ФорумКазиноStake7 Casino - загальне обговорення

Stake7 Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Krugmann
|
4448 переглядів 25 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 міс. тому

Можу тільки порадити всім триматися подалі від цього шахрайського казино. Депозит кредитної картки в розмірі 25 євро був списаний з мого банківського рахунку, але так і не з’явився на моєму рахунку Stake7. Обслуговування клієнтів ніколи не доступне. Навіть скарга Гуру була марною, оскільки вони нічого не можуть зробити. Оскільки вони нічого не можуть зробити, я сказав Гуру, що їм не потрібно далі розглядати мою скаргу (це не має сенсу, якщо вони нічого не можуть зробити), і вони повинні закрити справу як невирішену. І що Гуру з цим робить? Гуру пише, що скаргу відхилено за чітким запитом гравця/скаржника.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт! Мені прикро чути, що ваші гроші не можуть бути внесені на ваш рахунок. Чи пробували ви зв’язатися з постачальником платіжних послуг, щоб дізнатися, чи все пройшло правильно, і надіслати електронного листа в казино, щоб дізнатися, що робити в цій ситуації? Я знаю, що це важко, і, як ви сказали, ми нічим не можемо допомогти в таких випадках.

Однак, оскільки ви сказали, що скаргу можна закрити, чого ви очікували? Мені здається, що я трохи не розумію.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

извините что не по теме, но я хочу проверить могу ли я отправлять сообщения

3 міс. тому

Привіт, про які повідомлення ви говорите? Куди б ви хотіли їх надіслати? Якщо ви маєте на увазі якісь приватні повідомлення, ми, на жаль, не можемо цього зробити.

Але не соромтеся пояснювати, і я спробую допомогти, якщо можливо. 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, я звернувся до платіжної служби. Логічно, що ви спитаєте їх, куди поділися гроші. І так, я написав, що справу можна закрити як невирішену, тому що ви нічим не можете допомогти, але я ніколи не казав, що я бажаю, щоб ви відхилили мою скаргу. Це нонсенс – подавати скаргу, а потім прямо вимагати, щоб її відхилили.

Автоматичний переклад.
Oldfatmat
3 міс. тому

Тоді добре, і ви нічого не знайшли, коли зв’язалися з постачальником?

Що стосується скарги, дозволивши собі закрити її, вона завжди закінчується як відхилена, а не невирішена. Невирішено, коли казино припустилося помилки, ми на стороні гравця, ми зв’язуємося з ним, і вони не намагаються вирішити щось з нами. Або, якщо ми на стороні гравця, ми вважаємо те, що вчинило казино, несправедливим, а вони відмовляються це визнавати та не намагаються це виправити. У таких випадках, як ваш, саме так і сталося, і все було закрито належним чином.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Сьогодні я отримав інформацію від банку про те, що депозит у розмірі 25 євро було перераховано в казино, що свідчить про те, що Stake7 є одним із багатьох шахрайських казино, які діють на ринку азартних ігор.

Автоматичний переклад.
Oldfatmat
3 міс. тому

Це складні ситуації, коли маєте справу з депозитом, який не надійшов у казино. Тож їм доведеться це дослідити, якщо ви надіслали їм доказ того, що депозит було перераховано, вони зможуть щось із цим зробити. Сподіваюся, це буде вирішено.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого