ФорумКазиноStartbet.io Casino - загальне обговорення

Startbet.io Casino - загальне обговорення

1 рік тому від davidrosy21
|
3971 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Startbet.io Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

ГЕЙ

Автоматичний переклад.
1 рік тому

НАДОБРАНІЧ


Автоматичний переклад.
1 рік тому

МЕНЕ ЗАБЛОКУВАЛИ ЯК РОЗБЛОКУВАТИ

Автоматичний переклад.
davidrosy21
1 рік тому

Чи можете ви трохи конкретизувати проблему, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Starbet заблокував мене. Не можу зайти в гру. Я не знаю причини.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ось доказ file

Автоматичний переклад.
davidrosy21
1 рік тому

Привіт, чи пробували ви написати в службу підтримки або в чат, що у вас схожа проблема і чому ви не можете увійти? Ви впевнені, що ввели всі дані правильно? Чи були у вас гроші на рахунку?

У будь-якому випадку, я думаю, що казино було б найкращим місцем, щоб допомогти вам із подібною проблемою.

Але щодо вашої ситуації, чи можете ви спробувати розповісти нам більше?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я кілька разів намагався ввійти, і це видає лише заблокованого користувача. У мене там були гроші. Це було небагато, але було. Я не знаю причину блокування, я хотів би знати. Допоможіть мені розблокувати. Дякую. Ось обліковий запис, який я використовував для входу електронною поштою нижче rosym8090@gmail.com

Автоматичний переклад.
davidrosy21
1 рік тому

Я розумію, але ми не казино, тому не в наших силах увійти у ваш обліковий запис.

Чи пробували ви зв'язатися з казино, щоб дізнатися, чому ви не можете увійти? Я думаю, що найрозумніше було б почати звідти, оскільки вони мають більше інформації.

Якщо казино не відповідає, було б гарною ідеєю подати скаргу за цим посиланням: https://casinoguru-pt.com/reclamacoes , оскільки ви згадали, що у вас все ще є кошти.

Якщо вам вдасться отримати доступ до свого облікового запису або дізнатися щось нове, не соромтеся поділитися цим з нами.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, як ви вважаєте, чи справедливо для платформи заборонити ваш обліковий запис після отримання дуже високих прибутків?

Останніми місяцями накопичених ставок через щоденний ліміт зняття R$500 змусили мене продовжувати робити ставки та накопичувати гроші.

Платформа просто хоче стверджувати, що я шахраю, і вони заблокували весь мій баланс. Це після аналізу облікового запису, який сказав, що все гаразд, і місяців зняття коштів.

Вони просто забрали всі мої гроші і заблокували до них доступ. Вони кажуть, що мають докази, але не можуть показати їх мені.

Автоматичний переклад.
mattnoiss
1 рік тому

Хм, я не вважаю справедливим блокувати обліковий запис гравця без вказівки конкретної причини, але також пам’ятайте, що не вся інформація повинна передаватись казино.

Однак, якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого, я рекомендую подати скаргу. Але перш ніж ви це зробите, я хотів би запитати, чи скарга, яку ви вже подали, стосується описаного вами випадку.

У мене ще одне запитання, а саме, чи стосується ваша ситуація ставок на спорт?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт, так, це пов’язано зі скаргою, поданою мною. Ставка була зроблена на різних слотах і на різних платформах у казино, у різні дні та час.

Автоматичний переклад.
mattnoiss
1 рік тому

Добре, тоді я перемістив публікації під це конкретне казино, оскільки ви сказали, що ваша скарга пов’язана. Очевидно, ви грали в автомати. У вас ще є кошти на рахунку?

Однак, оскільки ми не знаємо, що насправді сталося, і казино не дало вам конкретної причини, очевидно, ми на форумі не будемо мудрішими.

Тому добре, що ви подали скаргу , і ми побачимо, як буде розвиватися ваша справа.

У будь-якому разі, якщо у вас є якась нова інформація, чи можете ви поновити її?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

На моєму рахунку все ще є 250 000,00 R$. Казино зазначає, що я використовував Hack і обходив системи, і я не знаю про використання цих систем. Вони вже кілька разів аналізували мій обліковий запис, і я маю враження, що все правильно. Тепер вони просто звинуватили мене в шахрайстві, вони не дозволяли мені виводити більше 32 днів, а тепер вони остаточно забанили мене, зберігаючи всі мої гроші.

Автоматичний переклад.
mattnoiss
1 рік тому

О, я цілком переконаний, що нам знадобиться ваша історія ігор і бонусів для перевірки. Крім того, казино має бути дуже впевненим у своїх підозрах, і я сподіваюся, що ми знайдемо простір для застосування розумного підходу.

Команда розгляду скарг спробує вирішити це на основі доказів.🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
mattnoiss
1 рік тому

Насправді вам слід натомість надіслати всі ці екрани роздруківки обробнику скарг. Я навіть не розумію мови 🙁.

Але я сподіваюся, що ваша справа незабаром буде вирішена.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Відправлю у відкриту скаргу, дякую

Автоматичний переклад.
mattnoiss
1 рік тому

Це було б найкраще.

Я впевнений, що Ніку це стане в нагоді. Не соромтеся повідомляти нам про можливий прогрес; Останні кілька днів у мене не вистачає часу стежити за всіма цими скаргами. 🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Поки що компанія відмовлялася надати мені будь-які докази. Вони зберегли всі мої гроші, 250 000, які накопичувалися місяцями, тому що вони не дозволяють знімати більше 500 на день, що змушує нас зберігати гроші там. Я пройшов кілька аналізів, які показали, що в моєму обліковому записі немає нічого неправильного, і вони просто забанили мене, не пояснюючи причину та не доводячи це, компанія, яка, на жаль, краде своїх клієнтів

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого