ФорумКазиноSpintornado Casino - загальне обговорення

Spintornado Casino - загальне обговорення

11 міс. тому від Radka
|
1310 переглядів 13 відповідей |
|
Додати публікацію
11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Spintornado Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
11 міс. тому

Привіт всім .

Slootz, bogamba House of Spins voozaza, spintirnado, турбоспіни працюють від одного джерела. Я можу це довести!

Щось сталося зі мною, чого я ніколи раніше не відчував. Більшість згаданих вище казино в першу чергу пропонують MiFinity, як багато хто також знає.

Я хотів зробити депозит із spintornado та зробив банківський переказ на MiFinity, щоб він здійснив транзакцію в spintornad. Раптом мій банківський депозит з основного рахунку MiFinity (стандартний) мої депозити раптово забрали. Я запитав MiFinity, хто дав їм дозвіл на доступ до мого особистого облікового запису. Була лише одна відповідь, транзакцію оброблено, але я більше не мав жодних повноважень над своїми грошима. MiFinity перебуває в змові з ними, ось що я кажу. Лише через 3 тижні spintornado сказав підтримку, я б зарахував це Мануелю, але це не видно в історії депозитів. Немає доказів цього. Я також отримую 40 євро від одного казино та 310 євро від іншого, нічого цього не бачу, будь ласка, тримайтеся подалі! Інакше тримайтеся подалі!! Мій девіз: MiFinity та ці казино в змові, я вам скажу

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

filefilefile Гроші так і не надійшли на мій стандартний рахунок, і ось походження мого стандартного 846 в кінці. Гроші намагалися зникнути, і я маю багато доказів цього. Я можу показати їм свої електронні листи в MiFinity, вони не повірять, у чому я їх звинуватив, але вони все одно закрили мій обліковий запис MiFinity, чому?

Я не залишив їх у спокої, зобразив їх злодіями та сказав їм надіслати мої гроші до мого домашнього банку та негайно закрити рахунок MiFinity, але вони так і не зробили, чому?

Тому що вона брудна, і я гнався за нею. Якщо ви хочете, я можу надіслати вам свої електронні листи на MiFinity, яка здається такою авторитетною

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я більше не буду подавати скарги, тому що це не допомагає, жодних результатів, ніхто не змушував мене робити депозити в онлайн-казино, що в 99% випадків не має нічого спільного з шахрайством, прав я чи ні, це залежить від вас

Автоматичний переклад.
lagermeister
11 міс. тому

Привіт.

На жаль, можливо, я погано зрозумів ситуацію через досить незрозумілий переклад. Тому я хотів би поставити додаткові запитання, щоб прояснити речі, якщо ви не проти.

Спочатку вашою метою було внести гроші на Spintornado за переказ Mifinity – правильно?

Що сталося потім? Вибачте, але це досить важко розшифрувати:

«Раптом мій банківський депозит з основного рахунку MiFinity (стандартний) мої депозити раптово забрали».

Знаєте, я намагаюся зрозуміти, чи ця проблема більше пов’язана з казино чи з сервісами Mifinity. Я, чесно кажучи, наразі не можу точно сказати.

Я бачу, що ви згадали, що вам не можна допомогти, тому я хотів би зазначити, що ми можемо вам допомогти. Щоб бути впевненим, однак, було б краще зрозуміти всю цю тему далі.

Ну, я буду тут чекати. Дякую тобі.



Автоматичний переклад.
11 міс. тому

У мене великі проблеми з виплатою мого виграшу, який був обмежений 500 євро. Я чекаю вже 10 днів. Але ви завжди відповідаєте на мої електронні листи з тим самим виправданням, що у вас багато залишених завдань і ви зараз над ними працюєте. Мій рахунок підтверджено, все пройшло відносно гладко, але тепер я хвилююся, що не отримаю свої гроші.

Автоматичний переклад.
Roswitha74
11 міс. тому

Ще один поганий досвід з Німеччини, я бачу. Мені прикро це бачити. Крім того, мені шкода, що гравці прагнуть грати в казино з досить низьким індексом безпеки - переконайтеся самі .

Проте є одна річ, яку ви можете спробувати: за допомогою Casino Guru Resolution Center ми прагнемо допомогти гравцям на подібних позиціях. Оскільки це безкоштовний процес, я б сказав, що його варто спробувати.

Щоб ви ближче познайомилися з усією функцією, я хотів би показати посібник під назвою « Як ми вирішуємо скарги в казино і чому »

Будь ласка, дайте мені знати, чи подобається вам ідея. 🙏


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

У мене такий же досвід. Я чекав свого вилучення 2 тижні. До цього ще 2 тижні. Звичайно, ми повинні прочитати різні відгуки, перш ніж робити депозит у будь-якому казино. Я дізнався, що немає закону проти онлайн-казино. Можливо, мга казино досить довірливі. І я також дізнався, що сайти азартних гравців більше стосуються казино, ніж гравців. Звичайно, є багато гравців, які відмовляються від усього, і я розумію, чому ситуація така.

Автоматичний переклад.
kaijoke
11 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас теж проблеми з виведенням. Я б сказав, що це казино не найкращий вибір з таким індексом безпеки, але я думаю, ви це вже знаєте.

Що стосується того факту, що ви вважаєте, що сайти азартних ігор, швидше за все, схилиться на сторону казино, я б не був настільки впевнений у цьому твердженні. Ми пишаємося справедливим підходом і ніколи не є упередженими, так чи інакше, і намагаємося дивитися на все справедливо.

Однак, щоб повернутися до вашого виведення коштів, чи були у вас проблеми з цим казино раніше, виходячи з того, що ви описали, і чи грали ви тут знову, навіть якщо ви вже знали, що зняття займає досить багато часу? Казино також розповіло вам, чому це займає так багато часу, тобто в чому причина цього.

У будь-якому разі добре, що ви подали скаргу, і я твердо вірю, що наша команда може вам допомогти. Крім того, не могли б ви відповісти Крістіні, щоб вона могла просунути справу вперед? Зробити це можна тут .

Я тримаю за вас кулаки. 🤞☘️

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я вже відповів Крістіні (я надіслав доказ обговорення зі spintornado). За потреби можу надіслати ще раз. І все ж spintornado виправдовує всіх гравців і не платить. Принаймні згідно з різними сайтами азартних гравців.

Автоматичний переклад.
kaijoke
11 міс. тому

Тоді все в порядку. Я розмовляв з нею, тож вона перевірить ще раз, щоб переконатися, що вона отримала все, що їй потрібно, і якщо щось їй потрібно, вона напише вам у ланцюжку скарг.

У будь-якому випадку, яке виправдання використовує казино для того, щоб так довго виводити кошти?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Те саме: великий обсяг зняття коштів або відставання в платежах.

Автоматичний переклад.
kaijoke
11 міс. тому

Якщо все так само, я розумію, що ти нервуєш і переживаєш, як все обернеться. Але скарга все ще відкрита, тому ми побачимо, куди піде наша команда.

Сподіваюся, ваша справа врешті-решт буде вирішена, і ви отримаєте свої гроші, навіть якщо це триває вже досить довго.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Все та ж ситуація. Ті самі відмовки і агент Міла. У когось є гроші?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого