ГоловнаФорумКазиноStake Casino - загальне обговорення

Stake Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від borkoborko39
|
18 972 переглядів 80 відповідей |
|
12 3 45
8 міс. тому

Мої облікові записи в режимі лише для зняття. Підказка в режимі лише для зняття

Автоматичний переклад.
Jppwjwnb
8 міс. тому

Я бачив, що 10 місяців тому у вас була скарга на цю ж тему, яку визнали необґрунтованою. У ньому говорилося, що ви порушили правила казино і що ми більше не можемо вам допомогти.

Чи грав ти тут після цього випадку? Якщо так, то чому ви знали, що є проблеми?

Автоматичний переклад.
w16264370
7 міс. тому

ти будеш моїм татом? Лол...

Серйозно, я б приніс вам кращий прибуток від ваших 856 тис.... щоб вам пощастило!

Автоматичний переклад.
w16264370
7 міс. тому

Дуже шкода це чути. Я думаю, що можу допомогти вам у такому випадку. Я успішно отримав відшкодування від багатьох казино після того, як зв’язався з потрібними людьми.

зв'яжіться зі мною на WhatsApp +97259‑530‑0154

або ви можете надіслати мені електронний лист hannafreij.hf@gmail.com

я був би радий допомогти. Не хвилюйтеся, я не шахрай, і команда гуру казино знає мене дуже добре, оскільки я подав тут понад 10 скарг. Деякі досягли успіху завдяки їхній допомозі, а інші досягли успіху після контакту з потрібними людьми.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому
Опубліковано w16264370 видалено
7 міс. тому

Чесно кажучи, немає нічого незвичайного в тому, що казино вимагає додаткової перевірки, коли мова йде про великі суми. Однак я не дуже впевнений, де ця лінія або яку саме суму вони зазвичай просять за це.

Я вважаю, що ви повинні спробувати запитати про таку інформацію за підтримки казино.

У дуже рідкісних випадках, я можу сказати чи ні, часто казино проходило процес перевірки, коли гравець робив депозит. Ймовірно, було б дуже багато часу, щоб перевірити кожного гравця на початку, просто тому, що не кожен зробить там виведення.

Не могли б ви надати інформацію про те, які документи вимагає казино?

Сподіваюся, ви зможете пройти додаткову перевірку найближчим часом і без проблем. Будь ласка, тримайте нас в курсі процесу.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я не знаю, що я зробив не так, щоб мати цю проблему file

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

І їхня підтримка лише для того, щоб показати, що вони нічого не роблять, коли ви надсилаєте їм електронні листи

Автоматичний переклад.
rawatharsh112
7 міс. тому

Випадково казино написало якесь пояснення з цього приводу? Не могли б ви спробувати описати, що саме сталося, коли ваш обліковий запис переведено в цей режим?🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я створив свій перший обліковий запис на ставку, і я видалив його назавжди, тому що я не знаю, кому внести свої кошти на мій рахунок ставки, а потім лист через 1 тиждень я знаю процес, кому внести депозит, тому я хотів створити свій другий обліковий запис на ставку, але я цього не зробив Не знаю, що для цього вони перевели мене в режим лише вилучення, через це

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

І вони не перевіряли мій номер телефону, я не порушував жодного правила

Автоматичний переклад.
rawatharsh112
7 міс. тому

привіт! Вибачте, але я маю запитати вас: скільки облікових записів ви створили?

Якщо ви зареєстрували другий обліковий запис, чи може це спричинити проблему? Я не кажу, що ви так зробили, я просто намагаюся зрозуміти, що може здатися неправильним з точки зору казино.

Не можу сказати, що я повністю розумію обидва останні дописи. Можливо, ви можете писати опис крок за кроком, наприклад:

Я створив обліковий запис

Я попросив закрити рахунок назавжди

...

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я створив 2 облікові записи, перший я видалив деякий час тому, а другий мав цю проблему file

Автоматичний переклад.
rawatharsh112
7 міс. тому

Ну, ви знаєте, що це не працює так. Коли ви граєте в казино, ви дійсно повинні дотримуватися його правил. Майже кожне казино дозволяє створити лише один обліковий запис на особу. Це має сенс, тому що вони потребують, щоб ви пройшли перевірку в якийсь момент, і було б безглуздо створювати додаткові облікові записи, якщо у вас є лише одна особа, чи не так?

Отже, ви порушили найголовніше правило, створивши другий обліковий запис.

Для вас це має сенс, будь ласка?


Крім того, я пропоную вам звернутися до служби підтримки згідно з інструкціями. Це має привести нас до чогось пов’язаного з рішенням.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я розумію, що ви кажете, тому я не можу усунути цю проблему, незважаючи ні на що

Автоматичний переклад.
rawatharsh112
6 міс. тому

Що ж, як сказала Радка, найкраще було б зв’язатися зі службою підтримки, як рекомендовано на вашому скріншоті, і, сподіваюся, це можна якось вирішити, якщо ви чесно розкажете казино, що трапилося. Звичайно, це не означає, що все потрібно вирішувати, але я думаю, що може бути хоч трохи надії.

Поверніться до них і повідомте нам.

Автоматичний переклад.
w16264370
6 міс. тому

Чи хотіли б ви отримати допомогу від нашої групи розгляду скарг? Я опублікую вам посилання, де ви можете подати скаргу щодо цього питання, і вони обов'язково знайдуть вирішення. Просто натисніть тут , будь ласка.

І щоб відповісти на ваше запитання, я б сказав, що процес перевірки зазвичай починається, коли гравець просить його вийти, а в деяких випадках вони перевіряють гравців раніше.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

file це казино є найбільшою можливою схемою. Просто всі сеанси копіюють, немає rtp або rng, все засновано на алгоритмі, тримайтеся подалі від цього лайна

Автоматичний переклад.
Bicunbicun
6 міс. тому

Привіт, у які ігри ти грав, коли майже завжди мав однаковий результат? Я бачу, що ви не дуже задоволені, і тому я маю відчуття не тільки з цієї публікації, що ви дуже розчаровані, тому я, ймовірно, зробив би перерву в грі в казино, якщо чесно.

Що ти думаєш ?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Не отримуєте особливої допомоги від служби підтримки тут, це трохи розчаровує... Хтось має досвід, як змусити їх насправді допомогти вам, будь ласка??

Автоматичний переклад.
Wierzing
2 міс. тому

привіт ще раз

З якою проблемою ви зіткнулися? Я б сказав, що відповідь залежить від теми.

Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого