11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Spintornado Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт всім .
Slootz, bogamba House of Spins voozaza, spintirnado, турбоспіни працюють від одного джерела. Я можу це довести!
Щось сталося зі мною, чого я ніколи раніше не відчував. Більшість згаданих вище казино в першу чергу пропонують MiFinity, як багато хто також знає.
Я хотів зробити депозит із spintornado та зробив банківський переказ на MiFinity, щоб він здійснив транзакцію в spintornad. Раптом мій банківський депозит з основного рахунку MiFinity (стандартний) мої депозити раптово забрали. Я запитав MiFinity, хто дав їм дозвіл на доступ до мого особистого облікового запису. Була лише одна відповідь, транзакцію оброблено, але я більше не мав жодних повноважень над своїми грошима. MiFinity перебуває в змові з ними, ось що я кажу. Лише через 3 тижні spintornado сказав підтримку, я б зарахував це Мануелю, але це не видно в історії депозитів. Немає доказів цього. Я також отримую 40 євро від одного казино та 310 євро від іншого, нічого цього не бачу, будь ласка, тримайтеся подалі! Інакше тримайтеся подалі!! Мій девіз: MiFinity та ці казино в змові, я вам скажу
Hello everyone .
Slootz, bogamba House of Spins voozaza, spintirnado, turbospins are powered by one source. I can prove that!
Something happened to me, something I've never experienced before. Most of the casinos mentioned above primarily offer MiFinity, as many also know.
I wanted to deposit from spintornado and made a bank transfer to MiFinity so that it would carry out the transaction in spintornad. Suddenly my bank deposit from MiFinity main account (standard) my deposits were suddenly taken away. I asked MiFinity who gave them permission to access my personal account. There was only one answer, the transaction was processed, but I no longer had any authority over my money. MiFinity is in cahoots with them, that's what I'm saying. Only after 3 weeks spintornado said support I would credit it to Manuel but it can't be seen in the deposit history. No proof of this. I also get €40 from one casino and €310 from another, don't see any of it, please stay away! Otherwise stay away!! My motto MiFinity and these casinos are in cahoots, I'll tell you
Hallo zusammen .
Slootz, bogamba House of Spins voozaza , spintirnado, turbospins werden von einer Quelle betrieben . Das kann ich nachweisen !
mir ist etwas passiert , sowas habe ich noch nie erlebt . Bei den meisten der oben genannten Casinos wird MiFinity hauptsächlich angeboten , wie viele auch wissen .
ich habe von spintornado einzahlen wollen , und habe banküberweisung auf MiFinity gemacht , damit sie in spintornad die Transaktion durch führt , auf einmal ist meine bankeinzahlung von MiFinity hauptkonto (Standard) wurden meine Einzahlungen auf einmal weggenommen . Ich habe MiFinity gefragt , wer ihnen die Erlaubnis gegeben hat an mein persönlichen Konto Zugriff zu haben . Es gab nur eine Antwort die Transaktion wurde bearbeitet , nur über mein Geld habe ich keine Befugnis mehr gehabt MiFinity steckt mit denen unter einer Decke will ich damit sagen . Erst nach 3 Wochen hat spintornado gesagt Support ich werde es Manuel gutschreiben aber es ist in der deposit history nicht zu sehen . Kein Nachweis dazu . Ich bekomme auch von einem casino40€ und ein anderen 310€ nichts davon zu sehen bitte Finger weg! Sonst Finger weg !! Mein Motto MiFinity und diese Casinos stecken unter einer Decke ich beeise es euch
Гроші так і не надійшли на мій стандартний рахунок, і ось походження мого стандартного 846 в кінці. Гроші намагалися зникнути, і я маю багато доказів цього. Я можу показати їм свої електронні листи в MiFinity, вони не повірять, у чому я їх звинуватив, але вони все одно закрили мій обліковий запис MiFinity, чому?
Я не залишив їх у спокої, зобразив їх злодіями та сказав їм надіслати мої гроші до мого домашнього банку та негайно закрити рахунок MiFinity, але вони так і не зробили, чому?
Тому що вона брудна, і я гнався за нею. Якщо ви хочете, я можу надіслати вам свої електронні листи на MiFinity, яка здається такою авторитетною
The money never arrived on my standard account and here is the origin of my standard 846 at the end. The money was tried to disappear and I have plenty of evidence of that. I can show them my emails to MiFinity, they wouldn't believe what I accused them of and yet they still closed my MiFinity account, why?
I didn't leave them alone and portrayed them as thieves and told them to send my money to my house bank and close the MiFinity account with immediate effect, but they still didn't do why?
Because she's dirty and I chased her. If you want, I can send you my emails to MiFinity, which seems so reputable
Das Geld ist nie angekommen auf das Standard Konto von mir und hier steht die Herkunft von meinem Standard 846 am Ende das Geld wurde versucht zu verschwinden dafür habe ich auch jedemenge Beweise . Ich kann ihnen meine e Mails an MiFinity zeigen , sie würden es nicht glauben , was ich den allen vorgeworfen habe und trotzdem haben die mein MiFinity Konto noch geschlossen warum ?
Ich habe sie nicht in Ruhe gelassen und als Diebe dargestellt und gesagt die sollen mir mein Geld auf mein Haus Bank schicken und das MiFinity Konto mit sofortiger Wirkung schließen , haben sie trotzdem nicht gemacht warum?
Weill sie dreck am Steck hat und ich habe sie gejagt . Wenn sie möchten sende ich ihnen meine e Mails zu MiFinity , das so seriös erscheint
Я більше не буду подавати скарги, тому що це не допомагає, жодних результатів, ніхто не змушував мене робити депозити в онлайн-казино, що в 99% випадків не має нічого спільного з шахрайством, прав я чи ні, це залежить від вас
I won't file any more complaints because it doesn't help, no results, no one forced me to deposit in online casinos, which 99% of the time has nothing to do with fraud, whether I'm right or not, that's up to you
Ich werde keine Beschwerde mehr einreichen , weill es bringt nichts , keine Ergebnisse zum weiteren , mich hat keiner gezwungen einzuzahlen in online Casinos , was zu 99% nur mit Betrug zutun hat habe ich recht oder nicht , das bleibt euch gelassen
Привіт.
На жаль, можливо, я погано зрозумів ситуацію через досить незрозумілий переклад. Тому я хотів би поставити додаткові запитання, щоб прояснити речі, якщо ви не проти.
Спочатку вашою метою було внести гроші на Spintornado за переказ Mifinity – правильно?
Що сталося потім? Вибачте, але це досить важко розшифрувати:
«Раптом мій банківський депозит з основного рахунку MiFinity (стандартний) мої депозити раптово забрали».
Знаєте, я намагаюся зрозуміти, чи ця проблема більше пов’язана з казино чи з сервісами Mifinity. Я, чесно кажучи, наразі не можу точно сказати.
Я бачу, що ви згадали, що вам не можна допомогти, тому я хотів би зазначити, що ми можемо вам допомогти. Щоб бути впевненим, однак, було б краще зрозуміти всю цю тему далі.
Ну, я буду тут чекати. Дякую тобі.
Hello there.
Sadly, I probably didn't understand the situation well due to quite an unclear translation. Thus, I'd like to ask further questions to clarify things, if you don't mind.
Initially, your goal was to deposit money to Spintornado per Mifinity transfer - correct?
What happened then? I'm sorry but this is rather hard to decipher:
"Suddenly my bank deposit from MiFinity main account (standard) my deposits were suddenly taken away."
You know, I'm trying to figure out whether this problem is more related to the casino or to Mifinity services. I honestly can't tell for sure at the moment.
I see you mentioned you could not be helped, so I'd like to mention that we may be able to help you. To be certain, however, it would be best to understand this whole subject further.
Well, I'll be here waiting. Thank you.
У мене великі проблеми з виплатою мого виграшу, який був обмежений 500 євро. Я чекаю вже 10 днів. Але ви завжди відповідаєте на мої електронні листи з тим самим виправданням, що у вас багато залишених завдань і ви зараз над ними працюєте. Мій рахунок підтверджено, все пройшло відносно гладко, але тепер я хвилююся, що не отримаю свої гроші.
I'm having big problems paying out my winnings, which were limited to €500. I've been waiting 10 days now. But you always reply to my emails with the same excuse that you have a lot of backlogs and are now working through them. My account is verified, that went relatively smoothly, but now I'm worried that I won't get my money.
Ich habe große Probleme meinen Gewinn, der auf 500€ beschränkt war, auszuzahlen. Ich warte jetzt schon 10 Tage. Sie antworten auf meine Mails aber immer mit der gleichen Ausrede, Sie hätten viele Rückstände und arbeiten diese jetzt ab. Mein Konto ist verifiziert, das ging relativ problemlos, aber jetzt habe ich Angst , das ich mein Geld nicht bekomme.
Ще один поганий досвід з Німеччини, я бачу. Мені прикро це бачити. Крім того, мені шкода, що гравці прагнуть грати в казино з досить низьким індексом безпеки - переконайтеся самі .
Проте є одна річ, яку ви можете спробувати: за допомогою Casino Guru Resolution Center ми прагнемо допомогти гравцям на подібних позиціях. Оскільки це безкоштовний процес, я б сказав, що його варто спробувати.
Щоб ви ближче познайомилися з усією функцією, я хотів би показати посібник під назвою « Як ми вирішуємо скарги в казино і чому »
Будь ласка, дайте мені знати, чи подобається вам ідея. 🙏
Another bad experience from Germany, I see. I'm sorry to see that. As well as I'm sorry players aim to play in casinos with quite a low safety index - see for yourself.
There is one thing you may try, however - through Casino Guru Resolution Center, we aim to assist players in similar positions. Since it is a free-of-charge process, I'd say it is worth a try.
To get you more familiar with the whole feature, I'd like to bring up the guide called "How We Resolve Casino Complaints and Why"
Let me know whether you like the idea, please. 🙏
У мене такий же досвід. Я чекав свого вилучення 2 тижні. До цього ще 2 тижні. Звичайно, ми повинні прочитати різні відгуки, перш ніж робити депозит у будь-якому казино. Я дізнався, що немає закону проти онлайн-казино. Можливо, мга казино досить довірливі. І я також дізнався, що сайти азартних гравців більше стосуються казино, ніж гравців. Звичайно, є багато гравців, які відмовляються від усього, і я розумію, чому ситуація така.
I have same experience. I have waited my withdrawal now 2 weeks. Before that other 2 weeks. Of course we should read different reviews before we deposit in any casino. I have learnt that there is no any law against online casinos. Maybe mga casinos is quite trustful. And i have also learnt that gambler sites are more of casinos side than players side. Of course there are plenty of players who wall of everything and i understand why situation is what is it.
Привіт, я бачу, що у вас теж проблеми з виведенням. Я б сказав, що це казино не найкращий вибір з таким індексом безпеки, але я думаю, ви це вже знаєте.
Що стосується того факту, що ви вважаєте, що сайти азартних ігор, швидше за все, схилиться на сторону казино, я б не був настільки впевнений у цьому твердженні. Ми пишаємося справедливим підходом і ніколи не є упередженими, так чи інакше, і намагаємося дивитися на все справедливо.
Однак, щоб повернутися до вашого виведення коштів, чи були у вас проблеми з цим казино раніше, виходячи з того, що ви описали, і чи грали ви тут знову, навіть якщо ви вже знали, що зняття займає досить багато часу? Казино також розповіло вам, чому це займає так багато часу, тобто в чому причина цього.
У будь-якому разі добре, що ви подали скаргу, і я твердо вірю, що наша команда може вам допомогти. Крім того, не могли б ви відповісти Крістіні, щоб вона могла просунути справу вперед? Зробити це можна тут .
Я тримаю за вас кулаки. 🤞☘️
Hello, I see that you also have problems with the withdrawal. I would say that this casino is not the best choice with such a safety index, but I think you already know that.
As for the fact that you think gambling sites are more likely to bow to the casino side, I wouldn't be so sure about that statement. We pride ourselves on a fair approach and are never biased one way or the other and try to look at everything fairly.
However, to get back to your withdrawal, have you had problems with this casino before based on what you described and have you played here again even though you already knew that withdrawals take quite some time ? The casino also told you why it takes so long, i.e. what is the reason for it.
Anyway, it's good that you have filed a complaint and I firmly believe that our team can help you. Additionally, could you please answer Kristina so that she can move the case forward ? You can do so here.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞☘️
Я вже відповів Крістіні (я надіслав доказ обговорення зі spintornado). За потреби можу надіслати ще раз. І все ж spintornado виправдовує всіх гравців і не платить. Принаймні згідно з різними сайтами азартних гравців.
I have answered already to Kristina (i sent proof of discussion with spintornado). I can send again if needed. Still spintornado says same excuses for all players and doesnt pay. At least according different gamblers sites.
Тоді все в порядку. Я розмовляв з нею, тож вона перевірить ще раз, щоб переконатися, що вона отримала все, що їй потрібно, і якщо щось їй потрібно, вона напише вам у ланцюжку скарг.
У будь-якому випадку, яке виправдання використовує казино для того, щоб так довго виводити кошти?
Then it's in order. I have spoken to her and so she will check again to make sure she got everything she needed and if there is anything she requires she will write to you in complaint thread.
Anyway, what excuse does the casino use for taking so long to withdraw ?
Якщо все так само, я розумію, що ти нервуєш і переживаєш, як все обернеться. Але скарга все ще відкрита, тому ми побачимо, куди піде наша команда.
Сподіваюся, ваша справа врешті-решт буде вирішена, і ви отримаєте свої гроші, навіть якщо це триває вже досить довго.
If it's still the same, I understand that you are nervous and worried about how it will all turn out. But the complaint is still open so we'll see where our team goes.
Hopefully your case will eventually be resolved and you will get your money, even though it has been going on for quite a while.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.