ФорумКазиноStake Casino - загальне обговорення

Stake Casino - загальне обговорення

1 рік тому від RaeMRae84
|
1307 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Stake Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Просто цікаво, чому, дивлячись на це казино, щоб прочитати про нього, ви, хлопці, стверджуєте, що американським гравцям заборонено, а потім у своєму огляді стверджуєте, що це популярне казино в США? Насправді я помітив це у кількох казино.

Автоматичний переклад.
RaeMRae84
1 рік тому

Привіт,

ймовірно, це викликано змінами в умовах казино. Я погоджуюсь, що це більше схоже на помилку, насправді такі казино все ще можна вважати популярними в Штатах, а тим часом керівництво вирішило, що деякі штати США більше не вітаються🙁.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

ох Що має сенс. Дякую

Автоматичний переклад.
RaeMRae84
1 рік тому

file Привіт RaeMRae84,

ще раз дуже дякую за ваш коментар. 🙂 Ми дуже цінуємо кожен внесок, який допомагає нам покращувати веб-сайт. Наступного разу, коли ви знайдете щось подібне, ви можете скористатися кнопкою ДАЙ МЕНІ ЗНАТИ. Він розташований під розділом позитивних і негативних сторін на сторінці огляду казино.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Вчора я грав на Stake.us і мене тричі поспіль вигнали з гри через «помилку сеансу». Втретє, коли мене вигнали, я подивився на свій баланс, і він знизився приблизно на 5 доларів, хоча я не грав. Я звернувся до служби підтримки і ось що сталося:

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я не розумію, чому не потрібно хвилюватися про ігри, розпочаті кимось іншим, а не мною, на мої гроші...

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Вся розмова:



Я:

Я просто грав у гру, і вона постійно виганяла мене, повідомляючи про помилку сеансу, але коли я повернувся в гру, грошей не було. Це було близько 5 доларів

Будь ласка, я хочу повернути мої 5 доларів


Stake.us:

привіт

Дякуємо, що звернулися до нас.

В яку гру ви грали? :🙂



Я:

Ітеро

Він вигнав мене 3 рази і коштував мені 5 доларів

Я просто хочу повернути свої 5 доларів, будь ласка


Stake.us

Не могли б ви спробувати знайти ідентифікатор гри цього раунду?

Ви зможете знайти його на цій сторінці тут:

Мій обліковий запис > Трансакції > Game Pl


Я:

13538089817

13538089817

13538127145

13538119486

13538120761

13538121700

13538122680

13538123737

13538125328

13538127145

Я не грав у той час, тому що це постійно виганяло мене

13538104478

13538105906

13538107139

13538108349

13538109707

13538110894

13538112453

13538113934



Stake.us

Наскільки я бачу, всі ці раунди були успішно завершені, і всі можливі виграші були зараховані на ваш баланс.

Крім того, у нас не було жодних проблем із сайтом або цією грою, а це означає, що проблема була пов’язана з браузером/пристроєм/підключенням, яке ви використовуєте. :/

Ми нічого не могли з цим вдіяти.


Я:

Він сказав помилку сеансу 3 рази

Хіба ви не бачите, що мене вигнали з гри і повторили це



Stake.us

Навіть якщо вас вигнали, ці раунди були автоматично завершені постачальником ігор, а можливі виграші були додані на ваш обліковий запис. 🙂


Я:

Але я в них не грав

Якщо мені їх зіграли, то це схоже на крадіжку

Невже так важливо вкрасти в мене 5 доларів?

Я просто хочу повернути 5 доларів, які я не грав. Якщо постачальник ігор все ще грав на мої гроші, коли вони мене вигнали, то вони їх вкрали

Я хочу повернути свої 5 доларів, будь ласка

Чи можу я справді не повернути 5 доларів, які я не грав?


Stake.us

Як уже згадувалося, жодних токенів не було списано з вашого балансу. :/

Ви використовували їх, щоб грати в наші ігри, і якщо з вашого боку виникли якісь проблеми, на жаль, ми не несемо за це відповідальності.


Я:

Це було не з мого боку, і я в них не грав. Тоді я не міг у них грати



Stake.us

Я розумію, але у нас не було проблем з нашими іграми та сайтом. :/

Ці ігри закінчилися у фоновому режимі, і про це не потрібно хвилюватися.

Автоматичний переклад.
Nikki6488
11 міс. тому

Привіт, я прочитав, що сталося, і в цьому випадку, якщо ви вважаєте, що помилка була не на вашому боці, я рекомендую подати скаргу за цим посиланням:https://casino.guru/complaints/all

Служба підтримки каже, що помилка була на вашому боці, а ви кажете, що помилка була в казино, тому було б найкраще, якби наша команда поглянула на це, якщо це для вас того варте.

Однак чи грали ви в слоти, де помилка сталася 3 рази, а потім більше не грали або втратили більше грошей?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.