2 р. тому
Тут ви можете обговорити Sugar Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Гей, хлопці,
хтось знає адресу електронної пошти, на яку потрібно надіслати документи для підтвердження?
Я нарешті підключився до служби підтримки в реальному часі вчора через 6 днів, вони сказали, що я отримав електронний лист із усіма в ньому.
Коли я сказав їй, що це неправда, і що я хочу знову отримати електронну пошту, жінка зі служби підтримки сказала, що це неможливо.
Потім мене вигнали безпосередньо з служби підтримки в реальному часі та не підключили.
Спасибі за вашу допомогу
Hey guys,
does anyone know the email address to which the verification documents must be sent?
I was finally connected to live support yesterday after 6 days, they said I had received an email with everything in it.
When I told her that that wasn't true and that I wanted to have the email again, the woman from live support said that wasn't possible.
I was then kicked directly from Live Support and not reconnected.
Thanks for your help
Hey Leute,
kennt jemand die email Adresse an die die Verifizierungsunterlagen gesendet werden müssen?
Ich wurde gestern nach 6 Tagen endlich mit dem Live Support verbunden, sie meinte ich hätte eine Mail erhalten wo alles genau drinnen steht.
Als ich ihr sagte, dass das nicht stimmt und ich die Mail nochmal haben möchte, sagte die Frau vom Live Support, dass geht nicht.
darauf wurde ich auch direkt aus dem Live Support gekickt und nichtmehr neu verbunden.
danke für die Hilfe
Це може здатися безглуздим, але ви перевірили кошик або категорії спаму та рекламних акцій?
It may sound silly but have you checked the trash bin or spam and promotions categories?
Я отримав електронний лист, дякую за підказку
I got the email now, thanks for the tip
Ich hab jetzt die Mail erhalten, danke für den Tipp
Будь ласка. Сподіваюся, що ваш KYC буде швидким і успішним 🙂
You are welcome. Hope your KYC will be quick and successful 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.