ФорумКазиноSpitfire Casino - загальне обговорення

Spitfire Casino - загальне обговорення

11 міс. тому від canaberto
|
1304 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Spitfire Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
11 міс. тому

Найгірше казино, в яке я грав у своєму житті. Вони всі мають проблеми з вилученням, і, звичайно, це тому, що у них немає коштів. Коли ви хочете зняти, виявляється, що система не дозволяє, і вони стверджують, що це технічні проблеми, які вирішуються, але це все брехня, тому що я був таким 25 днів.

Я раджу вам не грати в цьому казино, вони обіцяють вам багато речей, які потім не виконують.

Вони кажуть вам 2 дні для обробки зняття, а потім це 7 днів.

Вони кажуть вам, що кешбек — це ваші гроші, оскільки були щотижневі програші, і коли ви хочете зняти гроші, виявляється, що ви повинні поставити цю готівку х 10 разів. Мені сказали, що у них немає вимог..... все брехня

При оплаті карткою комісія становить 10%.

Зняття коштів, якщо вони дозволять вам зняти кошти, що малоймовірно, вам доведеться здійснювати через Mifinity і ви повинні платити ще одну комісію.

Я закрив свій обліковий запис, тому що мені сказали, що ліміт на зняття становитиме 3500 на тиждень, але коли я хотів зняти 3000, вони залишили мені лише 1500, і знадобилося 8 днів, щоб зняття було оброблено, і ще 2 дні, щоб воно надійшло на мій рахунок .

Після закриття облікового запису вони надсилають мені електронний лист, щоб відкрити його знову з кращими умовами. Його знову відкрили, і я попросив повернути збиток, який, за їхніми словами, становив 700 євро, але за моїми рахунками це було набагато більше.

Я приймаю 700, але вони дають мені лише 350 і кажуть, що інші 350 іншого тижня, як бачите, все це брехня.

Я граю з цими 350 і досягаю 711 євро, і я хочу їх зняти, але система мені не дозволяє. Я розмовляю зі своїм менеджером облікового запису, і вона каже мені, що я маю поставити 350 x 10, тобто поставити 3500, щоб мати можливість зняти.

Коротше кажучи, я продовжу розповідати вам ще багато речей про це дуже погане казино, але я наполягаю, щоб ніхто не грав, якщо ви не хочете погано провести час і не хочете втратити гроші.

І будьте обережні з менеджером, з цим краще навіть не зв'язуватися. Саме вона каже менеджерам по роботі з клієнтами пропонувати дуже хороші умови клієнтам, а потім забирати їх і нічого не виконувати.

Я грав у багатьох казино, але гіршого я не бачив, і це люди, які прийшли з інших казино і створили Spitfire, шукаючи клієнтів через телефони, які вони вже мали в цих казино. Тобто вони зрадили і ті казино, де працювали

Усі обіцянки, які вони вам дають, будуть порушені, і, перш за все, у них немає коштів для оплати або вони просто не хочуть платити.

Вони мені більше нічого не винні, тому що я програв останні гроші і програв. Вони чекали на отримання 350 готівкою за понеділок, 5 червня, але я їх відхилив і назавжди закрив рахунок.




Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Найгірше казино, в яке я грав у своєму житті. Вони всі мають проблеми з вилученням, і, звичайно, це тому, що у них немає коштів. Коли ви хочете зняти, виявляється, що система не дозволяє, і вони стверджують, що це технічні проблеми, які вирішуються, але це все брехня, тому що я був таким 25 днів.

Я раджу вам не грати в цьому казино, вони обіцяють вам багато речей, які потім не виконують.

Вони кажуть вам 2 дні для обробки зняття, а потім це 7 днів.

Вони кажуть вам, що кешбек — це ваші гроші, оскільки були щотижневі програші, і коли ви хочете зняти гроші, виявляється, що ви повинні поставити цю готівку х 10 разів. Мені сказали, що у них немає вимог..... все брехня

При оплаті карткою комісія становить 10%.

Зняття коштів, якщо вони дозволять вам зняти кошти, що малоймовірно, вам доведеться здійснювати через Mifinity і ви повинні платити ще одну комісію.

Я закрив свій обліковий запис, тому що мені сказали, що ліміт на зняття становитиме 3500 на тиждень, але коли я хотів зняти 3000, вони залишили мені лише 1500, і знадобилося 8 днів, щоб зняття було оброблено, і ще 2 дні, щоб воно надійшло на мій рахунок .

Після закриття облікового запису вони надсилають мені електронний лист, щоб відкрити його знову з кращими умовами. Його знову відкрили, і я попросив повернути збиток, який, за їхніми словами, становив 700 євро, але за моїми рахунками це було набагато більше.

Я приймаю 700, але вони дають мені лише 350 і кажуть, що інші 350 іншого тижня, як бачите, все це брехня.

Я граю з цими 350 і досягаю 711 євро, і я хочу їх зняти, але система мені не дозволяє. Я розмовляю зі своїм менеджером облікового запису, і вона каже мені, що я маю поставити 350 x 10, тобто поставити 3500, щоб мати можливість зняти.

