Я бачив, що 10 місяців тому у вас була скарга на цю ж тему, яку визнали необґрунтованою. У ньому говорилося, що ви порушили правила казино і що ми більше не можемо вам допомогти.
Чи грав ти тут після цього випадку? Якщо так, то чому ви знали, що є проблеми?
I saw that 10 months ago you had a complaint on the same subject which was resolved as unjustified. It said that you had broken the casino rules and that we couldn't help you anymore.
Have you played here after this incident ? If so, why did you know that there were problems ?
Дуже шкода це чути. Я думаю, що можу допомогти вам у такому випадку. Я успішно отримав відшкодування від багатьох казино після того, як зв’язався з потрібними людьми.
зв'яжіться зі мною на WhatsApp +97259‑530‑0154
або ви можете надіслати мені електронний лист hannafreij.hf@gmail.com
я був би радий допомогти. Не хвилюйтеся, я не шахрай, і команда гуру казино знає мене дуже добре, оскільки я подав тут понад 10 скарг. Деякі досягли успіху завдяки їхній допомозі, а інші досягли успіху після контакту з потрібними людьми.
So sorry to hear that. I think i can help you with such a case . I had successfully got a refund from many casinos after contacting the right people.
contact me on whatsapp +97259‑530‑0154
or you can send me an email hannafreij.hf@gmail.com
i would be more than happy to help. Don't worry I'm not a scam, and casino guru team know me very well as I submitted over 10 complaints here. Some were successful by their help, and others became successful after contacting right people.
Чесно кажучи, немає нічого незвичайного в тому, що казино вимагає додаткової перевірки, коли мова йде про великі суми. Однак я не дуже впевнений, де ця лінія або яку саме суму вони зазвичай просять за це.
Я вважаю, що ви повинні спробувати запитати про таку інформацію за підтримки казино.
У дуже рідкісних випадках, я можу сказати чи ні, часто казино проходило процес перевірки, коли гравець робив депозит. Ймовірно, було б дуже багато часу, щоб перевірити кожного гравця на початку, просто тому, що не кожен зробить там виведення.
Не могли б ви надати інформацію про те, які документи вимагає казино?
Сподіваюся, ви зможете пройти додаткову перевірку найближчим часом і без проблем. Будь ласка, тримайте нас в курсі процесу.
To tell you the truth, it is nothing unusual that a casino would ask for additional verification when it comes to larger amounts. I am not really sure where the line is or exactly what amount they usually ask for it, though.
You should try to ask about this kind of information with the support of a casino, I reckon.
In really rare cases, I could say or not that often a casino would go through the verification process when a player was depositing. It would probably be really time-consuming to verify every player at the beginning, just because not everyone will make a withdrawal there.
Could you provide some information about what kind of documents the casino is asking for, please?
I hope you will be able to pass the additional verification soon and without any issues. Keep us informed about the process, please.
Випадково казино написало якесь пояснення з цього приводу? Не могли б ви спробувати описати, що саме сталося, коли ваш обліковий запис переведено в цей режим?🤷♀️
Did the casino write any explanation about this, by any chance? Could you try to describe what exactly happened, please, that your account was put into this mode?🤷♀️
Я створив свій перший обліковий запис на ставку, і я видалив його назавжди, тому що я не знаю, кому внести свої кошти на мій рахунок ставки, а потім лист через 1 тиждень я знаю процес, кому внести депозит, тому я хотів створити свій другий обліковий запис на ставку, але я цього не зробив Не знаю, що для цього вони перевели мене в режим лише вилучення, через це
I made my first account on stake and i deleted permanently bcoz I don't who to deposit my fund to my stake account and then 1 week letter i know the process who to deposit so i wanted to create my second account on stake but i didn't know that they put me on withdraw only mode for that, bcoz of that
привіт! Вибачте, але я маю запитати вас: скільки облікових записів ви створили?
Якщо ви зареєстрували другий обліковий запис, чи може це спричинити проблему? Я не кажу, що ви так зробили, я просто намагаюся зрозуміти, що може здатися неправильним з точки зору казино.
Не можу сказати, що я повністю розумію обидва останні дописи. Можливо, ви можете писати опис крок за кроком, наприклад:
Я створив обліковий запис
Я попросив закрити рахунок назавжди
...
Hey! I'm sorry, but I do have to ask you - how many accounts have you created, please?
If you registered a second account, could this cause an issue? I'm not saying you have done so, I'm just trying to figure out what may seem wrong from the casino's perspective.
Can't say I fully understand both the latest two posts. Maybe you can take the description step by step, for example:
I created an account
I asked the account to be closed permanently
...
Ну, ви знаєте, що це не працює так. Коли ви граєте в казино, ви дійсно повинні дотримуватися його правил. Майже кожне казино дозволяє створити лише один обліковий запис на особу. Це має сенс, тому що вони потребують, щоб ви пройшли перевірку в якийсь момент, і було б безглуздо створювати додаткові облікові записи, якщо у вас є лише одна особа, чи не так?
Отже, ви порушили найголовніше правило, створивши другий обліковий запис.
Для вас це має сенс, будь ласка?
Крім того, я пропоную вам звернутися до служби підтримки згідно з інструкціями. Це має привести нас до чогось пов’язаного з рішенням.
Well, you know it does not work like this. When you play in the casino, you truly need to follow its rules. Almost every casino allows you to create only one account per person. It makes sense because they need you to be verified at some point, and it would be dumb to set up additional accounts if you only possess one identity, right?
So, you violated the most essential rule, by creating the second account.
Does it make sense to you, please?
Furthermore, I suggest you contact support as instructed. That should lead us to something related to the solution.
Що ж, як сказала Радка, найкраще було б зв’язатися зі службою підтримки, як рекомендовано на вашому скріншоті, і, сподіваюся, це можна якось вирішити, якщо ви чесно розкажете казино, що трапилося. Звичайно, це не означає, що все потрібно вирішувати, але я думаю, що може бути хоч трохи надії.
Поверніться до них і повідомте нам.
Well, as Radka said, it would be best to contact support as recommended on your screenshot and hopefully it can be resolved somehow if you are honest and tell the casino what happened. Of course it doesn't mean that everything has to be solved, but I think there might be at least a little hope.
Get back to them and let us know.
Чи хотіли б ви отримати допомогу від нашої групи розгляду скарг? Я опублікую вам посилання, де ви можете подати скаргу щодо цього питання, і вони обов'язково знайдуть вирішення. Просто натисніть тут , будь ласка.
І щоб відповісти на ваше запитання, я б сказав, що процес перевірки зазвичай починається, коли гравець просить його вийти, а в деяких випадках вони перевіряють гравців раніше.
Would you be interested in getting help from our complaint team? I will post a link for you where you can file a complaint about this issue, and they will surely find a solution to it. Just click/tap over here, please.
And to answer your question, I would say that the verification process usually starts when a player requests his withdrawal, and in a few cases, they verify players earlier.
це казино є найбільшою можливою схемою. Просто всі сеанси копіюють, немає rtp або rng, все засновано на алгоритмі, тримайтеся подалі від цього лайна
this casino is the biggest scheme possible. Simply all sessions are copy paste, there is no rtp, or rng everything is based on an algorithm stay away from this shit
acest cazino este cel mai mare skem posibil. Pur și simplu toate sesiunile sunt copy paste,nu exista rtp,sau rng totul este bazat pe un algorithm stați departe de acest rahat
Привіт, у які ігри ти грав, коли майже завжди мав однаковий результат? Я бачу, що ви не дуже задоволені, і тому я маю відчуття не тільки з цієї публікації, що ви дуже розчаровані, тому я, ймовірно, зробив би перерву в грі в казино, якщо чесно.
Що ти думаєш ?
Hi, what games have you played when you almost always have the same result ? I can see you are not very happy and so I have a feeling not only from this post that you are quite frustrated and so I would probably take a break from playing in the casino if I'm honest.
What do you think ?
Не отримуєте особливої допомоги від служби підтримки тут, це трохи розчаровує... Хтось має досвід, як змусити їх насправді допомогти вам, будь ласка??
Not getting much help from the support here, it's a bit dissapointing... Anyone have some experience how to get them to actually help you please??
привіт ще раз
З якою проблемою ви зіткнулися? Я б сказав, що відповідь залежить від теми.
Hello again,
What issue have you encountered? I'd say the response depends on the subject.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.