6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Stupid Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Доброго вечора Тому, хто відхилив мій відгук, ви впевнені, що зрозуміли, що сталося? По-перше, щоб вони стягнули з мене смішну суму в 50 євро, коли мій прибуток становив 30 євро, тому що я зробив депозит у 20 євро, вони турбували мене 2 дні конкретно, я ввів виведення, я ввів свої дані, які зробив депозит з моєї картки, і вони продовжували казати мені, що це неправильно навмисно, щоб я не розчарувався і не розігрував гроші, які в мене були, і, звичайно, втратив їх, ви повинні спочатку бути поінформованими, а потім висловлювати свої думки та сперечатися з нами за низьку оцінку і, нарешті, ви також дали такий самий низький рейтинг цьому конкретному казино, чи не так?
Good evening To someone who rejected my review, are you sure you understood what happened? First of all, for them to charge me the ridiculous amount of 50 euros when my profit was 30 euros because I had made a 20 euro deposit, they bothered me for 2 days specifically, I entered the withdrawal, I entered my details that I made a deposit with my card and they kept telling me that there is wrong on purpose, lest I disappoint and play the money I had and of course lose it, you should be informed first and then make opinions and argue with us for giving a low rating and finally you have also given the same low rating in this particular casino, isn't that right?
Καλησπέρα Προσ κάποιον garo που απέρριψε την αξιολόγηση μου είσαι σίγουρος πως κατάλαβεςτι έγινε? Πρώτον για να μου βάλουνε το αστείο ποσό των 50 ευρώ που το κέρδος μου ήταν 30 ευρώ γιατί είχα κάνει 20 ευρώ κατάθεση με ταλαιπωρούσαν 2 ημέρες συγκεκριμενα έμπαινα στην ανάληψη έβαζα τα στοιχεία μου που έκανα κατάθεση με την κάρτα μου και μου τα έβγαζαν συνέχεια πως υπάρχει λάθος επίτηδες μήπως απογοητεύτω και παίξω τα χρήματα που είχα και φυσικά να τα χάσω να ενημερώνεστε πρώτα και μετά να βγάζετε απόψεις και να μας μαλώνετε που βάλαμε χαμηλή βαθμολογία και τέλος την ίδια χαμηλή βαθμολογία έχετε βάλει και εσείς στο συγκεκριμένο καζίνο έτσι δεν είναι
Привіт, я б почав із того, що якщо ви пишете у відгуку користувача, що намагаєтеся вивести гроші протягом 2 днів, а казино не надає вам жодних конкретних причин, чому це так, я розумію, з одного боку, що ви хочете знати, що відбувається, але ми не вважаємо, що казино заслуговує на це 1*, тому що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів. Ви нічого, крім цього, не написали в огляді, тому ми не мали можливості дізнатися, що відбувається.
У будь-якому випадку, за що казино взяло з вас 50 євро? За спробу зняти гроші?
Коли виникає подібна проблема, я рекомендую вам прийти сюди, щоб описати, що відбувається, і у нас є скарга на безкоштовну функцію, якою ви могли б скористатися. Звичайно, іноді приємно проявити трохи терпіння, тому що, як я вже сказав, ми надаємо казино 14 днів для вирішення такого процесу.
Однак, звичайно, казино має досить низький індекс безпеки , і я б обережно ставив у нього депозит. Сподіваюся, ви не зіткнетеся з подібною ситуацією в майбутньому, і вам просто буде комфортніше.
Hello, I would start by saying that if you write in the user review that you have been trying to withdraw money for 2 days and the casino hasn't given you any concrete reasons why this is the case, I understand on the one hand that you want to know what's going on, but we don't think that the casino deserves 1* for this, because we give the casino 14 days to resolve the withdrawal issue. You didn't write anything other than that in the review, so we didn't have a chance to know what was going on.
Anyway, what did the casino charge you 50 euros for ? For trying to withdraw the money?
When a similar problem arises, I recommend you come here to describe what's going on and we have a free-feature complaint that you could have used, of course sometimes it's nice to be a little patient, because as I said, we give casinos 14 days to resolve such a process.
However, of course the casino has a pretty low safety index and I would be careful about depositing into it. I hope you won't encounter a similar situation in the future and you'll just have a more comfortable experience.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.