Я здійснив 2 зняття приблизно з 00:00 до 00:30 28 березня (за індонезійським часом), одне зняття було успішним, але інше ще не надійшло на мій банківський рахунок.
Зі мною зв’язувалися будь-які адміністратори, живі служби підтримки, але вони відповідають дуже-дуже повільно. Я чекав 3 дні досі, вони все ще не відповідають на моє запитання, хоча я маю ідентифікатор квитка, щоб вони могли вирішити проблему.
Я звернувся до інших гравців, які мають такі ж проблеми зі мною, і проблеми WOW вирішено для них і для мене.
Сподіваюся, BC забезпечить найкращий досвід для мене та вас усіх.
I did 2 withdrawals its around 00.00AM to 00.30 in March 28 (Indonesian Time), one withdrawal was success but another one has not arrived into my bank account yet.
I was contacted any admins, live supports but their responds very very very slowly. I have been waiting for 3 days until now, they are still never respond my question while i have a ticket id for them to follow up the issues.
I asked to other players who have same issues with me and WOW issues fixed for them and for me still in issue.
Hopefully, BC will give the best experience for me and you all.