1 рік тому
Тут ви можете обговорити Startbet.io Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чи можете ви трохи конкретизувати проблему, будь ласка?
Can you specify the issue a bit, please?
Привіт, чи пробували ви написати в службу підтримки або в чат, що у вас схожа проблема і чому ви не можете увійти? Ви впевнені, що ввели всі дані правильно? Чи були у вас гроші на рахунку?
У будь-якому випадку, я думаю, що казино було б найкращим місцем, щоб допомогти вам із подібною проблемою.
Але щодо вашої ситуації, чи можете ви спробувати розповісти нам більше?
Hi, have you tried to write to support or live chat that you have a similar problem and why can't you log in ? Are you sure that you have entered all the data correctly ? Did you have any money in your account ?
Anyway, I think the casino would be best place to help you with a similar problem.
But regarding your situation, can you try to tell us more please ?
Я кілька разів намагався ввійти, і це видає лише заблокованого користувача. У мене там були гроші. Це було небагато, але було. Я не знаю причину блокування, я хотів би знати. Допоможіть мені розблокувати. Дякую. Ось обліковий запис, який я використовував для входу електронною поштою нижче rosym8090@gmail.com
I've tried several times to log in and it only gives blocked user. I had money there. It wasn't much but there was. I don't know the reason for the block, I would like to know. Help me unlock. Thanks. Here is the account I used for the email login below rosym8090@gmail.com
Já tentei várias vezes fazer login e só dar usuário bloqueado. Eu tinha sim dinheiro lá. Não era mto mais tinha sim. Não sei qual o motivo do bloqueio, gostaria de saber. Me ajuda a desbloquear. Obg. Segue a conta q eu usava login de email a seguir rosym8090@gmail.com
Я розумію, але ми не казино, тому не в наших силах увійти у ваш обліковий запис.
Чи пробували ви зв'язатися з казино, щоб дізнатися, чому ви не можете увійти? Я думаю, що найрозумніше було б почати звідти, оскільки вони мають більше інформації.
Якщо казино не відповідає, було б гарною ідеєю подати скаргу за цим посиланням: https://casinoguru-pt.com/reclamacoes , оскільки ви згадали, що у вас все ще є кошти.
Якщо вам вдасться отримати доступ до свого облікового запису або дізнатися щось нове, не соромтеся поділитися цим з нами.
I understand, but we are not a casino, so it is not in our power to log you into your account.
Have you tried contacting the casino to find out why you can't log in ? I think the most reasonable thing to do would be to start there, as they have more information.
If the casino does not reply, it would be a good idea to file a complaint at this link: https://casinoguru-pt.com/reclamacoes since you mentioned that you still have funds there.
If you manage to access your account or learn anything new, feel free to share it with us.
Привіт, як ви вважаєте, чи справедливо для платформи заборонити ваш обліковий запис після отримання дуже високих прибутків?
Останніми місяцями накопичених ставок через щоденний ліміт зняття R$500 змусили мене продовжувати робити ставки та накопичувати гроші.
Платформа просто хоче стверджувати, що я шахраю, і вони заблокували весь мій баланс. Це після аналізу облікового запису, який сказав, що все гаразд, і місяців зняття коштів.
Вони просто забрали всі мої гроші і заблокували до них доступ. Вони кажуть, що мають докази, але не можуть показати їх мені.
Hello, do you think it's fair for the platform to ban your account after making very high profits.
Recently, months of accumulated bets due to the daily withdrawal limit of R$500 made me continue betting and accumulating my money.
The platform simply wants to claim that I am cheating and they blocked my entire balance. This is after going through account analyzes saying that everything is ok, and making months of withdrawals.
They simply took all my money and blocked me from accessing it. They say they have proof but they can't show it to me.
Olá, vocês acham justo a plataforma banir a sua conta, após obter lucros muito altos.
Recentemente meses de apostas acumuladas por conta do limite diário de saque de R$ 500 reais me fizeram continuar apostando e acumulando meu dinheiro.
A plataforma simplesmente quer alegar que eu estou trapaceando e bloquearam todo o meu saldo . Isso após passar por analises de conta dizendo que está tudo ok, e realizar meses de saques.
Simplesmente ficaram com todo o meu dinheiro e me bloquearam o acesso. Dizem ter provas mas não podem me mostrar.
Хм, я не вважаю справедливим блокувати обліковий запис гравця без вказівки конкретної причини, але також пам’ятайте, що не вся інформація повинна передаватись казино.
Однак, якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого, я рекомендую подати скаргу. Але перш ніж ви це зробите, я хотів би запитати, чи скарга, яку ви вже подали, стосується описаного вами випадку.
У мене ще одне запитання, а саме, чи стосується ваша ситуація ставок на спорт?
Буду чекати відповіді.
Hmm , I don't think it's fair to block a player's account without giving a specific reason, but also beware that not all information has to be shared by the casino.
However, if you feel that you have not done anything wrong then I recommend filing a complaint. But before you do that, I would ask if the complaint you have already filed is related to the case you described.
I have one more question, namely, does your situation concern sports betting ?
I will wait for an answer.