Коротше кажучи, я продовжу розповідати вам ще багато речей про це дуже погане казино, але я наполягаю, щоб ніхто не грав, якщо ви не хочете погано провести час і не хочете втратити гроші.

І будьте обережні з менеджером, з цим краще навіть не зв'язуватися. Саме вона каже менеджерам по роботі з клієнтами пропонувати дуже хороші умови клієнтам, а потім забирати їх і нічого не виконувати.

Я грав у багатьох казино, але гіршого я не бачив, і це люди, які прийшли з інших казино і створили Spitfire, шукаючи клієнтів через телефони, які вони вже мали в цих казино. Тобто вони зрадили і ті казино, де працювали

Усі обіцянки, які вони вам дають, будуть порушені, і, перш за все, у них немає коштів для оплати або вони просто не хочуть платити.

Вони мені більше нічого не винні, тому що я програв останні гроші і програв. Вони чекали на отримання 350 готівкою за понеділок, 5 червня, але я їх відхилив і назавжди закрив рахунок.




Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, друже, як тобі вдалося отримати гроші, я в схожій ситуації. Буду вдячний, якщо ви прокоментуєте мене. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я почав грати в казино Spitfire два місяці тому, я хочу сказати, що платформа динамічна, зручна у використанні, постійно є бонуси на депозит, а також чудові щотижневі та щоденні пропозиції, я отримав дуже хороше ставлення від агентів і я відчуваю дуже добре доглянутий.

Це дуже хороше казино, і я особливо ціную широкий вибір ігор.

Я отримав індивідуальне лікування з дуже хорошим спостереженням, високими бонусами та навіть отримую щоденний кешбек!

Під час мого першого зняття була невелика затримка через мої документи (мені знадобилося багато часу, щоб надати їх), але я щойно отримав новий платіж дуже швидко, і я дуже задоволений!

Я дуже рекомендую це казино, особливо велику увагу, яку ви отримуєте!

Автоматичний переклад.
laura12
10 міс. тому

Тепер я трохи підозрілий... це саме те, що ви вказали у своєму відгуку користувача. 🙂

Можливо, це випадковість?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я досі не отримав свої гроші, вони все ще винні мені близько 1300 євро. Останнє, що вони вигадали, це те, що мій обліковий запис розслідують. Якщо хтось інший у моїй ситуації, ми можемо об’єднатися, щоб зміцнити.

Я написав на ліцензію і не отримав відповіді.


Я в розпачі, я не знаю, що ще я можу зробити. Якщо хтось щось придумає, будемо раді.


вітаю!!!

Автоматичний переклад.
Turbolover
9 міс. тому

Просто зачекай. Це означає, що ваш обліковий запис у чомусь підозрілий, ви не можете пропустити перевірку. Я знаю, що це боляче, але спочатку казино має перевірити рахунок. Знаєш, що? Проблема може полягати лише в схожості з іншим обліковим записом, нічого серйозного – зачекайте, поки ми не дізнаємось вердикт, не турбуйтеся більше.

Очікування відстій - так, але на даний момент іншого варіанту немає.

І, будь ласка, грайте в казино з вищим індексом безпеки - як бачите, це має сенс.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Дякую за відповідь, Радко, я засвоїв урок і буду грати в безпечніших казино.

Запитання, з вашого досвіду, скільки часу зазвичай займають ці дослідження в обліковому записі?

Мені це здається ще одним приводом для того, щоб мені не заплатити. Я звернувся за поясненнями, але поки що вони мені їх не дали.

вітаю.

Автоматичний переклад.
Turbolover
9 міс. тому

Чесно кажучи, тривалість цього процесу зазвичай залежить від початкової підозри. Але у випадку з таким казино це може бути просто тактикою уникнення. Я маю на увазі, що скаргу вже закрито через відсутність співпраці з їхнього боку. Що змусить таке казино виплатити потім? 🙁

Я, чесно кажучи, не знаю, але сподіваюся, що це ще не кінець!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт усім! Я створив обліковий запис електронної пошти, до якого можуть приєднатися всі ті, кого це стосується. Для того, щоб мати можливість чинити більший тиск.

afectados_spitfire_es@gmx.es

Вони думають, що посміяться над іспанцями.

Чекаю, поки ти організуєшся.

Автоматичний переклад.
Turbolover
9 міс. тому

Можливо, не завадить, якщо ви опишете свої плани детальніше.

Мушу сказати, я не зовсім впевнений, чого ви очікуєте досягти за допомогою цієї адреси електронної пошти.

Ви могли б пояснити, можливо?

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Привіт Радко, ідея полягає в тому, щоб створити групу людей, які опинилися в цій ситуації, і спробувати застосувати більший тиск. Або оцінити, які заходи вжити, щоб нам заплатили те, що є.

Автоматичний переклад.
Turbolover
9 міс. тому

Привіт!

Тепер це має ще більший сенс - дякую. Сподіваємось, ця невелика розмова принесе вам ту аудиторію, яку ви шукаєте.

Я пропоную стежити за цими відкритими скаргами , можливо, ви зможете зв’язатися з іншим незадоволеним гравцем, зробивши це. Звичайно, я волію, щоб ці скарги були вирішені, а гравці задоволені, це лише ідея...

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.