1 рік тому
Тут ви можете обговорити Stake Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Просто цікаво, чому, дивлячись на це казино, щоб прочитати про нього, ви, хлопці, стверджуєте, що американським гравцям заборонено, а потім у своєму огляді стверджуєте, що це популярне казино в США? Насправді я помітив це у кількох казино.
Just wondering why looking at this casino to read about it you guys claim US players not permitted and then in your review claim it's a popular casino in the US? I've noticed this with a couple casinos, actually.
Привіт,
ймовірно, це викликано змінами в умовах казино. Я погоджуюсь, що це більше схоже на помилку, насправді такі казино все ще можна вважати популярними в Штатах, а тим часом керівництво вирішило, що деякі штати США більше не вітаються🙁.
Hello,
it is probably caused by the changes in the casino's terms. I agree it sounds more like an error, actually, such casinos can still be considered popular in the States while in the meantime the management has decided some US states are not welcomed anymore🙁.
Привіт RaeMRae84,
ще раз дуже дякую за ваш коментар. 🙂 Ми дуже цінуємо кожен внесок, який допомагає нам покращувати веб-сайт. Наступного разу, коли ви знайдете щось подібне, ви можете скористатися кнопкою ДАЙ МЕНІ ЗНАТИ. Він розташований під розділом позитивних і негативних сторін на сторінці огляду казино.
Hello RaeMRae84,
once again, thank you very much for your comment. 🙂 Every contribution is greatly appreciated and helps us to make the website better and better. Next time when you find something like this, you can use the LET ME KNOW button. It is located below the positives and negatives section on the casino's overview page.
Вчора я грав на Stake.us і мене тричі поспіль вигнали з гри через «помилку сеансу». Втретє, коли мене вигнали, я подивився на свій баланс, і він знизився приблизно на 5 доларів, хоча я не грав. Я звернувся до служби підтримки і ось що сталося:
Yesterday, I was playing on Stake.us and I got kicked out of a game three times in a row because of a "session error." The third time I got kicked out i looked up at my balance and it had gone down by about $5 even though I had not been playing. I went to support and this is what happened:
Вся розмова:
Я:
Я просто грав у гру, і вона постійно виганяла мене, повідомляючи про помилку сеансу, але коли я повернувся в гру, грошей не було. Це було близько 5 доларів
Будь ласка, я хочу повернути мої 5 доларів
Stake.us:
привіт
Дякуємо, що звернулися до нас.
В яку гру ви грали? :🙂
Я:
Ітеро
Він вигнав мене 3 рази і коштував мені 5 доларів
Я просто хочу повернути свої 5 доларів, будь ласка
Stake.us
Не могли б ви спробувати знайти ідентифікатор гри цього раунду?
Ви зможете знайти його на цій сторінці тут:
Мій обліковий запис > Трансакції > Game Pl
Я:
13538089817
13538089817
13538127145
13538119486
13538120761
13538121700
13538122680
13538123737
13538125328
13538127145
Я не грав у той час, тому що це постійно виганяло мене
13538104478
13538105906
13538107139
13538108349
13538109707
13538110894
13538112453
13538113934
Stake.us
Наскільки я бачу, всі ці раунди були успішно завершені, і всі можливі виграші були зараховані на ваш баланс.
Крім того, у нас не було жодних проблем із сайтом або цією грою, а це означає, що проблема була пов’язана з браузером/пристроєм/підключенням, яке ви використовуєте. :/
Ми нічого не могли з цим вдіяти.
Я:
Він сказав помилку сеансу 3 рази
Хіба ви не бачите, що мене вигнали з гри і повторили це
Stake.us
Навіть якщо вас вигнали, ці раунди були автоматично завершені постачальником ігор, а можливі виграші були додані на ваш обліковий запис. 🙂
Я:
Але я в них не грав
Якщо мені їх зіграли, то це схоже на крадіжку
Невже так важливо вкрасти в мене 5 доларів?
Я просто хочу повернути 5 доларів, які я не грав. Якщо постачальник ігор все ще грав на мої гроші, коли вони мене вигнали, то вони їх вкрали
Я хочу повернути свої 5 доларів, будь ласка
Чи можу я справді не повернути 5 доларів, які я не грав?
Stake.us
Як уже згадувалося, жодних токенів не було списано з вашого балансу. :/
Ви використовували їх, щоб грати в наші ігри, і якщо з вашого боку виникли якісь проблеми, на жаль, ми не несемо за це відповідальності.
Я:
Це було не з мого боку, і я в них не грав. Тоді я не міг у них грати
Stake.us
Я розумію, але у нас не було проблем з нашими іграми та сайтом. :/
Ці ігри закінчилися у фоновому режимі, і про це не потрібно хвилюватися.
Whole conversation:
Me:
I was just playing a game and it kept kicking me out saying session error yet when i went back into the game money was gone. It was about 5$
I would like my 5$ back please
Stake.us:
Hey there,
Thank you for contacting us.
Which game have you played? :🙂
Me:
Itero
It kicked me out 3 times and it cost me 5$
I would just like my 5$ back please
Stake.us
Could you please try locating the Game ID of this round?
You should be able to find it on this page here:
My Account > Transactions > Game Pl
Me:
13538089817
13538089817
13538127145
13538119486
13538120761
13538121700
13538122680
13538123737
13538125328
13538127145
I wasnt playing at that time because it just kept kicking me out
13538104478
13538105906
13538107139
13538108349
13538109707
13538110894
13538112453
13538113934
Stake.us
As I can see, all of these rounds were successfully settled and any possible winnings were credited to your balance.
Also, we didn't have any issues with the site or this game, which means that the issue was related to browser/device/connection you are using. :/
There is nothing we could do about it.
Me:
It said session error 3 times
Do you not see that i was kicked out of the game and restated it
Stake.us
Even if you were kicked, these rounds were automatically finished by this game provider and possible winnings were added to your account. 🙂
Me:
But i didnt play them
If they played them for me, that seems like stealing
Is it really that important to steal 5$ from me?
I just want the 5$ back that i didn't play. If the game provider was still playing my money for me when they kicked me out then they stole it
I want my 5$ back please
Can i really not get the 5$ back that i didnt play?
Stake.us
As mentioned, no tokens were deducted from your balance. :/
You have used them to play our games and if any issues occurred on your end, sadly, we cannot be responsible for it.
Me:
It was not on my end and i didnt play them. I wasnt able to play them at those times
Stake.us
I understand, but we didn't have any troubles with our games and site. :/
Those games ended in the background and there is no need to worry about it.
Привіт, я прочитав, що сталося, і в цьому випадку, якщо ви вважаєте, що помилка була не на вашому боці, я рекомендую подати скаргу за цим посиланням:https://casino.guru/complaints/all
Служба підтримки каже, що помилка була на вашому боці, а ви кажете, що помилка була в казино, тому було б найкраще, якби наша команда поглянула на це, якщо це для вас того варте.
Однак чи грали ви в слоти, де помилка сталася 3 рази, а потім більше не грали або втратили більше грошей?
Hi, I have read what happened and in this case if you feel that the fault was not on your side, I would recommend filing a complaint at this link: https://casino.guru/complaints/all
Support is saying that the fault was on your side and you are saying that the fault was with the casino, so it would be best if our team took a look at it, if that's worth it to you.
However, did you play the slots where the error happened 3 times and then you didn't play anymore or did you lose more money ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.