11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Spitfire Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Найгірше казино, в яке я грав у своєму житті. Вони всі мають проблеми з вилученням, і, звичайно, це тому, що у них немає коштів. Коли ви хочете зняти, виявляється, що система не дозволяє, і вони стверджують, що це технічні проблеми, які вирішуються, але це все брехня, тому що я був таким 25 днів.
Я раджу вам не грати в цьому казино, вони обіцяють вам багато речей, які потім не виконують.
Вони кажуть вам 2 дні для обробки зняття, а потім це 7 днів.
Вони кажуть вам, що кешбек — це ваші гроші, оскільки були щотижневі програші, і коли ви хочете зняти гроші, виявляється, що ви повинні поставити цю готівку х 10 разів. Мені сказали, що у них немає вимог..... все брехня
При оплаті карткою комісія становить 10%.
Зняття коштів, якщо вони дозволять вам зняти кошти, що малоймовірно, вам доведеться здійснювати через Mifinity і ви повинні платити ще одну комісію.
Я закрив свій обліковий запис, тому що мені сказали, що ліміт на зняття становитиме 3500 на тиждень, але коли я хотів зняти 3000, вони залишили мені лише 1500, і знадобилося 8 днів, щоб зняття було оброблено, і ще 2 дні, щоб воно надійшло на мій рахунок .
Після закриття облікового запису вони надсилають мені електронний лист, щоб відкрити його знову з кращими умовами. Його знову відкрили, і я попросив повернути збиток, який, за їхніми словами, становив 700 євро, але за моїми рахунками це було набагато більше.
Я приймаю 700, але вони дають мені лише 350 і кажуть, що інші 350 іншого тижня, як бачите, все це брехня.
Я граю з цими 350 і досягаю 711 євро, і я хочу їх зняти, але система мені не дозволяє. Я розмовляю зі своїм менеджером облікового запису, і вона каже мені, що я маю поставити 350 x 10, тобто поставити 3500, щоб мати можливість зняти.
Коротше кажучи, я продовжу розповідати вам ще багато речей про це дуже погане казино, але я наполягаю, щоб ніхто не грав, якщо ви не хочете погано провести час і не хочете втратити гроші.
І будьте обережні з менеджером, з цим краще навіть не зв'язуватися. Саме вона каже менеджерам по роботі з клієнтами пропонувати дуже хороші умови клієнтам, а потім забирати їх і нічого не виконувати.
Я грав у багатьох казино, але гіршого я не бачив, і це люди, які прийшли з інших казино і створили Spitfire, шукаючи клієнтів через телефони, які вони вже мали в цих казино. Тобто вони зрадили і ті казино, де працювали
Усі обіцянки, які вони вам дають, будуть порушені, і, перш за все, у них немає коштів для оплати або вони просто не хочуть платити.
Вони мені більше нічого не винні, тому що я програв останні гроші і програв. Вони чекали на отримання 350 готівкою за понеділок, 5 червня, але я їх відхилив і назавжди закрив рахунок.
The worst casino I have ever played in my life. They are all problems to withdraw and surely it is that they have no funds. When you want to withdraw it turns out that the system does not let you and they claim that they are technical problems that are being solved but it is all a lie because I have been like this for 25 days.
I advise you not to play in this casino, they promise you many things that later they do not fulfill.
They tell you 2 days to process withdrawals and then it's 7 days.
They tell you that the cashback is your money because there have been weekly losses and when you want to withdraw it turns out that you have to bet that Cash x 10 times. They told me that they do not have requirements..... all lies
Card payments have a 10% commission
The withdrawals if they let you withdraw, which is unlikely, you have to be through Mifinity and you have to pay another commission.
I closed my account because they told me that the withdrawal limits would be 3,500 a week but when I wanted to withdraw 3,000 they only left me 1,500 and it took 8 days for the withdrawal to be processed and another 2 days for it to reach my account.
Once the account is closed, they send me an email to open it again with better conditions. It was reopened and I asked for the Cashback of the loss, which according to them was €700 but according to my accounts it was much more.
