2 р. тому
Тут ви можете обговорити Stakes Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
(НІМЕЦЬКИЙ КОРИСТУВАЧ)
Привіт, хлопці, я раджу всім не вкладати навіть цента в це лайно шахрайського казино. Я вже вніс 500-600 євро за останні 3-4 місяці і жодного разу не виграв.... вчора я отримав SMS із 75 фріспінами, за допомогою яких я виграв 9 I виграв євро, з яких я потім заробив 300 З вимогами ставок, яких я вже досяг. По-перше, вони кілька разів провалили KYC, і все затягувалося. Тепер вони думають, що в їхніх умовах сказано, що ви буквально можете виплатити максимум 50 євро «бонусними грошима». але були безкоштовні обертання !!! вони все одно хочуть вважати це бонусними грошима!? смішно! Раджу всім покласти туди цент!
точні положення та умови, які ви мені опублікували,
Ось яке повідомлення я отримав, просто тримай руки подалі від них. йде на "Pokerstars" або "Stake" НЕ ставки, набагато серйозніше!
(GERMAN USER)
Hey guys I advise everyone not to deposit even a cent into this shitty scam casino I have already deposited 500-600Euro the last 3-4 months and never won.... yesterday I received an SMS with 75 freespins with which I won 9 I won euros from which I then made 300 WITH wagering requirements that I have already achieved. First of all, they failed KYC several times and everything was delayed. Now they think their terms and conditions say that you can literally pay out a maximum of 50 euros with "bonus money". but had free spins !!! still they want to count that as bonus money!? ridiculous! I advise everyone to deposit a cent there!
your exact terms and conditions you posted to me was,
Here's the message I got, just keep your hands off them. goes to "Pokerstars" or "Stake" NOT stakes, much more serious!
(GERMAN USER)
Hey leute ich rate jedem davon ab auch nur einen cent in dieses verschissene drecks betrüger Casino einzuzahlen ich habe bereits 500-600Euro die letzen 3-4 Monate eingezahlt und nie gewonnen.... gestern erhielt ich eine sms mit 75 freespins mit denen ich 9 Euro gewann aus denen ich dann 300 gemacht habe MIT wagering anforderungen die ich bereits erreicht habe ersteinmal haben sie mehrmals KYC durchfallen lassen und alles verzögert nun meinen sie in ihren AGBs würde stehen das man mit "Bonus Geld" steht dort wortwörtlich maximal 50Euro auszahlen kann ich hatte aber Freespins !!! trotzdem wollen sie das als bonus money zählen!? lächerlich! ich rate jedem davon ab dort einen cent einzuzahlen!
ihre exakte AGB die sie mir gepostet haben war,
Hier die Nachricht die ich bekam, lasst blos die finger von den. geht zu "Pokerstars" oder "Stake" NICHT stakes, viel seriöser!
Привіт,
Я не можу пояснити ваші втрати, але я хотів би зазначити, що кожного разу, коли ви берете бонус, ви погоджуєтесь із пов’язаними умовами – це нормально. Ніколи не беріть бонус, якщо умови здаються поганими.
Майже кожен бездепозитний бонус має обмежений вивід і максимальну ставку. Тому не кожен бездепозитний бонус є хорошим.
Hello,
I can't explain your losses, but I would like to mention that every time you take the bonus, you agree with the associated terms and conditions - that's normal. Never take a bonus when the terms seem bad in general.
Almost every no-deposit bonus has limited cash-out and a maximum bet. Hence not every no deposit bonus is actually a good one.
Сьогодні я отримав наступне повідомлення від співробітника служби підтримки
Я почекаю і побачу... сподіваюся, це правда, чи можу я сприймати слова служби підтримки серйозно?
Received the following message from a support employee today
I'll wait and see... hope that's true can I take the words of the support staff seriously?
Heute folgende nachricht von einem support mitarbeiter erhalten
werde erstmal abwarten.... hoffe das stimmt kann ich die worte des support mitarbeiters ernst nehmen?
Отже, тепер перевірка завершена. Оскільки це завжди найскладніше, я б не підозрював жодних проблем зараз. Електронний переказ може бути швидшим, але, я б сказав, це все одно розумно.
Повідомте мене, коли отримаєте свій виграш. 😉
So now the verification is done. As this is always the hardest part, I would not suspect any problems now. The wire transfer can be quicker, but it is still reasonable, I'd say.
Let me know when you receive your winnings. 😉
Ще одне невелике оновлення
на роботі безперечно є шахраї, я сам перевірив УМОВИ БОНУСУ та виявив, що мій випадок кристально чистий, і їм доведеться виплатити мені бонус. ОСКІЛЬКИ В УМОВАХ БОНУСУ ГОВОРЯТЬ НАСТУПНЕ:
Бонуси безкоштовних обертань:
Усі виграші від безкоштовних обертань є бонусними грошима, і, якщо інше не вказано в рекламній пропозиції, вони будуть конвертовані в реальні гроші лише після того, як будуть виконані вимоги щодо бонусних ставок.
Для гравців, які НІКОЛИ не робили депозит на STAKES, максимальна сума зняття з виграшів у безкоштовних обертаннях становить 50 євро (1000 крон, 100 доларів США, 80 фунтів стерлінгів, 150 канадських доларів) або еквівалент у валюті.
На STAKES гравці можуть у будь-який час зняти свій баланс реальних грошей і відповідні виграші. Якщо гравець вирішить зняти баланс реальних грошей, включаючи виграш, до того, як буде виконано вимогу щодо бонусних ставок, лише бонусний баланс буде вираховано із суми зняття
вони просто застосували до мого випадку інші БОНУСНІ УМОВИ для Freecash.
ось посилання на умови бонусів...
https://www.stakes.com/bonus-terms
Another small update
there are definitely scammers at work, i checked the BONUS CONDITIONS myself and found that my case is crystal clear and they would have to pay me the bonus. BECAUSE BONUS TERMS SAY THE FOLLOWING:
Free Spin Bonuses:
All winnings from the free spins are bonus money and, unless otherwise stated in the promotional offer, will only be converted into real money after the bonus wagering requirements have been met.
For players who have NEVER made a deposit on STAKES, the maximum withdrawal amount from Free Spins winnings is €50 (1,000kr, $100, £80, C$150) or currency equivalent.
At STAKES, players can withdraw their real money balance and associated winnings at any time. If a player decides to withdraw the real money balance including winnings before the bonus wagering requirement is met, only the bonus balance will be deducted from the withdrawal amount
they simply applied different BONUS CONDITIONS for Freecash to my case.
here is the link to the bonus conditions...
https://www.stakes.com/bonus-terms
Nochmal ein kleines update
es sind defintiv betrüger am werk, ich habe die BONUSBEDINGUNGEN selbst geprüft, und festgestellt dass mein Fall glasklar ist und sie mir den Bonus auszahlen müssten. DENN BONUS BEDINUNGEN SAGEN FOLGENDES:
Freespin Boni:
Alle Gewinne aus den Freispielen sind Bonusgeld und werden, sofern im Aktionsangebot nicht anders angegeben, erst nach Erfüllung der Bonusumsatzanforderungen in echtes Geld umgewandelt.
Für Spieler, die noch NIE auf STAKES eingezahlt haben, ist der höchstmögliche Auszahlungsbetrag von Freespin-Gewinnen 50€ (1,000kr, $100, £80, C$150) oder Währungsäquivalent.
Bei STAKES können die Spieler ihr Echtgeldguthaben und die damit verbundenen Gewinne jederzeit auszahlen. Wenn ein Spieler sich dazu entscheidet, das Echtgeldguthaben inklusive der Gewinne auszuzahlen, bevor die Bonusumsatzanforderungen erfüllt sind, wird lediglich das Bonusguthaben vom Auszahlungsbetrag abgezogen
sie haben einfach andere BONUSBEDINGUNGEN für Freecash auf meinen fall angewendet.
hier der link zu den bonus bedingungen...
https://www.stakes.com/bonus-terms
Я припускаю, що мова йде не про загальний бонус і умови, а про конкретні, які застосовуються до безкоштовних обертань, які ви взяли. Це нормально, що кожен бездепозитний бонус надає лише обмежену максимальну суму для зняття.
На жаль, я не розумію ту частину електронного листа, яка написана німецькою мовою, тому я не знаю, що вам написав касир, крім пункту 2.
У будь-якому разі запитайте про це в казино та вставте відповідь сюди.
I guess that this is not about the general bonus and condition but about the specific one applied to the free spins you took. That's normal that every no-deposit bonus provides only a limited max withdrawable amount.
Sadly, I do not understand the part of the email that is in German, so I have no clue what the cashier wrote to you aside from point 2.
Anyway, ask the casino about that and paste the reply here.
Шановний morruk90,
Ми цінуємо ваше повідомлення та час, який ви витратили на ознайомлення з умовами наших бонусів. Ми розуміємо, що у вас є занепокоєння щодо застосування різних бонусних умов у вашому випадку.
Після ретельного розгляду вашого облікового запису та наданих умов бонусів ми хотіли б пояснити нашу позицію. Як зазначено в наших загальних умовах бонусів, усі безкоштовні бонуси, включно з безкоштовними готівкою, регулюються спеціальними умовами. Ми хотіли б виділити ключові моменти, згадані в наданих вами умовах бонусів:
Усі виграші від безкоштовних обертань вважаються бонусними грошима та будуть конвертовані в реальні гроші лише після виконання вимог щодо бонусних ставок.
Для гравців, які НІКОЛИ не робили депозит на STAKES, максимальна сума зняття з виграшів у безкоштовних обертаннях становить 50 євро (1000 крон, 100 доларів США, 80 фунтів стерлінгів, 150 канадських доларів) або еквівалент у валюті.
Зняття реальних грошей і відповідних виграшів дозволено в будь-який час. Якщо гравець вирішить зняти баланс реальних грошей, включаючи виграш, до того, як задовольнить вимоги щодо бонусних ставок, буде вираховано лише бонусний баланс.
Важливо зауважити, що ці умови існують для забезпечення чесної гри та встановлення розумних обмежень на безкоштовні бонуси. Максимальна сума для зняття є стандартною практикою в індустрії для гравців, які не вносили і не зробили депозит. Будь ласка, зверніть увагу, що більшість VIP-гравців мають спеціальні умови, отже, статус VIP-гравця запропонує вам кращі переваги.
Ми хотіли б запевнити вас, що ми прагнемо прозорості та чесності в наших операціях. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи проблеми, зверніться до нашої служби підтримки клієнтів. Ми цінуємо ваші відгуки та прагнемо забезпечити позитивний ігровий досвід для всіх наших гравців.
Дякую за розуміння.
З повагою,
Команда STAKES
Dear morruk90,
We appreciate your message and the time you took to review our bonus conditions. We understand that you have concerns regarding the application of different bonus conditions in your case.
After a thorough review of your account and the provided bonus terms, we would like to clarify our stance. As stated in our general bonus conditions, all free spin bonuses, including Free cash, are subject to specific terms and conditions. We would like to highlight the key points mentioned in the bonus terms you provided:
All winnings from free spins are considered bonus money and will be converted into real money only after meeting the bonus wagering requirements.
For players who have NEVER made a deposit on STAKES, the maximum withdrawal amount from Free Spins winnings is €50 (1,000kr, $100, £80, C$150) or currency equivalent.
Withdrawals of the real money balance and associated winnings are allowed at any time. If a player chooses to withdraw the real money balance, including winnings, before meeting the bonus wagering requirements, only the bonus balance will be deducted.
It's important to note that these conditions are in place to ensure fair play and to set reasonable limits on free bonuses. The maximum withdrawal amount is a standard practice in the industry for players who have not made and made a deposit. Please note that the majority of the VIP players have special conditions hence why being a VIP player will offer you better benefits.
We would like to reassure you that we are committed to transparency and fairness in our operations. If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out to our customer support team. We value your feedback and aim to provide a positive gaming experience for all our players.
Thank you for your understanding.
Regards,
STAKES Team
Ласкаво просимо на форум, шановний представник казино!
Я хотів би зазначити дві речі, якщо ви не заперечуєте:
Я захоплююся тією енергією, яку ти вклав у відповідь на пост річної давності. Я майже переконаний, що така проблема минула.
По-друге, звертаючись до гравця, зверніть увагу на кнопку «відповісти». Це спеціально розроблено для прямих відповідей; як тільки ви його використаєте, гравці отримають сповіщення про ваш допис. 👍
Якщо вам колись знадобиться допомога на форумі, не зволікайте та повідомте про це команді спільноти: community@casino.guru
Welcome to the forum, dear casino representative!
I would like to point out two things, if you don't mind:
I admire the energy you put into answering a one-year-old post. I'm pretty convinced such an issue has passed.
Secondly, when you address the player, kindly note the "reply" button. This is specifically designed for direct responses; once you use it, the players will be notified about your post. 👍
If you ever need help around the forum, don't hesitate and let the Community Team know: community@casino.guru
Привіт Радка,
Ми хотіли б повідомити вам, що зараз ми розглядаємо старі випадки та прагнемо підійти до кожного з максимальною серйозністю та увагою.
Щодо другого, дякую за це. Ми візьмемо це до відома. Якщо у нас виникнуть запитання щодо форуму, ми зв’яжемося на електронну адресу, яку ви надали. Дуже дякую за допомогу!
З найкращими побажаннями,
Команда STAKES
Hi Radka,
We would like to inform you that we are currently in the process of reviewing older cases and are committed to addressing each one with the utmost seriousness and care.
About the second one, thank you for this. We will take note of it. If we have any questions about the forum, we will reach out to the email you provided. Thank you so much for the help!
Best Regards,
STAKES Team
Ласкаво просимо і нехай ви досягнете успіху. Сподіваюся, у вас буде якомога більше розкритих справ і щасливих гравців. 🙂
You are welcome and may you be successful. I hope you will have as many solved cases and happy players as possible. 🙂
Представнику казино
Я не міг увійти в це казино протягом тривалого часу через системну помилку, і коли я звернувся в службу підтримки, вони все ще розслідують.
