ФорумКазиноStar111 Casino - загальне обговорення

Star111 Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Bharat009
|
7106 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому

сер, я граю, і це сталося лише один раз, а star111 навіть не відповідає мені та заблокував мене в усіх соціальних мережах, просто сказав, що це моя вина, Сью щось дізнається.

Автоматичний переклад.
Bharat009
2 р. тому

Привіт,

Мені більше нічого додати, скаргу закрито, і я не можу вам у цьому допомогти, вибачте.

Наступного разу, будь ласка, виберіть принаймні ліцензоване казино з хорошою репутацією.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Якщо ви нічого не можете вдіяти проти такого шахрайського казино, ви можете створити компанію, щоб це виправити. Ви можете робити все, що вам подобається. Я відправив свої гроші. Якщо ви знаєте, хто є власником star111, зв'яжіться з ним.

Автоматичний переклад.
Bharat009
2 р. тому

Ви можете знайти собі юриста і запитати його/її про те, що потрібно, щоб подати до суду або навіть закрити онлайн-казино.

Я закінчую цю розмову зараз, тому що я більше нічого не можу додати.

Будьте здорові.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Сер, я граю в рулетку в живому казино в star111. Я виграв приблизно 552 000 рупій, а також трохи зняв гроші. Сер, коли я знімав свою суму, команда star111 повідомила мені, що сервер вашого банку не працює, а потім сер. Діно Бад сказав, що зараз у процесі він, тоді сер Куч Діно Бад сказав, що ваша ставка виграла на вашому betfair, тоді Куч Діно Бад заблокував мій обліковий запис, і розмова закінчилася, і він сказав, що під перевіркою ставок. допоможіть мені, сер 🙏сер,

Автоматичний переклад.
Sachin603
4 міс. тому

Привіт,

Я не можу сказати, що я розумію проблему, але, приємно, у вас також є відкрита скарга, тому, будь ласка, зверніть увагу на таймер

кажучи, що у нас є принаймні день, щоб відповісти на ваше питання:

file

Я дуже сумніваюся, що хтось сказав вам, що ми розглядаємо скарги протягом 72 годин.

У будь-якому разі, якщо я не помиляюся, ваш рахунок у казино перевіряється на ігрову діяльність, чи не так? Є оновлення з цього приводу?

Я просто сподіваюся, що ви не займалися ставками на спорт. 🙏


Автоматичний переклад.
4 міс. тому


Так, мій обліковий запис належить команді Betfair. Я виграв 650 000 у live roulette star111.

Я зняв 100 000 без проблем, тоді мені потрібно бути обережним, щоб зняти більше.

Спочатку вони сказали, що банківський сервер не працює, це чесний процес, потім ставку перевіряють, потім пішли на Betfair, потім не було оновлень від команди Betfair, потім вони розповідають нам щодня іншу історію, нарешті мене заблокували, скільки днів тому це сталося? Після цього було надіслано повідомлення про те, що мій обліковий запис заблоковано казино через підозрілу активність.


Змінено Radka 4 міс. тому
Причина: пусте місце видалено
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Що ще я можу зробити зі своєю скаргою, щоб незабаром отримати слухання? Я повністю вірю в гуру казино, але ми повинні сказати клієнту, що якщо якесь казино обманює клієнта, то чому ця star111 з нашими друзями. він уже зробив цеज

Автоматичний переклад.
Sachin603
4 міс. тому

Привіт знову.

Спробуйте заспокоїтися, будь ласка. Вам потрібно розуміти, що кожна залучена сторона (ви, казино чи команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, якщо від них вимагається це зробити, щоб просувати скаргу . Коли цей період минає без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів. Тепер ваша черга.

Крім того, дивлячись на індекс безпеки казино, я вважаю, що ви мали шанс дізнатися, що цьому казино не варто довіряти, тож чи перевіряли ви це?

https://casino.guru/star111-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈

Попередження було досить чітким:

«Дуже високе значення утриманих виграшів у скаргах гравців по відношенню до розміру казино»

Мені шкода, що ви зробили такий невдалий вибір. Тепер я просто сподіваюся, що вони зрештою поговорять з нами. Це єдина надія.

Наступного разу спочатку проведіть дослідження 🙏. Б’юся об заклад, ви б не опинилися в такій ситуації.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Бхарат Джі, мене звуть Сачін Верма, я також грав у казино на star111, мій обліковий запис також заблоковано, вам повернули вашу суму, я бачив вашу суму, багато сер, що сталося, star111 не дав вам вашу суму, і якщо ви у вас є якась правильна інформація, тоді скажіть мені, чи можу я вжити будь-яких заходів проти star111, якщо у вас є будь-яка інформація, з якої можна вжити правильних заходів і я отримаю свою суму, тоді допоможіть мені

Автоматичний переклад.
Sachin603
3 міс. тому

Просто порада для вас, яка може стати в нагоді в майбутньому. Якщо ви скористаєтеся кнопкою «відповісти», людина, якій ви б поставили запитання чи відреагували на їхні пости, отримає сповіщення, і у вас буде більше шансів отримати відповіді.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого