2 р. тому
Тут ви можете обговорити Star111 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Вибачте за це. Чи отримали ви будь-яку інформацію від казино щодо цієї ситуації?
Якщо ви спробуєте отримати доступ до облікового запису, чи є повідомлення про те, чому ви не можете ввійти?
Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено?
Hello,
I'm sorry for that. Have you received any information from the casino concerning this situation, please?
If you try to access the account is there any note saying why you can't log in?
Has your account been fully verified, please?
Мадам, я граю в казино star111 і виграв більше 11 лакхів рупій, але star111 заблокував мій ідентифікатор і не віддає мої гроші, будь ласка, допоможіть мені
Madam i play in star111 casino and won more than 11 lakh rupees but my id is locked by star111 and not giving my money plz help me
Привіт,
Я хотів би вам допомогти, але спершу потрібно детальніше. Будь ласка, дайте відповідь на ці питання:
Чи отримали ви будь-яку інформацію від казино щодо цієї ситуації?
Якщо ви спробуєте отримати доступ до облікового запису, чи є повідомлення про те, чому ви не можете ввійти?
Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено?
Без детальнішої інформації ми не можемо зрозуміти, у чому проблема.
Я сподіваюся, ви розумієте.
Hello,
I'd like to help you, but first, more details are necessary. Kindy answer those questions:
Have you received any information from the casino concerning this situation, please?
If you try to access the account is there any note saying why you can't log in?
Has your account been fully verified, please?
Without more details, we can't figure out what seems to be the problem.
I hope you understand.
Так , повністю підтверджено, і я також намагаюся ввійти, але, на жаль, сказано, що "ваш обліковий запис заблоковано, зв’яжіться з адміністратором". Тому їм не надається жодної інформації про адміністратора, а також вони недоступні в чаті. Дивіться на цьому зображенні що вони мені показують
Yes , fully verifiedand I also try to loging in it but unfortunately it's said that "your account has been locked please contact admin". So they are not given any information about Admin and not available on chat too. See in this image what they show me
О, тепер я бачу.
Зараз я чекаю відповіді в чаті, я попросив якусь електронну адресу, яку ви можете використовувати.
Oh, I see now.
I'm currently waiting for the live chat to reply, I asked for some sort of email address you can use.
Так , повністю підтверджено, і я також намагаюся ввійти, але, на жаль, сказано, що "ваш обліковий запис заблоковано, зв’яжіться з адміністратором". Тому їм не надається жодної інформації про адміністратора, а також вони недоступні в чаті. Дивіться на цьому зображенні що вони мені показують
Yes , fully verifiedand I also try to loging in it but unfortunately it's said that "your account has been locked please contact admin". So they are not given any information about Admin and not available on chat too. See in this image what they show me
сер, мій ідентифікатор заблоковано протягом місяця, і вони не дають мені жодної відповіді, і я навіть не знаю, чи перевірив я його, тому ідентифікатор заблоковано перевірте, я думаю, що я виграв більше грошей, тому мені заблокували ідентифікатор, будь ласка, сер, допоможіть мені.
sir my id has been locked since one month and they are not giving me any reply and I don't even know if I checked it so id locked check I think I won more money so I got locked id plz sir help me.
Привіт,
зараз ми чекаємо відповіді від казино:
Я зараз нічого не можу зробити. Ще раз прошу терпіння, будь ласка.
Hello,
we are currently waiting for the casino to reply:
I can't do anything at the moment. I ask you again, be patient, please.
Ну, насправді це не розумна відповідь 🙂якщо можна сказати. Я вважаю, що питання стосувалося платформи (настільний комп’ютер, мобільний пристрій, планшет тощо)
Well, this is not actually a reasonable answer 🙂if I may say. I believe that the question was about the platform (desktop, mobile, tablet, and so on)
Сер, я надсилав вам лист із кейсу-гуру протягом місяця, що я виграв більше 11 лакхів грошей у star111, але star111 заблокував мій ідентифікатор, і гроші не знімаються, але ніхто мені не допомагає, будь ласка, допоможіть мені.
sir I have mailed you case guru since one month that I won money more than 11 lakhs in star111 but star111 has locked my id and money is not withdrawing but no one is helping me plz help me.
Привіт,
Мені дуже шкода, але вашу скаргу було закрито як нерозглянуту через відсутність реакції з боку казино.
Ми нічого не можемо зробити, якщо казино не співпрацює з нами.
Hello,
I'm very sorry but your complaint has been closed as unresolved due to no reaction from the casino.
There is nothing we can do if the casino does not cooperate with us.
Такі проблеми зустрічаються рідко. Я цього не розумію. Зазвичай це казино не має Star111 або подібних проблем. Можливо, обліковий запис заблоковано з якоїсь іншої непоясненої причини? Безпека важлива перед початком гри в казино. І легко побачити, які казино пропонують вам безпеку, а які ні. Багато провайдерів грають у найкращих казино, зокрема, і дають хороші рейтинги в Інтернеті. Існують інші казино, які пропонують вам неймовірні пропозиції, але незрозуміло, яка це компанія та яка у неї ліцензія. Але, як я вже сказав, зазвичай нічого не відбувається. Я граю багато років.
Such problems are rare. I do not understand that. Normally this casino does not have Star111 or this kind of problems. Maybe the account is blocked for some other reason that hasn't been explained? Security is important before you start playing at a casino. And it's easy to see which casinos offer you security and which don't. Many providers play in the best casinos in particular and give good ratings on the Internet. There are other casinos that give you incredible offers, but it's not clear which company it is or what license it is. But like I said, usually nothing happens. I've been playing for many years.
Solche Probleme sind selten. Ich verstehe das nicht. Normalerweise haben dieses Casino Star111 oder diese Art von Problemen nicht. Vielleicht ist das Konto aus einem anderen Grund gesperrt, der nicht erklärt wurde? Sicherheit ist wichtig, bevor man in einem Casino zu spielen beginnt. Und es ist leicht zu erkennen, welche Casinos dir Sicherheit bieten und welche nicht. Gerade in den besten Casinos spielen viele Anbieter und geben gute Bewertungen im Internet ab. Es gibt andere Casinos, die dir unglaubliche Angebote machen, aber es ist nicht klar, welche Firma es ist oder welche Lizenz es ist. Aber wie gesagt, normalerweise passiert nichts. Ich spiele schon seit vielen Jahren.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.