Привіт знову.
Спробуйте заспокоїтися, будь ласка. Вам потрібно розуміти, що кожна залучена сторона (ви, казино чи команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, якщо від них вимагається це зробити, щоб просувати скаргу . Коли цей період минає без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів. Тепер ваша черга.
Крім того, дивлячись на індекс безпеки казино, я вважаю, що ви мали шанс дізнатися, що цьому казино не варто довіряти, тож чи перевіряли ви це?
https://casino.guru/star111-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
Попередження було досить чітким:
«Дуже високе значення утриманих виграшів у скаргах гравців по відношенню до розміру казино»
Мені шкода, що ви зробили такий невдалий вибір. Тепер я просто сподіваюся, що вони зрештою поговорять з нами. Це єдина надія.
Наступного разу спочатку проведіть дослідження 🙏. Б’юся об заклад, ви б не опинилися в такій ситуації.
Hello, again.
Try to calm down, please. The thing you need to understand is that each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days. Now, it's actually your turn.
Additionally, looking at the casino's Safety Index, I believe you had a chance to find out this casino is not to be trusted, so have you even checked that?
https://casino.guru/star111-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
The warning was pretty clear:
"Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size"
I'm sorry you've made such a poor choice, Now I just hope they will talk to us eventually. That's the only hope.
Next time, do some research first, please 🙏. You would not be in this situation, I bet.
Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.