdrawal request on 2023-02-08 they confiscated my total balance of $2574.19 USD using a "managers withdrawal" procedure, for what they have given me 3 different unsupported versions of the reasons for voiding and declining my winnings and withdrawals.
The first excuse was given by "Alison" thought a more than "weird" phone call, she immediately started to make up things like "oh I remember you" "I just talked to you a couple days ago" and continued to make false claims like "I remember telling you that you shouldn’t use "free chips" because now your winnings are voided" and she even dare to say "but don’t worry we have issued a "beautiful" $100.00 to you that have been authorized already yo make up for your loss" first of all I had never talked to her before, second, I never used free chips before this winnings, and third she was trying to persuade me with $100 instead of helping me to recover my winnings of more than 10 times that ridiculous compensation.
so I email the finance team and Alison responded to me again now as a payouts email agent and then she game me a different reason of why my last 2 mayor withdrawals(mentioned above) were denied. And quote:
——
Hi Liliana
Hope all is well today
As per notes in your account, there is a payment sent to our processor on 02.07 for $122.69 and now we need to wait for our vendor to confirm the transfer to your bank. As soon as we do, we will let you know.
The other 2 requests were denied due to multiple free tournaments in a row. And the amount that was deducted was $2574.19.
Please be advised that according to the TC on our web site a manager withdrawal is used:
https://www.sunrisecasino.com/casino-rules/
An approved "Manager Withdrawal" represents a portion of your balance that was removed because it was not eligible for withdrawal. This amount could be Bonus funds (which are non-cashable) or because you have exceeded the Maximum Withdrawal Amount on your last bonus, with excess funds removed.
Keep in mind that none of our bonuses are cashable therefore said amount will always be removed from the requested amount.
Regards
Allison
——
unquote.
So again, this are 2 different and unsupported reasons of why they declined my withdrawals and confiscated my whole balance in my account
now she’s claiming that I played multiple free tournaments in a row, which is true but what is unsupported is that in more than 3 times I had deposited via Litcoin crypto currency previously to a tournament winning and one of this tournaments winnings was for $1000.00 on 2023-02-05 added to my account at the end of such tournament at 8:05pm ET. So they still owe me this mayor win as I followed their "rules" to win it.
I have to mention that I had previously applied for a withdrawal on the amount of $130.19 and was approved on 2023-02-03 at 12:33pm ET but i haven’t receive yet, so that is probably the "compensation" Allison was referring to looking into my account records, however the numbers still doesn’t match…
Nevertheless, their other explanation of when the "manger withdrawal" is enforced doesn’t apply to my case either because I didn’t use any bonuses to win this tournaments. Both of this last excuses are busted too. However they keep on claiming on their last email reply by the finance team representative NATHAN GARCIA that those withdrawals were denied due to multiple free tournaments in a row, without recognizing that I had deposited before some tournaments and accordingly to the rules I’m entitled to those winnings. So right there they are violating their own rules.
Besides an other red flag that I encountered on my research of the T&C of this casino is that they have hidden information on a different section called "casino rules" about the specific rule of playing free tournaments in a row. Information that is NOT available on their main T&C section. So with this they mislead to the players to keep on playing free tournaments trying to win big for later do what they did to me and void and confiscate their balances even when they have deposited for it.
My last observation is that Allison provided me with an inexistente or wrong link to review the T&C as I quoted before on her email response.
If more information needed please let me know I can provide any proofs I have several screenshots and records regarding to my case.
have a nice day,
L
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.