I accept the 700 but they only give me 350 and they say that the other 350 the other week, as you can see, all lies.
I play with those 350 and I reach €711 and I want to withdraw them but the system won't let me, I talk to my account manager and she tells me that I have to bet 350 x 10, that is, bet 3500 to be able to withdraw.
In short, I will continue to tell you many more things about this very bad casino, but I insist that no one play if you don't want to have a bad time and you don't want to lose money.
And be careful with the manager, with this it is better not to even contact. She is the one who tells the account managers to offer very good conditions to clients and then take them away and not comply with anything.
I have played in many casinos but worse than this I have not seen any and they are people who come from other casinos and have created Spitfire looking for customers through the phones they already had from those casinos. It means that they have also betrayed those casinos where they worked
All the promises they make to you will be broken and, above all, they do not have the funds to pay or they simply do not want to pay.
They don't owe me anything anymore because I gambled the last money and I lost. They were waiting to receive the 350 cash for Monday June 5 but I have rejected them and I have closed the account forever.
El peor casino que he jugado en mi vida.Todos son problemas para retirar y seguramente es que no tienen fondos. Cuando quieres retirar resulta que no te deja el sistema y alegan que son problemas técnicos que se están solucionando pero todo es mentira porque así llevo 25 días.
Aconsejo no jueguen en este casino,te prometen muchas cosas que después no cumplen.
Te dicen 2 días para procesar retiros y después son 7 días.
Te dicen que el cashback es dinero tuyo porque han sido de perdidas semanales y cuando quieres retirar resulta que hay que apostar ese Cash x 10 veces. Me dijeron que no llevan requisitos.....todo mentira
Los pagos por tarjeta tienen comisión del 10%
Los retiros si es que te dejan retirar, cosa improbable, tienes que ser por Mifinity y hay que pagar otra comision.
Cerre cuenta porque me dijeron que los limites de retiro serían de 3500 a la semana pero cuando quise retirar 3000 solo me dejaron 1500 y fueron 8 dias para que me procesaran el retiro y otros 2 días para que me llegara a mi cuenta.
Una vez cerrada cuenta me mandan un correo para que la abriera de nuevo con mejores condiciones.Se reabrió y pedi el Cashback de lo perdido, que según Ellos eran 700 € pero según mis cuentas era bastante más.
Acepto los 700 pero solo me dan 350 y dicen que los otros 350 a la otra semana, como veis todo mentiras.
Juego con esos 350 y llego a 711 € y quiero retirarlos pero el sistema no me deja, hablo con mi gestora de cuentas y me dice que hay que apostar los 350 x 10, o sea apostar 3500 para poder retirar.
En fin seguire contando muchas más cosas de este muy mal casino pero insisto en que no juguéis nadie si no quereis pasarlo mal y no quereis perder el dinero.
Y ojo con la gerente , con esta es mejor ni siquiera contactar. Ella es la que le dice a las gestoras de cuentas que ofrezcan muy buenas condiciones a los clientes para después quitárselos y no cumplir con nada.
He jugado en muchísimos casinos pero ya peor que este no he visto ninguno y son gente que vienen de otros casinos y han creado Spitfire buscando los clientes a través de los teléfonos que ya tenían de esos casinos, Quiere decir que también han traicionado a esos casinos donde trabajaban.
Todas las promesas que te hagan serán incumplidas y sobre todo no tienen fondos para pagar o bien es que simplemente no quieren pagar.
A mi no me deben ya nada porque el último dinero me lo jugue y perdí. Quedaban pendiente de recibir los 350 del cash para el lunes 5 de junio pero los he rechazado y he cerrado cuenta para siempre.
Найгірше казино, в яке я грав у своєму житті. Вони всі мають проблеми з вилученням, і, звичайно, це тому, що у них немає коштів. Коли ви хочете зняти, виявляється, що система не дозволяє, і вони стверджують, що це технічні проблеми, які вирішуються, але це все брехня, тому що я був таким 25 днів.
Я раджу вам не грати в цьому казино, вони обіцяють вам багато речей, які потім не виконують.
Вони кажуть вам 2 дні для обробки зняття, а потім це 7 днів.
Вони кажуть вам, що кешбек — це ваші гроші, оскільки були щотижневі програші, і коли ви хочете зняти гроші, виявляється, що ви повинні поставити цю готівку х 10 разів. Мені сказали, що у них немає вимог..... все брехня
При оплаті карткою комісія становить 10%.
Зняття коштів, якщо вони дозволять вам зняти кошти, що малоймовірно, вам доведеться здійснювати через Mifinity і ви повинні платити ще одну комісію.
Я закрив свій обліковий запис, тому що мені сказали, що ліміт на зняття становитиме 3500 на тиждень, але коли я хотів зняти 3000, вони залишили мені лише 1500, і знадобилося 8 днів, щоб зняття було оброблено, і ще 2 дні, щоб воно надійшло на мій рахунок .
Після закриття облікового запису вони надсилають мені електронний лист, щоб відкрити його знову з кращими умовами. Його знову відкрили, і я попросив повернути збиток, який, за їхніми словами, становив 700 євро, але за моїми рахунками це було набагато більше.
Я приймаю 700, але вони дають мені лише 350 і кажуть, що інші 350 іншого тижня, як бачите, все це брехня.
Я граю з цими 350 і досягаю 711 євро, і я хочу їх зняти, але система мені не дозволяє. Я розмовляю зі своїм менеджером облікового запису, і вона каже мені, що я маю поставити 350 x 10, тобто поставити 3500, щоб мати можливість зняти.
Коротше кажучи, я продовжу розповідати вам ще багато речей про це дуже погане казино, але я наполягаю, щоб ніхто не грав, якщо ви не хочете погано провести час і не хочете втратити гроші.
І будьте обережні з менеджером, з цим краще навіть не зв'язуватися. Саме вона каже менеджерам по роботі з клієнтами пропонувати дуже хороші умови клієнтам, а потім забирати їх і нічого не виконувати.
Я грав у багатьох казино, але гіршого я не бачив, і це люди, які прийшли з інших казино і створили Spitfire, шукаючи клієнтів через телефони, які вони вже мали в цих казино. Тобто вони зрадили і ті казино, де працювали
Усі обіцянки, які вони вам дають, будуть порушені, і, перш за все, у них немає коштів для оплати або вони просто не хочуть платити.
Вони мені більше нічого не винні, тому що я програв останні гроші і програв. Вони чекали на отримання 350 готівкою за понеділок, 5 червня, але я їх відхилив і назавжди закрив рахунок.
The worst casino I have ever played in my life. They are all problems to withdraw and surely it is that they have no funds. When you want to withdraw it turns out that the system does not let you and they claim that they are technical problems that are being solved but it is all a lie because I have been like this for 25 days.
I advise you not to play in this casino, they promise you many things that later they do not fulfill.
They tell you 2 days to process withdrawals and then it's 7 days.
They tell you that the cashback is your money because there have been weekly losses and when you want to withdraw it turns out that you have to bet that Cash x 10 times. They told me that they do not have requirements..... all lies
Card payments have a 10% commission
The withdrawals if they let you withdraw, which is unlikely, you have to be through Mifinity and you have to pay another commission.
I closed my account because they told me that the withdrawal limits would be 3,500 a week but when I wanted to withdraw 3,000 they only left me 1,500 and it took 8 days for the withdrawal to be processed and another 2 days for it to reach my account.
Once the account is closed, they send me an email to open it again with better conditions. It was reopened and I asked for the Cashback of the loss, which according to them was €700 but according to my accounts it was much more.
I accept the 700 but they only give me 350 and they say that the other 350 the other week, as you can see, all lies.
I play with those 350 and I reach €711 and I want to withdraw them but the system won't let me, I talk to my account manager and she tells me that I have to bet 350 x 10, that is, bet 3500 to be able to withdraw.
In short, I will continue to tell you many more things about this very bad casino, but I insist that no one play if you don't want to have a bad time and you don't want to lose money.
And be careful with the manager, with this it is better not to even contact. She is the one who tells the account managers to offer very good conditions to clients and then take them away and not comply with anything.
I have played in many casinos but worse than this I have not seen any and they are people who come from other casinos and have created Spitfire looking for customers through the phones they already had from those casinos. It means that they have also betrayed those casinos where they worked
All the promises they make to you will be broken and, above all, they do not have the funds to pay or they simply do not want to pay.
They don't owe me anything anymore because I gambled the last money and I lost. They were waiting to receive the 350 cash for Monday June 5 but I have rejected them and I have closed the account forever.
El peor casino que he jugado en mi vida.Todos son problemas para retirar y seguramente es que no tienen fondos. Cuando quieres retirar resulta que no te deja el sistema y alegan que son problemas técnicos que se están solucionando pero todo es mentira porque así llevo 25 días.
Aconsejo no jueguen en este casino,te prometen muchas cosas que después no cumplen.
Te dicen 2 días para procesar retiros y después son 7 días.
Te dicen que el cashback es dinero tuyo porque han sido de perdidas semanales y cuando quieres retirar resulta que hay que apostar ese Cash x 10 veces. Me dijeron que no llevan requisitos.....todo mentira
Los pagos por tarjeta tienen comisión del 10%
Los retiros si es que te dejan retirar, cosa improbable, tienes que ser por Mifinity y hay que pagar otra comision.
Cerre cuenta porque me dijeron que los limites de retiro serían de 3500 a la semana pero cuando quise retirar 3000 solo me dejaron 1500 y fueron 8 dias para que me procesaran el retiro y otros 2 días para que me llegara a mi cuenta.
Una vez cerrada cuenta me mandan un correo para que la abriera de nuevo con mejores condiciones.Se reabrió y pedi el Cashback de lo perdido, que según Ellos eran 700 € pero según mis cuentas era bastante más.
Acepto los 700 pero solo me dan 350 y dicen que los otros 350 a la otra semana, como veis todo mentiras.
Juego con esos 350 y llego a 711 € y quiero retirarlos pero el sistema no me deja, hablo con mi gestora de cuentas y me dice que hay que apostar los 350 x 10, o sea apostar 3500 para poder retirar.
En fin seguire contando muchas más cosas de este muy mal casino pero insisto en que no juguéis nadie si no quereis pasarlo mal y no quereis perder el dinero.
Y ojo con la gerente , con esta es mejor ni siquiera contactar. Ella es la que le dice a las gestoras de cuentas que ofrezcan muy buenas condiciones a los clientes para después quitárselos y no cumplir con nada.
He jugado en muchísimos casinos pero ya peor que este no he visto ninguno y son gente que vienen de otros casinos y han creado Spitfire buscando los clientes a través de los teléfonos que ya tenían de esos casinos, Quiere decir que también han traicionado a esos casinos donde trabajaban.
Todas las promesas que te hagan serán incumplidas y sobre todo no tienen fondos para pagar o bien es que simplemente no quieren pagar.
A mi no me deben ya nada porque el último dinero me lo jugue y perdí. Quedaban pendiente de recibir los 350 del cash para el lunes 5 de junio pero los he rechazado y he cerrado cuenta para siempre.
Привіт, друже, як тобі вдалося отримати гроші, я в схожій ситуації. Буду вдячний, якщо ви прокоментуєте мене. Дякую тобі.
Hi mate, how did you manage to get paid, I'm in a similar situation. I would appreciate it if you commented on me. Thank you.
Hola compañero como hiciste para conseguir cobrar, estoy en una situacion similar. Te agredeceria que me comentaras .Gracias.
Я почав грати в казино Spitfire два місяці тому, я хочу сказати, що платформа динамічна, зручна у використанні, постійно є бонуси на депозит, а також чудові щотижневі та щоденні пропозиції, я отримав дуже хороше ставлення від агентів і я відчуваю дуже добре доглянутий.
Це дуже хороше казино, і я особливо ціную широкий вибір ігор.
Я отримав індивідуальне лікування з дуже хорошим спостереженням, високими бонусами та навіть отримую щоденний кешбек!
Під час мого першого зняття була невелика затримка через мої документи (мені знадобилося багато часу, щоб надати їх), але я щойно отримав новий платіж дуже швидко, і я дуже задоволений!
Я дуже рекомендую це казино, особливо велику увагу, яку ви отримуєте!
I started playing at Spitfire casino two months ago, I want to say that the platform is dynamic, comfortable to use, there are deposit bonuses all the time plus excellent weekly and daily offers, I have received very good treatment from the agents and I feel very well taken care of.
It is a very good casino and I especially appreciate the wide variety of games.
I received personalized treatment, with very good follow-up, high bonuses and I even receive daily cashback!
During my first withdrawal there was a little delay due to my documents (it took me a long time to provide them) but I just received a new payment very quickly and I am very satisfied!
I highly recommend this casino, especially the great attention you receive!
Empece a jugar en Spitfire casino hace dos meses , quiero decir que la plataforma es dinamica comoda de usar, hay bonos de deposito todo el tiempo mas ofertas semanales y diarias excelentes, he recibido muy buen trado de los agentes me siento muy bien atendido.
Es un muy buen casino y aprecio especialmente la gran variedad de juegos.
Recibí un trato personalizado, con muy buen seguimiento, altas bonificaciones y ¡hasta recibo cashback diario!
Durante mi primer retiro hubo un pequeño retraso debido a mis documentos (tardé mucho tiempo en proporcionarlos) pero acabo de recibir un nuevo pago muy rápido y ¡estoy muy satisfecho!
Recomiendo encarecidamente este casino, peor sobre todo la gran atención que se recibe!
Тепер я трохи підозрілий... це саме те, що ви вказали у своєму відгуку користувача. 🙂
Можливо, це випадковість?
Now I'm a bit suspicious... this is exactly what you stated in your user review. 🙂
Is it a coincidence, perhaps?
Я досі не отримав свої гроші, вони все ще винні мені близько 1300 євро. Останнє, що вони вигадали, це те, що мій обліковий запис розслідують. Якщо хтось інший у моїй ситуації, ми можемо об’єднатися, щоб зміцнити.
Я написав на ліцензію і не отримав відповіді.
Я в розпачі, я не знаю, що ще я можу зробити. Якщо хтось щось придумає, будемо раді.
вітаю!!!
I still haven't received my money, they still owe me around €1,300. The last thing they have invented is that my account is under investigation. If someone else is in my situation we can associate to make strength.
I have written to the license and have not received a response.
I'm desperate, I don't know what else I can do. If someone comes up with something, it will be welcome.
Greetings!!!
Sigo sin cobrar mi dinero, aun me deben unos 1300€. La ultima que se han inventado es que mi cuenta esta bajo investigación. Si alguien mas esta en mi situación podemos asociarnos para hacer fuerza.
He escrito a la licencia y no he obtenido respuesta.
Estoy desesperado, no se que mas puedo hacer. Si a alguien se le ocurre algo será bienvenido.
Saludos!!!
Просто зачекай. Це означає, що ваш обліковий запис у чомусь підозрілий, ви не можете пропустити перевірку. Я знаю, що це боляче, але спочатку казино має перевірити рахунок. Знаєш, що? Проблема може полягати лише в схожості з іншим обліковим записом, нічого серйозного – зачекайте, поки ми не дізнаємось вердикт, не турбуйтеся більше.
Очікування відстій - так, але на даний момент іншого варіанту немає.
І, будь ласка, грайте в казино з вищим індексом безпеки - як бачите, це має сенс.
Just wait. It means your account is somehow suspicious, there is no way you can skip the investigation. I know it hurts but first, the casino needs to check out the account. You know what? The issue may just be a bunch of similarities with another account, nothing serious - hold on, until we do not know the verdict, don't trouble yourself further.
Waiting sucks - yeah, but there is not another option at this point.
And please play in casinos with a higher safety index - as you can see it makes sense.
Дякую за відповідь, Радко, я засвоїв урок і буду грати в безпечніших казино.
Запитання, з вашого досвіду, скільки часу зазвичай займають ці дослідження в обліковому записі?
Мені це здається ще одним приводом для того, щоб мені не заплатити. Я звернувся за поясненнями, але поки що вони мені їх не дали.
вітаю.
Thanks for your answer Radka, with this I have learned my lesson and I will play in safer casinos.
A query, from your experience, how long do these investigations usually take in the account?
It seems to me one more excuse for not paying me. I have asked for explanations and so far they have not given me any.
Greetings.
Gracias por tu respuesta Radka, con esto ya he aprendido la lección jugare en casinos mas seguros.
Un consulta, por vuestra experiencia ¿Cuánto tiempo suelen demorarse estas investigaciones en la cuenta?.
A mi me parece una excusa mas para no pagarme. He pedido explicaciones y hasta el momento no me han dado ninguna.
Saludos.
Чесно кажучи, тривалість цього процесу зазвичай залежить від початкової підозри. Але у випадку з таким казино це може бути просто тактикою уникнення. Я маю на увазі, що скаргу вже закрито через відсутність співпраці з їхнього боку. Що змусить таке казино виплатити потім? 🙁
Я, чесно кажучи, не знаю, але сподіваюся, що це ще не кінець!
To be straight and honest, the length of this process usually goes in hand with the initial suspicion. But in the case of such a casino, it can easily be just a avoiding tactic. I mean, the complaint was already closed due to a lack of cooperation from their side. What would make such a casino pay out afterward? 🙁
I honestly don't know, but I hope this is not over!
Привіт усім! Я створив обліковий запис електронної пошти, до якого можуть приєднатися всі ті, кого це стосується. Для того, щоб мати можливість чинити більший тиск.
afectados_spitfire_es@gmx.es
Вони думають, що посміяться над іспанцями.
Чекаю, поки ти організуєшся.
Hello everyone, I have created an email account in which all those affected can associate. In order to be able to apply more pressure.
afectados_spitfire_es@gmx.es
They think they are going to laugh at the Spaniards.
I wait for you to organize.
Hola a tod@s, he creado una cuenta de correo en la cual nos podemos asociar todos los afectados. Para así poder hacer mas presión.
afectados_spitfire_es@gmx.es
Se piensan que se van a reír de los Españoles.
Os espero para organizarnos.
Можливо, не завадить, якщо ви опишете свої плани детальніше.
Мушу сказати, я не зовсім впевнений, чого ви очікуєте досягти за допомогою цієї адреси електронної пошти.
Ви могли б пояснити, можливо?
Maybe it won't hurt if you describe your plans in more detail.
I must say, I'm not entirely sure what you expect to achieve with this email address.
Could you explain, perhaps?
Привіт Радко, ідея полягає в тому, щоб створити групу людей, які опинилися в цій ситуації, і спробувати застосувати більший тиск. Або оцінити, які заходи вжити, щоб нам заплатили те, що є.
Hello Radka, the idea is to create a group of people who are in this situation and try to apply more pressure. Or evaluate what measures to take, so that they pay us what is ours.
Hola Radka, la idea es crear un grupo de gente que este en esta situación he intentar hacer mas presión. O evaluar que medidas tomar, para que nos paguen lo que es nuestro.
Привіт!
Тепер це має ще більший сенс - дякую. Сподіваємось, ця невелика розмова принесе вам ту аудиторію, яку ви шукаєте.
Я пропоную стежити за цими відкритими скаргами , можливо, ви зможете зв’язатися з іншим незадоволеним гравцем, зробивши це. Звичайно, я волію, щоб ці скарги були вирішені, а гравці задоволені, це лише ідея...
Hello!
Now it makes even greater sense - thank you. Hopefully, this small talk we have will bring you the audience you seek.
I would suggest keeping an eye on those opened complaints, maybe you can get in touch with another unhappy player by doing so. Of course, I prefer those complaints to be resolved and players satisfied, it is just an idea...
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.