Привіт, так, це пов’язано зі скаргою, поданою мною. Ставка була зроблена на різних слотах і на різних платформах у казино, у різні дні та час.
Hello, yes, it is related to a complaint that was made by me. The bet was placed on different slots, and on different platforms within the casino, on different days and times.
Olá sim, está relacionada a uma reclamação que foi feita por mim. A aposta foi realizada em Slots diversos, e de diversas plataformas dentro do cassino, em diversos dias e horários.
Добре, тоді я перемістив публікації під це конкретне казино, оскільки ви сказали, що ваша скарга пов’язана. Очевидно, ви грали в автомати. У вас ще є кошти на рахунку?
Однак, оскільки ми не знаємо, що насправді сталося, і казино не дало вам конкретної причини, очевидно, ми на форумі не будемо мудрішими.
Тому добре, що ви подали скаргу , і ми побачимо, як буде розвиватися ваша справа.
У будь-якому разі, якщо у вас є якась нова інформація, чи можете ви поновити її?
Okay then so I moved the posts under this particular casino since you said your complaint is related. Clearly you were playing the slots. Do you still have any funds in your account ?
However, since we don't know what actually happened and the casino didn't give you a specific reason, obviously we on the forum won't be any the wiser.
That's why it's good that you have filed a complaint and we will see how your case develops.
Anyway, if you have any new information could you update us ?
На моєму рахунку все ще є 250 000,00 R$. Казино зазначає, що я використовував Hack і обходив системи, і я не знаю про використання цих систем. Вони вже кілька разів аналізували мій обліковий запис, і я маю враження, що все правильно. Тепер вони просто звинуватили мене в шахрайстві, вони не дозволяли мені виводити більше 32 днів, а тепер вони остаточно забанили мене, зберігаючи всі мої гроші.
I still have R$250,000.00 in my account. The Casino points out that I used a Hack and circumvented the systems, and I have no knowledge of using these systems. My account has already been analyzed by them several times and I have the impression that everything is correct. Now they simply accused me of fraud, they prevented me from withdrawing for more than 32 days and now they have definitively banned me, keeping all my money.
Ainda tenho R$ 250.000,00 em minha conta. O Cassino aponta que eu usei de Hack e burlei o sistems, sendo que desconheço de usar esses sistemas. A minha conta ja foi analisada por eles varias vezes e tenho print de que está tudo correto. Agora simplesmente me acusaram de fraude me impediram saque por mais de 32 dias e agora me baniram definitivamente ficando com todo meu dinheiro.
О, я цілком переконаний, що нам знадобиться ваша історія ігор і бонусів для перевірки. Крім того, казино має бути дуже впевненим у своїх підозрах, і я сподіваюся, що ми знайдемо простір для застосування розумного підходу.
Команда розгляду скарг спробує вирішити це на основі доказів.🤞🤞🤞
Oh, I'm quite convinced we will need your gaming and bonus history for a check. Furthermore, the casino should be very certain in its suspicion, and I hope we will find some space to apply a reasonable approach.
The Complaint Team will try to sort it out based on proof.🤞🤞🤞
Насправді вам слід натомість надіслати всі ці екрани роздруківки обробнику скарг. Я навіть не розумію мови 🙁.
Але я сподіваюся, що ваша справа незабаром буде вирішена.
Actually, you should send all these print screens to the complaint handler instead. I do not even understand the language 🙁.
But I hope your case will get resolved soon.
Відправлю у відкриту скаргу, дякую
I will send it to the open complaint, thank you
Vou mandar na reclamação em aberto, obrigado
Це було б найкраще.
Я впевнений, що Ніку це стане в нагоді. Не соромтеся повідомляти нам про можливий прогрес; Останні кілька днів у мене не вистачає часу стежити за всіма цими скаргами. 🙏
That would be best.
I'm sure Nick will find that useful. Feel free to update us about possible progress; Last few days I do not have enough time to keep an eye on all those complaints. 🙏
Поки що компанія відмовлялася надати мені будь-які докази. Вони зберегли всі мої гроші, 250 000, які накопичувалися місяцями, тому що вони не дозволяють знімати більше 500 на день, що змушує нас зберігати гроші там. Я пройшов кілька аналізів, які показали, що в моєму обліковому записі немає нічого неправильного, і вони просто забанили мене, не пояснюючи причину та не доводячи це, компанія, яка, на жаль, краде своїх клієнтів
So far the company has refused to show me any evidence. They kept all my money, 250,000 that had been accumulated for months because they do not allow withdrawals greater than 500 a day, which forces us to keep the money there. I went through several analyzes showing that nothing was incorrect in my account and they simply banned me without justifying the reason or proving it, a company that unfortunately steals its customers
Até o momento a empresa se nega a me mostrar provas. Ficaram com todo meu dinheiro 250.000 que foi acumulado a meses pois eles não permitem saques maiores que 500 dia o que nos força a manter o dinheiro la. passei por varias analises mostrando que nada estava incorreto na minha conta e simplesmente me baniram sem justificar o motivo ou provar, uma empresa que infelizmente rouba seus clientes
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.