Я сказав їм видалити мій старий обліковий запис, щоб я міг повторно створити обліковий запис з іншою електронною адресою, але вони ігнорують мене.
Що в світі відбувається?
To a representative of the casino
I have been unable to log in to this casino for a long time due to a system error, and when I contacted support, they are still investigating.
I have told them to delete my old account so I can re-create an account with a different email address, but they are ignoring me.
What in the world is going on?
Привіт, хоча я бачу, що ви написали це для представника, можливо, було б добре скористатися кнопкою "відповісти", щоб повідомити його, і, можливо, він би до вас дійшов, хоча остання відповідь досить давно.
Що стосується вашої ситуації, не створюйте інший обліковий запис, доки вони якось не зв’яжуться з вами або не дадуть вам відповіді, щоб подальші проблеми не були непотрібними.
Коли розслідування буде завершено, ви можете повідомити мені, чи вдалося вам його вирішити.
Hello, although I see you wrote this for the representative, maybe it would be good to use the "reply" button to notify him and maybe he would get to you, although the last reply is quite a long time ago.
As for your situation, don't create another account until they somehow get to you or reply to you so that further problems are not unnecessary.
When the investigation is complete you can let me know if you have been successful in resolving it.
Представнику казино
Я не міг увійти в це казино протягом тривалого часу через системну помилку, і коли я звернувся в службу підтримки, вони все ще розслідують.
Я сказав їм видалити мій старий обліковий запис, щоб я міг повторно створити обліковий запис з іншою електронною адресою, але вони ігнорують мене.
Що в світі відбувається?
To a representative of the casino
I have been unable to log in to this casino for a long time due to a system error, and when I contacted support, they are still investigating.
I have told them to delete my old account so I can re-create an account with a different email address, but they are ignoring me.
What in the world is going on?
Привіт andandjonnyx ,
Нам шкода, що у вас виникли труднощі з доступом до вашого облікового запису.
Щоб вирішити цю проблему якомога швидше, надішліть нам електронний лист на адресу vip@stakes.com якщо ви VIP-гравець. Якщо ви не VIP-гравець, зверніться до нашої служби підтримки через наш веб-сайт.
Ми тут, щоб допомогти, і швидко розглянемо вашу справу.
З найкращими побажаннями,
Команда підтримки Stakes.com
Hi andandjonnyx,
We are sorry to hear that you are experiencing difficulties accessing your account.
To resolve this issue as quickly as possible, please email us at vip@stakes.com if you are a VIP player. If you are not a VIP player, kindly reach out to our support team via our website.
We are here to help and will investigate your matter promptly.
Best regards,
Stakes.com Support Team
Я давно зв’язувався з VIP-менеджером, і мене весь час ігнорували, тому ось як я запитую безпосередньо представника.
Я створю новий обліковий запис, ти згоден?
I contacted the VIP manager a long time ago and have been ignored all along, so this is how I'm asking the representative directly.
I will create a new account, is that OK with you?
Привіт ще раз andandjonnyx,
Ми сподіваємося, що ви добре!
Дякуємо за вашу відповідь і щиро вибачаємося за брак спілкування.
Ми хочемо забезпечити швидке вирішення ваших проблем. Будь ласка, дайте нам знати, чи вдалося вам вирішити проблему з часу останнього повідомлення. Якщо ні, ми будемо вдячні, якщо ви знову зв’яжетеся через VIP-електронну пошту, і ми розглянемо вашу справу як пріоритетну.
Що стосується вашого запиту на створення нового облікового запису, ми рекомендуємо обговорити це безпосередньо з нашою командою підтримки (або VIP для VIP-гравців), як уже було зазначено, щоб переконатися, що всі ваші дані обробляються правильно та відповідно до наших інструкцій.
Будь ласка, повідомте нам, як ми можемо вам допомогти, і ми цінуємо ваш відгук, щоб покращити наш сервіс.
Якщо вам вдалося отримати доступ до казино, повідомте нам про це.
З повагою,
Команда підтримки Stakes.com
Hello again andandjonnyx,
We hope you are well !
Thank you for your response, and we sincerely apologize for the lack of communication you've experienced.
We want to ensure your concerns are addressed promptly. Please let us know if you've managed to resolve the issue since your last message. If not, we would appreciate it if you could reach out again via the VIP email, and we will prioritize your case.
Regarding your request to create a new account, we recommend discussing this directly with our support team (or VIP for VIP players) as advised already to ensure that all your details are handled correctly and within our guidelines.
Please let us know how we can assist you further, and we value your feedback to improve our service.
In case you managed to access the Casino, please let us know.
Best regards,
Stakes.com Support Team
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.