ФорумКазиноStake Forced закрив мій обліковий запис без причини

Stake Forced закрив мій обліковий запис без причини

1 рік тому від DizzyLuck
|
2517 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт, хлопці, мій обліковий запис закрили без причини. Я почав грати кілька днів тому, почав з малого (10), щоб звикнути до веб-сайту, оскільки я деякий час не грав, а потім програв, тому поповнив 20 або близько того, і я не буду. Сьогодні я зайшов на веб-сайт і виграв близько 50 фунтів з початковим виграшем днями, я миттєво зняв близько 116 фунтів. Я роблю це, щоб не витратити свій виграш. Через 1 годину я поповнив 25 фунтів, тому що мені було нудно, а потім я програв, тому я знову поповнив 25 фунтів і програв, що не є великою проблемою, оскільки я виграв ці гроші, тому я вирішив, чому б не поповнити 50, щоб повернути свої гроші після поповнення зібрав свої гроші, я перейшов на рахунок, і він сказав, що зараз він закритий, я повністю збентежений, чому. Вони забрали мої 50 фунтів стерлінгів і закрили мій рахунок, а також вони винні мені незавершену транзакцію в розмірі 116 фунтів, яку я зняв, будь ласка, допоможіть мені з цим.

Автоматичний переклад.
DizzyLuck
1 рік тому

Привіт, я хотів би почати з запитання, чи це перше казино, яке показано на скріншоті?


file


У будь-якому випадку, чи намагалися ви запитати та отримати розумне пояснення від казино, чому ваш рахунок було закрито? З того, що ви описали, це досить дивно. Ви грали без бонусу?

Я прошу отримати кращий огляд ситуації, в яку ви потрапили.

Однак у такій ситуації, перш ніж грати в казино, корисним джерелом інформації можуть бути скарги , а також відгуки користувачів , оскільки вони відображають реальний досвід гравців. Ви пробували на них дивитися? Що стосується скарг, я помітив, що деякі з них намагалися вирішити в минулому, і навіть подібний випадок із закриттям облікового запису, як у вас.

Щодо вашої ситуації, я пропоную вам подати скаргу, тому що я вважаю дивним, коли казино закриває рахунок без пояснення причини. Ви можете відкрити його тут: https://casino.guru/complaints

Я також додав посібник, який може бути корисним у вашій ситуації: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Якщо казино будь-яким чином інформує вас про проблему, не соромтеся також написати нам.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я також подав скаргу про шахрайство

Автоматичний переклад.
Sunshine61
1 рік тому

Чи є DizzyLuck вашим іншим обліковим записом, чи як я розумію вашу відповідь?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Який інший обліковий запис лише 1, який я мав на spicyjackpots.com, змушує мене задуматися, як їм це вийде з рук, вони, звичайно, вчинили шахрайство зі мною, і я не сприймаю речі дуже легковажно, ні, вам не потрібно розуміти, що це, напевно, занадто складно для вас

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не знаю, скільки разів мені доведеться це повторювати, ти збираєшся допомогти чи мені потрібно піти кудись?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Який інший обліковий запис лише 1, який я мав на spicyjackpots.com, змушує мене задуматися, як їм це вийде з рук, вони, звичайно, вчинили шахрайство зі мною, і я не сприймаю речі дуже легковажно, ні, вам не потрібно розуміти, що це, напевно, занадто складно для вас

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я впевнений, що Даніель був збитий з пантелику - я також - чому ви почали тему як DizzyLuck , але, очевидно, ви відповіли як Sunshine61 ?

Крім того, ця проблема пов’язана з Stake Casino , тож я відчуваю, що ви теж дуже збентежені.

Отже, ще раз: де ви граєте і в чому проблема?

Це пов’язано з цією скаргою?

https://casino.guru/spicy-jackpots-casino-casino-closed-account-and-winnings

Бо якщо так, то про вас уже подбали, чи не так?

Будь ласка, дотримуйтеся скарги, а для подальшого обговорення використовуйте цю тему:

https://casino.guru/forum/casinos/spicy-jackpots-casino---general-discussion/3

Дякую тобі.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я не маю бонусу, просто закрив свій рахунок за 1 день, здається, їм не подобаються люди, які знімають кошти, вони, звичайно, не відповідають, щоразу обривають вас

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щоб розмова була зрозумілою, ми перемістили допис від гравця Sunshine61, який пише в цій темі, яка належить до Stake Casino . На жаль, користувач Sunshine61 постійно пише про казино Spicy Jackpots , але оскільки спілкування переплітається, я хотів би зазначити, що те, що користувач пише в цій темі, не стосується ставки казино.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.